7. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

7. päivä

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 12 Syys 2020 00:05

Talon makuuhuoneessa.

N. Klo: 00:00:

Minna: Hei tota tuleeks meille vielä yks kuulutus, että hyvää yötä?
Joku: Joo sitku valot sammuu
Minna: Aa
Timo: Ehkä sitte joo
Minna: Nii nii eli nyt saa jo niinku
Sasa: Siis saa mennä nukkumaan
Minna: Saa mennä nukkumaan...
Timo: Saa laittaa silmät kiinni
Sasa: Saa ihan niinku nukahtaa vaikka heti
Minna: Aa eiku mä ajattelin että saa
Minna: Pakko niinku varmistaa että mitä niinku saa tehä

(Ei antanut kelata ihan kaikkea ja sekoili joten en saanut ihan kaikkia ylös)
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 1

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 12 Syys 2020 01:26

1:24 Sini ja Arttu lusikassa, lähikuvaa ja Sinillä onnellinen ilme ( valot poissa ja sanottu hyvää yötä ) Peitto molempien päällä.
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2020 10:10

03:37 DC1: Joel vaihtaa asentoa. Vasen käsi on nyt koukussa ja kyynärpää osoittaa sivulle Sasan suuntaan. Sasa kohottautuu hieman vuoteessaan ja hakeutuu aivan Joelin kylkeen. Laskee oman päänsä Joelin käden päälle poski poskea vasten -etäisyydelle ja jää nukkumaan tiiviisti viekussa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2020 10:22

08:44 DC2: Mökki.

Muut nukkuvat, Paula herää ja nousee istumaan pedissään. Katselee ikkunoista pihamaalle, sitten nukkuvia asuintovereitaan molemmin puolin.

08:47

Ohjaaja näyttää ”pihanurmelta” ruokaa etsiviä lintuja. Paula nousee seisomaan, yhä peittoon kääriytyneenä. Alkaa kerätä nurkassa olevalta pyykkitelineeltä vaatteitaan. Vaihtaa rintsikat peittojen suojissa sängyssään. Muut vielä umpiunessa. Jatkaa pukeutumista lattialla vuoteiden edessä.

08:57

Paula lähtee pihalle ja käy juomassa tynnyristä. Käy sitten vessassa ja pesee kätensä tynnyrin vedellä. Aloittaa tämän jälkeen aamulenkin (kävely ja välillä hölkkäys ympäri mökin pihamaata sen laitoja seuraillen.) Aamuohjelmaan kuuluu myös venyttelyjä ja kyykkyjä terassilaudoituksella.


09:02 DC1: Talon makuuhuone.

BB: ”Tämä on Big Brother!” (valot syttyvät) ”Hyvää huomenta! Kylpyhuoneessa on nyt kuumaa vettä.”

”Hohhohhoijaa!”, toteavat uniset asukkaat.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 12 Syys 2020 10:32

10.25 Mökillä "krematorio" vuotaa, tuuli levittää kakkatuhkaa ja nestettä ympäri pihaa ja asukkaiden päälle. Joku miehistä (Roope?) siivoaa vessan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2020 10:37

09:10 DC2: Mökin terassi. O-P on heräillyt, pukeutunut ja liittynyt Paulan seuraan terassille. Myös Kristiina näyttää olevan jo hereillä, vaikkakin vasta istuskelee sängyssään ja yrittää saada ajatuksia käyntiin.

Paula toteaa O-P:lle aamujumpastaan, että tulee hulluksi, jos ei saa pientä lihasaktivaatiota. Sama kuin muilta vietäisiin kahvit ja nikotiinit pois. O-P myöntelee, että kaikilla on se joku juttu.

Paula miettii kelloa, arvelee sen olevan 8. Toteaa O-P:lle että mökin kuorsaussinfonia on ihan uskomaton; jokainen kuorsaa omalla tyylillään. Pitää kehitellä jotain korvatulppasysteemiä. Marko oli jo keksinyt pumpulitupot.

