79. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

79. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 15 Marras 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 79. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 16 Marras 2011 00:07

Sängyissä maaten jutellaan ja mietitään miten yö sujuu, voiko kääntyä yhtään, kun on käsiraudoissa jne. Miksu ei halua, että hänen paikallaan nukuttaisiin. Ben pkseen, palaa uuden käsisiteen kanssa, Janica vessaan avuksi sitä käärimään.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 16 Marras 2011 00:20

Mainoslauluhyräilyt ja mainostaja-arvaukset jatkuvat.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 16 Marras 2011 00:46

Nyt näkyy valot sammuneen, jotain sekalaista höpinää vielä hyvän yön toivotusten seassa.

Janica Tanjalle: Nukutaaks lusikass? Tanja: Nukutaan vaan. Ja näin tapahtuu (luulisin, että oli tehtävää tai ei)... Janica: Tanja on vara-rami Tanja: joo mä voin olla vara- ihan mitä vaan.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 16 Marras 2011 00:59

Hetken ollut hiljaista, joten uni taitaa voittaa.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 16 Marras 2011 01:06

Kuva

Kuva

Tytöt nukkuu lusikassa ja Seba varmuuden vuoksi selin. ;)

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 16 Marras 2011 01:32

Miksu koittaa löytää parempaa asentoa ja Suvi riisui puseronsa itse pois. "Suvi rikot sääntöjä..."

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 16 Marras 2011 09:34

Asukkaat herätettiin abaut kello 9.

Sebastian, Tanja ja Janica on autelleet muita asukkaita yksitellen vessaan, Seba ja Janica on samalla itse käyneet aamupesulla. Ovat myös auttaneet mm. Miksulle pipon päähän ja Benkku valitteli silmässä olevasta rähmästä, mutta Suvi kielsi Sebaa koskemasta toisen ihmisen silmään.

Nyt Tanja auttoi Sebastiania aamupalan kanssa ja siirtyi Janican seuraan pesulle. Ketjujengi makaa makkarissa sängyssä puoliunessa.

9.35 - BB pyysi jonkun pk:hon. Mikael: "Mää haluuun!". Heiluttelee käsiään. Tanja meni pk:hon.

9.36 - Ben: "Janicaaaa! Tanjaaaa! Sebastiaaaannn!"
Sebastian tulee makkariin: "Mitä mussukat?". Ben vaatii saada rähmät pois silmästä. Suvi käskee Seban ottaa märkää paperia ettei sörki paljain käsin toisen silmää, lapsille tehdään kuulemma niin. Benkku ei oikein innostu ajatuksesta, mutta antaa Seban käyttää paperia.

9.44 - Nettaa ärsyttää, haluaa irti! Huutaa Janicaa.

Tanja tulee pk:sta. Menee makkariin kertomaan asiansa; ketjujengi pääsee irti toisistaan, mutta Suvi saa rankkua kun otti yöllä paidan pois. Suvi: "En!!!!". Tanjan pitää viedä Suvin meikit eikä saa käyttää muidenkaan meikkejä. Suvi naureskelee, luuleeko isoveli että hän hajoaa tuosta. Ketjujengi iloitsee vapaudestaan kun Seba irrottelee käsiraudat. Benkku on kaikkein iloisin siitä että pääsee solkkuun.

Mikael menee ilmoittamaan suihkussa olevalle Janicalle että ketjujengi on vapaa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 16 Marras 2011 09:44

Ketjujengi vapautuu. Suville rankku. Meikit viedään pois. Netta oli jo aika hajalla.
ja noin

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 16 Marras 2011 11:53

Ketjujengin vapautumisen jälkeen Tanja, Netta, Rami ja Ben(?) kävi solariumissa.
Askelmittarit tuli jossain välissä peekoosta myös. Rami ja Beni lähti hölkkimään pihalle, muut hytkyttelee sisällä, Miksua ja Tanjaa lukuunottamatta pöydän ympärillä istuen.
Meikkailua ja jutustelua sekalaisista aiheista.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 16 Marras 2011 12:03

Joku aika sitten pöydän ääressä käytiin keskustelua seksistä jälleen kerran. Muut asukkaat hiukan kyselivät Sebulta, että entäs jos sebu menee naimisiin ja sitten esim. tyttö ei haluakaan seksiä, sebulla on niin iso ettei mahdu, tai jotain muuta vastaavaa. Sebulla on kaikkeen vastaus kyllä, että hän katsoo itselleen sellaisen vaimon että se haluaa seksiä.

Asukkailla on askelmittarit lantiolla ja erinäistä tärinää ja hytkyttelyä on menossa, tosin ei kaikilla. Tanja on hytissyt jo hyvän tovin, Suvi hytkyttää istualleen.

Sebu haaveilee kotiin matkustamisesta, että jos oliskin enää kaks viikkoa ja pääsis sit jo Ouluun.

