97. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

97. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 03 Joulu 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 97. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 04 Joulu 2011 00:34

0.35 Muu väki taitaa vetää hirsiä, Tanja ja Janica haeskelee vielä unen päätä.
1.00 Sama parivaljakko näyttää olevan edelleen hereillä.

2.45
Janica: "Kipikipikipikipi, toivottavasti meil on kaikki ihan hyvin tuol."

Seba, päätään tyynystä nostaen: "Niinpä. En mitään vaan toivokkaan ku et kaikil on kaikki hyvin." Mutisee vielä jotain mistä ei saa selvää ja sitten "Häh?!
Korjaa sitten asentoaan ja rapsuttaa nenäänsä.
"No, mikä se jekku nyt oli tällä kertaa? -- En vielkää huomannu."

Ja sitten taas nukutaan.
Janica oli siis ainakin umpiunessa, Sebasta en ole ihan varma. ;)

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 04 Joulu 2011 10:09

Asukkaat herätettiin noin klo 10. Ben ja Seba ponkaisivat heti suihkuun. Tanja valittaa, että nukkui "sika huonosti". Janica, Suvi & Mikael eivät vastaa.

Mikaelkin suuntaa kylppäriin.

Suvi kaipaa seksiä (ilmeisesti nähnyt seksiunia), oli herännyt jo ennen herätystä ja ajatellut "voi vitsi!". Tanja toteaa, että onneksi sulla on sun omat kädet.

10:16 Naiset suihkuun. Tanja vaikuttaa olevan kohtuullisen hyvällä tuulella, ainakin puhuu!

Pojat häröilevat keittiössä, väsäilevät aamupalaa.

10:29 Benkin valittaa nukkuneensa huonosti. "Ehkä jännittää, en tiedä". Seballa on seissyt ja vessaan olisi pitänyt mennä.

Pipot päässä suihkun jälkeen:
Kuva

Miksu juttelee Seballe, että toivoo, että hänet häädettäisiin torstaina.

Tanja naureskeli, ettei ole lähtemässä tänään, kun alkoi menkat, eikä voi harrastaa seksiä muutamaan päivään.

10:47 Seba huuteli englanniksi, että menossa on 97. päivä ja hankki BB:ltä kuulutuksen.

10:50 BB: "Tulisiko joku asukkaista pk-huoneeseen". Seba menee.

11:02 Seba pk:sta. Saivat Finrexiniä flunssan oireisiin. Suvia kolottaa jostakin, aikoo ehkä ottaa.

Pojat juttelee olkkarissa, tytöt makkarissa. Tytöillä jotakin meikkijutustelua, oleilevat kaikki Tanjan tuplasängyllä.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 04 Joulu 2011 11:10

11.08 Mikael, Ben ja Sebastian keittiössä.

Mikael ja Sebastian juttelevat vitamiineista ja ruokavaliosta. Mikael sanoo että jos on tulossa kipeäksi kannattaa ottaa paljon C-vitamiinia (talossa on joku pieni flunssanpoikanen menossa). Sebastian on samaa mieltä ja sanoo että koska elimistö ei varastoi C-vitamiinia ei sitä kannata ottaa kuitenkaan kauheita määriä koska kaikki ylimääräinen lähtee kuitenkin pois.

Pojat siirtyvät sohvalle ja juttelu kääntyy terveisiin elämäntapoihin, treenaamiseen ja ruokavalioon.

Samaan aikaan makuuhuoneessa Janica, Suvi ja Tanja juttelevat meikeistä.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja melissa » 04 Joulu 2011 11:39

Oikein kiinnostavaa nimeämiskeskutelua makkarissa naisten kesken. Tanja puhuu huonosta fiiliksestään, että hänestä tuntuu että kaikki haluavat hänet pois mieluiten talosta. Janica perustelee pistettänsä sillä, että oli pakotettu nimeämään neljästä ja kahta niistä ei voinut missään nimessä nimetä. Janicalla kaksinaamainen fiilis Benkun antamasta kahdesta pisteestä, että Ben on mielistellyt ja pelannut koko ajan Janicaa ulos. Että varmasti pitkin kautta Ben on nimennyt Janicaa, mutta esittänyt ystävää. Oli sanonut aitous-perustelunsa siksi, koska yllättyi Benin antamista pisteistä, koska omansa antoi sillä perusteella ketkä ovat kaukaisimmat. Tanja muistuttaa, että Janica antoi itsekin Benille kaksi pojoa. Janica perustelee jälleen samalla tavalla, että neljästä ihmisestä pakotettiin antamaan pisteet, joten oli luonnollista antaa pisteet Benille ja Tanjalle.

