32. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2011 18:33

18:20 Miksu ja Ansku makkarissa sängyssä. Mikael toteaa kiittävänsä vielä Annikaa miljoonasti kun täältä päästään, jos tämä pitää pintansa. On ollut vaikeimpia juttuja olla talossa nyt näin - kauanko ovat olleetkaan, kolme viikkoa.

Annika kysyy, että sekö siis on hyvä juttu että on pitänyt pintansa. Miksusta se on fifty-sixty. Tai fifty-fifty. Mutta on kiitollinen jos tähän nyt pystyvät.

Päättävät viilentää tilannetta liittymällä olohuoneessa alkavaan murhaajapeliin. Mikael huutelee olkkariin, että eivät aloittaisi ihan vielä. Annika lähtee jo olohuoneeseen, Salar tulee tarkistamaan onko Mikaelilla housut jalassa. Mikael kiskoo salihousuja jalkaan ja sanoo, että mene nyt siitä. Salar "auttaa" Mikaelia erektion lähdettämisessä:

Salar: "Katso mua silmiin."

Salar: "Mieti mun persreikää."

Mikael naurahtaa. Lähtevät olkkariin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2011 18:54

Sebastian (kesken murhaajapelin): "Voi että mun tekis mieli Helsingin rautatieasemalle!"

Kysytään miksi. Ei syytä, tekisi mieli vain.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 30 Syys 2011 19:10

Häädössä Benin lisäksi: Suvi, Tanja, Annika, Sebastian ja Minna

Tää ei mee läpi valittaa asukkaat. Yleistä valitusta menossa

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 30 Syys 2011 19:46

Kaikki sohville. Miksulla asiaa. Häädössä olevat ei saa polttaa. Ja bileeeet alkaaaa

Ulkona oli alkoholia. Siideri, lonkku, kirkasta... Tupakkia tuli lisää. Sauna lämmin.
ja noin

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 30 Syys 2011 19:52

Annika itkemässä, makkarissa juttelee Suvin kanssa. Suvi jatkaa edellisestä teemasta, jossa on ollut puhe pareista. Kertoo myös miten ei jauha paskaa selän takana, voi tarkistaa videoilta myöhemmin, haluaa sanoa tosi suoraan. Annika kuuntelee vakavana.

Keittiön pöydän ääressä virallinen tupakkajako. Keskustelevat että kuka saa mitäkin väriä. Vaikuttaa monimutkaiselta operaatiolta.

Avatar
sindin
Tuotannon kätyri
Viestit: 580
Liittynyt: 30 Syys 2006 18:49

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja sindin » 30 Syys 2011 19:54

Annika katsoo kun muut jakavat tupakoita ja rääkäisee "miks mä saan aina paskaa täällä?!" terhi muistuttaa kiroilukiellosta.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 30 Syys 2011 19:55

Tupakoiden jakaminen menossa pöydän ääressä. Mikael jakajana.
Sebastian päikkäristä: Tupakat kaikki samaan purkkiin ja nimetyt eivät saa mennä tupakkakatokseen.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 30 Syys 2011 19:57

Sebastian PK:sta, tupakoita EI saa jakaa ja punaisen nauhan omistajat eivät saa mennä tupakkakatokseen.

(Tuotanto on ottanut oppia edellisistä kausista, ei ollut järkeä tupakointikielloissa, kun tupakansavua huorattiin koko ajan)
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 30 Syys 2011 19:59

Suvi on varma, että tupakointikielto nimetyille on tehty ihan vaan Suvin takia.

Tanja ei usko moisia.

Minna todella möksis.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Syys 2011 19:59

Suvi keksii, että röökijuttu on tehty hänen takiaan. Koska hän oli sanonut, että toivottavasti ei tule paljon röökiä, jos hän haluaa lopettaa. Isoveli auttaa Suvia röökin lopettamisessa. :shock:
(Tää koko ohjelma on varmaan tehty Suvia ajatellen)
a walking disaster

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 30 Syys 2011 20:03

Suvi lohduttaa Minnaa. On jo voittaja, kun on ollut 5 viikkoa BB-talossa, niin monet ihmiset eivät edes päässeet taloon. Lisäksi, jos Suvi selviää tästä äänestyksestä voi olla todella ylpeä kun on pärjännyt Sebua ja Benkkua vastaan. Viimeviikon voitosta ei voisi olla ylpeä.

