Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Keskustelua liittyen Suomen seitsemänteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Joulu 2011 23:33

Jotenki toi ei vaan tajua, että tän BBPlazan äänestys ei oo mitenkään verrattavissa oikeaan äänestykseen. Suurin osa täällä ei äänestä oikeasti :D
That damn fox!

Kuva

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja warre1 » 04 Joulu 2011 23:36

Jonksu kirjoitti:Jotenki toi ei vaan tajua, että tän BBPlazan äänestys ei oo mitenkään verrattavissa oikeaan äänestykseen. Suurin osa täällä ei äänestä oikeasti :D
se vertailukelvottomuus johtuu just tosta tämän vuoden äänestystavasta. aikaisemmilla vuosilla kun on ollut miinukset käytössä on bbplazan äänestykset osuneet lähemmäksi oikeaa äänestystulosta.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Joulu 2011 23:42

^ Niinpä.
Selittää tuotantoyhtiö Sebastianin putoamista miten tahansa, olen vakuuttunut siitä, että tuotantoyhtiö pelasi tahtomattaan Sebastianin pihalle, kun he valitsivat tämän kaltisen äänestysmenetelmän, missä äänestyksistä saatavat eurot ovat tärkeämpiä kuin oikeudenmukainen lopputulos.
Kaiken takana on raha, raha ja raha. Viis oikeudenmukaisuudesta. Niinhän se on. Tätä olen surkutellut jo useamman kauden ajan. Nykyisen Tuotannon osalta asiaan ei ole luvassa muutosta niin kauan kuin väliaikatilanteilla pelleily on kannattavaa. Ehkä kuitenkin alkavat näyttämään tilanteita hienovaraisemmin, laittamalla kysymysmerkit kuvien tilalle? Nääh. Business is business. ;)
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja mrj » 04 Joulu 2011 23:52

^ turha sitä on selittää, et tuotantoyhtiö sitä ja tätä, kyllähän se on tullu jo selväks tässä 14viikonaikana, jos et äänestä loppuun saakka nii tulos voi olla tälläinen.. ;)
JuHu - :drink55:

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 04 Joulu 2011 23:55

warre1 kirjoitti:se vertailukelvottomuus johtuu just tosta tämän vuoden äänestystavasta. aikaisemmilla vuosilla kun on ollut miinukset käytössä on bbplazan äänestykset osuneet lähemmäksi oikeaa äänestystulosta.
Niinpä ovat tehneet.

Jatkuva tilannekatsauksien näyttäminen vääristää äänestystuloksia? No shit. Tämä on tiedetty jo kolmoskaudelta asti.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Sihi » 05 Joulu 2011 10:03

Niinhän se on. Äänestystilanteiden jatkuva näyttäminen on kyllä niin mustaa paskaa kuin olla ja voi. Onneksi sentään tänä vuonna ovat pelkät plussat olleet käytössä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja JVDS » 05 Joulu 2011 10:57

Näinhän se on tosiaan ollut jo kolmoskaudesta lähtien, mutta aina välillä se nousee otsikoihin tiukan häätöäänestyksen jälkeen, kun "väärä" asukas häädetään ulos talosta.

Tuotantoa kritisoidaan oikealta ja vasemmalta, mutta tässä tapauksessa ihan syystä. Bisnesmielessä ymmärrän tämän ratkaisun, vaikka se ei kovin katsojaystävälliseltä tunnu eikä se sitä olekaan.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Joulu 2011 11:32

Yhyy ja byääh! Samaa paskaa ollut äänestys jo vaikka kuinka kauan, mutta nyt kun ilmeisesti Mikko Räsäsen suosikkipoika putosi, niin on pakko itkeä oikein sivullinen tekstiä eetteriin. Pastori putos ja sillä hyvä. Get over it!
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Cheri » 06 Joulu 2011 13:20

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ke ... 88076.html

Iltasanomien sivulla äänestys kellä asukkaalla on rumin vaate :keineahnung: :roll:

Janican ja Mikaelin kohdalla on näköjään valittu tosi "normaali" vaatetus [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Sky » 06 Joulu 2011 13:22

^Mä vastasin Tanjan Ed Hardy-huppari, koska se on oikeesti aika kamala.

