92. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Marras 2011 14:59

Sebastian tulee pk-huoneesta uutisten kanssa.

Muut asukkaat: "Onks jotakin pahaa vai hyvää?"

Sebastian kertoo, että tämä ei olekaan finaaliviikko vaan finaali onkin vasta 11.12.

Suvi: "Saanks mä sanoo? Me kaikki muut paitsi sinä ja Mikael saatiin tää tieto jo eilen."
Janica: "Mut saanks mä sanoa? Mä en usko että tää on totta. Mä en usko."

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 29 Marras 2011 15:02

Sebastian kertoi, ettei tämä viikko ole finaaliviikko. Muut alkavat nauraa, tiesivät jo, muut paitsi Mikael ja Sebastian. Sebastian arvasi. Janica ei usko vieläkään ettei tämä ole viimeinen viikko.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 29 Marras 2011 15:03

Kuva
Ben kuuntelee Sebastianin "paljastusta".
you've got the dream but not the drive

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Marras 2011 15:07

Tanja: "Mä en luota Isoonveljeen v*ttuakaan, mut mä tiedän, et tää jatkuu vielä reilut puolitoistaviikkoa. Uskokaa mua, mä TIEDÄN. Älkää enää spekuloiko."

(Onko pk-huoneessa selitetty Tanjalle jotakin mitä muille asukkaille ei: varmaan ovat tsempanneet Tanjaa jaksamaan vielä hetkisen...)

Janica: "Mut mä edelleenkään en usko. Sano Tanja mistä sä muka tiedät noin varmasti?!"
Tanja: "Mä vaan tiedän, älkää spekuloiko enempää."

Muut: "Päiväkirjahuoneen asioista ei saa puhua."

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 29 Marras 2011 15:11

Janica ilmoittaa haluvansa kotiin tänä sunnuntaina, toivoo että hänet häädetään.

Menee yksin makkariin itkemään, Sebastian tulee lohduttamaan. Janica miettii jos luovuttaisi ja lähtisi vittuun. Sebastian tsemppaa, Janica on kestänyt näin pitkään ja enää vähän jäljellä. Janica halusi sunnuntaina jo kotiin. Sebastian pyytää että Janica miettii tarkkaan mitä tekee, muistuttaa myös että se on vain 7 päivää enemmän kuin mitä oletti. Janica ei ikinä uskonut olevansa talossa näin pitkään.
you've got the dream but not the drive

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Marras 2011 15:15

Tanja olohuoneessa: "Mä tuun todennäköisesti lähtemään täältä sunnuntaina. Mä odotan vaan kokoajan et noi valot sammutetaan ja että mä pääsisin nukkumaan. Ja sen äänestäjätkin varmaan tuolla näkee, etä AA-Ganja pääsisi himaan nukkumaan."


Janica itkee makuuhuoneessa ikäväänsä peiton alla, Sebastian lohduttaa parhaimpansa mukaan.
Janica: "Jos mua ei ens sunnuntaina häädetä, mä lähden täältä vapaaehtoisesti. Mä oon luvannut olla 4.12. kotona mun lasten luona, enkä täällä sirkuksessa".

Tanja jää yksin olohuoneeseen vihreälle sohvalle makaamaan väsyneen näköisenä. Hengitys kuulostaa niin tasaiselta, että Tanja voisi ihan hyvin nukkua.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 29 Marras 2011 15:19

Janica ilmoitti karkaavansa sunnuntaina, jos häntä ei häädetä. Ben ja Sebastian rauhoittelevat. Janica kertoo, että lupasi olla kotona 4.12.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 29 Marras 2011 15:22

Kuva
Janica itkee peiton alla.

Kuva
Tanjalla on myös paha mieli.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 29 Marras 2011 15:23

Kukaan muu kuin Suvi ei usko, että tällä viikolla olisi nimeämiset. Suvin mielestä sillä saisi säpinää taloon kun pitää nimetä niin pienestä joukosta kaksi.

Joulumaa keskeyttää hiljaisen hetken ja kaikki valuvat kuusen luokse. Janica kertoo tämän olevan hänen lempijoululaulu.
you've got the dream but not the drive

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Marras 2011 15:25

"Joulumaa" alkaa soimaan ja asukkaat piirileikkiin kuusen ympärille.
Janicaa itkettää, tämä on kuulemma Janican lempijoululaulu... Katri Helenan esittämänä tosin, mutta kuitenkin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Marras 2011 15:28

Janican ja Seban siirryttyä makkariin, alotti tsemppaaja jo tutuksi käyneen dissauksen.
Ben: Miten tää vkotehtävä voi onnistuu?
Suvi: Muuten onnistuu, paitsi on kiroiltu.
Ben: Ollaanko onnellisia?
Suvi: Mä ainakin oon.
Ben: Suoritatko tehtävää yksin?
Miksu: Tanja ainakin on ilonen, mut se on vaan väsynyt.
Ben: Janica on ilonen, mut kaipaa lapsia.
Tanja: Mä oon ilonen,mut haudon itsaria.

