82. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 19 Marras 2011 02:59

Kuva
Rami ja Janica illan viimeisissä hitaissa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 19 Marras 2011 03:03

Makkarista sammui valot ja asukkaat ovat menossa nukkumaan.

Janica tuli Tanjan viereen nukkumaan, että Netta pääsee Ramin viereen jos haluaa. Janica kuiski Seballe olevansa tämän vieressä, Seba kiljahti yllättyneenä. (Tanjan sänky siis melkein kiinni Sebastianin sängyssä).

Toivottelevat toisilleen hyvää yötä.

Janica: "Nukkumatti, nukkumatti lasten...."
Mikael: "Janica. Hyvää yötä!"
Janica: "Hyvää yötä" ja laulu jatkuu heti perään, laulua seuraa muiden nauruunpurskahdus.

Janica ja Tanja laulavat vielä "Hyvää yötä ja huomenta". Sen jälkeen "Sininen uni". Muut ovat toivoneet jo pari kertaa hiljaisuutta. Rami istuu oman sänkynsä reunalla.

3.15 - Laulut on laulettu ja Janica siirtyy takaisin omaan sänkyynsä Ramin viereen. Rami istuu vieläkin sängyn reunalla. Janica kysyy onko Ramilla paha olo. "Ei tosiaan", Rami vastaa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 19 Marras 2011 09:31

9:30 asukkaat olleet jo voin vartin hereillä. Ramilla on krapulantynkää, koska eilen ei ollut mietoja vaan kunnon viinaa. Rami ei muista mitään Janican paljastuksen jälkeen. Ben kertoo, että Rami tanssi kiimaisesti Netan ja Suvin kanssa.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 19 Marras 2011 10:59

11.00 Asukkaat käskettiin ulos.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 19 Marras 2011 11:42

Suvi yrittää selittää, että hänellä on karsastusta, katsoo "killiin". Muut juttelee jotain päälle, Suvi yrittää "hei saanksmä kertoo tän jutun" Pojat yhteen ääneen (vissiin Miksu ja Rami) että "kun ei vittu ketään kiinnosta! Mullon silmät". Tovin kuluttua Suvi kuitenkin toteaa, että mä nyt kuitenkin haluun kertoo tän jutun. No silloin BB avaa oven sisälle, pleikkari on viety pois, ei muuta nähtävää.

Miksu PK. BB:n FB-tiedotuksen mukaan saa korvanapin, josta saa salatehtäväohjeita päivän mittaan.

Olkkarissa Suvi ja Janica pohdiskelee meikkien hintoja. Että jos alusta alkais ostaa, niin maksais kauheesti, mutta suurin osa on jo. Suvi ostaa puuterit henkkamaukasta; Janica ostaa yhden Joe Blascon meikkivoiteen vuodessa, se kestää ainakin vuoden vaikka maksaa neljäkymppiä. Kynnet ei oo meikkejä tyttöjen mukaan, Suvi pistää viishunttia kuussa kynsi ja hiusjuttuihin tukkuun työn puolesta. Janica laskeskelee kuussa kynnet, hiukset, sokru, menee parisataa kuussa. Ben käy solkussa. Sebu toteaa, head & shoulders shampoo 3 euroo, kestää pari kuukautta. Ramilla menee nelkyt euroa kuussa parturiin. Ben käy kerran kolmessa kuussa parturissa.

Suvi sai jostain jostain parturista Kampissa potkut. Se on se parturi, jossa Janica käy. Suvi: mieti sitten joka kerta kun käyt siellä et pistät paskalle tyypille rahaa. Että Suvi kertoi olevansa raskaana ja seuraavana päivänä sai potkut. Suvi sai korvauksiakin laittomasta irtisanomisesta, 7250 €.

Keskustelu siirtyy Janican feikkiraskauteen. Miksu tuli PK:sta. "Onks asiaa?" "Ei" -> Yleistä pettymystä. Ben katsoo Miksua tarkkaavaisesti. "Onksjotain?" Miksu vetoaa vaan että on väsy/krapula.

