93. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

93. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 29 Marras 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 93. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 30 Marras 2011 00:04

Sebastian ja Ben maalavat kopterin vihreäksi. Miksu saa viimeisenkin kasaan ja päättää maalata sen kokonaan vaaleanpunaiseksi.

Odottavat edelleen pääsevänsä nukkumaan, kunhan lahjat on paketoitu.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 30 Marras 2011 00:07

Sebastianin maalaamasta Salar-possusta keskustelu siirtyi Salarin ja Miksun suosimiin Calvin Kleinin boksereihin, jotka Miksun mukaan ovat oikeasta kohdasta löysät, eivätkä sellaiset push-upit kuten Benkulla. Benkku sanoi, ettei hänellä ole sellaisia, johon Miksu naurahtaen "Onhan!"

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 30 Marras 2011 00:21

Sebastian on siirtynyt paketoimaan enkeleitä, samalla vähän tuunaakin niitä piirtämällä käsiä jne. Pian loputkin kopterit maalattu, kuivumista odotellessa Ben hakee vähän juotavaa. Keittiössä kysyy mites siellä laatikoissa jaksellaan? Janica ja Tanja vastaavat: hyvin. Ben: oikein, Suvi sitten jo nukkuu (kun ei mitään kuulu).

Kun Ben ehtii lisähuoneeseen, niin jopas kuuluu: Suvi pkseen! Lyhyt käynti, Tanja pyydetään seuraavaksi. Ben kyselemään mitä mitä. Suvi: ei mitään. Laatikossa saa olla vain tonttuvaatteet ja itse oli Tanjan vastaus. Ben hihkuen lisähuoneeseen takaisin, valot on poissa, valot on poissa!

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 30 Marras 2011 00:25

Laatikoista määrätään poistamaan kaikki ylimääräinen sinne tuotu. (Suvi potki tonttulakkinsakin ulos, ei tainnut huomata). Seuraavaksi Tanja pk-huoneeseen. Makkarista on sammutettu valot, eli paketoijat pääsevät ilmeisesti nukkumaan, kun ovat valmiita tonttupajassa.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 30 Marras 2011 00:31

Janica pkssa. Ben kävi tsemppaamassa Tanjaa hiljaa ihan laatikon reiän vieressä. Suvi herää kertomaan "tilanneanalyysiaan", vietänkö viimeiset hetket (talossa varmaan) pahvilaatikossa...

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 30 Marras 2011 00:34

Janica sai potkaista Suvin tonttulakin Suvin laatikkoon, meni sitten notkeasti omaan laatikkoonsa. Hiljaista taas tytöillä.

Ben tyhjensi Miksun käskystä pesukoneen. Paketointi alkaa olla valmista.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 30 Marras 2011 00:34

Kuva
Miksu-tontun "kaikille maailman naisille omistettu kopteri".

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 30 Marras 2011 00:35

Tonttupaja sulkeutui ja saman tien piippasi varastohuone auki, jotta saavat vietyä paketit ohjeen mukaisesti sinne.

Miksu ja Ben heti sänkyyn, Sebastiankin suuntaa sinne varastohuoneesta päästyään.

tytti09
Mökkiläinen
Viestit: 227
Liittynyt: 30 Syys 2010 12:50

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja tytti09 » 30 Marras 2011 00:42

Ben ei tajua, ku Sebu ja Mikael puhuvat isoveljen asukkaiden esineellistämisestä (ihminen/väline). *benille ei ole kuulemma koskaan tehnyt*

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 30 Marras 2011 00:47

Makuuhuonessa juttua isoveljestä. Sebastian: vähän ihmetyttää isoveljen toiminta...alkaa paljastumaan uusia puolia. Mikael: mitä? ai niin... joo. Ben: sitä mä ihmettelen, kun kaikki sanoo, että isoveli on ilkeä. Sebastian yrittää selittää jotain teoriaa, ettei kaikille eikä kaikki koe samalla tavalla ym. sekä paljonko se pitää meitä arvokkaina siis ihmnisinä ja paljonko meillä on välinearvoa. Jotkut eivät ole ymmärtäneet, mitä se isoveli meistä haluaa. Jossain välissä Sebu kehui Benin jekkua, oli hyvännäköinen, Ben sanoi liimanneensa vielä sen. Hyvänyöntoivotusten jälkeen Ben pyydetään pkseen. Epäilivät että jekku lähtee.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 30 Marras 2011 00:50

Ja niinhän siinä kävi, Ben kerää kaikki tehtäväpaperit ja kuoret pois. (jekku oli siis kuori vessassa)

Palaa pian nukkumaan, Sebastian rukoiluasennossa.

kalma
Juonittelija
Viestit: 180
Liittynyt: 22 Loka 2007 16:47

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja kalma » 30 Marras 2011 00:56

