Vanhimman veljen äksyt ärinät

Keskustelua BBPlazan kolumneista. Palaute on tervetullutta!
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Vanhimman veljen äksyt ärinät

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Syys 2011 15:05

Liana saattaisi olla jopa mielenkiintoisin valinta taloon. Itse en ole uskaltanut sitä veikata, kun Ben on tuntunut olevan kiinnostuneempi Veerasta ja Kaisasta. Mutta ehkä Ben yllättää kolumnistin kuvaamalla tavalla. (Tai sitten arvelee Lianan olevan äijempi kuin on itse, jolloin se olisi uhka...? ;)

Avatar
Julius
Heikoilla hangilla
Viestit: 83
Liittynyt: 07 Elo 2010 14:36

Re: Vanhimman veljen äksyt ärinät

Viesti Kirjoittaja Julius » 15 Syys 2011 19:22

Ben teki itsensä kannalta sen turvallisimman valinnan. Liana oli kuitenkin liian äijä.

Veera tuntuu hyvältä uudisasukkaalta.
Tommy on INAn pidempi kuin Joonas.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Vanhimman veljen äksyt ärinät

Viesti Kirjoittaja Spencer » 15 Syys 2011 19:50

Eipä Ben yllättänyt, kun valinta osui Veeraan. Liana ois ollut oma valintani.

Hyvä kolumni jälleen kerran! Toivottavasti porukka antaisi enemmän palautetta ja kommentoisi kaikkia kolumneita. Kolumneja kyllä luetaan, mutta moni ei vaivaudu kommentoimaan. Itsekin olen lukenut kaikki suurella mielenkiinnolla, mutta kommentointi on jäänyt vähiin.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Julius
Heikoilla hangilla
Viestit: 83
Liittynyt: 07 Elo 2010 14:36

Re: Vanhimman veljen äksyt ärinät

Viesti Kirjoittaja Julius » 22 Syys 2011 07:07

Torstaiaamun äksyilyt.
Tommy on INAn pidempi kuin Joonas.

Avatar
Eppu
Vaihtoasukas
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:33

Re: Vanhimman veljen äksyt ärinät

Viesti Kirjoittaja Eppu » 22 Syys 2011 09:41

^Piristi mahtavasti ja kirjoituksesi jälleen koosti kauniisti myös omat ajatukseni talon tämän hetken tilanteesta. Ehkä jaksan tänään jopa hetkeksi muutaman päivän tauon jälkeen kääntää digidigini asemalle 24/7, vaikka henkilökohtaisesti äksyttääkin nyt ja pahasti; juonittelut, "parisuhteiden" draama ja nyhvääminen, viikkotehtäviensalatehtäviensalatehtävät, jatkuva spekulointi kuka sitä salatehtävää suorittaa, asukas joka ei voi osallistua tehtäviin, jekut, heikkohermoisuus.. jne.jne.jne. Talossahan jopa hetkittäin tapahtuu, mutta tällä katsojalla on nyt todellakin äksytylsyys... Yäk. Kiitos siis tästä torstaisesta :tu

Kiitos myös Beniliksen huomiotta jättämisestä. Se jäpälä ei ole ansainnut mitään maininnan arvoista. Hänestä kirjoittelu olisi silkkaa näppiksen asiatonta kulutusta ja sormien turhaa rasitusta.
Totuus riippuu näkökulmasta

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Vanhimman veljen äksyt ärinät

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Syys 2011 22:32

Julius kirjoitti:Palstan BrutalGentlemanille erikoiskiitokset tarkkanäköisyydestä, ja minulle miinukset. Edellisessä kolumnissani ehdotin Benin valinnaksi Lianaa, mutta BG torppasi sen saman tien! En nähnyt Veeran alisteista asemaa Benin suhteen, jos et laula kanssani olet minua vastaan (Majakovski), BG näki. Itse itselleni selitän, minulla ei ole kaksneljäseiskaa, en voi tietää kaikkea, mutta siinähän tämän äksyilyn koko idea onkin.
Kiitos nyt kehuista, mutta tiedä siitä tarkkanäköisyydestä. :D Kunhan komppailin yleistä tuntumaa, joka palstan keskusteluissa Benin todennäköisestä valinnasta jo muutenkin vallitsi. Veeraahan tuolla monet muutkin veikkailivat.

Netasta olin ja olen samaa mieltä kuin mitä itse edellisessä kolumnissasi kirjoittelit: Netta oli seksuaalisesti "pelottavan" aggressiivinen ja omapäisen oloinen (vaikkakin tässä ehkä nyt vain tehtävänannon motivoimana) ja sen kanssa mentiin niin pitkälle, että sen valitsemisesta olisi saatu helposti aikaan rumalta näyttävä konflikti Amandan kanssa. Ei hyvä. Saattoi myös olla muuten tyyliltään sellainen, ettei Benin naismakuun vedonnut.

Kaisa oli blondi (eli siinä suhteessa Benin mielihalujen mukainen) mutta ehkä Benille pari vuotta liian vanha ja muutaman piirun verran liian itsenäisen/aikuisen/kylmän oloinen. Ja vähiten varmaan miellyttämiskilpailuun lämpesikin. Laukun luovutus sai kuitenkin ajattelemaan, että ehkäpä Ben Kaisaakin harkitsee.

Liana vaikutti alun alkaenkin sellaiselta ettei se ole mitenkään Benin naisihanteen tyylinen, eli ei vetoa Beniin "siinä mielessä". (Omasta mielestäni Liana on ihan söpö.) Omapäinen jätkämäisyys ja vahvan oloiset mielipiteet vielä siihen päälle. Luulen, että Benkin näki, että Lianasta voisi helposti tulla juuri sellainen ihastuttava ja vihastuttava Salarmaisen vahva BB-hahmo, joka voisi kääntää valokeilaa pois hänestä itsestään.

Veera puolestaan vaikutti aika kiltiltä: sellaiselta joka ottaa Benin Amanda-asiat huomioon (eli ei asetu poikkiteloin siinä suhteessa) ja joka keksi vetää myös tsemppausnarusta, eli peilata Benin omia suosikkiteesejä takaisin tälle. Ja olihan Veera ehkä tästä joukosta myös sovinnaisimmalla tavalla keskivertonätti. Ehkä Veera vaikutti myös potentiaalisimmalta nimeämisäänestysliittolaiselta.

Eniten Veeran suuntaan viittasi mielestäni kuitenkin tämä ensimmäisen yön sohvakeskustelu, jossa Ben itse lähestyi juuri Veeraa ehkä ensimmäisenä ja mieluisimpana yökumppanivaihtoehtona:

http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... 79#p434879

Lisäksi tämä kylppärikeskustelu, jossa Ben yrittää Veeran avulla pelastautua aggressiiviselta Netalta:

http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... 94#p434894

Ja lopuksi myös tuo asukkaille näytetyissä klipeissäkin vilahtanut "Ei me voida pussailla!" -lisähuoneyö, joka varmaan lopullisesti varmisti, ettei Veera ole tulossa Benin ja Amandan väliin ainakaan niin kauan kuin Amanda on kuvioissa mukana.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kolumnit”