Avatar
Fdpsv
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 03 Syys 2011 13:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Fdpsv » 06 Joulu 2011 14:31

BB-katsojat tulistuivat presidentti-imitaatiosta: ”Todella pilkkaavaa!”

Julkaistu: 06.12.2011 12:05

Joitain Sub-kanavan BB-ohjelman katsojia on kuohuttanut talon itsenäisyyspäivän ohjelma.
Asukkaiden aamu alkoi asiallisesti Jean Sibeliuksen Finlandialla, jonka jälkeen käytiin BB-talon pihalla ihastelemassa Suomen lippua ja laulamassa isänmaallisia kappaleita siniristilipun äärellä.

Tämän jälkeen asukkaat pukeutuivat Suomen presidenteiksi ja osa imitoi heitä. Tämä oli osalle katsojista liikaa.

– Todella pilkkaavaa pistää asukkaat imitoimaan presidenttejä, eikä yhtään itsenäisyyspäivän henkeen sopivaa. esim noi benille annetut isot korvat imitoimaan ahtisaarta :( olisi voinut ottaa tämän päivän rauhallisemmin pukeutua arvokkaasti ja tehä jotain itsenäisyyspäivään ja suomen historiaan liittyviä tehtäviä joku tietovisa kattoo vaikka tuntematon sotilas ,kiroilukielto jne, eräs lukija kommentoi Subin nettisivuilla.

Tukea tuli muiltakin.

– Komppaan ihan sata ja hävettää kuunnella tuota kiroilua jota Tanja viljelee. Suomen itsenäisyys ei tullut vitsailemalla esim. minun vaari kuoli rintamalla. Mummoni toimi lottana jne, toinen lukija tuomitsee.

Toki kaikki eivät pitäneet imitointia pahana pilana.

– Suomalaiset on kaikessa niin vakavamielisiä, että "juhliakin" pitää naama nurinpäin.

Subin mukaan presidenttitehtävässä Suvia ja Beniä mietitytti se, minkälaisia ihmisiä heidän esittämänsä presidentit oikein olivat. Tanja osasi antaa muutaman vinkin molemmille.

– Se oli presidentti tosi pitkään, ja lopuksi se oli tosi vanha, Tanja briiffasi Suvia Kekkosen valtakaudesta.

IS
http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/bb ... 76556.html

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Joulu 2011 15:23

Mitä lie kukkahattutätejä taas ollu kommentoimassa... Mun mielestä toi on hauska veto. Noiden kukkahattutätien pitäis ymmärtää, että viihdettä tässä ollaan tekemässä, eikä mitään itsenäisyyspäivän pyhänpäivänmenoja mitä lie :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Skygge » 06 Joulu 2011 15:35

Jonksu kirjoitti:Mitä lie kukkahattutätejä taas ollu kommentoimassa... Mun mielestä toi on hauska veto. Noiden kukkahattutätien pitäis ymmärtää, että viihdettä tässä ollaan tekemässä, eikä mitään itsenäisyyspäivän pyhänpäivänmenoja mitä lie :D
Jep. Ja mikäli joitain tuo häiritsee niin kauheasti, niin eihän BB:tä ole pakko katsoa, eihän? :keineahnung: Turhaa kitinää tyhjästä. Tuossa ei häväisty ketään. Itse näen tuon ainakin hienona eleenä, että BB järjestää tuollaisen itsenäisyyspäivän asukkaille. Mielummin tämmöistä katsoo kuin jotain tyhjänpäiväistä sohvilla istumista, kun sitä on ollut viime aikoina talossa muutenkin.
:trollface:

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Cheri » 06 Joulu 2011 16:36

^ Samaa mieltä.

Tänään BB on järjestänyt aamusta lähtien kiitettävästi ohjelmaa ja luvassa on kai illallakin jotkut tanssiaiset :tu

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Karhu » 06 Joulu 2011 16:52

Yksi vapaan demokratian tunnusmerkeistä on se, että vallanpitäjille voi ja saa nauraa. Pelkkää kumartelua ja patsastelua kaipaaville löytyy ihannevaltio tuolta Korean niemimaalta.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 06 Joulu 2011 16:54

No on se nyt perkele jos ei itsenäisyyspäivänä saa kiroilla! Onko nuo kommentoineet itse edes katsoneet tuota Tuntematonta sotilasta, siinähän kiroillaan tosi isänmaallisesti ja komiasti.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja JVDS » 06 Joulu 2011 21:13