Tanja nukahti eikä herännyt kulkusiin. Muiden liput heiluivat vielä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Marras 2011 00:56

kalma kirjoitti:Tanja nukahti eikä herännyt kulkusiin.
Kuorsaus vaan kuuluu.
a walking disaster

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 30 Marras 2011 00:56

Aiemmin poikien työskennellessä laatikoista kuului Janican hengitys. Yllättävän vähän mitään juttelua. Kun pojat lopettivat hommat ja siirtyivät makuuhuoneeseen, olin kuulevinani raskaampaa hengitystä niinkuin laatikoissa olisi jo nukuttu. Nyt sitten on volyymia nostettu ja lähes kuorsausta kuuluu.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 30 Marras 2011 00:56

Olohuoneessa kaikuu kaiuttimista kulkusten kilinää. Suvi ja Janica heiluttelevat lippujaan, Tanjan lippu on tiukasti paikallaan: kuuluu vain selvää kuorsausta laatikon sisältä.

Tanja kutsutaan pk-huoneeseen.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 30 Marras 2011 00:58

Belliina kirjoitti:Janica pkssa. Ben kävi tsemppaamassa Tanjaa hiljaa ihan laatikon reiän vieressä. Suvi herää kertomaan "tilanneanalyysiaan", vietänkö viimeiset hetket (talossa varmaan) pahvilaatikossa...
Suvi jatkoi (Janica edelleen PK:ssa):

Suvi: "Ajatellaanko musta että mä oon _niiin_ ahne että mä elän yhden pleikkapelin takii laatikossa."
Tanja: "Niin mut sit siinä on toisaalta se et en mä koe et mä oon ahne vaan eihän mulla tuu koskaan olemaan varaa ostaa mun lapselle 300€:n lahjaa."
Suvi: "Ei mullakaan." (rap.huom.: Ymmärtäähän tuon, 5000€ vuositulot ja paljon muita menoja.)
Mike69 kirjoitti:Suvin vuositulot on verottajalle llmoittamia

Uskoo kuka haluaa.
Mää vähän sarkasmoin.
On kyllä hyvä fiilis.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 30 Marras 2011 00:58

Kulkusten kilinää, Tanjan lippu ei liikahtanutkaan.

Pk-kuulutukseen kuitenkin herää.

Mike69
Sveitsi
Viestit: 96
Liittynyt: 30 Elo 2011 20:37

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Mike69 » 30 Marras 2011 01:04

Suvi: "Ei mullakaan." (rap.huom.: Ymmärtäähän tuon, 5000€ vuositulot ja paljon muita menoja.)
Suvin vuositulot on verottajalle llmoittamia

Uskoo kuka haluaa.

Suvin kampaamo ei hyväksy kuin käteisen.

Edit. Suvi taitaa voittaa...

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 30 Marras 2011 01:10

Suvi ja Janica molemmat edelleen laatikoissaan. Pojat nukkumassa makuuhuoneessa.
Tanja tulee viimein ulos pk-huoneesta ja raahaa naureskellen laatikkonsa varastohuoneeseen.
Tanja nauraen: "Ei tää mahu tänne!"
Suvi: "Tanja mokasiks sä?" Tanja: "Mä nukuin."

Tanja hieman marttyyrimaisesti: "No jos toinen teistä ottaa nyt tästä ton Pleikka3:sen ja toinen ens viikolla 50000, niin enhän mä mitään 300 euron opintotuella lapselle tarviikkaan. Enkä mä ois varmaan edes osannut käyttää sitä."

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 30 Marras 2011 01:15

Tanja pksta, raahaa laatikon varastohuoneeseen. Suvi kyselee mitä kävi, Tanja lähen täst nukkuu. ... Menee kuitenkin tupakalle, saatesanoina: Jos teist toinen ottaa täst pleikan ja toinen sit ens viikol viiskyt tonnii, niin eiköhän kaikki ole sit tyytyväisiä. Mä saan kuitenkin opintotukee 240 euroo kuussa, niin eihän mun lapsi mitään lahjaa tarvitse. Toivottaa kuitenkin ihan kiltisti hyvää yötä ulos mennessään.

Tanja palaa tupakalta ja sanoo vielä molemmille erikseen laatikkoon tsemppii! Juo ja menee pesemään hampaita. Hyvin tyynesti siis otti tuon nukahduksensa, huumorilla, naurahdellen.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 93. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Marras 2011 01:15

Aikaisempia isoveli-aiheisia keskusteluja vähän tarkemmin:

0:25 Mikael, Sebastian ja Ben ovat verstaalla paketoimassa lahjoja.

