BB-arpajaiset 2012

BB-aiheiset pelit ja veikkauskilpailut.
Vastaa Viestiin
Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja JVDS » 05 Marras 2012 23:37

Jouko voittaa. Hajotkaa siihen.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Orphan » 06 Marras 2012 07:18

Hmh, vähän kyllä nyt jäi harmittamaan. Eihän Jarno mikään superarpa ollutkaan, mutta tässä porukassa melko hyvä ja ihan tyytyväinen olin arpaani. Mielelläni olisin nähnyt Jarnon finaalissa. :)
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja janne » 08 Marras 2012 02:47

Tomi tulee tämän kauden voittamaan!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 11 Marras 2012 22:28

Tomi valitettavasti häädettiin ja janne ulkona.

Kuva
That damn fox!

Kuva

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja JVDS » 11 Marras 2012 22:33

Ei ole näistä muista edes vastusta. Jouko on kuningas!
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Risto » 11 Marras 2012 22:39

Eiköhän tää ala olee jo aika selvä peli? Itsehän tosin olen tiennyt lopputuloksen jo kauden alusta lähtien. JONNA #1!

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja janne » 12 Marras 2012 20:19

Nyt näkyy taulukossa Tomi punaisena :( . Tämä on ihan väärin :scry:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 18 Marras 2012 22:42

Tommi häädettiin. Bye bye Evalds, it's your time to leave the game!

Kuva
That damn fox!

Kuva

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja JVDS » 18 Marras 2012 23:55

Jouko is the game! [smilie=a_takethatfoo.gif]
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Marras 2012 15:17

JVDS kirjoitti:Jouko is the game! [smilie=a_takethatfoo.gif]
Mikä peli se Jouko on? Palapeli kai kuvista päätellen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja calderyon » 19 Marras 2012 15:34

Zygerö kirjoitti:
JVDS kirjoitti:Jouko is the game! [smilie=a_takethatfoo.gif]
Mikä peli se Jouko on? Palapeli kai kuvista päätellen.
Se on Jokemon, Pokemon -peleistä ylivoimaisesti surkein ja vähiten arvostetuin.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Marras 2012 17:44

Tommin ketjusta:
Evalds kirjoitti:
Risto kirjoitti:
Evalds kirjoitti:Sinne meni arpani [smilie=a_cool.gif] mutta ei tässäkään häädössä menetetty mitään.
Ai oliks sä arpajaisissa mukana? En ois uskonu.
Plazan BB-arpajaisissa, tuli loppupään numero, yllätyin että Tommi oli talossa näinkin pitkään, oli tosi harmaa ja väritön pitkän aikaa.
Edes noin suora vihjailu ei tainnut mennä perille.

Jos ensi vuonna tulee BB ja joku nämä arpajaiset järjestää, niin ehdotan sääntöihin tehtävää lisäystä, joka ei enää salli Evaldsin kaltaisten käyttäjien osallistumista arpajaisiin. Ei oikeasti ole paljoa vaadittu laittaa arpansa avaan tai allekirjoitukseen tai molempiin. Jos tuota vertaa ei viitsi, niin ei tarttis kyllä edes osallistua.
Edit: Nytkin hieman vituttaa, että kuudesta jäljellä olevasta puolet ovat tällaisia nukkuvia osallistujia.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 20 Marras 2012 18:39

^ Itse oon ainakin pitänyt montaa erilaista Tea avaa, ja on ollut kokoajan erilaisia kannustus viestejä allekirjoituksessa :)

Kyllä mun puolesta myös voisi vähintään siihen allekirjoitukseen laittaa jonkinlaisen kannustusviestin, mutta eipä se nyt niin vakavaa ole.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Rita » 20 Marras 2012 18:42

Munkin mielestä ois tavallaan kiva, jos sitä arpaa kannatettais kun se kerran on hankittu. On nimittäin paljon niitä, ketkä arvan haluais ja sitä varmasti myös kannattais, mutta sitten arvat vie ne henkilöt ketkä ei sitten vaivaudu kannattamaan lainkaan.
Täydet pisteet teille, ketkä kannatatte arpaanne. Ainakin calderyonille, Scherzylle ja Ristolle nostan hattua :tu
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Orphan » 20 Marras 2012 22:05

Olen kyllä täysin samaa mieltä nyt edellisten kanssa. Varmasti olisi halukkaita ottamaan arpa, mutta sitten täällä on sellaisia, jotka eivät tosiaan viitsi edes laittaa arvastaan allekirjoitukseen. Itse kun meillä ei ole 24/7 ni oli vaikeampaa löytää hyvää kuvaa, mutta oli mullakin 2 Jarno avaa ja kyllä minä Jarnoa muutenkin kannatin.