09:14

O-P kyselee Paulalta, mikä on tämän seuraava unelma talosta pois päästyään, ”sen ihanan miehen jälkeen”. Paulalle se on ”ihana työpaikka”, ei mittään muuta. Voi olla mikä vaan. O-P kysyy, onko se työporukasta kiinni. Paulasta juuri siitä. O-P on samaa mieltä, sen vuoksi on nykyisessä työpaikassaan, on niin huikea porukka. Pystyy heittämää läppää ja silti hommat hoituu. On ollut niin monessa paikassa että on jo nähnyt ne huonot paikatkin.

Paulasta olisi ihana mennä Jaajon pariksi Aamulypsylle. Mutta kun tämä on nyt ehkä viimeinen kerta elämässä kun asiat ovat näin auki, niin aikoo vähän nautiskella. Nyt on se hetki. O-P ehdottaa vaikka Australiaan lähtöä. Paula aikoo pitää ”luvallisesti ihan pienen breikin”, ja sitten jatkuu.

Paula oli koronan vuoksi lomautettuna 5 kuukautta kotona ennen taloon tuloa. Mutta se oli hänelle siunaus; nautti joka hetkestä. O-P kysyy, siitäkö tänne tulo lähti. Paula myöntää, että siitä. Oli sattumaa, mutta kaikki loksahti kohdalleen.

09:24

BB: ”Tämä on Big Brother! Kristiina, tulisitko päiväkirjamökkiin!”

Paula ja O-P hätkähtävät kuulutusta terassilla. Olivat juuri miettimässä, millä tekniikalla terassin tolppaa voisi kiivetä, ja luulivat BB:n pistävän pohdinnalle stopin.

Muukin mökkiporukka alkaa olla kuulutuksen myötä hereillä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2020 10:57

Aikaisemmin, pian talon asukkaiden herätyksen jälkeen:

09:05 DC2: Talon makuuhuone. Minna varmistelee, että eihän Isoveli herättänyt muita yöllä. Ei ollut saanut unta ja oli lähtenyt haahuilemaan muualle taloon. Päätti syödä tonnikalaa, niin siitä tulikin kutsu PK-huoneeseen.

Katilla on tästä havainto. Sasa ei ollut kuullut mitään.

Minna oli säikähtänyt yöllistä PK-huonekutsua “aivan värkkinä”, kun ei ollut jotenkin ajatellut, että BB on hereillä yöllä, vaikka se selvää onkin. Oli yrittänyt mennä sinne nopsaan, mutta oviräikkäkin piti vielä meteliä. Siellä sitten veti PK-huoneessa keskellä yötä tonnikalaa purkista. Muita naurattaa tämä mielikuva.

09:06

Minna kertoo, että vielä kun oli palaamassa makuuhuoneeseen, kutsuttiin uudestaan PK-huoneeseen. Ja taas se oviräikkä huutaa. Pelkäsi, että nyt on herättänyt kaikki.

Ilmeisesti kuitenkaan muut kuin Kati eivät olleet tapahtumia rekisteröineet. Kati oli kyllä vähän säikähtänyt. Ensimmäinen ajatus oli ollut, että kuulutus koskee jotain taloon yöllä tulleita ”muukalaisia”.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2020 11:07

Aikaisemmin:

09:34 DC1: Joel ja Arttu makailevat vielä sängyssä ja juttelevat. Arttu miettii, että BB voisi joskus kertoa heille omista huolistaan. Ollaan kuitenkin sen pikkusisaruksia.

Arttu: ”Kyllä meillekin voi kertoa asioita!”
Joel: ”Niin.”
Arttu: ”Ois hyvä Isovelin joskus avautua meille, jos sillä on jotaki huolia.”

Arttu: ”Mä oon... mä oon mun mielestä ihan hyvä lohuttamaan, vaikka... ehkä ei päällepäin näy. Mutta oon mä hyvä.”
Joel: ”Mmh.”
Arttu: ”Mulle voi kertoa!”

Pohdiskelu keskeytyy kuulutukseen.

BB: ”Tämä on Big Brother. Kaikkien on vaihdettava paristot mikrofoniinsa.”

09:55

Silkkiaamutakkiin/yöpaitaan/kimonoon pukeutunut Minna pyörittelee peilikaapin edessä käsissään vihertävänkirjavaa ”Beatles- tai ABBA-mekkoa”, jonka oli löytänyt äitinsä vaatekaapista.