Suvi sanoo, että nyt vedetään perseet, ja Minnakin aavistuksen innostuu.

Suvi, Janica ja Tanja miettivät, että äänestys voi hyvinkin olla oikea. Salar liittyy keskusteluun ja jatkavat keskustelua jakaantumisesta. Tanja vertaa tilannetta siihen, että ulkomaailmassakin kun pari alkaa seurustella niin kaverisuhteet jäävät vähemmälle hetkeksi.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Syys 2011 20:04

Janica toteaa, että "noi" ovat varmaan uskoneet, että Janica on varmasti äänestyksestä. Mutta kävikin moka.
a walking disaster

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 30 Syys 2011 20:06

Suvi, Tanja ja Janica surullisen Minnan ympärillä lohduttelemassa tätä. Päättivät Suvin kanssa vetää perseet.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 30 Syys 2011 20:10

Salar, Janica, Suvi ja Tanja keskustelevat Veerasta. Salar myöntää että ei tykkää Veerasta ja on kertonut sen myös Veeralle.

Salar varma, että jos taloon tulisi Janican ja Suvin ikäinen mies, niin varmasti nämäkin alkaisivat pariutumaan. Suvi uskoo, että näin voisi hyvinkin käydä hänelle, Janica ei usko sillä nauttii sinkkuudestaan. Halia voisi kyllä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2011 20:13

Seitikki kirjoitti:Salar, Janica, Suvi ja Tanja keskustelevat Veerasta. Salar myöntää että ei tykkää Veerasta ja on kertonut sen myös Veeralle.
Salarin pointti oli, että ulkomaailmassa vetää viikon mittaisia juttuja. Talossa on nyt ollut neljä viikkoa, niin jotain alkaa siinä ajassa kaivata, ja Veera on se "jotain". Ja Veeran kanssa on kyllä asiasta kuulemma keskusteltu.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Syys 2011 20:15

Suvi ei olis kestänyt Ama juttua henkilökohtaisesti. Janica olisi vaihtanut sänkyä ja sanonut Benkulle, että ole sitten, varsinkin jos olis ulkona joku odottamassa. Suvi olis luovuttanu ja lähtenyt menee.
Puhutaan siis haaremiviikon videoista.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2011 20:19

Yläterassin tuoleilla istumassa Janica, Tanja, Suvi ja Salar. Muita asukkeja jo altaassa, sen ympäristössä tai tupakkapaikalla.

Suvia ahdistaa "Papan" - tai "Baban", kuten Suvi lausuu - mylvintä ja metelöinti, jota kuuluu nytkin kaiken aikaa taustalla. Oli jo tehtäväalueella ollut siihen oikeasti kurkkua myöten täynnä ja oli silloin tehnyt mieli iskeä sitä jollain lapiolla päähän. Salar ihmettelee, miksi Suvi ei mene sanomaan asiasta. Suvi ei halua oikeasti ottaa Ekin kanssa yhteen. Tietää että siitä tulisi yhteenotto.

Tanjaa ahdistaa Ekin huutaminen myös, ei osaa selittää miksi, mutta etenkin hiirihuoneessa Ekin mylvimät "perkeleet" ahdistivat. Janicaa puolestaan ärsyttää rääkyhuutolaulaminen ukulelenrämpytyksen kera.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 30 Syys 2011 20:24

Keskustelua BB-äitiydestä.

Suvi innoissaan kertoo, miten tyytyväinen on äänestyksessä. Nyt näkee, kannattaako BB:ssä edes olla eli onko kannatusta.

Tanja uskoo, että hänestä on tehty lastensuojeluilmoituksia ja lehtijututtuja mm. huumekommenttien vuoksi.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 30 Syys 2011 20:26

Salar puhuu paljussa olevalle Benille. Salar sanoo, että ei halua jatkuvasti olla puhumassa säälimistä tai lupaamassa että "et sä lähde". Sanoo vain nyt kerran. Käskee miettimään niitä tilastoja (viittaa varmaan finaaliviikkoäänestyksen palkkeihin joita näkivät). Ben, Suvi ja Amanda, ne tosi kovilla. Sitten Minna ja Tanja, niistä jotain epäselvää selitystä. Ilmeisesti tarkoitti kuitenkin että ne olisivat tippumassa jos kaksi lähtee.

