Kausi ohi - Jälkipuintia

Keskustelua liittyen Suomen seitsemänteen Big Brotheriin.
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 11 Joulu 2011 23:04

IHANAA JANICA VOITTI! :in love: Just oikein kävi, melkein kävi jännittää jo, että viekö Miksu sittenkin voitin, mutta reilulla erolla voitto vietiin! Nyt tuntuu olo tyhjältä... tää jotenki vei mukanaan tää kausi ettei järkikään! Aiheutti enemmän tunteita tää kausi vaikka viime kautta tölläsin koko ajan. Mitähän mä sit tekisin... kai mä rupean vaan normisti käymää töissä kuten ennenki ja mietin jotain... emmä osaa tehä enää mitään muuta ku BB on ollu mun elämä jo jonkin aikaa :victorianfalls: Ensi kautta odotellessa!
That damn fox!

Kuva

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja warre1 » 11 Joulu 2011 23:04

OllieMan kirjoitti:Noista äänestyksiin liittyvistä kusetuksista kun päästäisiin ensi kaudella eroon niin hyvä tulisi. Mutta tuskin tapahtuu.
ei tule tapahtumaan nykyisen tuotannon aikana.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Rita » 11 Joulu 2011 23:04

Kiitos, oli paras kausi pitkään aikaan, mutta äänestystilanteen jatkuva näyttäminen pilasi finaalia. Oli silti parempi kuin viime vuonna.
Kirjoitan huomenna tarkemmin sitten.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Anira » 11 Joulu 2011 23:05

Kiitos selvennyksestä Sky ja knocker. :)
Iso kiitos ylipäätään teille kaikille joiden kanssa olen täällä kirjoitellut! Uskomatonta miten tästä BBPlazasta tulikin mulle näin tärkeä palsta. Muistaakseni pari vuotta kävin täällä vaan lukemassa noita 24/7 -ketjuja, mutta muuten pidin paskana paikkana (luotin enemmän subjectiin ;) ), mutta nykyään tää on mulle ihan ykkönen! Täällä löytyy tosi monipuolisen oloisia kirjoittajia ja täältä kyllä saa todella nopeasti tietoon talon tapahtumat yms. KIITOS siis kaikille, etenkin ylläpitäjille! :)

Mä voisin melkeinpä väittää, että tää kausi oli (on) yksi mun suosikkikausista! Edellinen kausi vaan oli mun mielestä lopulta aika surkea eikä mulla ollut kyllä juuri minkäänlaista alkuintoa katsoa tätä kautta, mutta niin vaan katsoin ja onneksi katsoin. [smilie=a_cool.gif]
Nyt vaan haikein mielin jään odottamaan seuraavaa kautta. Ja kyllä, aion stalkata kaikki mahdolliset BB-asukkaiden blogit yms. facebookit läpi, että saan mahdollisimman paljon tietoa asukkaiden elämästä BB:n jälkeen.

Terveisin kauhia stalkkeri ;)

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja David Mills » 11 Joulu 2011 23:07

warre1 kirjoitti:
OllieMan kirjoitti:Noista äänestyksiin liittyvistä kusetuksista kun päästäisiin ensi kaudella eroon niin hyvä tulisi. Mutta tuskin tapahtuu.
ei tule tapahtumaan nykyisen tuotannon aikana.
Koko paskan voisikin siirtää tv-lupamaksurahoitteiselle puolelle YLElle. Saisivat tehdä kerrankin isolla rahalla ilman mainoskatkoja taiteellisuudesta tinkimättä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Joulu 2011 23:10

loisto kausi oli! kivat asukkaat näin melkein kaikki. Loppu päästä viikkotehtävät oli tosin vähän tylsiä osa, mutta muuten ihan jees. Ja Janica, ihana voittaja [smilie=a_smitten.gif]

ja tää oli sitte myös eka kausi, ku omistin 24/7:n niin voi kyllä siitäkin johtua, että tää oli ihan huikee kausi.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Hilma » 11 Joulu 2011 23:12

Mä nyt yritän täs päättä oliko tää hyvä kausi vai tyyten kakka kausi. Riippuu kai siitä tutkiskeleeko tätä faktana vaiko fiktiona.