Esittelee sitä sängyssä edelleen lojuville Joelille ja Artulle miettiessään, mitä vaatteita käyttäisi tänään tai huomenna. Kirjava mekko on ihan suomalaista tekoa; kaulukset, polvipituinen. Hirvein mekko mitä löysi. Kävi niin kuin Ultra Bran musiikin kanssa: niin hirveää, että on jopa hyvää: tuli Ultra Bra -efekti.

Timon mielestä mekko on aika makee. Väritys ja kuviointi tuo mieleen kiinalaisen puukyyn. Minnastakin se on kaikessa hirveydessään aika makea, nykyään. Kryptisistä kuvioista ei saa oikein selvää ovatko esittäviä vai ei-esittäviä.

Arttu: ”Laitat sen päälle, ehottomasti!”
Minna: ”Vai laitanko vasta sunnuntaina?”
Joel: ”No kyllä sen vois ehkä säästää sunnuntailleki, ku se on kuitenki niin upee.”

Minna muistuttaa, että olivat sopineet pinkki-mustasta teemasta. Pinkki ei oikein toimi käärmemekon kanssa. Arttu myöntää, että niin olikin.

BB: ”Tämä on Big Brother!”

Tauko.

BB: ”Minna!”
Minna (kysyvästi peilikaapin edessä kaukaisuuteen tuijottaen): ”Kerro!”
BB: ”Tulisitko päiväkirjahuoneeseen.”
Minna: ”Yyhmm.... tulisin?”

Minna katsahtaa vielä kaapin peilioveen ja oikaisee pitkät, tällä hetkellä vapaina olevat hiuksensa niitä hulmauttamalla. Ottaa vieressä vuoteella olleen mikrofoninsa. BB antaa mikrofonikuulutuksen samaan aikaan.

Minna: ”Se on tässä minulla, kyllä!”

Miehet toteavat, että ei ollut yllä äsken kun Minna puhui, vaikka olikin lähellä. Siitä taisi tulla. (Äänet kuuluivat kyllä selvästi.)

Minna (lähtöä tehden): ”Pitikö kysyä jotain samalla?”
Joel (pokkana, mutta velmuillen): ”Niin että mitä sä laitat päälle.”
Arttu: ”Mmh. Kysy Big Brotherilta et mitä sä laitat päälle!”
Heitto huvittaa ja hymyilyttää Minnaa.

Minna (esittäen, mitä tulee PK-huoneessa sanomaan): ”’Pojat käski kysyy, että...’”
Joelia naurattaa ja Arttuakin hymyilyttää.

Minna poistuu makuuhuoneesta PK-huoneen suuntaan.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dille » 12 Syys 2020 12:03

Varastomökissä käydään keskustelua leffoista ja telkkarisarjoista, Sami joutui välillä gonahtamaan jotta huuto seis ja puhukaa hiljempaa. -Älämölö olikin melkoinen.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2020 13:58

Aamulta vielä:

09:58 DC1: Makuuhuoneessa Arttu ja Joel kaksistaan; edelleen peittojen alla pötköttelemässä. Eivät ole vielä aloittaneet aamutoimiaan.

Arttu: ”Pikkusen alakaa oleen näläkä.”
Joel: ”Niin on. Pitäis lähtee kyllä sinne suihkuunki.”
Arttu: ”Niin pitäs.”

Joel: ”Pellotki pitäis niittää.”
Arttu: ”Pellot pitäis niittää ja heinää vähä nostella... seipäissiin.”

Joel: ”Ooksää katiskat käyny kahtoo?”
Arttu: ”Kyllä mä tossa illalla kävin, mut pitäis aamulla vielä käydä kattoos...”
Joel: ”Eipä siellä varmaa mittää ollu.”
Arttu: ”Ei siellä mittää oo.”
Joel: ”Mjoo.”
Arttu: ”Ei siellä ikkää o mittää. Verkkoki ihan paskana ja riekaleina.”
Joel: ”Niin, se on niin reikänen et ei sillä enää mitää tee.”
Arttu: ”Mmh.”
Joel: ”Mutta en kyllä uutta ala ostaan.”
Arttu: ”En uutta osta! Se on... vanha on hyvä, sitä ei tarvi uusia ostella.”

