96. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 03 Joulu 2011 01:01

1.00 Janica höpöttelee unissaan pluslaskuja ja selittää jotain Miksun oksentamisista. :lol:

Jaaaa Suvi ykää.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 03 Joulu 2011 01:02

0:58 Janica palpattaa unissaan: ...miinus sata...vero...miinus...tulee yheksän plus kaheksan...seittemän....jaaa koska musta tuntuu...koska Miksu alkaa oksentaa...

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 03 Joulu 2011 01:07

Kuva
Suvilta tuli oksu. Onneksi oli kippo vieressä.

1:12 Pahoinvointi jatkuu. Miksu kävi hakemassa vettä huonovointiselle.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 03 Joulu 2011 01:10

Miksu huoltaa oksentavaa Suvia, hakee vettä, kehottaa oksentamaan jos tuntuu siltä, voi käydä tyhjentämässä astian jne

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Joulu 2011 01:12

jaiba kirjoitti:Suvilta tuli oksu. Onneksi oli kippo vieressä.
Ja taasko ruoka-astia? Eiks noi tiiä, mikä on oksetusämpäri? Suvin puheesta en saa selvää.
a walking disaster

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 03 Joulu 2011 01:20

Jäi kuitenkin tyhjentämättä, kun vaikutti, että Suvilla vielä jatkuisi tuo ylenanto. Sebukin taas muutaman sanan lausui unissaan, näyttävät kaikki nukkuvan.

^Sanoivat joskus aiemmin, ettei ole ämpäriä. (silloin kun saunanpesusta oli puhe)

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 03 Joulu 2011 01:34

01.33 Suvi oksentaa astiaan
Oksennuksen väristä ei saa selvää mustavalkoisen kuvan takia
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 03 Joulu 2011 02:07

2:08
makkarin ovi napsahti lukkoon ja muualla talossa kamerat katossa.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 03 Joulu 2011 10:01

Talossa herätys.
Suvin kitinä alkoi välittömästi.
Suvi tarvitsee päänsärkylääkettä.
Suvi myös tutkii oksennuksena koostumusta; paprikaa, perunaa, sipulia ...

janes
Mökkiläinen
Viestit: 207
Liittynyt: 08 Syys 2010 21:51

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja janes » 03 Joulu 2011 10:03

herätys 10.00. Suvin yrjön päivittelyä, valitusta päänsärystä, Suvi suihkuun. Olon päivittelyä, Sebastianille kahdesti sääntökuulutus punasen nauhan puuttumisesta.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 03 Joulu 2011 10:19

Suvi kertoo Janicalle saksanpähkinästä ja kuinka Sebastian tunnisti sen heti ihan vaan koskettamalla. Suvilla on tunne, että on käynyt avautumassa eilen päiväkirjahuoneessa Isoveljelle. "Oon tainnut juoda itteni oikein kauniiksi ja seksikkääksi." Tanja kysyy, kumpi (isoveli) siellä (pk:ssa) oli. Suvi vastaa, ettei ole tänään käynyt niin ei tiedä.

Joulukoristeet ovat kadonneet yön aikana. Suvia ihmetyttää.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 03 Joulu 2011 10:29

Joku kysyi Tanjalta mikä olo? Tanja: Paska fiilis.

Vähän ajan päästä Tanja: Mä sain nukkuu jotain 45 minsaa ennen sitä Frederikin esiintymistä. Ja sit mä seuraavan kerran sain nukuttuu Suvin oksennuksen jälkeen.

11:30 Hyvää kontrastia olohuoneesta. Tanja makaa sohvalla vilttiin kääriytyneenä aivan apaattisessa olotilassa. Seba imuroi sohvan ympärillä todella innokkaalla sykkeellä. No, nyt Tanja kutsuttiinkin koppiin.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 03 Joulu 2011 11:33

Janica ja Tanja sohvalla, ehkä n. 15 min sitten?