12.06. Miksu menee tupakalle, juttelee yksinään "kohisee, kohisee vaan". Benkku tulee paikalle, et onko nyt kaikki ok tjsp. Miksu vaan vetoaa että huono olo ja pahenee vaan koko ajan.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 19 Marras 2011 12:09

Miksulla on siis salatehtävä ja siihen liittyen korvanappi. Ben ilmeisesti arvasi, että nyt suoritetaan salatehtävää ja tietysti se piti huutaa heti ääneen.

Janica yritti hetki sitten saada Miksua juttelemaan, mutta Miksu vetosi krapulaan ja sopivat, että juttelevat myöhemmin.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 19 Marras 2011 12:41

Rami ja Tanja toteavat, että kahvi on myrkyllisen vahvaa, poroja täynnä se kippo. "Miksulla on saleen salatehtävä" "Miks sulla MIksu pitää olla salatehtävä".

Miksua pyydettiin viemään mikkinsä pk:seen.

Rami: "muna seisoo viikon kun tällasta kahvia juo, enkä juonu ku huikallisensen". Juttelee Tanjan kanssa hyvän tovin sensen-kielellä.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Marras 2011 12:43

Mikael kuulutettiin jättämään mikrofoni päiväkirjahuoneeseen korjattavaksi.

Tanja (hymyillen): "Sil on salee salatehtävä!"

Ben (valittavalla äänellä): "Miksu, miks sul pitää olla salatehtävä?"

Ovella odottava Mikael ei puhu eikä pukahda, vaan katoaa vain summerin soidessa pk-huoneeseen. Palaa sieltä hyvin pian, kiertää olohuonetta ja istuu sitten yksittäiselle nojatuolille maistelemaan englanninkielisen fraasin "my prerogative" oikeaoppista ääneenlausumista.

Janica toteaa, että haluaisi itse lähteä talosta sillä tavalla kuin Amandakin: sen lähtövarustus (helvetti-viikon lika-ihomaalit ja bikinit) on ollut kaikkein hienoin. "Tavallisessa" lähdössä ei ole samanlaista hohtoa.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Marras 2011 13:28

Janica ja Mikael selvittää välejään pesässä. Puhetta Helvetin paskanjauhannasta Janicasta. Miksu ei omien sanojensa mukaan puhunut paljoa paskaa, ja kun olivat sopineet puhuvansa Janicalle viikkotehtävän jälkeen niin Seba oli muiden selän takana Janicalle muiden puheista.

Janican mukaan Miksu on nyt mukavampi kun Annika ei ole talossa. Miksu tosin väittää ettei Annikan lähtö ole muuttanut häntä, eikä Annikan mielipiteet kenestäkään vaikuta hänen mielipiteisiinsä. Miksun mielestä Janican naama vaan miellyttää enemmän, ja Janican mielestä Miksu on nyt rennompi. Janica mainitsee Tanjan mielistelyhalun ja saa että tietää että jotkut tykkää hänestä ja jotkut ei.

Sopivat nyt että välit ovat kunnossa.

Paljon meni ohi.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Marras 2011 13:46

Janican ja Miksun välinen keskustelu käytiin hyvässä hengessä. Miksulla ei ollut enää mitään Janicaa vastaan ja tuntui vähän tyhmältä nyt jälkikäten miettiä, mutta keskustelivat kuitenkin läpi, mikä oli mättänyt. Miksua ei oikeastaan mikään muu haitannut helvettiviikollakaan, kuin se, että olivat sopineet juttelevansa asioista tehtävän loputtua. Kuitenkin Seba oli mennyt kertomaan Janicalle kaiken, mitä helvetissä olivat puhuneet. Janica kielsi jyrkästi näin tapahtuneen, sanoi että Seba oli ainoastaan pyytänyt, että Janica miettisi, miten käyttäytyy. Miksu tarkensi vielä, että pallonheittely-yönä Seba oli puhunut kaikesta, mutta Janica kielsi uudelleen mitään puhutun.
Mistähän tämä huhu oli saanut alkunsa?
a walking disaster

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 19 Marras 2011 13:49

Jason S. kirjoitti:Janica mainitsee Tanjan mielistelyhalun ja saa että tietää että jotkut tykkää hänestä ja jotkut ei.
Pilkunviilaus... Janica puhui siitä keskinäisestä erovaisuudestaan Tanjan kanssa mistä on aiemminkin ollut puhetta: Tanja haluaa olla (talossa) kaveri kaikkien kanssa, Janica taas hyväksyy, sen ettei tule kaikkien kanssa niin hyvin juttuun.