Ihmisillä tuntuu olevan pakonomainen tarve avautua joka ainoasta asiasta, vaikka eivät olisi kyseistä ohjelmaa koskaan seuranneetkaan. BB:stä varsinkin kaikilla tuntuu olevan mielipide ja sitä hävetään myöntää seuraavansa. Yleensä sivuutan tällaiset kommentit olankohautuksella. Pitäisi muistaa, että kyseessä on viihdeohjelma eikä kaikkea tarvitse ottaa aina niin kuolemanvakavasti.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Zeus » 08 Joulu 2011 16:57

Iltasanomien äänestystilanne to klo 17:00

Kuka voittaa Big Brotherin?

Janica
32%
Tanja
8%
Suvi
22%
Mikael
33%
Ben
5%

Äänestys luotu 08.12.2011 klo 10:23

Ääniä yhteensä: 4645
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Xiaoyu
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Loka 2011 14:15
Paikkakunta: Lappland

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Xiaoyu » 08 Joulu 2011 18:00

Tämä on jo Benin ketjussa, mutta laitetaan vielä tännekin:
mtv3.fi kirjoitti:Tällaiset terveiset Petri Nygård lähettää BB-Benille

Isoveljen talossa vieraillut rääväsuinen räppäri esitti Benille kutsun juhlimaan kanssaan, mutta mitä se oikeasti tarkoittikaan.

Big Brother -talossa tovi sitten vieraillut Petri Nygård sai olemassaolollaan talon naiset sekä Benin sekaisin. Keikan jälkeen asukkaat pääsivät tutustumaan lähemmin tunnettuun räppäriin ja pesään oli kova tunku sen jälkeen, kun Isoveli ilmoitti Nygårdin olevan siellä.

Samaan aikaan pesään muusikon kanssa pääsivät Ben ja Tanja. Tanja halusi Nygårdilta nimmarin rintavarustukseen ja Ben tarjosi omaksi paikakseen paljasta takapuoltaan. Nygård ei suostunut kuitenkaan puumerkkiään takapuoleen kirjoittamaan, mutta miehet sopivat kuitenkin yhteisestä baarireissusta.

Ben muisti hehkuttaa Petri Nygårdin kanssa sovittuja juominkeja useasti, mutta totuus asiassa on räppärin puolelta toinen.

– Benille tällaiset epäviralliset terveiset, että mä saan aina paljon faneilta ja muilta kutsuja: "Tule meidän kanssa juomaan, meillä on bileet, tule sinne, tänne ja tonne". Joo, sanon Benillekin sellaiset terveiset, että mennään juomaan joku lauantai, nähdään siellä. En ole kuitenkaan lauantaina siellä, en ole missään muualla kuin keikalla lauantaisin, Petri tunnustaa.
mtv3.fi
"Haiseeko emättimesi helmiltä?" "Onko sinut nukutettu väärin?"