Tanja: Must on inhottavaa lähtee täält niin et kaikki ihmiset jotka tääl on niinku ollu, paitsi Benkku, on niinku, tai siis et neljä viidest toivoo et mä lähtisin täält.
Janica: Kyl sä varmaan kuitenkin ymmärrät sen että kun oikeesti tääl on kaikki ihmiset, kenelle meijän piti eilen antaa ääniä, niin on siis sellasia että.. et kukaan ei olis varmasti halunnu antaa kenellekään ääniä.
Tanja: No nii varmaa..
Janica: Ja sit se on ehkä vaan vaikuttanu just sekin et kun sä oot ollut pahalla päällä tai noin sit sellaseen et kun pitää niistä kaikista valita niin..
Tanja: No siihen voi olla jotain syit mitä te ette tiiä. Mä oon tottunu siihen et jos mulla on paska fiilis et mun kaverit lohduttaa mua eikä yritä heittää mua pois.
Janica: No mä oon yrittänyt tulla mut sit sä oot välillä kieltäny mua tulemasta sit sun lähelles.
Tanja: No jotkut asiat on sellasii et ku mä en niist kuitenkaan saa puhuu niin..
Janica: Niin.. Mut mä en tiedä, must on tuntunu itestäni et mä en oo uskaltanu tulla sinne sun luo, jos mä oon vähemmän nyt ollu niin..
Tanja: Mut ei se niinku.. emmä nyt täs oo silleen kellekään vihanen mut mua vaan vituttaa. Ja sit mua vituttaa se et mä haluisin, tai siis oisin halunnu lähtee edes niin et jos mä täst nyt häivyn, et mä saisin edes vittu osallistuu omiin läksäreihini.
Janica: Mut toiki just toi että sulla ois varmaan ollu paljon parempi mieli jos nyt eilen ei ois tullu, et noi nimeämiset teki vaan tollasen niinku.. huonon fiiliksen, mikä ehkä on ollu tarkotuskin.
Tanja: Mmm..
Janica: Samallalailla, vaik toi on mulle vähäsempi, niin must tuntu pahalta et mä oon Benille se jonka se haluis ulos talosta. Ja et kun mä oon saanu ihan erilaisen kuvan täst meijän kahen suhteesta, niin kyl mä luulin olevani sille läheisempi. Tosin annoinhan mäkin sille, mut mä en antanut siitä syystä että.. tai siis et mä annoin siitä syystä sille kaks että noist neljästä se on mulle kaukasin vaikka kuitenkin tärkee.
Tanja: Joo.
Janica: Ja sit mä mietin siin et oisinks mä antanu sen yhden pisteen Sebastianille, mut sit jotenkin vaan must tuntu et.. jotenkin vaan mulle tuli sellanen fiilis et mun pitää vaan kirjottaa siihen se et mitä must oikeesti tuntuu, enkä vaan kirjota siihen mitään sellasta, että koska Sebastian ehkä ois "kestänyt" sen pisteen paremmin. Mut sit mä ajattelin et ei mun pidä tollasta miettii, vaan et antaa sit se.. niinku sillai että.. mut en olis ikipäivänä halunnu antaa sitä sulle. Mut ehkä se mun piste ei ollut se ratkaseva kuitenkaan.
Tanja: No ihan sama. Mua on nyt vaan vituttanut tän koko viikon ja sit jos mä lähen tän jälkeen viel himaan niin mä voin sanoo et mulle ei todellakaan jää täst mitenkään hyvä maku suuhun, ja niinku, et..
Janica: Ehkä.. Toivotaan et sä et lähe nytten.
Tanja: Mmm..
Janica: Ja et saa viel ens viikon olla ja, öö, et jää parempi fiilis. Enkä mä uskokaan et jos yks lähtee, et se oot sinä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Joulu 2011 12:06

Makkarissa keskustellaan elvyttämisestä, Seba aloittaa, että tietääkö muut missä tahdissa puhalletaan ja painellaan. Mikael sanoo väliin, että ei nykyään enää puhalleta.

Seba ja Ben sanoo, että heille on opetettu että puhalletaan, Seban tieto on vuodelta 2009. Miksu sanoo, että tuorein tieto sanoo, että painellaan vaan. Tanja kertoo, että hänelle on sanottu että jos on kaksi ihmistä paikalla, voidaan myös puhaltaa, mutta jos on yksin ja tilanne on sellainen että ei haluaisi puhaltaa, voi keskittyä pelkkiin painalluksiin, koska puhaltamisen hyöty on lähes nolla.

Loppuun Seba luovuttaa puhallusoppinsa kanssa ja kertoo sen mitä alunperin aikoi. Hänelle oli annettu hyvä vinkki painallusrytmin kanssa.
Seba: Miettikää sitä biisiä "ah, ah, ah, ah, staying alive", sen tahtiin painelette.
Ben: Mitäs sit kun tulee se kohta "stei'ing alaaaa-aaaaa-aaa-aaaaiv"

Alkoivat miettiä kuinka kovaa uskaltaa painella, toteavat että pari murtunutta kylkiluuta ei haittaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 03 Joulu 2011 12:07

Makuuhuoneessa puhetta elvytyksestä ja siitä, onko puhaltaminen tärkeää vai riittääkö vain painaminen.