Mielistelyä, joka on aika ladattu ilmaus, ei kukaan tuossa maininnut.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Marras 2011 13:56

Hilma kirjoitti:
Jason S. kirjoitti:Janica mainitsee Tanjan mielistelyhalun ja saa että tietää että jotkut tykkää hänestä ja jotkut ei.
Pilkunviilaus... Janica puhui siitä keskinäisestä erovaisuudestaan Tanjan kanssa mistä on aiemminkin ollut puhetta: Tanja haluaa olla (talossa) kaveri kaikkien kanssa, Janica taas hyväksyy, sen ettei tule kaikkien kanssa niin hyvin juttuun.

Mielistelyä, joka on aika ladattu ilmaus, ei kukaan tuossa maininnut.
Joo, mulla näköjään vaihtui ajatus kesken lauseen, tarkoitin sitä että Janica on hyväksynyt sen ettei kaikki tykkää hänestä, eikä hän tykkää kaikista. Tanja taas yrittää miellyttää (mielestäni tämä sana sopii tähän tilanteeseen) kaikki ja haluaa että kaikki tykkää hänestä.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 19 Marras 2011 14:53

^ Merkityserojen äärellä vissiin ollaan. :)

Selvennys: Mielistely on (mun päässä ainakin...) enemmänkin tietoista ja tarkoitushakuista toimintaa, sellaista jossa eräs hymyilevä [smilie=a_teeth.gif] ystävämme on tuolla esimerkillisesti kunnostautunut.
Tanja taas aika selvästi vain sellainen persoona, että sitä akuutisti ahdistaa olla huonoissa väleissä jonkun kanssa ja kun tuolla talossa ei pääse ketään karkuunkaan, sille ei jää oikein muuta vaihtoehtoa kuin yrittää parantaa välejä. (Jos ei halua jatkuvasti potea niitä huonojen välien aiheuttamia huonoja fiiliksiä siis.)

(Janica ja Tanja on mielenkiintoien parivaljakko seurata kun ne molemmat on herkkiksiä ja lukee paljon ihmisten sanatonta viestintää, mutta reagoi siihen päältäpäin katsottuna niin eri tavoin. Siinä missä Tanja menee tuolla ylös ja alas kuin talon sisäinen ilmapuntari, joka sekä näkyy että kuuluu, Janica pitää tuntemuksensa pitkälti sisällään --kunnes saa viunaa tai muuten vain tarpeeks kettuuntuu. [smilie=a_happyhappy.gif]
Kummallakin lähestymistavalla on varjopuolensa. Kuten tosta pesäkeskustelustakin huomasi. Janican tavalla voi joutua kaivelemaan pieniäkin asioita pitkänkin ajan takaa jos haluaa yrittää välejä taas sileiksi, eikä ne siltikään välttämättä enää korjaannu. Vai mitä, Annika?)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Marras 2011 15:03

Jason S. kirjoitti:13:28 Janica ja Mikael selvittää välejään pesässä.
Mikaelin syy sille, miksi tämä yksityiskeskustelu Janican kanssa - joka sovittiin käytäväksi jo heti helvetti-viikon jälkeen - on lykkääntynyt näin pitkälle, oli se että kyseisen viikon jälkeen ärsyttävyydentunteet Janicaa kohtaan nopeasti laimenivat ja sitten koki vähän tyhmäksi tulla enää puhumaan asioista jotka eivät enää ole ajankohtaisia.

Janicalle oli tullut mukava olo kun Mikaelin käytös oli jossain vaiheessa häntä kohtaan muuttunut.

Mikael ei oikein tiedä mistä siinä oli kyse. Jossain vaiheessa oli sellainen olotila, että Janica jotenkin ärsytti, mutta etenkin Norjasta paluun jälkeen alkoivat sitten vain tuntemukset muuttua, että ei enää ärsyttänyt.

(Janica puhui keskustelun kuluessa lähes kaikki samat vakioasiat ja näkemyksensä samoin sanoin kuin aikaisemminkin taivas-helvetti-viikkotehtäväaihetta käsiteltäessä.)