Suvi kertoo, että hänellä ja Benillä on ollut koko kauden diili, että kertovat jos antavat ääniä toisilleen. (Benhän on tosin nimennyt Suvia silti tiiminsä kanssa). Janica odottaa innolla, että pääsee näkemään Benin antamat nimeämispisteet ulos mentyään. Janica luullut, että Ben ja hän ovat läheisemmät kuin esim. Tanja ja Ben tai Seba ja Ben. Puhetta Benin aitoudesta, Suvikin sitä hieman epäilee.

Tanja mököttää vähän, ja Suvi ja Janica sanovat että Tanja on torjunut voimakkaasti lähestymisyritykset. Tanja taas mököttäen toteaa, että ehkä on sitten parempi että hän lähtee tänään. Tanja itku kurkussa sanoo että lupaa ettei koskaan enää reagoi mihinkään mitenkään, ettei vain kukaan suutu. Janica kertoo laatikkokisasta, että jäi Tanjan reaktiosta vähän huono fiilis kun vaikutti siltä että Tanja iloitsi siitä että Janica mokasi. Janica sanoo ettei kukaan ikinä kannusta häntä missään kilpailussa eikä se tunnu kivalta. Tanja sanoo että on pitänyt Janicaa ehkä kivoimpana ihmisenä talossa. Janica sanoo että oli onnellinen Suvin voitosta. Tanja taas loukkaantuu. Janica sanoo ettei sillä ollut väliä että Tanja onnitteli Suvia, mutta koki Tanjan reaktion oudoksi. Nyt menee riitelyksi.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Joulu 2011 11:40

Tanja, Janica ja Suvi makkarissa keskustelee nimeämisistä. Tanjalle selostetaan monin sanankääntein, ettei he halua Tanjaa talosta pois. - Meidän oli vaan jollekin ne äänet annettava.

Tanja on aika masentuneen näköinen, mutta pystyy suhteellisen hyvin kuitenkin puhetta kuuntelemaan.

11:46 Janica ja Tanja keskustelee Suvin laatikkoleikin voitosta ja kuka onnitteli ja ketä. Tanjalla alkaa angstivolyymi nousta.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja melissa » 04 Joulu 2011 11:47

Tanja sanoo Janicalle, että ei kiinnosta olla kovin ystävällinen Janicalle enää jos Janica käsittää kaiken väärin. Janica sanoo, että on vaan kokenut sen niin että muut toivoo että joku muu aina voittaa paitsi Janica. Jälleen puhetta laatikkoleikistä. Tanja on vetänyt ison herneen nenään.

Janica sanoo että Tanja ollut läheisin hänelle talossa koko matkan ajan. Janica kertoo sen, että Suvi kertonut ettei Tanjaa kiinnostanut suunnitella Janican synttäreitä. Janica kutsutaan pk-huoneeseen. Tanja angstaa, että suutu nyt siitäkin sitten.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Joulu 2011 12:10

Tanja vällyihin hautautuneena makaa sängyssään kun tulee kuulutus: Päiväunikielto on voimassa. Tanja mumisee: ei varmaankaan koske mua.

12:16 Paristonvaihtokuulutus. Tanja jaksaa käydä vaihtamassa ja menee heti nukkumaan.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 04 Joulu 2011 12:17

Sunnuntai-siivous alkaa. Mikael ja Sebastian rupeavat pesemään vessaa kumpparit jalassa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 04 Joulu 2011 12:18

Talossa alkaa jokasunnuntainen siivous. Tanjalla on energiat vähissä, lepäilee makuuhuoneessa.

Suvi ja Ben siivoilevat keittiötä, Janica imuroi PK huoneesta muruja pois ja Mikael ja Sebastian jynssäävät vessaa kumisaappaat jalassa ja juttelevat uskonnoista.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 04 Joulu 2011 12:20

Janica käy makkarissa pyytämässä Tanjalta anteeksi. Halaavat. Tanja vähän piristyy ja lähtee hihitellen pk:hon jonne saa kutsun.
you've got the dream but not the drive

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 04 Joulu 2011 12:25

Pk:n ovi piippaa. Tanja ei suostu tulemaan ulos?
ja noin

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Joulu 2011 12:44

Tanja kopista ulostullessaan veti ensimmäiseksi keskarit kameralle. Ja sitten heti ulos tupakalle.

12:54 Tupakkapaikalla Janica ja Tanja juttelee. Rivien välistä on aistittavissa, että Tanja on saanut jonkinlaista kurinpalautusta kopissa. Ilmeisesti uhattu talosta poistamisellakin.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 04 Joulu 2011 12:52

Jokin aika sitten...
Tanja kritisoi nuhanenäisenä, että hän ei olisi tullut kipeeksi, jos hänen olisi annettu nukkua. Tauti on tarttunut Benkulta Janikankautta Tanjalle. Tanja on vilustunut maantaina vaikka tauti alkoikin vasta perjantaina. Tanjalla oli ulkona sikakylmä. Haalareista tuuli jaloista sisään.