Sebastianin ensiapukouluttaja kertoi niin hyvän vinkin siihen, että mihin tahtiin kannattaa painella.
Sebastian: "Ah, ah, ah, ah staying alive, staying alive..". Se biisi! Sen tahtiin kun vedätte, se on oikea painelurytmi.
Ben: Mut mites sit kun tulee se "ah, ah, ah, ah staying al-aaaaaaaaaa-aaaaaa...."

Suvi kertoo taas kuinka Mirella on jäänyt pyörän kanssa mopon alle.

12:18 Kamera zoomaa Benin munanrapsutusta häiritsevän läheltä. (Onks pakko?)

Sebastian: Niin sun iskähän on harrastanu lätkää nuorempana? Tai jotain urheilulajeja?
Ben: Joo. Se on pelannu kaiken maailman pelejä.
Sebastian: Joo. Se oli aika urheilullinen jo mää oikein muistan.
Ben: Joo. Sillähän on ollu semmonen sikspäkki et se on näkyny sillee fumfumfumfumfum.
Sebastian: Mut oli sullakin varmaan sillon kun sä pelasit, semmonen niinku että siinä ei ollu rasvaa ollenkaan päällä.
Ben: Sillon mä olin hyväs kunnossa.
Sebastian: Ei vaan oot sä vieläkin, sulla on vatsalihakset, mutta oliko sulla just silleen että sulla näky ihan kunnolla?
Ben: Näky ihan kunnolla.
Sebastian: Sellanen hullu tikki.
Ben nyökkäilee.
Sebastian: Esitteliksä sitä aina kaikille?
Ben: [smilie=a_teeth.gif]
Ben: Siis emmä esitelly, me oltiin aina hietsussa ja kaikki.. paita pois.
Sebastian: Mä arvasin.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Joulu 2011 13:26

Mikael on aamusta asti hoilannut vähän väliä: "Hei hei faija, sä et oo papukaija. Hei hei mutsi, sä et oo mikään strutsi".

Sebastian kävi pihalla lenkillä, muut asukkaat alkoivat tekemään ruokaa sillä välin. Sisään tultuaan Sebastiankin tuli pörräämään keittiöön. Janica on ollut pk:ssa jonkun aikaa.

Tanja on nukkumassa, saanut luvan pk:sta, koska on kipeä.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Joulu 2011 13:56

Suvi, Janica, Seba, Ben ja Mikael istuvat sohvilla juttelemassa ja odottamassa että ruoka kypsyy.

Mikaelista olisi kiva jos tulisi HC-BB, jossa voisi vaikka kuolla. Ennen sinne menoa pitää allekirjoittaa sopimus, että tajuaa ohjelman riskit.

Sebaa käsketään tuomaan mikrofoni korjattavaksi. Mikael keksii että nyt voi tulla Petteri takaisin. Sebastian menee innoissaan hakemaan uutta mikkiä, mutta tulee pettyneenä takaisin. Ei tullut Petteriä.

Suvi pyydetään pk:hon. Suvi rupeaa voivottelemaan, "mä niin tiesin tän, voi ei!". Janican mielestä Suvi ei ole tehnyt mitään tyhmää. Suvi voivottelee vielä ja kertoo pyytäneensä eilen Isoveljeä treffeille. Menee nolona pk:hon.

Suvin tullessa pk:sta Mikael yrittää pelästyttää Suvin. Ei onnistu.

14.20 - Asukkaat ovat käymässä syömään. Sebastian käy kuiskaamassa Tanjalle ruuasta, mutta tyttö nukkuu, joten eivät viitsi herättää tätä. Mikael tulee pk:sta, 10 minuuttia aikaa syödä ja sitten pihalle. Mikael käy herättämässä myös Tanjan.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Joulu 2011 14:28

Asukkaat ovat siirtyneet pihalle. Suvilla, Tanjalla ja pojilla on ruokalautaset mukana.
you've got the dream but not the drive

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 03 Joulu 2011 14:29

Tanja lappoi lautaselleen ruokaa melkoisen paljon (olisiko tyttö siis jo "parantumassa"?).
Kysyy, onko jokaiselle kaksi kanafilettä, johon sai myöntävän vastauksen.