Mikael: "Pidetäänköhän me Sebastian isoveljeä viisaampana kuin se oikeasti on... vai tyhmempänä?"
Sebastian: "Mä oon huomannu ainaki että tota... mä oon pitäny sitä viisaampana mitä se on. Siis melkein koko kauden, niin mä oon pitäny sitä oikeesti, niinku ihan aidostikki viisaampana mitä se on."
Mikael: "Njoo-o... No mites sitte... pitääköhän se meitä tyhmempinä ku mitä me ollaan... vai viisaampina?"
Sebastian: "No mä voin kommentoida tuohon sitte niinku... jälkeenpäin, mutta... mä en nyt valitettavasti voi sanoa mitään. Mutta mä en tie... mulla ois heti tohon mitä mä sanoisin sulle ääneen. Nimittäin yks asia niinku... sumentaa isonveljen niinku... miten mä sanoisin... ääh... ajattelun meistä. Tai niinku rajottaa sitä niinku... ymmärtämästä niinku, että mitä me..."
Mikael: "Ookoo."

Joskus vähän aiemmin illan mittaan Mikael pohti, haluaisiko Sebastian pitää isolleveljelle vähän saarnaa. Sebastianhan haluaisi. Mikael toteaa, että on tainnut jo pitääkin. Puhetta oli myös siitä, että sellaisen saarnan voisi pitää jopa livenä eikä vain pk-huoneen kautta.

0:42 Samanteemainen keskustelu jatkuu vielä makuuhuoneessa nukkumaan mentäessä:

Sebastian: "Ei oikein voi kuin vaan ihmetellä isonveljen toimintaa, täytyy sanoo."
Ben: "Hmh?"
Sebastian: "Ei voi kun vaan ihmetellä isonveljen toimintaa, täytyy sanoo."
Mikael: "Minkä... millä... minkä... miten niin?"
Sebastian: "Häh?"
Mikael (oivaltavalla äänensävyllä): "Niin juu, joo. Juu, ei niin."

Sebastian vääntäytyy sänkyyn ja ähkii.

Sebastian: "Alkaa pikkusen isostaveljestä niin... avautumaan..." (ähkäisy) "...uusia puolia."
Ben: "Mut mä en ymmärrä sitä ku kaikki sanoo et isoveikka on jotenki ilkee."

Sebastian ähkii.

Sebastian: "No, kaikille se ei välttämättä niinku..." (ähkäisy) "...tuu selväksi, että... että mitä isoveli meistä haluaa ja... ja kuinka niinku... kuinka paljon isoveli pitää meitä niinku... ihmisinä: kunnioitettavina, arvokkaina, tota... olentoina joiden kunniaa ei tulis loukata, ja kuinka paljon taas se pitää meitä... jonaki muuna."
Mikael: "No mut mä voin silti sanoo, et suurin osa ketkä täällä on vihasii... herra Big Brotherille... ku päästään pois täältä, niin ei tuu olemaan."

Sebastian: "Joo mutta nyt mä sanon... tohon Benkun kysymykseen, että... että niinku..." (ähkäisy) "...se, että kuinka paljo... me ollaan isoveljelle niinku..." (ähkäisy) "...siis semmosia niinku inhimillisiä ihmisiä, kuinka paljo taas meillä on enemmän välinearvoa, niin tota... se on pikkasen niinku siinä, tota... sitä voi itte kukakin miettiä."
Ben (vauvaäänellä): "Mut ei se oo ikinä mulle ollu ilkee."
Sebastian: "No, nyt sä et vaan ymmärrä mistä mä puhun."
Ben: "Mmh."

Sebastian ähkii.

Mikael: "Mut... niin... no... Sebastian... kyllä se on tiedetty ennen tänne tuloa."
Sebastian: "Ei se oo kaikille, Mikael, selvä."
Mikael: "Mmm... niin niin, mut sitä mä... no joo. Mut se oli mun pointti siinä kun mä sanoin--"
Sebastian: "Varmaan ne jotka... tänne... ne jotka tiedosti sen tänne tullessa, tai jotka tietää sen täälä, todennäkösesti ties sen tänne tullessaan jo. Mutta ne jotka ei vieläkään tiedä, todennäkösesti se ei ollu selvää sillonkaan kun ne tuli tänne."

Mikael haukottelee.

Mikael (haukotellen): "Totta. Hoh hoh. Oijoi. Nyt nukutaan!"
Sebastian: "Mutta yks positiivinen asia missä isoveli onnistui ja mikä laskettakoon isoveljen ansioksi on se, että... isoveli herättää keskustelua, ei vaan talon sisällä, vaan nimenomaan talon ulkopuolella. Se on sinänsä positiivinen asia."
Mikael: "Mm-m."
Sebastian: "Laila Tov."
Mikael: "Laila Tov."
Ben: "Hyvää yötä Sebastian."

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”