Keskustellaan ravintola Tivolista. Ben on ollut sellaisessa kunnossa, ettei muista edes menneensä koko baariin. "Se oli se ilta, jolloin mä olin nähnyt Annikan ensimmäistä kertaa. Tai Annika oli nähnyt mut. Mä en ollut kyllä nähnyt sitä." Sebastian: Muistatteko te sinä ja Annika toisenne kun tulitte tänne taloon? Ben kääntyy WC:n ovelta takaisin: "Joo" "Kylme" Benin huulille tulee kaunis hymy kun hän kääntyy katsomaan Miksua. "Siis me oltiin Annikan kanssa kavereita."

Janica (ystävällisesti): Kyl mä sanon sulle Tanja että sä olet ollut alusta asti mulle tärkein ihminen, yks tärkeimmistä ihmisistä. Se oli viimeinen piste mitä mä tuun sulle antamaan. Tanja (kiihtyvällä kiukulla): Mä en vaan nyt tajua, minkä helvetin takii sä niinku oletat, et mä haluisin et sä tippuisit täältä tai joutuisit johonkin Pandooraan. Tai jotain plaa plaa plaa. Mä en niinku tajuu, mistä sä olet saanut jotain tollasta päähän. Janica (ystävällisesti): ehkä varmaan kun sä oot ollut niin kuikkunen, niin mä olen olettanut, että sä olet mulle kanssa jostain syystä. Sit ku sä tulit siinä laatikkoleikissä hihkuu silleen. Tanja: mä olisin reagoinut ihan samalla tavalla vaik sä olisit voittanut sen. Janica: niin ehkö olisit. Mutta silloin se vain tuntu siltä. En mä edes tiennyt, että sä olet pudonnut koko pelistä. Tanja: ei millään pahalla, mut jos sä jokaisen asian mitä mä täällä reagoin tulkita niin, että se olisi jotain sinua vastaan, niin mä en oikeasti voi asialle mitään. Mä oon tosi pahoillani. Janica: mä sanon että nytten on ollu vaan nää. No sillon kun mulla oli ollut synttärit ja te olitte niitä järjestellyt niin olit sä silloinkin ollut niinku et sua ei kiinnosta. (tämä on BB, Janica tulisitko päiväkirjahuoneeseen?) Suvi: Se oli se Tanja, kun sä huusit täällä Sebastianille, että mua ei vois vittu vähempää kiinnostaa jos mä oon vittu väsynyt niin mä joudun näyttää ylipirteeltä ja feikkaa tuolla, et vittu mua kiinnostas jonku synttärit. Janica sanoo pirullisesti naisellisesti niskojaan nakellen: ja mä en voi sille mitään että mä oon syntynyt 4. 11. Tanja kilahtaa: Suutupa nyt siitäkin vielä ihan oikeesti, nyt ei kyllä jaksa tollasta lässytystä vittu ollenkaan, hankkikaa vittu oma itsetuntonne jokainen. Tanja hautautuu peiton alle ja laittaa silmät kiinni.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Joulu 2011 13:02

Tanja ja Janica selvittelivät välejään tupakkapaikalla jokin aika sitten... Takaumaa siitä:

Janica tahtoo selvittää väärinkäsitykset ja puhua asiat selviksi, ettei jää pahaa mieltä, kun Tanja on kuitenkin Janicalle ollut tärkeimpiä tai jopa se tärkein ihminen talossa. Tanja selittelee käytöstään Janican synttäriviikolla, miten ei jaksa edes seisoa peilin edessä meikkaamassa ja siksi iloitseminen oli tuntunut niin feikiltä. Janican mielestä ne synttärikemut oli kivaa kaikille, ei ainoastaan vain hänelle itselleen. Ei hän itse voi mitään sille, että hänen syntymäpäivänsä sattuu sijoittumaan tälle ajalle. Tanjakin myöntää, että ihan kivaa hänellä lopulta juhlissa oli.
Janica kertoo, että jollekin ne pisteet oli vain annettava ja tällä kertaa se oli sitten Tanja. Ihan yhtä pahalta sen pisteen antaminen olisi tuntunut vaikka siinä olisi ollut Suvi tai Sebastian. Tanja tuntuu ymmärtävän hyvin, pisteitä on annettava.

Ilmeisen hyvillä mielin olivat molemmat keskustelun päätteeksi, halasivat pitkään ja pyytelivät anteeksi molemminpuolin. Naureskellen lähtivät sisälle tupakkapaikalta.

Tanja myös totesi, että uskoo hyvin vahvasti lähtevänsä tänään. Toi "yks" on kuulemma vihjaillut pitkin viikkoa, että hänelle tulee lähtö talosta tai että se heittää hänet ulos täältä.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Joulu 2011 13:11

Tanjalta taas vähän lipsahti Suville ja Janicalle: - Sut voidaan viedä vaikka täältä lääkärin tarkistettavaks, että oot sä kykeneväinen olemaan tääl viimisen viikon.