Nyt asukkaat ovat siirtyneet ulos, useimmilla on ruoka-annoksensa mukanaan ja syövät terassilla.
Suvi: "Alkaa pikkuhiljaa tuleen nää laatikot korvista ulos".

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 03 Joulu 2011 14:29

14:18

Mikael on yhä päiväkirjahuoneessa, Tanja levolla. Keittiösaarekkeella hellan äärellä kerätään ruokaa lautasille. Sebastian ohittaa Janican tämän takaa ja nuuhkii ensin tämän hiuksia ja sitten kaulaa.

Janica (ihmetellen): "Mikä mun päässä haisee?"
Sebastian (nuuhkimista jatkaen): "Eiku et tuoksuu hyvälle. Mä ajattelin että mistä toi..." (nuuh-nuuh) "...hyvä tuoksu... se tulee sun päästä."
Janica: "Vai kaulasta?"
Sebastian: "Hä?"
Janica: "Vai kaulasta?"
Sebastian: "Öö, päästä."
Janica: "Mä laitoin kyllä hajuvettäki..."
Sebastian: "Mä tykkään... siis tiäkkö, mä oon ihan hulluna kaikkiin..." (naurahdus) "...shampoihin, hajuihin. Mä en voi sille mitään..."

Ben: "Mmm. Olet ihan hulluna alapään hajuihin!" (naurahdus)
Sebastian (Benin kommentin huomiotta jättäen): "Siis kaikkiin shampoon hajuihin, niin mä en voi vastustaa. Ku se kertoo mulle just siitä suihkunraikkaasta tytöstä."
Janica: "No nih."

Mikael palaa pk-huoneesta ja ilmoittaa että kymmenen minuuttia aikaa syödä, sitten kaikki pihalle.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Joulu 2011 15:00

Asukkaat pääsivät sisälle. Olkkarissa odotti kirjekuori ja Singstar.

Asukkaat käskettiin sohville.

"Lauluiltamat". Saatte harjoitella pelikonsolin laulupelillä pelistä löytyviä kappaleita. Tuunatkaa nuottikorvanne tilanteen tasalle, sillä onnistuneista laulusuorituksista on luvassa palkintoja. Harjoitelkaa ensin vapaasti, saatte myöhemmin lisää ohjeita lauluiltamien etenemisestä.

Janica ja Suvi laulavat ensin Peggyn.

Mikael ja Sebastian vetävät duettona Shangri-lan.

Ben haluaa laulaa yksin Ihmisten edessä. Suvi halusi laulaa sen Benkun kanssa, joten Ben valitsee jonkun toisen. Muut kyselevät mihin väliin Tanja haluaa laulaa. "Ihan sama", Tanja vastaa.

Janica ehdottaa, jos käyvät läpi kaikki pelin laulut, niin että jokainen laulaa jotakin. Samaan aikaan Ben päätyi Kymppilinja ft. Mariskan Minään. Muut keksivät, että tämä olisi kannattanu vetää duettona. "Meni jo", Ben vastaa ja alkaa laulamaan. Räppiosuus on kuitenkin liian vaikea, joten Ben ei tahdo laulaa loppuun.

Tanja laulaa Finlandersin Oikeesti.

Kaikkien laulettua alkaa uusi kierros. Janica haluaa laulaa Baden-Badenin.

Suvi ja Ben laulavat kahdestaan Ihmisten edessä. Sebastian ja Tanja laulavat saman heti perään.

Toisen kierroksen viimeisenä Mikael laulaa Hyvää puuta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 96. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 03 Joulu 2011 15:34

sisupussi kirjoitti:Tanja lappoi lautaselleen ruokaa melkoisen paljon (olisiko tyttö siis jo "parantumassa"?).
Kuva

Tanjan "valtava" ruoka-annos. Vertailuksi todettakoon, että se siis oli kooltaan noin puolet siitä mitä muilla.
Mitä tulee parantumisiin... Helpoimmin kamera-kuvaruutuyhteyden välityksellä todettavasta nenänvalumis-niistämisfrekvenssistä päätellen: ei, ei se ole vielä mihinkään parantunut vaan näyttää edelleen aika flunssaiselta.


Teidän, että se vaatii valtavia henkisiä ponnistuksia, mutta olisko mitenkään mahdollista yrittää pitää vastenmielisyyden jotakin asukkia kohtaan värittämästä rapoja?

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”