Salar spekuloi Annikalle lähtijöitä kahdestaan. Sebu ei varmasti lähde mihinkään. Myöskään Benkku ei lähde. Suvi voi olla lähdössä, neljän lapsen äiti voidaan haluta kotiin. Minna, sillä on faneja, mutta ei tarpeeksi. Salar: "Mä oon katsonut BB:tä tarpeeks, mä tiedän mistä pidetään". Tanja on 100% lähtijä.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 30 Syys 2011 20:28

Salar: Sebastian, tuu tänne. Mä haluun sanoo sulle suoraan. Ekana päivänä mä en tykännyt susta. Tokana ihan hiukan. Sä oot mulle kuin isoveli. Sä et lähde täältä ulos. Meillä on nämä meidän jutut.

Salar menee Annikan luokse.

Salar: Mä veikkaan ettet sä lähde täältä mihinkään. Seba ei myöskään lähde. Benkku, en usko et lähtee. Suvi, joka on mun mielestä lähössä. Neljän lapsen äiti ei käyttäydy tuollain. Mä oon seurannut BB:tä tosi kauan. Ihminen, joka ei tuo tänne mitään uutta. (Puhui Minnasta?) Tanja, 100% lähtijä. Olis pitänyt lähtee jo viime viikolla.

Miksu tuli mukaan keskustelemaan.

Miksu: Mä tiedän tosi monta ketä ne on nimennyt.
Salar: Ihan tosissaan tiedät?
Miksu: Joo, en mä haluu leijuu tällä, että oon jotenkin fiksu.

Salar: Musta on varmaan annettu huono kuva. Hyökkään Sebastianin kimppuun. Olisi eri juttu jos mä en esittäisi, mutta kun en.
Annika: Tykkääks sä Veerasta? Tosissaan?
Salar: Niin. Ai tytöistä. No, joo. Sä tiedät etten mä seurustele.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 30 Syys 2011 20:31

(Seuraava näkyi hieman huonosta kuvakulmasta, joten virheenmahdollisuus on olemassa)

Stefan huutaa altaasta Tanjaa tuomaan lonkeron. Tanjan tuodessa Stefan kaappaa Tanjasta kiinni ja pussaa tätä (tai nuolaisee naamaa). Tanja juoksee pois naureskellen ja naamaa pyhkien.

Tupakkapaikalla Ama, Veera ja Terhi keskustelevat Minnasta. Aman ja Veeran mielestä tämä on todella itsekäs ihminen. Veera kertoo, miten aina antanut paikkansa jne. Minnalle, mutta ikinä ei saa mitään tältä myöskään kuvainnollisesti.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2011 20:35

Kuva
Salar: "Ganja, aivan varma (lähtijä)... siis oikeesti... mä en halua puhua kenenkään selän takana, mut 255 prosenttia, se on varma!"

Mikael ja Annika ruotivat talosuhdettaan Salarille. Mikael sanoo että ulkomaailmassa on kyllä mulkku. Tai mulkku ei ole oikea sana, mutta käyttäytyy eri tavalla naissuhteissaan.

Annika taas kertoo Salarille, että on Mikaelin kanssa asioista keskustellut, eikä pidä siitä, millainen Mikael kertoo olevansa ulkomaailmassa. Jos aikoisivat mitään jatkaa talon jälkeen, Mikaelin tulisi käyttäytyä häntä kohtaan kuten nyt käyttäytyy talossa.

Mikael ei pahemmin kommentoi tätä, mutta sanoo, että ei ole ulkomaailmassa koskaan törmännyt tyttöön joka olisi edes 50% siitä mitä Ansku on.

Salar kysyy onko Mikael seurustellut pidempään ja onko seurustelussa mitään järkeä. Mikaelilla on ollut yksi pidempi seurustelusuhde. Harmittaa kun ei voi puhua kaikista asioista talossa yksityiskohtaisesti. Annika sanoo että seurustelu on kivaa jos on oikea ihminen jonka kanssa synkkaa. Mutta silloin se voi olla huonoa jos on nuori ja kokematon eikä osaa juttuja. Salar puistelee päätään, ei ymmärrä seurustelun mielekkyyttä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”