Kiitoksia kaikille reissuun osallistuneille joka tapauksessa. :tu

http://www.everyday.fi/bigbrother/paluuarkeen/
Hianoo, pitääks toi nyt oikeesti ymmärtää niin, että kaks finalistia jää ilman minkäänlaisia arkeenpaluurahoja? :roll:

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 11 Joulu 2011 23:13

niinkuin edellä on jo monen suusta todettu, hieno kausi pitkästä aikaa vaikkakin meno loppua kohden hieman väsähtikin. Tästä on hyvä jatkaa ensi vuonna :)

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 11 Joulu 2011 23:13

Hilma kirjoitti:http://www.everyday.fi/bigbrother/paluuarkeen/
Hianoo, pitääks toi nyt oikeesti ymmärtää niin, että kaks finalistia jää ilman minkäänlaisia arkeenpaluurahoja? :roll:
Ilmeisesti. Johan on typerää. Olisivat nyt lykänneet koko kolmikolle sen 300 euroa kouraan, naurettavaa tommonen.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Joulu 2011 23:14

^^^vähän tyhmä toi alkeenpaluuraha juttu. mikset muka kaikille voi äänestää. höhhöh, benkku oiski voinu jäädä ilman, mutta tanjalle ja suville 300 molemmille!
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Santra » 11 Joulu 2011 23:17

Tällä kaudella ei jostain syystä kiinnostanut hankkia alkukaudesta 24/7, mutta tarjouksesta sen lopulta hankin. Kuitenkaan en sitä mitenkään ahkerasti katsonut, vaikka kausi sinänsä oli tapahtumarikas. Asukkaat olivat kaikkien aikojen ärsyttävimpiä, mutta tapetteja ei kovin montaa ollut. Asukasvalintoja pidän onnistuneina kaiken kaikkiaan.

Viikkotehtävistä osa oli huonoja, kuten kiipeilytehtävä ja avaruustehtävä. Varsinkin jälkimmäisestä olisi voinut saada paljon enemmän irti. Parhaat viikkotehtävät olivat mielestäni "Tv:n orjat" ja "Karavaanarit".

Ylivoimaisesti paras asukas oli koko formaattiin kriittisesti suhtautunut Sebastian. Minulle tämä kausi lopahti lopullisesti Sebastianin häätöön. 24/7 jäi vimeisellä viikolla avaamatta enkä äänestänyt ketään finaalissa. Finalistit olivat minulle totaalisen yhdentekeviä. Silti kokonaisuutena kausi oli ainakin parempi kuin kaksi edellistä kautta.

Ehkäpä jostain tulee innostus katsoa ensi vuonnakin BB- ohjelmaa. Vielä kiitokset ahkerille raportoijille! Teidän ansiostanne tapahtumista pysyi hyvin kärryillä :tu . Monet Plazalaiset kirjoittelivat mielenkiintoisia kommentteja, keskustelun tasokin säilyi kohtalaisen siistinä, kiitos modet tarpeen vaatiessa ojentamisesta.

Mukavaa Joulun odotusta kaikille Plazalaisille! [smilie=a_okbyenow.gif]
24/7 kaapelissa.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Anira » 11 Joulu 2011 23:20

Mun mielestä jokainen noista ansaitsee arkeenpaluurahaa. Vaikka en Benistä kamalasti tykännyt niin en kyllä noin sanoisi, että hän ei sitä rahaa ansaitsisi. Oikeastaan mun mielestä jokaiselle noista kolmesta finalistista (Tanja, Ben & Suvi) vois ilman minkäänlaisia äänestyksiä antaa sen 300 e. Ovat kuitenkin 104 päivää tuolla talossa olleet!