Janica: "Mut sit mä just ihmettelin sitä, ku tavallaan yhtäkkii... sult tuli sellast niinku taas kivaa kommenttii, niin sit oli vaan..."
Mikael: "Mmh."
Janica: "...oli vaan niinku..." (hymyily)
Mikael (hyväksyvästi): "Mh."
Janica (hymyillen): "...sellanen niinku..." (ähkäisy) "...olo... tai mä mietin mistä tää johtuu, et johtuuks tää siit mun ja Sebastianin riidasta vai... johtuuks se siitä et Elina oli tääl vai johtuuks se siit et sä olit finaaliviikkoäänestykses vai--"

Mikael: "En mä... en mä tiiä... mä en tiedä oikeesti yhtään, mistä... et jossain vaihees mua vaan... niinku..." (naurahdus) "...mua alko vaan niinsanotusti miellyttää sun naama tai..." (käsiä levitellen) "...mä en tiedä mistä se johtu, mut ei... en mä oikeesti... mä oon iteki miettiny silloin... niinku monta monta viikkoo sitte et... mikä..."
Janica: "Mut sehän on voinut sit olla jotain, koska minä ja Annika, niin meil... on vaan joku semmonen, et meil ei välttämättä niin synkkaa niinku--"
Mikael: "Mmh--"
Janica: "--tai siis että... et se on ollu--"
Mikael: "--no en mä tiedä... ku en mä kuitenkaan anna sen vaikuttaa..."
Janica: "Ja... ja... ja must oli ihan kiva kuitenkin, että toi toi... ööh... niinku nyt ennen ku Annika lähti niin et sillon ku... kampaamoiltana, niin mä ainaki sain niinku sellasen hyvän fiiliksen että..."
Mikael: "Mmh."
Janica: "...et ei mul... Mut mä en vaan tiedä mikä mullaki on ollu niinku alkumetreist asti et... et... siis sen Annikan suhteen, et m... mä en vaan oo tienny... mun mielest se jotenkin tuntu vaan niin sellaselta epäaidolta tai sellaselt et..."
Mikael: "No ei se kyl... mun mielest se on tosi sika-aito."
Janica: "Hmh."
Mikael: "No, mut ei kaikki voi... niinku... kaikilla voi synkkaa kuitenkaa... "
Janica: "Niin... niin... no niin... niin, ja mäki just sanoin sitä että ku Tanjaki just aina sillai että... hän haluu olla kaikkien kaveri ja olla täällä niinku kaikkien kaa ja niin ja näin, ja mä sanoin et mul on niin... ihan normaalielämäski niin, että... mä tykkään joistain ihmisistä ja joistain ihmisistä mä en tykkää, jotku ihmiset tykkää musta ja toiset ei tykkää musta ni... ni... et en mä... mä en oo tänne taloon tullu nyt hakemaan mitään... kavereita, et mul on tuol elämä mikä on täynnä mun ystäviä ja kavereita, että... et mä en tarvii niit lisää, ja sit mä sanoin just et oon kiitollinen siit et täält kourallinen jää, mut et mun ei oo pakko täällä... edes ollakaan siis... et kyl mä sanon sen et sit ku mä järjestän niinku... mun luona, et me tavataan kaikki siellä, niin joka ikinen on sinne tervetullut ja huolimatta... et ei mul oo mikään sellanen et... mä en pystyis oleen ihmisten kaa."

Janica myös selostaa että on ajatellut alun perin, että jos tulee olemaan vaikka kaikki 14 viikkoa, niin ei halua olla oikeasti kunnolla riidoissa kenenkään kanssa. Jos oikeasti riitelee, voi todella satuttaa pahasti pelkästään sanoilla. Mikaelilla on sama.

Mikael toivoo että Janica ymmärtää, ettei hän ole tätä keskustelua lykännyt muusta kuin siitä syystä, että ärsytyksenaiheet ovat laimentuneet ja tuntui tyhmältä niitä enää ottaa puheeksi.

Janica harmittelee, että Mikael on ollut niin paljon vaisumpi suuren osan kaudesta: ei sellainen kuin alussa oli, tai millainen Elinan talossa ollessa on ollut. Mikael myöntää, että niin asia onkin, mutta talossa ei vain ole virikkeitä, käy aika pitkäksi. Elina oli tavallaan uusi virike joka herätti taas uudella tavalla henkiin.