Aiheeseen vielä, että on tosiaan kurjaa, että halukkaita löytyy, mutta eivät saa arpaa, koska ne on jo toisilla, jotka ei edes kannata sitä.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Marras 2012 22:11

Zygerö kirjoitti:Jos ensi vuonna tulee BB ja joku nämä arpajaiset järjestää, niin ehdotan sääntöihin tehtävää lisäystä, joka ei enää salli Evaldsin kaltaisten käyttäjien osallistumista arpajaisiin. Ei oikeasti ole paljoa vaadittu laittaa arpansa avaan tai allekirjoitukseen tai molempiin. Jos tuota vertaa ei viitsi, niin ei tarttis kyllä edes osallistua.
Jos itse olen arpajaisia järjestämässä uudemman kerran, niin käydään läpi tiukka seula. [smilie=a_cool.gif] Kuten myös katsotaan alussa tarkkaan tuo taloon astumisjärjestys ja sen perusteella valitaan arvat, eikä tehdä tämän kauden virhettä, että mennään jonkin listan mukaan. [smilie=a_doh.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 20 Marras 2012 22:14

^Toi jäi hieman itseä harmittamaan, että järjestys meni ihan väärin ja oikea arpani olisi ollut joku muu kuin kaamea Anne. Jopa kaamea Teija olisi ollut parempi.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 22 Marras 2012 07:18

Zygerö kirjoitti:Jos ensi vuonna tulee BB ja joku nämä arpajaiset järjestää, niin ehdotan sääntöihin tehtävää lisäystä, joka ei enää salli Evaldsin kaltaisten käyttäjien osallistumista arpajaisiin. Ei oikeasti ole paljoa vaadittu laittaa arpansa avaan tai allekirjoitukseen tai molempiin. Jos tuota vertaa ei viitsi, niin ei tarttis kyllä edes osallistua.
Säännöissä käsketään tekemään noin. En voi vaihtaa valitettavasti kenenkään avataria/allekirjoitusta sääntöjen määräämään muotoon vaikka monessa tapauksessa toki mielelläni niin tekisinkin (ilman arpajaisiakin joissain tapauksissa). Mutta kun ei pygee.
Jonksu kirjoitti:Kuten myös katsotaan alussa tarkkaan tuo taloon astumisjärjestys ja sen perusteella valitaan arvat, eikä tehdä tämän kauden virhettä, että mennään jonkin listan mukaan. [smilie=a_doh.gif]
Olisitte hyvät ihmiset katsoneet rauhassa ketä sinne tulee ennenkuin aloitte valikoimaan arpoja. Minkä minä sille voin että foorumilla oli kymmenen henkilöä jo päättäneet arpansa asukkaan ennenkuin ehdin sanoa asiasta mitään. Itsellänikin olisi vielä arpa jos oltaisiin odoteltu rauhassa.
Edit: Vaikka uusi kausi tulisikin niin minun mielestäni nää arpajaiset on loppujen lopuksi ihan turhia kun useimmat ei kannusta arpaansa ja jos kannustaa kuten itse kannustin Johannaa, auotaan siitä päätä ympäri Internetiä vielä kuukausi arvan putoamisen jälkeen.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Marras 2012 07:38

Tirkka kirjoitti: Olisitte hyvät ihmiset katsoneet rauhassa ketä sinne tulee ennenkuin aloitte valikoimaan arpoja. Minkä minä sille voin että foorumilla oli kymmenen henkilöä jo päättäneet arpansa asukkaan ennenkuin ehdin sanoa asiasta mitään. Itsellänikin olisi vielä arpa jos oltaisiin odoteltu rauhassa.
Niinhän se olisi pitänyt tehdä mutta itse muistaakseni ehdin paikalle, kun naisnelikko oli jo talossa ja sitten, kun arpaani tulin katsomaan, kaikki olivat sen jo itselleen valinneet, joten en viitsinyt alkaa purnata.

Ensi kerralla on sitten taas viisaampi, että listaa asukkaita sitä mukaa kuin tulevat taloon, eikä katso Subin sivuilta mitään listoja.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Marras 2012 15:40

Tirkka kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:Jos ensi vuonna tulee BB ja joku nämä arpajaiset järjestää, niin ehdotan sääntöihin tehtävää lisäystä, joka ei enää salli Evaldsin kaltaisten käyttäjien osallistumista arpajaisiin. Ei oikeasti ole paljoa vaadittu laittaa arpansa avaan tai allekirjoitukseen tai molempiin. Jos tuota vertaa ei viitsi, niin ei tarttis kyllä edes osallistua.
Säännöissä käsketään tekemään noin. En voi vaihtaa valitettavasti kenenkään avataria/allekirjoitusta sääntöjen määräämään muotoon vaikka monessa tapauksessa toki mielelläni niin tekisinkin (ilman arpajaisiakin joissain tapauksissa). Mutta kun ei pygee.
Unohdin tuosta siis sellaisen pykälän, että jos se arpa ei missään näy muutaman päivän sisällä arvan saannista, niin sen arvan menettää ja sen saa seuraava listalla oleva käyttäjä. Raaka peli vaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 23 Marras 2012 14:42

Ja Tea on finaalissa, muahaha! :twisted:

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja JVDS » 23 Marras 2012 21:37

Sehän on alusta asti ollut selvää, että finaaliin Jouko menee ja voittaa koko roskan. :cool8:
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit ja veikkaukset”