99. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 06 Joulu 2011 21:15

Janica sohvalla puolimakaavassa asennossa punaviinilasi kädessä. Seksijutut alkaa nousta pintaan: - Roberton kanssa oli tosi kivaa, ei kaduta pätkääkään. Ja jos tääl olis ollu joku kiva mies, kyl mä olisin pannu.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Joulu 2011 21:15

Lisää musiikkia. Benja ja Tanja meni tanssimaan.
ja noin

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Joulu 2011 21:19

Suvi valittaa puvun ahtautta. No itse otti mitat.

Janica kysyy Tanjalta, mitä mieltä olisi presidenttiurasta. Tanjasta olisi hienoa vaikuttaa, mutta koska on pälli ja BB:talossa, niin voi haudata ne urat.
Ben: Sua ehkä haluttas pressaksi, kun oot ollut täällä.
Tanja: Se pressajuttu oli läppä. Mut oikeesti ois siistii vaikuttaa, koska Suomen asiat on päin helvettii.
J: Mun mielest Suomessa on moni asia hyvin. Mut parannettavaa on.
B: Mun mielestä Suomessa on kaikki hyvin. Oon kiitollinen, et oon saanu syntyä tänne. Kiitos Suomi. Kiitos BB.
T: Must ois oikeesti hyvä vaikuttaa.
S: Jaaa totta. Jaaa taas mennään vähä sille linjalle, että.
T: Politiikassakaan ei saa ajatella niin, et kaikki on hyvin, vaan kaikkee pitäs kehittää. .
Jotku asiat junnaa paikallaan.
J: Niinku esim. mitkä?
T: Esim. jotku lakijutut, kuten avioliittolait ja lässynläät, et pitää olla naimisissa tai sit ei pidä. Sit saa enemmän rahaa ja tukia. Tosi monet lait on jäljessä, niinku Valtion tuet, Kansaneläkelaitoksen tuet on tosi jäljessä.
J: Must noi "tuet ja tuet", niit ei kannattas kannattaa, ettei ihmiset elelis nostelemalla mitälie tukia.
T: Ei, ne pitäs kohdentaa paremmin, koska ketä kiinnostaa sivistävät kulttuuripalvelut jos ei oo voita sen leivän päälle.
B: Jos keskityttäs tohon dokaamiseen ja vedetään pellit kii. Puhutaan mieluummin auton moottorista, ku politiikasta.
S: Ei puhuta politiikasta. Tänä iltana ei raskauksista, ei menkoista, ei politiikasta.
T: Emmä haluu puhuu politiikasta, mä haluun pätee mun omilla unelmilla.

Edit: Hiukan myöhemmin Tanja sanoo vielä, ettei ollut tarkotus puhua politiikasta, vaan unelmista.
Janika alkaa miettiä, mikä hänen unelmansa olisi.
Tanja sanoo, että hänen tarkoitus oli mennä yo:lle opiskelemaan sosiaalipolitiikkaa, mutta sitten...
Ben: Meijän ei pitänyt puhua mistään politiikasta.
J: Tanja puhuu unelmista.
T: Mä puhun urasuuntautumisesta, nyt ihan oikeesti.
a walking disaster

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 06 Joulu 2011 21:21

Kuva

Tanssi alkaa, parit lattialle.

Kuva

Janica opettaa Tanjaa valssaamaan.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Joulu 2011 21:45

Janica palasi pk:sta. BB:n omaisuuden tärveleminen on kiellettyä. (leikkeli siis hieman aiemmin puvusta jotain naruja pois)

21.57 janica vaihtoi ziperallin päälle.

Janica meni nukkumaan. Kuulutus rikot sääntöjä.
ja noin

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 06 Joulu 2011 22:10

Tanja ja Ben keskustelee käytetäänkö rahaa tisseihin vai Ammun harrastuksiin.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Joulu 2011 22:13

Hyvä bb Musiikkia väliin. Aiheena oli ammu, harrastukset, tissit. :td

Varasto aukesi. Paljon röökiä ja muutamat sikarit. Ja pari kannua boolia :D

Suvi haluaa maistaa sikaria
ja noin

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 06 Joulu 2011 22:28

Asukkaat sikarilla.