Arttu: ”EI tarvi enää nurmikkoa paljo ajella ku tullee talavi.”
Joel: ”Niin. Ne on ne lehet alakanut tippuun, pitääs haravoida.”
Arttu: ”Joo pitäis. Mä aattelin... mennä haravan kanssa oottelleen. Oottelleen tonne pihalle, että pääsee haravoimaan.”

10:00

Arttu: ”Kyllä se pittää aamu rehellisesti... kotityöllä... alottaa!”
Joel: ”Kyllä. Pitää se viiriki... laittaa sinne salkoon ja...”
Arttu: ”Pittää viiri laittaa salkoon ja... jätesäkkeihin kerättäis sitte ne lehet.”
Joel: ”Ja sitte poltetaan.”
Arttu (myöntävästi): ”Poltetaan!”

Arttu: ”Pittää ehtiä ennen ku naapuri ehtii.”
Joel: ”Kyllä.”
Arttu: ”Sitä kyrpii... kun mää oon ehtiny ensin... kerätä lehet. Sillä on ruma piha.”
Joel: ”Niin on.”
Arttu: ”Vittu sil on kyllä ruma piha!”
Joel naurahtaa.
Arttu: ”Ookko nähäny sen pihhaa?”
Joel: ”Oon nähäny, joo.”
Arttu: ”Ihan päin vittua ne kukkapenkit laitettu, ja ne kivitykset... voi saatana!”

Joel: ”Mikä lie sillä.”
Arttu: ”En tiiä!”
Joel: ”Varmaan nukkuuki vielä.”
Arttu (halveksuvasti naurahtaen): ”Nukkuu! Puolille päivää!”
Joel naurahtaa.
Arttu: ”Miten se... äppä... jätkä kehtaa, saakeli!”
Joel: ”Mmh.”

Arttu: ”Ei se varmaan ossaa ees töitä tehä.”
Joel: ”No se on joku sellanen... etelän vetelähän se on!”
Arttu: ”Joo mä oon kuullu et se tuli tuolta etelästä, muutti, niin tota... onhan se sellainen paskahousu varmasti!”
Joel: ”Kyllä.”
Arttu: ”Ossaa ees lapiota pittää käessä.”

Joel: ”Se on nykyään muotia, että ne sieltä muuttaa sitte pois...”
Arttu: ”Niin on, niin on! Joo, ne haluaa vähä luonnonläheisyyttä, mutta ei ne siellä pärjää!”
Joel: ”Niin, sieltä tulevat tänne.”
Arttu: ”Sieltä.”
Joel: ”Portaatki kävelee itestään kauppakeskuksissa.”
Arttu tyrskähtää halveksuen ja ihmetellen.
Arttu: ”Perr...! Itestään kävelee portaat?”
Joel: ”Ovet aukee... tarvii ees kahvaa niihin.”
Arttu: ”Miten ne ei kah... eikö ne ossaa kahavoja käyttää?”
Joel: ”Ei ku siin on joku, et ku menee siihen oven lähelle, niin sitte se...” (näyttää käsillään aukeamista)
Arttu: ”Aukiaa itestään?”
Joel: ”Niin.”
Arttu: ”Voi hyvänen aika sentään! Kyllä ne on kultalusikka perseessä syntyny!”
Joel: ”Kyllä ne on.”

10:01

Timo saapuu makuuhuoneeseen ja kysyy, mikä ovi aukeaa ja kuka avaa.

Arttu: ”Siis itestää aukiaa ovi kuulemma ja... portaat mennee itestään ylös, eikä tarvi kävellä täällä... etelässä. Kauppakeskuksessa.”

Timo naurahtaa ja sanoo ”voi ei”.

Joel: ”Sitten tullaan maalle ja piha on hoitamatta ja...”
Arttu: ”Niin! Ei osata ees nurmikkoa... ruohonleikkurii ei osata laittaa oikiaa polttoainetta.”
Joel: ”Ei sillä ollu edes Stigaa.”
Arttu: ”Ei ollu Stiiggaa.”
Joel: ”Ei.”
Arttu: ”Joku... kiinalainen merkki.”
Joel: ”Nii-in. Se on halvalla ostanu.... se kestää sen viis kesää ja sitte se leipoo siihen.”
Arttu: ”Mmh. Ostais kunnon Husqvarman [sic].”
Timo: ”Husse!”
Arttu: ”Hussen. Niin kestäis.”