Miksu läimäisi ohimennessään hytkyttelevää Tanjaa pepulle kumikädellään, vissiin aika kovaa. Tanja sai kostoksi läimäistä takaisin.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Marras 2011 12:50

Saivat päivän menun ja tarvikkeet.
Lounas: Siskonmakkarakeitto, päivällinen tonnikalamakaronilaatikko, iltapala vispipuuro.
Suvi kiljui Ramin korvaan niin, että tämä sanoi, ettei kestä tota ääntä.

Seba: Mitä me ollaan tehty, et saatiin. Ainiin, voitettiin viikkotehtävä.
BabyBen kertoo, ettei voi syödä tonnikalaa, kun maha menee sekaisin.
a walking disaster

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 16 Marras 2011 12:55

aiemmin tänään...

Sebastian paljasti aamupuuropöydässä olevansa vähähiilihydraattisella ruokavaliolla, siis karppaaja. Funlight juoma on myrkkyä.

Miksu pipo päässä - kerää pipopäiden äänet.

Suvi: onko sulle Benkku sanottu, että sulla on huono ryhti. "On"

Sebastian luettelee ne henkilöt jotka hänen mielestään vielä kuuluu tähän BB-yhteisöön. Tamer ei kuulu. Annika ja Veera ihan täysin. Stefan. Mulla on varmaan Matissa sellanen rajapyykki. Tanja muistaa ihan elävästi, mitä on Minnan kanssa tehnyt. Tanjan mielestä suurin muutos tapahtui tässä porukassa kun Salar lähti.

Kun Netta kutsutaan päiväkirjahuoneeseen, Tanja sanoo, että tänään siellä on tosi hauskaa. Suvi: ilmankos mua ei ole sinne pyydettykään.

Janican mielestä ilmapiiri ei ole koskaan ollut tällainen, kun ne kaks lähti.


Sebastian ja Miksu istuvat pöydän ääressä ja naputtelevat jalalla askelmittariin lisää lukemia. Miksu kysyy Sebastianilta, osaatko sinäkin naputtaa tolla vasemmalla jalalla. Sebastian: joo Miksu: Niin ku sä olet tollanen naputtaja. (Miksu sanoo tämän jotenkin provosoivasti, hyökkäävästi, pahantahtoisesti. Tarinointi jatkuu normaalisti, Sebastian sivuuttaa täysin näpäytyksen. Miksu alkaa haastaa Sebastiania)

Miksu käyttää tilaisuutta hyväkseen ja väittää Sebastiani pervoksi, kun Sebastian antaa ymmärtää, että Miksu tarvitsee vasenta jalkaa seksiin. Sebastian hieman tuohtuu nimityksestä ja sanoo, ettei ole seksin vastainen ihminen. Pojat ovat yksimielisiä siitä, että jos noudatettaisiin ei-esiaviollista seksiä, niin maailmassa olisi sukupuolitauteja vähemmän. Janica sanoo, että Sebastian ei ole koukussa seksiin, kun se ei ole koskaan kokenut. Kun sä kerran saat, niin sit se on menoo. Sebastian: mulle irtosuhteet ei ole vaihtoehto. Sillon kun mä herättelen mun koneiston, niin kyllä mä tarviin sitä joka päivä. Avioliitto on niin mua varten. Janica: Entä jos sulle tulee nainen joka ei voi harrastaa sitä jokapäivä. Miksu: Entä jos sä meet naimisiin naisen kanssa ja sulla on liian iso ja se ei vaan mee sinne. Sebastian: niin ei käy. Sebastian: mä hankin sen kokoisen vaimon, että kyllä menee. Suvi keksii kiertotietä kysyä onko Sebastian lestadiolainen: "käyttääks se ehkäsyy, esimerkiksi?" Sebastian: totta kai se käyttää. Suvi: Jos se käyttää pillereitä, niin se ei välttämättä haluu seksii. Sebastian: Olen sanonut täällä monta kertaa, että tulen hankkimaan sellaisen vaimo, josta voi olla varma että se haluaa seksiä. Koska sen täytyy silläkin tavalla olla suurin piirtein mun kaltainen ihminen, että se on valmis siihen. Sen viriliteetin näkee ihmisestä ulospäin. Suvi: ooks mä seksuaalisesti agressiivinen ihminen. Miksu: Ooot! Janica: Musta sebastian on sanonut. Sebastian: no susta tietää ihan heti.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Marras 2011 13:01

Benis opettelee vislaamaan.
a walking disaster

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Taika » 16 Marras 2011 13:17

Netta ja Sebastian keskustelevat pesässä. Netta kertoo, ettei oikein ymmärrä sellaista huumoria, jossa jonkun päälle kaadetaan kulho karkkia ja sitten nauretaan sitä pari tuntia. :tu Sebastian sanoo, että häntä kyllä naurattaa sekin.

Sebastian sanoo, että jotkut talossa käyttäytyvät lapsellisesti toisiaan kohtaan. Sanotaan sellaisia juttuja. Pidetään myös lapsellisesti kiinni omista oikeuksistaan esimerkiksi siitä missä haluaa nukkua.