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Joulu 2011 23:22

Hilma kirjoitti:http://www.everyday.fi/bigbrother/paluuarkeen/
Hianoo, pitääks toi nyt oikeesti ymmärtää niin, että kaks finalistia jää ilman minkäänlaisia arkeenpaluurahoja? :roll:
Aika erikoista. Ois voinut kaikille antaa suoraan sen 300e ja äänestää yhdelle vähän extrarahaa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 11 Joulu 2011 23:24

Joo en tajua, että miks noista vaa yks saa 300e... enkä sitäkään että miks Annika ja Veera sai 300 PUOLIKS?! Mihinkäs se 500e katosi minkä everyday.fi lupasi? Oliko se vain Sebastianille?
That damn fox!

Kuva

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Marikki » 11 Joulu 2011 23:31

Mä vannoin ennen kauden alkua, etten tänä vuonna todellakaan ota 24/7:aa, koska sen kanssa menee, jos ei nyt ihan ikä ja terveys, niin ainakin aikaa ja terveys. Viikon taisin onnistua pitäytymään lupauksessani ja kävin päälähetysten ohella lueskelemassa täältä talon tapahtumista, mutta sitten kun totesin asukkaat varsin kiinnostaviksi tyypeiksi ja kaikki salatehtävät ynnä juonimiskuviot alkoivat kutkuttaa, päädyin kuitenkin tuijottelemaan talon tapahtumia kaapelista, välillä vähän turhankin ahkeraan. Jälkeenpäin jopa harmitti, etten nähnyt suorana jokaisen taloonastumista ja erinäisten klikkien syntyä. Aika rankka kausi tämä on kyllä ollut kaikkine tunteidenheittelyineen, mutta onneksi oli tämä BBPlaza, joka kunniakkaasti jälleen kerran piti meikäläistä ajan tasalla silloinkin kun en itse aina enää jaksanut. ;)

sateenkaari
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 27 Marras 2011 15:26

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja sateenkaari » 11 Joulu 2011 23:34

Oli kyllä mahtava kausi!! Parhaat asukkaat, enemmän salaisuuksia kuin koskaan ja mahtavaa ohjelmaa. Ja ensimmäinen kausi jonka seurasin myös 24/7 kautta, hankin varmasti ensi vuonnakin :) Tältä kaudelta sain myös kaikkien aikojen suosikin - Sebastianin. Uskomattoman ihana ihminen <3 Toivoin siis voittoa Sebastianille, mutta eipä tuo Janican voitto haittaa, kuului kuitenkin top 3:seen lähes koko kauden ajan.

Tuntuu aika tyhjältä, nytkö se tosiaan loppui? Mihin laitan nyt sen kaiken ajan, mikä meni ennen BB:n seuraamiseen?? No, varmasti johonkin järkevämpään ;) Ensi syksyä ootellessa, toivottavasti tulee taas mahtava kausi. Kivaa joulua kaikille, oli ihanaa lukea teidän juttuja täällä :D Ens vuonna sitte taas.

Avatar
Jarpeez
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 28 Marras 2010 18:57
Paikkakunta: Tampere

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Jarpeez » 11 Joulu 2011 23:35

Voitto rahat meni oikeille tyypeille (,jotka olivat siis finaalissa).
Tämä kausi oli parempi kuin viime vuoden täydellinen floppi.
Jos pitää sanoa mikä jäi parhainten mieleen, niin se kun Sebastian pieraisi Salarin naamaan ja ulos asuntovaunusta.

Otan nyt Sebastianin aiheeksi.
Sebastian oli siis kauden paras asukas, joka olisi saanut voittaa, mutta kohtalo (Räisänen) puuttui peliin. Jos muistan oikein, niin tämän kauden ensimmäisellä Tero Paloniemen vierailulla Tero sanoi, että älkää äänestäkö Stefania taikka Mikaelia, vaan Sebastiania, koska se olisi mielenkiintoinen käänne tälle kaudelle. Voittaja olisi luultavasti toinen jos näin olisi käynyt.