Joel: ”Autoki... niin sähköllä.”
Arttu (naurahtaen): ”Sähköllä?! Sähköauto? Voi hyvä...”
Joel: ”Näin oon kuullu.”
Arttu: ”Miten se... miten se toimii semmonen sähköauto?”
Joel: ”No ku eihän se voi toimia!”
Arttu: ”Eihän se voi toimia! Pakkasella akut loppuu kesken.”
Joel: ”Niin.”
Arttu: ”Voi hyvänen aika!”

10:02

Timo kommentoi, että akuista puheenollen, keittiössä on kahvia ja kananmunia pojille. Arttu ja Joel naureskelevat ja kiittävät tiedotuksesta.

Joel: ”Mitä muuta aamulla söis ku kahvia ja kananmunia.”
Arttu: ”Niin.”

Timo kertoo että on siellä muutakin. Katin silmät vain loistivat niin kananmunista, että ne jäivät ensisijaisesti mieleen. Mutta aamupalaa olisi pojille tarjolla.

Arttu sanoo, että lähtevät kohta suihkuun ja laittavat sitten aamupalan naamaan.

Timo yllättyy: eivätkö Arttu ja Joel vielä ole olleet suihkussa? Arttu myöntää, että heillä on ollut vähän laiska aamu. Ovat haaveilleet ja.

Timo: ”Niinpä. No nih. Onhan tässä vielä kolme ja puoli minuuttia aikaa lämpimään veteen!”
Arttu (havahtuen): ”Kolme ja puol... onko tuo tarkka?”

Timo on yrittänyt aikaa arvioida. Ei sitä hirveästi ole jäljellä.

Joel (puuskahtaen): ”Perkele!”

Arttu alkaa kiirehtiä suihkuun. Joel nousee myös. Timo miettii omia arkiaamutoimiaan, olisi jo monta kertaa käynyt koirien kanssa ulkona ja aloittanut jumpankin.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 12 Syys 2020 14:09

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 12 Syys 2020 14:12

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 12 Syys 2020 14:34

DC2: 14.18 Mökin asukkaat saavat päivätehtävän.

Päivätehtävä: Pride

Päivätehtävänne on osallistua tämän viikonlopun Pride-tapahtumaan. Toteutatte itse Pride-päivän ohjelman.

Päivän ohjelma:
1. Komein Pride-kyltti -työpaja
2. Prameat Pride-asut -työpaja
3. Voimaannuttava voimalause -työpaja
4. Luentosarja aiheesta "Olen ylpeä itsestäni ja identiteetistäni"
5. Pride-kulkue

Aina, kun kuulette Pride-kulkuemusiikkia, marssitte juhlavassa kulkueessa läpi pihamaan. Toteutette tehtävän omaan tahtiinne, lisärekvisiittaa saa varastomökistä. Olkaa luovia. Kylteissä ei saa olla kirjaimia tai numeroita.

Sami ei ole innostunut tehtävästä. Ei haluaisi osallistua tehtävää, mutta tekee sen joukkueen puolesta. Samia harmittaa, että määrätään osallistumaan tehtävään, joka ei ole hänen arvojensa mukaisesti.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2020 14:34

Aiemmin:

10:44 DC2: Mökin terassi. Koko lössi läsnä.

Tiia ja Kristiina kertaavat muille varastohuoneeseen tänään tulleita täydennyksiä. Hirveä kasa nuudeleita, gluteenitonta pastaa, normaalia pastaa, pastakastiketta ja kaurahiutaleita.

Tiia pohtii, että kun ”naapurin Jartsa” käy seuraavan kerran kaupassa, voisikohan se tuoda jostain kahvinkeittimestä suppilon. Ja pari suodatinpussia. Mutta pelkkä suppilokin riittäisi. Paula ehdottaa että tilaavat seuraavalla viikkobudjetilla kaupasta kahvinkeittimen.

Tiia: ”Joo! Seuraava viikkotehtävä ku onnistuu, niin ostetaan Moccamaster.”