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 09 Joulu 2011 06:11

Niko S oli kuvitellut reilu viikko sitten, millaista olisi kännätä asukkaiden kanssa.
http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com kirjoitti: Kalsarinkännit BB-tyyppien kanssa - katso kaverikuvat!
tiistai, 29. marraskuuta 2011
Lauantaina oli jotenkin extra vaikeaa saada seuraa baariin ja mä meinasin jo luovuttaa, heittää viltin niskaan & katsoa jonku elokuvan. Onneksi Tommi antoi viinanhimojensa voittaa ja eikä viettänyt alkoholitonta iltaa. Päätettiin suunnata kolmekirjaimiseen heti illan BB:n jälkeen, koska molemmilla hieman kesti laittautuminen ja.. ja.. kukaan ei lähde baariin ennen puoltayötä.
(Kuva, missä shampoopullo)
Suihkun jälkeen hiukset. Oon jotenkin nyt seonnut harmaan-hopean-vaalean yhdistelmällä ja tuolla tuotteella se aina hetkellisesti sitten onnistuu. Kuivaat hiukset, suihkutat ja hetken päästä heität kampauksen. A VOLA!
(Kuva, missä mm. juotuja siideritölkkejä.)
Alottelut x 3 + Kahvi, jotta pysyin hereillä. Eihän noilla määrillä kuitenkaan itseään kauniiksi vielä juoda, joten tein vielä ennen lähtöä x 2 tuoremehuviinat. Aloin kuitenkin olemaan jo sen verran humalassa että en enää uskaltanut kuvata drinkkejäni ja toisaltaan on jo tarpeeksi noloa juoda yksin himassa ja vielä sitten kuvata se.. Että tässä kohtaan iltaa se kamera sitten jo oli telakassa :)
(Kuva Milanosta ja Londonista)
Milano & London ihan vaan chillas - niillä ei ollu rahaa lähteä minnekkään ja toisaltaan kellokin oli jo yli 21 eli alkoholia ei saanut enää mistään..
(Kuva Nikosta sovittamassa paitaa).
Mä näytän ehkä ihan hieman vajaalta kun koitan ottaa peilin kautta itsestäni kuvia. Tässä mulla on vielä paljon opittavaa.. Löysin uuden paidan kaapista, jota en hintalapusta päätellen ollut vielä päälläni pitänyt. ..ja muutaman tunnin hengailun jälkeen tulin siihen tulokseen että sen aika ei ole vieläkään..
(Kuva, missä Nikolla on mm. neliskanttinen kello kädessä.)
Kravaatti vaihtui ruosteen hajuiseen ristikoruun ja pitkästä aikaa ajattelin että voisin jopa pitää kelloa. Joskus olin ihan kello-homo, mutta BB 2008 jälkeen sekin jäi & aloin viihtymään ajatuksessa että "miksi ihmisen pitää tietää mitä kello on?". Ja tää ei siis ollut läppä :)


Toi koru aiheutti jo toistamiseen mulle niin valtavia ongelmia että olisi ehkä parempi heivata se kokonaan. Jouduin kesken illan viemään sen narikkaan, koska se HAISI MUN NOKASSA IHAN RUOSTEISELTA. Haha, tätä mä sitten jankkasin koko illan humalassa mm. tom-tomilta että haisenko ruosteelta. No toisaltaan se oli ehkä vaihtelua kysymykselle: " Onko mun nenässä jotain? ".
Mun nenä on jotenkin pakkomielle mulle ja jos saisin valita niin musta tulisi maailman toinen ihminen joka eläisi ilman nenää mielummin kuin nenän kanssa. Ja siis se ensimmäinen ihminen joka eli ilman nenää oli tietenkin Michael Jackson.

(Kuva Tanjasta)
En mä sit ihan yksin ollutkaan kotona dokaamassa. Mm. BB-Tanja tuli meille dokaan. Se olisi halunnut lähtee mun kanssa baariin, mutta mä sanoin että toi Ed Hardy on jotenkin niin last season että mä en kehtaa sitä ottaa mukaan baariin. Se ymmärsi ja veti kilarit, kuten aina. Mutta ei se haittaa, koska mä olen tottunut kanssa saamaan kilarit jos esim. joku kattoo mua "väärällä tavalla". Joten me haistatettiin vitut toisillemme ja nähdään sitten taas joku toinen kerta kun molemmat on paremmalla päällä :)

(Kuva Benistä).
BB-Ben tuli sit kanssa meille, koska Petri Nygård ei lähtenyt sen kanssa tampereen yöhön & Elina Viitanen ei vastannut puhelimeen (oli vaihtanut numeronsa,ihan ymmärrettävää). Ben kuitenkin hyyty jossain kohtaan iltaa ja laittoi yökkärin päällensä. Mä sit nukutin sen kehumalla kuinka se muistuttaa kultaistanoutajaa, koska Ben vaan on semmonen tsemppari. Mun on pakko varmaan soittaa BB-Amandalle ja kysyy että jos se ottais meidän kaksi chihuahua neitiä itselleen ja me saatais Ben?
(Kuva Suvista).
BB-Suvi taas näytti hieman pitkää naamaa mulle koko illan.. en mä sit ees viittinyt pyytää sitä baariin meidän kanssa. Lisäksi sillä sattu nilkka, lantio, pää, polvet, reidet, vatsa, sormenpäät, hiusraja.. ja mitä kaikkea se tossa sohvalla valittikaan. Ettei vaan nukkuisi liian nuorena pois? Toivottavasti ei, koska mä tykkään tanssia niin kovasti Suvin kanssa. Kuten se itsekkin sanoi: "Se ei voi sille mitään että sen lantio lähtee liikkeelle kun se kuulee musiikkia".