Olin aluksi innoissaan, kun kuulin, että kausi kestää viikon pitempään, mutta se oli sittenkin virhe, koska viikko 15 oli todellinen floppi.
Ensi kaudella kokeillaan varmaan 20 viikon kautta.

Haikeet fiilikset on taas vaihteeksi päällä, mutta se helpottaa heti huomenna, kun ajattelee positiivisia puolia: voi mennä aikaisemmin nukkumaan, käyttää aikaa paremmin ja myös katsella vaihteeksi jotain muuta TV:stä.

Harmittaa paljon, kun en ostanut syksyllä 24/7, koska missasin varmaan monta jännittävää käännettä. Olen vieläkin 24/7 neitsyt, mutta toivottavasti siihen tulee muutos ensi vuonna, kun aion kerätä rahaa 24/7 varten. Huomenna voisi pistää säästöpossuun vaikka 1€ sitä varten.

Kun BB alkoi, niin luin facebookin etusivua ja siellä oli tämän tapaisia päivityksiä:
"Voi vittu mitä asukkaita", "Toi Tanja ärsyttää jo heti, mua saa halata", "Ihan surkeet asukkaat, jos noista pitää valita, niin Stefan voittaa, koska se on vanhin ja isokokoisin". Minä en ajatellut noin, kun tiesin, että nämä asukkaat ovat hyvä paria asukasta lukuun ottamatta, jotka olivat silloin Tanja & Suvi, mutta nyt viime hetkillä ne olivat Ben & Annika. Sebastian ei herättänyt minussa minkäänlaisia ajatuksia BB:n alkaessa, mutta nyt se on kaikkien aikojen paras asukas. Petyin kauden alussa taas, kun talossa ei ollut taaskaan nimi kaimaa Jarnoa. Taitaa olla, että Jarnoissa on vain ainesta Diilissä, kun Jarno voitti tänä vuonna, mutta tämä ei liity mitenkään BB:seen.

Asiaa jäi vielä sanomatta, mutta en halua avautua liian paljon.
Kiitos kaikille BBPlazan käyttäjille hyvästä seurasta ja palataan ensi vuonna takaisin asiaan.

KIITOS!
05: Kathy / 06: Kaki / 07: Sauli / 08: Anniina / 09: Sampo / 10: Niko N / 11: Mikael / 12: Jonna A / 14: Andte / 19: Kristian / 20: Kristiina / VIP: Sara / 21: Anssi / 22: Heidi/Reeo

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Big Brother Finaali 2011

Viesti Kirjoittaja KariTa » 11 Joulu 2011 23:36

Ruotsin BB alkaa vissiin joskus helmikuussa, joten ei tarvitse pitkään kärsiä vieroitusoireista. ;) Nähdään sitten.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Big Brother Finaali 2011

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Joulu 2011 23:38

^ Ja brittien julkkis-BB alkaa tammikuussa. Kannattaa tsekata sekin. [smilie=a_cool.gif]
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja David Mills » 11 Joulu 2011 23:41

Tuli mieleen, että oiskos BB:tä venytetty tänä vuonna jonkun Alma Media toisen ohjelman takia? Oliko viikko sitten Tanssii tähtien kanssa -finaali? Ei ole hyvä jos on päällekkäisyyksiä.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 11 Joulu 2011 23:43

David Mills kirjoitti:Tuli mieleen, että oiskos BB:tä venytetty tänä vuonna jonkun Alma Media toisen ohjelman takia? Oliko viikko sitten Tanssii tähtien kanssa -finaali? Ei ole hyvä jos on päällekkäisyyksiä.
Tuo on kyllä totta. Mutta olisihan tuon voinut korjata vaikka aloittamalla Tanssit viikkoa aiemmin tai lyhentämällä viikolla BB:tä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 11 Joulu 2011 23:44

^^ Juu viikko sitten oli TTK:n finaali. Itse kyllä mietin, että voi olla tuo itsenäisyyspäivä, joka haluttiin ottaa mukaan taloreissuun ensimmäistä kertaa koskaan.
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2011”