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 12 Syys 2020 14:37

Talo sai saman päivätehtävän juuri.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja realityfan » 12 Syys 2020 14:42

Sasa on melkoisen liekeissä Pride-päivätehtävästä. Muutkaan asukkaat ei meinaa malttaa jatkaa kesken jäänyttä ruuanlaittoa.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 12 Syys 2020 14:45

Mökillä muut ovat innoissaan, mutta Sami mutisee kun joutuu osallistumaan tehtävään, oikeassa elämässä ei osallistuisi moiseen, mutta täällä on pakko, joukkueen puolesta.

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2020 14:57

Aiemmin:

10:46 DC1: Talolaiset keittiön ruokapöydän äärellä, viimeiset aamupalailijat vielä rakentelevat jotain syötävää saarekkeen takana. Kati muistelee eilisiltaa, kun Sini halusi Artulta lämpöä ja läheisyyttä.

Kati (Sinille naureskellen): ”Sitte sä oot illalla: ’Saatanan kakarat! Perkele ei saa.. edes halau... halausta saa!’”
Kati nauraa päälle. Ellakin nauraa. Sini nauraa myös itse.
Sini (hymy huulilla): ”Olinko mä mauton illalla?”
Ella: ”No tuli aika pieni tunteenpurkaus... tai turhautunu.”
Kati (naurahtaen): ”Vähän joo, kyllä.”
Sini (hymyillen): ”Olinko?”
Kati: ”No sä olit silleen... herkillä.”
Sini (ääni kimakaksi nousten, mutta yhä hymyillen): ”En mä ollut herkillä!”
Kati: ”No mut siis sillä lailla niinku, kuulosti ainaki siltä niin ku että--”
Sini: ”En mä ollut herkillä. Mä... mä...” (hymyillen) ”...annoin tulla mitä mulla oli mielessä!”
Kati: ”Niin, no sillä tavalla herkillä.”
Ella: ”Niin.”

Sini: ”Ei, kyllä mä vähän reklamoin, mutta... kyl se sitte halas mua illalla!”
Minna (huvittuneena hymähtäen): ”Reklamoit...”
Sini (hymyillen): ”Halas ja silitteli mua ihan kunnolla illalla.”
Ella: ”Mmh.”

10:46

Ella (BB:n mökkiläisvirhekuulutuksia muistellen): ”Samii! Missä olet?”
Minna: ”Onko Samia ja Markoo ikävä?”
Ella: ”Markosta en tiä vielä. Enkä tiedä onko Samikaan minkälainen.”
Sini: ”Mmh.”
Ella: ”Ja mikä Ari-Pekka se oli.”
Sini: ”Nii.”
Timo: ”Olli-Pekka.”
Kati: ”Olli-Pekka ja... kuraset bokserit!”
Asukkaita naurattaa.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 12 Syys 2020 14:58

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 12 Syys 2020 15:02

Talossa Minnaa huhuillaan syömään. Sini kertoo kyselleensä Minnalta onko sille ihan ok osallistua tehtävään, toivottavasti kaikki on ihan hyvin. Joel sanoo että voi osallistua tyylillään, ilman mitään painostusta. Muut samaa mieltä. Sasa ymmärtää että jos niiden arvojen takana ei halua seistä, niin voi olla vähän. Timo kertoo ettei heilläkään kaikilla Loviisassa ollut sateenkaarta, ei tarvitse ollakaan. Sasan mielestä riittää kun on mukana. Timo samaa mieltä.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 12 Syys 2020 15:13

15.02 Minna ei ole varma mitä mieltä on karnevaalimeiningistä, tuli vähän yhtäkkiä ja pyytämättä. Minna kertoo olevansa silleen mesessä että on iloinen muiden puolesta, kun ovat iloisia, eikä moralisoi eikä mitään. Minna ei oikein tiedä mitä ajatella. Katin mielestä Minna voi sitten puheissa itse miettiä.

Minnan ei ole tarkoitus provosoida eikä dissata, eikä latistaa tunnelmaa. Sasa kommentoi että jokaisella on omat mielipiteet ja aatteet, ja ne saa tuoda esille. Minna kertoo olevansa vähän hitaasti lämpenevää sorttia, jos ajattelee Prideä käsitteenä, kulttuurijuttuna, ei ole tottunut hihhulointiin koska ei käy edes missään Jeesus-marssilla. Sasan mielestä se on vain sen juhlimista ja iloitsemista. Kati ehdottaa että se on rooli, johon Minna ei osallistu Minnana, vaan vaikka Satuna, Katikin voisi leikkiä uskovaista …

Minna pohtii että jos yhtäkkiä taloon tuotaisiin Jeesus-marssi, miten liekeissä porukat olisi. Kati mielestään ainakin olisi, ja Sasakin kommentoi että se olisi heittäytymistä vaan, ei kuitenkaan vitsiksi koska kuitenkin tärkeä juttu.