Benkku hiljeni.
a walking disaster

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 29 Marras 2011 15:36

Sebastian siivoilee keittiössä, muut makaavat sängyissä naama myrtsinä.

Suvin tekee mieli syödä joulukalenterista löytyvät karkit, tahtoo avata bounty-luukun, kun juuri sitä tekee eniten mieli (luukuista näkee mitä löytyy mistäkin). Tanja avaa luukut siltä ajalta, kun on talossa, loput Ammulle. Suvikin pohtii, pitäisikö viedä koko kalenteri Kianalle, vähä se ois onnellinen, kun sais syödä kaikki alkukuun päivät kerralla. Sebastian aikoo todennäköisesti rikkoa karkkilakkonsa ja syödä kaikki luukut talossaoloaikanaan (ei rupea kuljettamaan pahvijuttua kainalossa Ouluun asti). Suvin tekee edelleen mieli avata luukku. Jaa Suvi pkseen.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Marras 2011 15:44

Suvi tulee kuoren kanssa pk-huoneesta.

"Vanhan valkoparran tilaus, silkohapset kaipaavat edelleen lahjojaan".

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 29 Marras 2011 15:47

Paketointipuuhiin...

Paperikasseista löytyy vaikka mitä pikkusälää niille, joilla on jo kaikkea esim. napaharja, kivestenraaputin. Muutakin pienikokoista tarviketta kuten lompakko, kauko-ohjattava helikopteri/hyttynen, kalastustarvikkeita ym ym. Sebastian ihastelee, miten paljon hyviä ideoita, ei ole koskaan nähnyt noin paljon uusia tavaroita.

Tytöt alkoivat heti paketoida, pojat sen sijaan aluksi vaan tutkivat, mitä kaikkea kasseista löytyy.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 29 Marras 2011 16:16

Toisen pöydän ääressä Janica ja Suvi, toisen Tanja ja Ben. Mikael ja Sebastian istuvat lattialla. Kaikki kuitenkin paketoivat ja vuoron perään esittelevät tavaroita, jotka ovat menossa pakettiin. (kun jostain tavarasta puhutaan, niin yleensä se ei näy kuvissa, ovat myyntipakkauksessa eli ei paljon näkyisikään, joka tapauksessa vaikea ymmärtää, mitä kaikkea hauskaa siellä on, kun puheissa "kato..." ja sit jotain tavausta englanninkielisistä sanoista)

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 29 Marras 2011 16:26

Miksu alkaa kaivata pois lattialta, joutuu tyhjentämään puutyöpöytää. Lahjoja on paljon, monta paperikassillista pikkutavaraa, joten pidempi työrupeama tiedossa.

Erikoinen lahja: hillopurkki, joka kerää auringonvalosta virtaa ja toimii lamppuna yöllä. Tavallisempia: muki, jossa kahvassa reiät sormille (nyrkkirautamuki), viinipullon pöytäteline, joka on jäykistettyä narua, pullon- ja tölkinavaajia, jotka eri muotoisia pingviini jne. Rei'ittäjä, joka tekee sydämenmuotoisia reikiä, erimuotoisia seinäkoukkuja, graffitispraypullo, mankini (borat-puku), puhelimen suojakuori, jossa pullonavaaja, avaruusjäätelöä.

Alkaa olla tauon paikka piakkoin...

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 29 Marras 2011 16:40

Nyt löytyi kameleonttifrisbee, johon tulee kosketuslämmöstä erivärinen kuvio ja supermieskylpytakki.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 29 Marras 2011 16:58

Paketointipuuhat jatkuu...

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 29 Marras 2011 17:10

Belliina kirjoitti:Paketointipuuhat jatkuu...
Kuva

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 29 Marras 2011 17:44

Tanja kertoo siitä tälläkin foorumilla paljon polemiikkia aiheuttaneesta farmariautosta. Vanhempien auto, saa joskus lainata. "Se on käytös ehkä niinku..." ja sitten jäi lause kesken kun Ben alkoi puhumaan päälle.

"Mut kyl mä silleen saan aika helposti käyttöön jonkun auton jos vähän osaa tiirikoida noita lukkoi auki ja piuhoi yhteen." <- Tis is hyumor

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 29 Marras 2011 17:54

Lahjat alkaa olla paketoitu... viimeisiä viedään.

Luultavasti eivät pitäneet taukoa eli pari tuntia siinä meni.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 92. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 29 Marras 2011 18:02

Varastohuone auki. Paperikasseja täynnä paketoituja lahjoja on parisenkymmentä ainakin. Huoneesta löytyy myös Sebastianin jump-suit ja kengät, jotka olivat varmaan unohtuneet tehtäväalueelle tms. Miksu kyllä huuteli, että hirveesti ruokaa, mutta taisi olla läppä.

PS Tanja on osallistunut siinä kuin muutkin, tonttupuku päällä eikä mitään erityistä vinoilua vaan jutellut normaalisti, ehkä vähän vaisu mutten muuta erikoista ole huomannut.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”