103. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Joulu 2011 14:44

Suvi tahtois Litalginia. Miksu kysyy, että jahas, mikäs se on. Se on joku vatsaan vaikuttava juttu, kun Suvilla on epäilty vatsahaavan poikasta.
a walking disaster

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Burph » 10 Joulu 2011 15:11

Puhutaan siitä, mitä pönttö oli sanonut.. Ekaks kommentoinu Benkun munaa keskikokoa pienemmäksi. Ja sitten sanonut: "Peräpukamat on yleensä ihan omistajana näköisiä".

Ja tästä tietenkin lähti juttu peräpukamiin, jotka Suvilla onkin (!). Miksu yrittää saada vaihdettua puheenaihetta, mutta Suvi haluaa kertoa, miten isoja onkaan olemassa.

Sitten Suvi jatkoi, että peräpukamavoidetta voi käyttää silmäpusseihin. Sairaanhoitaja on kertonu Suville tään vinkin. Perustuu siihen, että peräpukamavoide turvottaa ihoa silmien alla ja poistaa pussit. Ikäänkuin olisi laitettu joku ruiske. Mutta uv-valoon sitä ei saa laittaa, koska se loistaa valossa.

(Mä kuvittelisin, että pukamavoide nimenomaan poistaa turvotusta, koska eikö sen tarkoitus kuitenkin ole pienentää niitä pukamia. Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta ihan maalaisjärjellä aattelin..)

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Joulu 2011 15:26

Makkarissa Mikael, Suvi ja Ben katselee makkarin tapetteja ja etsivät niistä kuvioita. Janica kävelee pihalla.

Suvi: Oikeesti saisinkohan mä ostaa näitä tarvikkeita täältä jostain halvalla, vai meneeköhän nää vaan jonnekin ihan... Koska mä haluisin sen hopeisen..
Mikael: Vähän toi Tanja on taas ollu kauan tuolla pk-huoneessa.
Suvi: Mmm.

Ben lähti ulos kävelemään Janican kanssa. Katselivat Ekin hiekkaan piirtämää sydäntä. Miksukin tuli tupakalle. Tanja tuli pois päikystä ja tuli myös tupakalle.

Janica ja Tanja jää kävelemään pihaa ympäri ja juttelemaan talossaolosta, häätöäänestyksistä, tappeluista ja kaikesta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 10 Joulu 2011 15:57

tuusannuuska kirjoitti:Janica ja Tanja jää kävelemään pihaa ympäri ja juttelemaan talossaolosta, häätöäänestyksistä, tappeluista ja kaikesta.
Kuva

Vilttifilosofiseerausta pihalla.

Avatar
Fdpsv
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 03 Syys 2011 13:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Fdpsv » 10 Joulu 2011 16:08

Ulko-ovi meni lukkoon, ulos jäivät Janica ja Tanja.

-> Sermi laskeutuu.

Televisio aukesi. "Tämä on Big Brother. Pesukone on nyt käytössä."

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 10 Joulu 2011 16:14

^ Tätä edelsi jokin sessio sisällä, jossa pojat kurmotti Suvia. Suvi yritti huutaa Tanjaa ja Janicaa sisään ja ovi meni lukkoon. Suvi jatkoi huutelua oven läpi ja kohta laskeutui sermikin.

Avatar
Fdpsv
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 03 Syys 2011 13:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Fdpsv » 10 Joulu 2011 16:16

Ja sermi sekä ovi aukesi.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 10 Joulu 2011 16:57

TV meni päälle. Miksu sanoi, että sauna on kohta lämmin.
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Joulu 2011 17:05

Televisiosta näkyi jokaisesta asukkaasta mediassa olleita klippejä, lehtikuvia lähinnä Seiskasta, osa Stara.fi-sivulta ym. Tanjasta mm. "Seiskan lukijoiden inhokki" ja otsikko "kaipaa enemmän seksiä kuin omaa lastaan". Toosa-tv:n pätkissä näkyi Janican helmikohtaus, Benkusta ruotsalaisuushehkutus, Tanjasta vittuiluvalitus ja päälaukaus. Suvista oli otsikointia rajuista seksipaljastuksista ja suihkukuvia.

Tanja: Jos mä oon vittu Seiskan inhokki niin ois äänestäny mut sit vittuun täältä. Joka viikko oon ollu äänestyksessä.
Janica koitti sanoa, että otsikko on voinut olla ihan alkuaikoina. Tanja totesi vaan "joo joo" ja paineli tupakalle.