Keskustelu päättyy siihen, että Mikael ilmoittaa itsellään olevan kauhean kakkahädän. Asiat todetaan loppuunkäsitellyiksi ja molemmat poistuvat pesästä.

(Jossain vaiheessa keskustelua Mikael mainitsi hiukan negatiiviseen sävyyn sen, että Sebastian oli vastoin helvettiläisten keskenään tekemää sopimusta käynyt Janicalle pallottelun lomassa ennakkoon puhumassa asioista, kun ne piti käsitellä vasta helvettiviikon jälkeen. Janica kuitenkin puolusteli Sebastiania, ettei tämä oikeastaan kertonut paljon mitään yksityiskohtia, sanoi vain että Janican on syytä kiinnittää käytökseensä huomiota jotta ei joutuisi pihalle talosta tulevassa häädössä.)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Marras 2011 15:03

Rami ja Janica makoilee sängyllä, Rami silittelee Janican selkää. Janica kysyi onko Rami miettinyt sitä voisiko harrastaa talossa seksiä. Ei ole poissuljettu ajatus.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 19 Marras 2011 15:10

Toi Miksun käytös on välillä kyllä aika :lol: Nyt Tanjan kimpussa leikkii jotain marsua. :D
:trollface:

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja jamppa » 19 Marras 2011 15:16

Ben menee Tanjan sänkyyn makaamaan ja pyytää hierontaa.
Tanja: halaa mua
Ben: hiero mua
Tanja: halaa mua
Ben: hiero mua
jne ....
Kuva
Kuva

Sebastian kysyy Beniltä onko tapahtumassa jotain vai voiko lähteä lenkkeilemään.
Ben ei tiedä, joten Sebastian lähtee lenkkeilemään.

Ben hieroo Tanjaa
Kuva

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Hilma » 19 Marras 2011 15:44

Skygge kirjoitti:Toi Miksun käytös on välillä kyllä aika :lol:. Yllättävän hyvä salatehtävä sittenkin. Nyt Tanjan kimpussa leikkii jotain marsua. :D
Miksu siis, lojuttuaan ensin sängyllään hyräilemassa joitain (näytti aka ajoin siltä, että kuulosteli korvanappia --E: tai sitten ei.), hyökkäsi keskelle Tanjan ja Netan jutustelua omituista massutusääntä pitäen.

Kuva

Hui, Miksu sekos.


Kuva

Punnerruksia sänkyjen välissä.


Kuva

Sitten "perseilemään" Tanjan päälle.


Kuva

Kuva

Pyllyä naamaan.


Kuva

Tanja antaa takaisin.


Kuva

Sitten peräkanaa lattialle.


Kuva

Miksu pakenee olkkarin puollelle.


Kuva

Vähän vielä apinointia sängyn päällä ja sitten jatketaan köllimistä kuin ei mitään.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Marras 2011 15:57

Skygge kirjoitti:Toi Miksun käytös on välillä kyllä aika :lol: Nyt Tanjan kimpussa leikkii jotain marsua. :D
Miksu konttaili sängyltä toiselle ja alkoi suutaan säksättäen peruuttaa pylly edellä Tanjan naamalle. Tanja työnsi Miksun lattialle, Miksu lähti konttaamaan olkkariin, mutta tuli takaisin ja hypähti karjaisten omalle sängylleen. Ben tuli olkkarista ja säikäytti Miksun, Miksu kiljahti ja äänteli kuin gorilla.
Tanja: Vittu toi jätkä on seko.
Ben: Kerrankin SÄ pelästyit.
Miksu: Mä en pelästy mistään. Otan lepoasennon!

Ben: Voiks joku pestä tota pyykkii nyt?
Miksu sössöttäen: Voiks joku pestä tota pyykkii nyt.
Ben: Laita sukka suuhun.
Miksu: Laita sukka suuhun.
Miksu matki taas marsua.
Miksu laulaa: MUSTON TULLUU.. KUKKAHULLU, MUSTON TU..
Ben: Siellon jonkun vaatteita ihan simona, mä en ainakaan pese niitä.
Miksu sössöttäen: Mä en ainakaan pese niitä. (Miksu ja Tanja ampuu toisiaan Benkun heittämällä sukalla)
Miksu: Tiffiofuma! (=tissiosuma)
Tanja ampui sänkyä päin.
Miksu: Munaanko tähtäsit? (Miksu tähtäsi Nettaa, tuli toinen tissiosuma) JES! Vähänkö mä oon tarkka.
Netta heitti sukan takaisin Miksulle, ei ollut pelin hengen mukaista.
Miksu: HEI! Jos tätä hinkkaa kovaa niin tuleekohan tästä sukanhenki?
Tanja: Laita se munas päälle ja hinkkaa kovaa.