Minnan mielestä on tulossa tosi kiva päivä ja viikonloppu, ei ole kyse siitä. Ruokaa ja hyvää menoa, mennään tilanteen mukaan. Minna sanoo olevansa ehkä vähän hiljaa koska pitää selvittää ajatuksia.

15.05 Timon mukaan Pride kuitenkin on ihmisoikeuksien puolesta, ei bilettä varten, on tärkeämpi sanoma. Mutta miten sanoman saa näkyville, sen saa näin kirkkaasti ja värikkäästi. Minna miettii kokevansa näin heterona olevansa ulkopuolinen, kun heillä ei ole mitään omaa sellaista. Sasa kommentoi koska meillä on ihmisoikeudet jo, niiden puolesta ei tarvitse taistella.

Sasa jatkaa että mies ja nainen on normi ja meillä on jo kaikki oikeudet, ei tarvitse taistella niiden puolesta enää. Minna toteaa että kyllähän Suomessa seksuaalivähemmistötkin voivat mennä naimisiin keskenään. Ella sanoo että kyse ei ole vain siitä kuka voi mennä naimisiin, vaan siitä ketä pahoinpidellään kadulla, ketä ei palkata tiettyyn työhön, sen takia että hän on. Ella jatkaa että ei tarvitse pelätä henkensä edestä tuolla jos paljastuu että on trans, se on todellisuutta että ihmisiä tapetaan, hakataan …

15.09 Timo kertoo että suututtaa kun moni sanoo että siellä Pride-kulkueessa julistatte petipuuhianne, vaikka se ei liity mitenkään siihen. Minna toteaa että näin täysin ulkopuolisen ihmisen silmissä, ottamatta mitenkään kristillistä aspektia, niin se on hieman outoa, olkootkin että juhlitaan rakkautta ja parisuhdetta ja kaikkea sellaista ihanaa. Mutta sitten kun on kuvia katsonut, en ole paikanpäällä ollut, sitten siellä on ihmisiä jotka kekkuloi melkein puoli alasti nahka niitti jutskissa, se ei ole siis mitään, jokainen aikuinen pukeutukoon miten haluaa, mutta kulkueessa on myös päiväsaikaan mukana pieniä lapsia, Minna on miettinyt sitä … (tulee keskeytetyksi) Sasa ihmettelee onko alastomuus jotenkin häpeiltävää. Ella sanoo että ihmiset oli alunperin maapallolla alasti, kunnes haukkasivat omenaa. Sasan mielestä lapset ei edes osaa ajatella alastomuutta jotenkin häpeällisenä asiana ellei sitä opeteta heille ... Vähän sama kuin sambakarnevaaleissa. Minna ei veisi pieniä lapsia sambakarnevaaleihinkaan ...

15.12 Timo kysyy ettei Minna vaan liika seksualisoisi tätä hommaa, pidä pornona. Minna vastaa että osahan on siellä vaatteet päällä toki, pitää hauskaa, mutta Minna vaan sanoo miltä se näyttäytyy ulospäin. Sasa toteaa etteivät mitenkään hyökkää Minna vastaan, tuodaan vaan toinen näkökulma ...

15.15 Minna kertoo olevansa konservatiivinen ja vapaamielinen sellainen, tavallaan jos ihan ihan vähän kritisoi sitä ei pidä ottaa hyökkäyksenä … Joel kertoo että hienoa, pitää kyllä Pridestä, mutta pitää myös siitä että on omia arvoja, joita ei pidä lähteä muuttamaan ... Kati sanoo että jokaiselle vielä tulee omat pahat paikkansa …

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja realityfan » 12 Syys 2020 15:17

Minna on ruokapöydässä saanut hivenen tuotu julki, ettei Pride touhu oikein sytytä häntä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”