Janica ja Suvi miettivät mitä kaikkea lapset on nähneet tai saaneet kuulla asioista. Suvia ei huoleta se, että on puhunut seksielämästään, sitä on tehnyt kaikki muutkin. "MUT NE MUN SELLULIITTIKUVAT LEHDESSÄ!"
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Joulu 2011 17:06

Asukkaille näytettiin koostepätkä, jossa googlattiin finalisteja ja kauden tapahtumia, näytettiin BB:stä revittyjä otsikoita (esim. Mikael sormetti Janicaa -miten Annika reagoi?, Mikael seurusteli missin kanssa, Suvi alasti suihkussa - katso kuvat, Tanja kaipaa enemmän seksiä kuin lastaan, Beniltä löytyy selitys joka asiaan yms), extrasta pätkiä joissa veikattiin voittajaa ja pätkiä Toosa-TV:stä. Pätkä aiheutti naurua ja kauhistelua. Tanja varsinkin harmistui otsikosta "Kaipaa enemmän seksiä kuin lastaan" ja sitä kun on seiskan lukijoiden inhokki.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Joulu 2011 17:21

Sohvilla keskustellaan siitä miten paljon heistä on kaivettu juttuja esiin, videolla oli näkynyt joku otsikko jossa kerrottiin, että asukkaista oli katsottu tuhansia videoita. "Suvin selluliittisuihkuvideo on keränny jo 10 000 katsomiskertaa". Mikaelia ärsyttää kun joku kolmas osapuoli on vedetty mukaan, eli tarkoittaa videossa näkynyttä eksmissityttistään.

Suvi: Mut muistatteko mitä Tia huus eilen, et älä stressaa Suvi. Tässä noi näyttää pahoilta, mut ei ne oikeesti oo noin pahoja.
Tanja: Mä en vaan niinku tajuu, et jos mä oon niin vitunmoinen inhokki..
Suvi: Mut kylhän sä huomaat et ne ei voi antaa meille oikeeta kuvaa.
Mikael: Tää oli tällanen "varautukaa pahimpaan"-video.
Mikael huomioi, että videossa ei ollut mitään positiivisia asioita, oli pelkästään negatiivisia.

Tanja: Mä vien lapsen tarhaan ja lähen harrastaan seksii 247...
Janica: Mä voisin kyl oikeesti tehä niin. Vois lähtee vaikka Espanjaan tai jonnekin.

Suvi painottaa, että ulkomaailmassa on kaikista tuhat kertaa enemmän negatiivista kuin positiivista, koska se myy lehtiä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Burph » 10 Joulu 2011 17:24

Mietiskely jatkuu. Ihmetellään, miten hullun monta videotakin oli. Suvi: "Nii, oliks siinä että 15 000 videoo käyty kattomassa." Johon Mikael: "15 miljoonaa" Suvi: "Oliks se 15 miljoonaa. Joo 15 miljoonaa videoo käyty katsomassa"

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 10 Joulu 2011 17:27

Kaikki jonottaa pk:hon. Aikovat pyytää jotain kivaa. (miksu ja tanja oli aluksi menossa kysymään saako eiliseltä jääneitä juomia juoda)

Kamera zoomailee tyhjää taloa. Aika sotkuiselta näyttää. Myös pesää ja pihaa kuvattiin.

Kiuas rapisee lämmetessään.

Asukkaat palasi pk:sta. 17:38.

Tanja avasi eilisen lonkeron. Suvi sanoi, että ne piti palauttaa varastoon jo aiemmin...

Varasto aukesi. Ei näy mitään uutta.
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Joulu 2011 17:56

Ben kyselee muilta oliko hänestä mitään muuta kuin sukunimi ja se ruotsalaisuusjuttu, muut ei muista. Tosin Suvi ei muista edes omiaan. Suvi kertoo kuinka pienistäkin asoista saadaan väänneltyä tosi isoja, häneltäkin oli Totuuden hetken jälkeen vaadittu lapsia pois.

Tanja miettii, että jos talosta olisi päässyt aikasemmin, olisi noita juttuja päässyt oikomaan aiemmin. Suvi ei aio mennä oikomaan, paitsi jos on jotain lapsista.
The reason I swear so much is because fuck you.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 10 Joulu 2011 18:11

Ben seliseliselittelee, kun tuli ilmi, että kaikkien verotiedotkin on kaivettu esiin. "Miksi ne tollasia. Okei, mä oon ollu pois töistä viime vuonna kuukauden, joo." (Kiinni jäit, dami, Mr. 4000e/kk.)