Janica ja Sebu valmistautuu juoksulenkille.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Joulu 2011 13:15

Makuuhuoneessa käytiin hetki sitten Suvin, Janican ja Tanjan välillä keskustelu siitä, miten Isoveli on asukkaita kohdellut. Tanjan mielestä (yllätys, yllätys) "Isobroidi on ihan perseestä", "Isoveli inhoaa häntä", "Se vaan haluaa hänet täältä ulos"....

Janica toteaa, ettei hänellä ainakaan ole sellaisia kokemuksia. Vielä kertaakaan ei ole pk-huoneessa kokenut, että BB vihaisi häntä tai olisi epäoikeudenmukainen. Janicalle on jäänyt aina ihan ok-fiilis.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 04 Joulu 2011 13:33

Mikaelilla on eläinäänet menossa makuuhuoneessa. Matkii ensin kanaa, sitten kukkoa, apinaa, hevosta ja lammasta. Tanja repeilee ja kuittailee samalla unohtuneista lääkkeistä. Ben pakkailee ja Suvi meikkailee vieressä. Tanja nakittaa lopulta Mikaelin kahvinkeittopuuhiin koska miehellä tuntuu olevan niin paljon ylimääräistä energiaa. Tanja pyytää vielä miestä hakemaan itselleen kynsiviilaa ja Mikael lähtee innokkaana viilanhakuumatkalle.

Suvi kommentoi vierestä että "toihan tekee kaikki mitä sä haluat", Tanja nauraa.

Suvi: "Miksu..onks kaikki ok? Onks sä ihan kunnossa?"

Tanja: "Jos minä ja Benkku ollaan flunssassa, sä (Suvi) kuulet jotain ääniä päästä ja toi yks (Mikael) leikkii jotain harry potteria jollain imurinvarrella"

Tanja: "Miksu, tuu tähän viereen istuu. Kulta..mä haluan kysyä sulta yhtä juttua. Käytätsä huumeita? Älä valehtele, mä olen huolissani susta"

Hetken päästä Mikael hakee Benin nallen ja alkaa harjaamaan sitä istuen makuuhuoneen tuolilla sanoen "Sun täytyy vaan luottaa ittees, sä oot kaunis". Tämän jälkeen Mikael polvistuu Tanjan eteen ja ojentaa Tanjan odottaman kahvin viinilasissa. Tanja nauraa ja tuntuu olevan jo paremmalla päällä.

Tanja kommentoi että kohta Miksulle tulee PK kutsu ja sanotaan samat asiat kuin tanjalle.

Samaan aikaan Sebastian ja Janica lenkkeilevät ulkona.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 04 Joulu 2011 13:47

Lenkillä Sebastian spekuloi illan häätöä. Harmittelee, jos Ben lähtee, on niin lutunen poika. Jos Tanja lähtee, voi järjestää oman spektaakkelin. Ei anna halata. Tarkkaavainen kuuluja huomaa, että Sebastian ei puhu mitään omasta mahdollisesta lähdöstään. Janica kertoo että kun ensimmäinen lapsi syntyi, hän ei mennyt mammakerhoon koska ei halunnut olla mikään mamma. Sitten seinät kaatui niskaan. Kun toinen lapsi syntyi he muuttivat juuri uuteen kerrostaloon, johon muutti samaan aikaan kolme muuta perhettä, joilla oli saman ikäinen poika ja jotka saivat lapsen parin kuukauden aikana. Se oli hyvää aikaa. Sebastianin mielestä pitää alkaa valmistua kotiin lähtöön, oli se sitten tänään tai 7 päivän päästä. Se on järkyttävän lyhyt aika. Launataina on sellainen fiilis että hyvää päivää, että onko tää kolme kuukautta nyt paketissa, kolme ja puoli. Nyt tulee ulkomaailmaan lähtö, että apua, olispa edes yks päivä valmistautua siihen lähtöön. Ja se sunnuntai päivä voi olla melkoinen.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 04 Joulu 2011 13:48

Mikael aiemmin veti jotain apinatanssia laulaen "I like big butts and i cannot lie". Nyt vetää "lentävällä luudalla" ympäri taloa. Luutana toimii imurinvarsi. Tanja pyytää hakemaan rauhoittavansa ja kyselee käyttääkö Mikael huumeita.

Kuva

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 04 Joulu 2011 13:52

Miksulla levotonta menoa :)
ja noin

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 97. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 04 Joulu 2011 13:59

Kuva
Suvi sai Mikaelilta kupillisen kahvia.

Tanja ja Ben keksivät, että Miksu on ottanut omien lääkkeidensä sijasta Sebastianin lääkkeet.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”