Miksu taas laulelee "Mä haluisin ampua ne kaikki, ladata lyijyä naamariin..". Tanja alkoi laulamaan myös "kun mä sinut kohtasin, oli ilta ihanin..".
Miksu: Oi jos lapsen vielä synnytät se ruma on. Jos mun geenit yhtään sille tullut on! (Ben heitti Miksua sukalla) SUKKAAA POIIIS! Pää muuten oikeesti sekoo.
Tanja: Minkätakii? Mikä sul.. Ooksä saanu jotain.. tietoo jostain asioista minkätakii sä oot seonnu?
Miksu: Joo.
Tanja: Kertoks isoveli et tää kestää..?
Miksu: Joo se kerto ihan kaiken. Mä tiedän nykyään kaiken. Mä tiän kaikki, mä tiän oikeesti kaiken.
Tanja: Kuka voittaa BB-2011?
Miksu: En mä voi kertoo, se ei oo vielä talossa.
Tanja: Onks sul salatehtävä?
Miksu: On. Mun salatehtävä on syödä toi sukka.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Marras 2011 16:07

BB keskeytti makkarissa käydyn silikonitissikeskustelun (lue: Suvin monologin) kutsumalla Suvin päikkyyn ja asukkaat sohville. Suvi tuli pk-huoneesta kirjekuoren kanssa.

Suvi lukee: Big Brother tiedottaa. Kuten varmasti olette jo huomanneet, tällä viikolla ei järjestetty nimeämisiä. Kaikki asukkaat Mikaelia lukuunottamatta ovat äänestyksessä.
Ben: Mä tiesin!
Suvi: Käytössä on käänteinen äänestys, jossa katsojat päättävät ketkä teistä ovat sunnuntaina häätöuhan alla. Mä sanoin tän!
Seba: Mä sanoin tän ensimmäisenä.
Suvi: Kolme vähiten ääniä saanutta joutuu sunnuntaina häätöuhan alle. Häädön suoritatte te itse sunnuntain suorassa lähetyksessä. Tällä hetkellä kolmen vähiten ääniä saaneen asukkaan joukossa on kahden muun asukkaan lisäksi Ben.
Ben: Siis täh?
Suvi lukee uudestaan.
Ben: Eli siis mun lisäks vielä kaks? Okei.
Seba: Häh?
Netta: Miksei niitä ilmotettu niitä kahta muutakin?
Janica: No ei kun tää on tällanen, et Beniä kiusataan nyt.
Tanja: Siis pitääks meidän taas..?
Miksu(?): Voi perse!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 19 Marras 2011 16:13

Kuva
Asukkaille kerrottiin millainen äänestys on käynnissä.
Ben kuuli olevansa yksi vähiten ääniä saaneista. Muita ei kerrottu.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 82. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Marras 2011 16:22

Yleistä kuohahtelua aiheesta.
Seba: Hei Ben sä et oo ilmeisesti kuitenkaan rikkonu sääntöjä.
Janica: Ei oo.
Seba: Eli se on vaan kiusanhenki.
Ben: Kyllä.
Rami: Juuri tämän takia, että tästä saadaan kaikki (irti)
Ben: Mä tiedän, täst tulee nimenomaan..
Janica: Tää on sentakia nyt Benille, et sitä kiusataan nyt.
Miksu: Ja nyt on vasta lauantai.
Tanja: Mut eihän toi nyt tarkota mitään välttämättä vielä.
Suvi: Ei, se on tällä hetkellä. Mut tää on Ben ehkä sulle nyt.. ai mut näkeehän katsojat varmaan sen tilanteen jostain tuolta.
Ben: Ei näistä kannata välittää.
The reason I swear so much is because fuck you.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”