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Burph » 10 Joulu 2011 18:13

Suvi kertoo tuttavastaan, joka teki toiminimellä hommia. Sillä oli joka kuukausi pari kännykkää menoissa, duunivaatteita jne- Sit se sopi kaikkien kavereittensa kanssa, et se ostaa kuitteja niiltä ja vie kirjanpitäjälle. Et jos kaverit osti telkkaria tai mitä hyvänsä, niin tää Suvin tuttu osti kuitit sopuhintaan. Eikä koskaan kukaan tarkastanu tai kysyny. Ja kun on kirjanpitäjä, niin verottaja ei alakaan syynäämään.

Suvi kertoi itse pitäneensä ainakin "kanta-asiakasillan" omalla takapihallaan kavereilleen. Kaikki tarjottavat firman piikkiin. Ja miettii, et saisko jonkun etelänmatkan tai thaikunmatkan vähennyksiin. Jos vaikka menis hakee hiustenpidennyksiä tai jotain.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 10 Joulu 2011 18:19

BB leikkii. Valot himmeni hetkeksi.
ja noin

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja jamppa » 10 Joulu 2011 18:34

Tanja: Mun on kyllä pakko sanoo, että mä oon ehkä senverran tunnevammanen ihminen, että mä ehkä siirrän ne asiat syrjään, ja sellaset tottakai niinku Ammu on mulle kaikista tärkein vittu täs maailmassa hei haloo, se on mun lapsi vittu blaa blaa blaa, mut siis niinku vaan se että mun on helpompi siirtää ne asiat syrjään sillä tavalla, että mun ei tartte koko ajan ajatella sitä ja niinku en mä jaksais olla täällä jos mun pitäis koko ajan täs niinku ääneen pohtii, et mitäköhä vittu lapselle kuuluu, mullois varmaan ihan vitun kurja ollla mä kilahtelisin varmaan viel saatana useemmin, nyt mä kilahtelen vaan joku 3, 4 kertaa viikossa mut sillon mä kilahtaisin varmaan 12 kertaa viikossa, kyl mä oikeesti kilahtelen enemmän kuin 4 kertaa viikossa, vittu, silti, BB-Tanja suuttui, no hyvä et siitäkin saadaan sit vitun hyvät matskut tonne nettiin ja kaikkee.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja mirian » 10 Joulu 2011 18:39

Huomio, huomio!


Tämä seuraava pätkä on kirjoitettu sanasta sanaan, kuten se tuli ulos. Muistakaa tulkinnan vara. Eli onhan kaikille nyt selvä, että kyseisessä pätkässä ei ole tarkoitettu tulkita yhtään mitään vaan vain raportoitu? Hyvä....


Tanja: Vitsi kun taas rupee tekeen mieli tota seksiä niin paljon, että ei yhtään lapset kiinnosta kyllä nyt. Voi vitsi. Mutta siis oikeesti. Siis tulkaa vittu sanoon Seiskan lukijat päin naamaa, että mä oon teidän inhokki, niin saatte vittu kaikki turpaan. Ette multa kun mä oon vittu niin luuseri, mutta mä toivon, että mulla on vielä jotain kavereita tuolla ulkona…

Suvi: Vieläkö huvittaa mennä Seiskan bileristeilylle?

Tanja: No todellakin! Mä saan ilmaiset kännit! Eikä se oo vittu ennenkään mitään haitannut. Mulla on aina teräase mukana kun en mä uskalla saatana liikkuu. Oli ainakin koko viime talven tai mikä vittu lie ajan oli kun pelotti…

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 10 Joulu 2011 18:55

^ Mikäli nyt tässä vaiheessa kautta vielä on tarve mainita (ilmeisesti on...), ylläolevassa oli sarkasmia mukana enemmän kuin pieni ripaus.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 10 Joulu 2011 18:55

Miksu katsoi uunin? kelloa ja totesi, että ovat olleet hereillä vasta yhdeksän tuntia
ja noin

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 10 Joulu 2011 19:08

Hilma kirjoitti:^ Mikäli nyt tässä vaiheessa kautta vielä on tarve mainita (ilmeisesti on...), ylläolevassa oli sarkasmia mukana enemmän kuin pieni ripaus.
Juuripa näin. Tanja naureskeli juttujen välillä, joten meininki oli täysin eri kuin viime viikolla. Tekstimuodossahan se ei ilmene.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”