Kuva

Janica rikkoi kai sääntöjä makuuhuoneessa nukkumalla, kuulutettiin PK huoneeseen. Mikael ja Suvi etsivät Janicaa BB talon ympäri, päättelevät että Janica on mennyt mikrofonin kanssa PK huoneeseen koska sitä ei roiku naulassa (Mikael löytää lopulta Janican mikrofonin jostain, eli ei mennyt mikin kanssa BB:n puheille).

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Joulu 2011 22:38

Miksu heitti ilmoille hyvän lauseen joka on jo aiemmin kuultu talossa. Juhlikaa kuin viimeistä päivää... Janica palasi pk:sta ilmeisesti vihaisena ja meni nukkumaan.

Asukkaat irvistelee toiselleen ja näyttää hampaita. Booli värjää hampaat ja kielen siniseksi
ja noin

Avatar
Fdpsv
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 03 Syys 2011 13:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja Fdpsv » 06 Joulu 2011 23:00

Asukkaat puhuvat (jälleen) seksistä.

Ben: "Mä tiedän, millon Miksulla on puoliseisokki tai seisokki, ja Miksukin tietää millon mulla on puoliseisokki tai seisokki."

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 06 Joulu 2011 23:03

Ben näyttää taas vaihteeksi Suville ja Tanjalle minkäkokoinen takapuoli naisella pitää olla. Tanja kommentoi oman reiden olevan sen kokoinen.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Joulu 2011 23:04

Suvi tietää, että sen perse on liian pieni turkkilaiseen makuun. Turkkilaiset ihastuu sen hiuksiin.
Suvi pistää mielenkiintoseen muottiin kaikki turkkilaiset miehet.

Suvi on ylpee muodoistaan, muttei ikinä haluis olla niinku Ama. Pitää erottuu vyötärö ja perse.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Joulu 2011 23:22

Ben on pyytänyt töistä 3 kk lomaa. Ei kuitenkaan ole huolissaan, koska hänelle on aina sanottu, kun vaikka yt:t käynnissä, ettei hänellä ole mitään hätää, kun on niin innoissaan aina tekemään.
Tanja sanoo, että isoveljelle vois vinkata, että Ben on ulkona pidempään, kuin loma riittää. Benkusta ei tartte viiden päivän takia. Kyllä ne siellä tietää kuitenkin. Sanoi, että siellä on varmaan hommattu 24/7.
a walking disaster

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Joulu 2011 23:28

Lisää musiikkia (pianon pimputusta)

Biisi vaihtui. Suvi tanssahtelee miksun kanssa
Jukka Kuoppamäki - SININEN JA VALKOINEN
.
.
nälkämaan laulun vuoro

23.48 kameramies zoomailee pitkin taloa
ja noin

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja ramasee » 06 Joulu 2011 23:48

Ben sanoi Miksulle, että Miksun pitää joskus maistaa Benin tekemään hampparia, siihen tulee paljon majoneesia, salaattia, sipulia. sitten Suvi sanoi, että Ben on varmasti tosi hyvä laittamaan ruokaa. Ja Ben sitten innostui, että on oikeesti hyvä tekemään ruokaa ja on tehnyt sitä ihan pienestä pitäen.

Jätkät meni pihalle
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 99. päivä

Viesti Kirjoittaja Mole » 06 Joulu 2011 23:54

Miksu ja Ben laittoivat sikarit palamaan tupakkipaikalla. Miksu sanoo, ettei halua esittää kennellekään frendiä jos ei oikeasti ole. Miksulla on kuitenkin ajastin, esim. viikko, jonka jaksaa kavereitaan. Ben sanoo, ettei Miksu jaksaisi Rikuakaan koko ajan. Ben toivoo, että voisivat hengailla kisan jälkeen. Sitten voi selittää kaiken talon jutuista.

Miksu sanoo olevansa erakko ulkomaailmassa, varsinkin arkisin. Viikonloppuisin sitten hengaa kavereiden kanssa. Duunin takia. Viikonloppuisin Mixu haluaa tekemistä.

Ben sanoo olevansa läheinen Rikun kanssa töissä. Juttelevat kaikkea ja silleen. Benkulla tekee mieli nuuskaa. Harmittaa kun Rami ei ole enää talossa, silloin käytti pari kertaa. Benkku kehuu Rikua, että on hyvä duunissaan, mutta puhuu paljon.

Benkku kehuu frakkiaan siistiksi. Miksu komppaa. Menevät sisälle.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”