(Kuva Sebastianista)
BB-Sebastian koitti saada mut lopettamaan juomisen, koitti käännyttää mua uskoon, kertoi mulle miten karpalolonkero on saatanan keittämää pontikkaa ja kaikkee tämmöstä perussettiä kuten sillä on tapana. Mä kuitenkin dikkaan siitä ihan hulluna ja toivon että jonain päivänä kun se antautuu seksin pauloihin niin mä oisin se joka saa kunnian korkkaa sen , lol. Tai sitten en. Mä kuitenkin kerran jo oon poseerannut hymyn kannessa hääpuvussa ja musta tuntuu että avioliitto ei ehkä ois mun juttu ja Sebahan ei anna ennen avioliittoa.. Joten me jatketaan edelleen ihan vaan kevereina :)

(Kuva Janicasta)
Ja sit tapaus nimeltään BB-Janica.. Se ois ihan sikana halunnut lähtee baariin mun kanssa, mutta mä en vaan voinut ottaa sitä mukaan. Kattokaas kun mä tiesin että mä oon menossa homoravintolaan (joka on siis täynnä homoja), niin siellä ei välttämättä nää ihan hinteimmät ois kestänyt Janican helmishowta. Osalla kun saattaa olla pilluallergia ja kaikkee.

Mä siis lähdin keskustaan ilman mun uusia kavereita ja näin siellä Tommin. Dokattiin ratikassa noin 30 minuuttia, koska joku meni kuolemaan ratikkakiskoille tjn ja se ei päässyt liikkumaan. Kamalaa. Mut oli ihan hauska ilta ja me nähtiin Espanjan ( italian? puolan? saksan?) jonku maan euroviisuedustaja ilmeisesti. Oli ihan hyvä setti. Jee-Jee. Kyllä se viina vaan nousee päähän ja humalassa oltiin. Meidän piti lähteä myös seuraavana päivänä liikkelle, mutta se oli niin pakko skippaa että moro!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Sky » 09 Joulu 2011 14:29

seiska.fi kirjoitti:Vanhat BB-tähdet paljastavat ja perustelivat voittajasuosikkinsa!

Henna Kalinainen, Niko Saarinen, Saranna Ehrnrooth, Farbod Mehrabkani, Paul Puolakka, Ksenia Suokas, Aso Alanso, Eetu Karhunen, Kadi Kaljula, Habib Mohseni, Risto Kuoppala ja Antti Kurhinen arvioivat BB-finalisteja.

Henna Kalinainen: Voisin kesyttää Benin!

Muun joukon tavoin Sebastiania kannattanut Henna Kalinainen joutui vaihtamaan suosikkiaan.

- Tykkäsin Sebastianista tosi paljon ja oisin toivonut hänen voittoaan! Kaikkien aikojen BB-suosikkini. Mutta jos talosta pakko nyt valita, niin Ben. Turhamainen ja höpsö. Just niinkuin ton ikäsen nuoren kuuluukin olla. On rehellinen eikä esitä, vaikka itsekin tietää, et suurin osa mielipiteistä on lapsellisia. Tulee hyvin kaikkien kanssa toimeen ja ymmärtää muita omasta kannasta huolimatta. Komea mutta kokematon. Voisin ehkä kesyttää!

Niko Saarinen: Janica ei nuoleskele ketään!

Big Brother -kausilta 2010 ja 2008 tuttu Niko Saarinen haluaisi, että Janica voittaisi 50 000 euroa.

- Ehdottomasti Janica ja siitä syystä, että suomi kaipaa räväkkää BB-voittajaa, joka ei turvaudu nuoleskelemaan kenenkään persettä, eikä koita turhaa miellyttää ketään. Lisäksi Janicasta saattoi heti kauden alussa saada sellaisen tietyn kuvan pelkän ammatin ja elämäntyylin vuoksi, mutta hyvin on neitokainen murtanut käsitykset. Myös strippari voi olla rakastava perheenäiti. Onneksi Sebastian tippui, niin uskon, että Janican voiton tiellä ei ole enää ketään!

Saranna Ehrnrooth: Janica ei ole skitso!

Saranna Ehrnrooth kilpaili BB-voitosta kaudella 2009. Sarannan suosikiksi nousi myös Janica.