Ben ilmestyi pesään harjoittelemaan vislausta...
Kuva

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 16 Marras 2011 13:17

knocker kirjoitti:Benis opettelee vislaamaan.
alkaa jo oppimaan. loppukausi pilalla [smilie=a_doh.gif]
ja noin

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 16 Marras 2011 13:22

Sebastian ja Netta menevät pesään. Mistäs me nyt keskusteltaisiin?
Veera kertoo luonteestaan: on temmeperamenttinen, ulospäin suuntautunut, yleensä tulee kaikkien ihmisten kanssa toimeen, aloitekykyinen, en ole sivustaseuraaja.

Sebastian kertoo että asukkailla on sellainen mielikuva, että ulkopuolelta taloon tulevat teitävät meistä ihan kaiken. Sebastian ajatteli aluksi, ettei tule yhtään toimeen, mutta toisin päin kävi. Sebastian yllättyi, että Netta hakeutui Suvin seuraan. Netta tykkäsi Annikasta.
Viimeksi muokannut tuusannuuska, 16 Marras 2011 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Veera -> Netta
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 16 Marras 2011 14:19

Nyt mainostaja tykkää. Playstation maton paikkaa piti korjata laittaa se osoittamaan suoraan kohti tv:tä :lol:
ja noin

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Marras 2011 14:29

Suvi pyytää Netalta tämän kulma- ja ripsikestoväriä. Netta sanoo, ettei voi antaa, koska niistä on sanottu, että ovat vain omaan käyttöön. Suvi ei ymmärrä, kun saa käyttää Janicankin värejä, kyselee syytä. Netta ei tiedä. Rami sanoo, että jos kerran Veeran röökitkin on nyt henkilökohtaisia, niin miksei meikitkin.
Tanja järkeilee Suville, että koska isoveli on mies ja se on kieltänyt meikkaamisen, kannattaa ainakin käydä ensin varmistamassa, ettei kestovärejä luokitella meikkaamiseksi.
Suvi on sitä mieltä, että ehkä se tarkotti meikillä sitä, ettei saa silmiä auki meikkaamatta ja olettaa, että Suvi kärsii tilanteesta. Tanjan mielestä se ei ehkä halua, että Suvi parantaa tilannettaan meikkaamalla. Suvi vastaa, että kun hän on aiemminkin laittanut kulmiin kestovärin, niin laittaa nytkin.
(Voi vittu tota vislaamista!!!!)
a walking disaster

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 16 Marras 2011 15:49

Iltapäivän pelisessiossa pelinä oli Alienhyökkäys. Pieniä "lentäviä lautasia" hyökkäsi eri suunnista ja niitä piti tuhota piirtämällä ympyrä niiden ympärille (tai ympäröimällä ne viivalla). Käsi lähes suorana pyörittivät ohjainta, hengästyi siinäkin. Eka kierroksella Tanjalla ja Janicalla parhaat pisteet, toisella jengalla sitten Miksu ja Ben ehtivät suorittaa ja saivat paremmat pisteet. Benkku voitti ja oli kovin tyytyväinen itseensä, halusi myös viedä ohjaimen pkseen.

Pelin jälkeen Suvi teki vispipuuroa, Mikael lähti ulos lenkille ja Tanja sai houkuteltua porukan sheikkaamaan äässiä hänelle. Tanja istui sohvalla ja Netta, Janica, Ben ja Suvi hytkyivät rivissä siinä edessä. Rami ja Sebastian sekä kävelevät että hytkyvät myös. Tarkoituksena siis kerätä paljon peliaikaa.

Suurimman osan aikaa askelia kuitenkin kerätään istumalla ja hytkyttämällä toista jalkaa.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 16 Marras 2011 16:06

klo 16:05
Suvi kertoo ajastaan talossa: "Mä en puhu tääl asioita..." Tanjalle sääntörikkomusilmoitus. "Niin, siis mä ajattelen et ne asiat mitä oon tehny tai sanonu niin en vois tehdä toisin. Mä oon oma itseni." :tu

Suvi puhuu että jos olis ulkomaailmassa "inhottu" niin olis jo äänestetty ulos. Netta sanoo että ei mene noin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 79. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Marras 2011 16:10

Asukkaat (Suvi, Netta, Tanja ja Seba) puhuvat julkisuudesta BB:n jälkeen ja julkisuudesta yleensä. Saivat taas sääntökuulutuksen, eivätkä ymmärrä mistä se tuli (en kyllä minäkään), Sebastian siis selitti siitä kuinka kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta. Jos on julkinen henkilö ja tullut esille negatiivisestikin, voi muuttaa elämänsä suunnan ja koska on jo valmiiksi julkkis, kaikki näkevät muutoksen parempaan. Tulivat siihen tulokseen, että koska Netta oli mukana keskustelussa (vaikkakaan ei paljastavasti) ja tietää ulkomaailman asioista, eivät saa sen takia keskustella asiasta.

Seba alkaa miettiä miten ihmeessä saisivat päiväunikiellon pois.
The reason I swear so much is because fuck you.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”