- Janica, koska se on ilonen ja aito ja ajattelee hyvää muista eikä oo skitsahtanu kunnolla kertaakaan. Ja haluisin, et ku se menee sinne vanhempainkokoukseen ens kerral, niin sen ei tarvii hävetä sen juttui, mitä se on tehny telkkarissa, vaan voi olla ylpee ja näyttää niille muille äideille et hähää, en mä hullumpi ookaa, ku menin ton voittaa. Mut vois kyl niil rahoil ostaa sen lapsille jotai korvauslahjaa!

Farbod Mehrabkhani: Benillä on iso!

Farbod "Fabe" Mehrabkhani hauskuutti katsojia kaudella 2008. Voittajasuosikkia Farbodilla ei oikein ole, mutta lopulta hän kallistui Benin puolelle.

- Koska sillä on iso meisseli.

Paul Puolakka: Suvi on aidoin!

Paul Puolakka vieraili BB-talossa kaudella 2009.

- Oma suosikki tässä vaiheessa on Suvi, koska tuntuu ainakin itsestä aidoimmalle henkilölle ja valituksineen päivineen on ollut viihdyttävää katsottavaa. Uskon kanssa, että rahoilla saisi lapsilleenkin jotain kivaa hankittua.

Ksenia Suokas: Janica on siisti!

Viime kaudella (2010) talossa nähty Ksenia Suokas kannattaa Janicaa.

- Janica, koska se on niin sellanen, mut kuitenki niin siisti!

Aso Alanso: Suvi tarjoaa viihdettä!

Kauden 2009 -voittaja Aso Alanso on kannattanut alusta asti neljän lapsen äitiä Suvia.

- Suvi on kypsä nainen, jolla on lapsia ja on antanut viihdettä. Mun mielestä hän on ansainnut voiton. Tanjasta en haluu puhuu koska ees puhuminen hänestä ärsyttää!

Eetu Karhunen: Mikaelin huumori puree!

BB-kaudella 2009 kolmanneksi tullut Eetu "Epi" Karhunen pitää Stefanin pudottua nyt Mikaelin puolia. Perustelut kuuluvat:

- Mikael heittää hyvää läppää ja tuntuu et ollaan samalla aaltopituudella.

Kadi Kaljula: Ei missään nimessä Ben!

Sauli Koskisen kanssa kaudella 2007 hihhuloineen Kadi Kaljulan suosikkiasukas Sebastian putosi finaaliviikolta.

- Nyt sit ei oo niin välii, mut ei missään nimes Ben. Miksu sit ehkä sais voittaa koska se on hauska, rento ja erilainen tyyppi.

Habib Mohseni: Janica on rohkea ja mukava!

Viime vuonna BB-talossa ollut Habib kannattaa Janicaa.

- Jos multa kysytään kaikki, ketkä nyt sunnuntaina tulevat ulos ovat voittajia. Mutta kun ei voi olla monta voittajaa, niin mielestäni Janica vois viedä potin. Niitä jaksoja, mitä oon kattonut Janica näyttänyt rohkealta ja mukavalta mimmilta.

Johnny McMetal: Janica on frendini!


BB-kaudella 2008 ollut Risto Kuoppala nykyisin Johnny McMetal ei ole katsonut Big Brotheria tänä vuonna.

- En edes tiedä ketä siellä talossa on! Janica nyt on tietty mun vanha frendi, joten sitä kai pitäs suosikkina sit pitää - jos ketään...

Antti Kurhinen: Helpon rompsea tytteli!

Big Brother 2008 -kaudella häärinyt Antti kannattaa selvästi naista, mutta nimi täytyy lukijan itse päätellä.

- Mä en ole kattonut oikein BB:ta tänä vuonna ja vähän vaikeeta sanoa kuka... Se mitä olen pari kertaa kattonut, kun olen mennyt suoraan, niin se on pistänyt sen jutuilla mut nauramaan ja se on suorasukainen nainen. Helpon rompsea tytteli, joka ei paljoo muita nuoleskele. Just asia nainen!

Viime kauden voittaja Niko Nousiainen ja vuonna 2008 voittanut Anniina Mustajärvi eivät voineet nimetä suosikkiasukastaan.

seiska.fi

Avatar
Fdpsv
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 03 Syys 2011 13:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Fdpsv » 09 Joulu 2011 15:09

^ Eetu kyllä tuli neljänneksi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2011”