76. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

76. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 12 Marras 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 76. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 00:54

Janicalle kokkailtiin makkaraa ja munaa. Jade edelleen melkosessa hiprakassa. Veera ilmotti muuttavansa Suvin luokse asumaan kun siellä on aina hyvää ruokaa. Janica muisti ihailla taas tukkaansakin.

Pojat kuuraa edelleen vessaa, puheenaiheet vähissä eikä hymykään ole kovin herkässä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 13 Marras 2011 00:54

Osa asukkaista menossa nukkumaan. Rami ja Sebastian on olleet makkarissa jo jonkun aikaa, Veera tuli perässä. Seuraavaksi Suvi joka halasi kaikkia, kun saattaa olla viimeinen ilta.

Nyt tuli Janicakin parin juoman kanssa, jotka jätti vaatelaatikoiden päälle. Sen jälkeen siirtyi sänkyyn. Jäi ihmettelemään vielä "mysteerivaloa" peilissä, BB käski lopettaa tuotannosta puhumisen. Meni kikatellen Ramin kainaloon nukkumaan. Makkarissa jatkuu kuitenkin vielä jutustelu.

Tanja ja Netta ovat vielä keittiössä kokkaamassa. Benkku ja Miksu tietenkin pesevät vessaa. Annika pitää seuraa.

00.57 - Makkarissa veikkaillaan kuka lähtee. Suvi ja Veera ei usko että Mikael lähtee. Suvi veikkaa häntä ja Annikaa. Janica muistuttaa Suvilla olevan kutsu hänen synttäreilleen. "Mähän en lähde sitten minnekään!", Suvi toteaa ja Janica hihittelee Ramin kainalossa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 13 Marras 2011 00:57

0.50 Vessankuuraajat jatkavat hommia. Tanja kokkailee keittiössä halukkaille yöpaloja ja porukkaa valuu vähitellen nukkumaan, tai ainakin makkariin. Janica menee myös ja päätyy heti Ramin kanssa saman peiton alle.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 13 Marras 2011 01:03

Janica ja Rami ovat lusikassa peiton alla. Tuli kuulutus "kuiskaaminen kielletty", mä en ainakaan kuullut edes sipinää peiton alta. DC 1 kuvaa tiiviisti tuota peittoa, jonka alla Janica ja Rami ovat. Kuiskailu peiton alla jatkuu, nyt mäkin kuulen jotain.

Janica on kunnolla huppelissa, kikattelee ja puhe sammaltaa. Makkarissa on melkonen mekkala, mietityttää nukkuuko Sebu oikeasti vai yrittääkö esittää vaan ettei tartte osallistua keskusteluun.

Janica julistaa humalaista rakkauttaan Suville ja Sebulle.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 13 Marras 2011 01:04

Makkarissa Suvi ja Veera juttelee huomisesta, miettivät miten laittavat hiukset ja jos näkevät huomenna Orin yms.
Yhtäkkiä Janica rääkäisee: "Shuvi, mhä rakashtan shua!". Rupeavat heittämään "Jos mä olisin lesbo, rakastuisin suhun"-läppää. Suvi käskee olla hiljaa että Seba saa nukkua.
"Sebastian, mhä rakashtan shua!", Janica huutelee. Vastausta ei kuulu. Suvi epäilee ettei Seba tykkää enää Janicasta kun se on punapää. "Niinkun punapäät ei pääse taivaaseen!", Janica hihittelee.
Hetken päästä Seba huutaa rakastavansa punapäitä. Janica kertoo vielä kerran rakastavansa Sebaa, Sebakin rakastaa Janicaa. Janica uhkaa taas raiskata Seban. Seba käskee rauhoittua. Janica kunnioittaa Sebaa, joten ei tee sitä. Seba arvostaa sitä.

Veera ehdottaa jos Janica laittaisi suunsa kiinni niin kaikki saisivat nukuttua. Sen jälkeen makkari hiljenee.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 13 Marras 2011 01:14

Mikael hoilaa epävireisellä äänellä: "I'm brushing a toileeeettt!". Istuu pöntöllä ja hinkkaa harjalla seinää. Benkku makaa vieressä lattialla ja vähän harjailee vessan laatikoston alinta laatikkoa. Pesulla ollut Netta naureskeli poikien touhulle ja lähti toivottaen hyvää yötä.

1.18 - Veera pyysi päästä vessaan. Mikael ja Ben hoilaavat "Rööperiin" melkein oikeilla sanoilla. Pisun jälkeen Veera kyseli jääkö poikien seuraksi, jäi ainakin hetkeksi. Tanja tuli tupakalta vessaan iltapesulle.

Muut on jo nukkumassa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 13 Marras 2011 02:09

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Siivoukselle ei näy loppua... 2:40

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 13 Marras 2011 03:22

2:40 --> Ben: Se sun entinen mimmi, kauan sä olit sen kaa?
Miksu: Köh, no siis *epäselvää* jotain, ja ainut suhde minä mä luokittelensellaseks niinku suhteeks suhteeks, 3 vuotta.
Ben: Okei. On se kummiski aika kauan.
Miksu: Joo, mut oliha siinä kaikennäköstä. No, välissäki, ja tolleen. Ihan niinku putkeen, ja tietenkään.
Ben: Okei. Kumpi petti?
Miksu: öö, no, ei oikeestaan kumpikaan.
Ben: Ai ei kumpikaan.

Ben: Mikä sen mimmin nimi oli, ootsä sanonu sitä?
Mikael: en, enkä sanokaan.

Ben: Oottekste ketaakaan ollu silleen, tota, et otte meinannu palata yhteen?
Mikael: Siis joo on, siis ei niinku sillai et meinattu mut, no en viitti sanoo mitään. Mut kuitenki vähän saanu sellasta vihiä, tai sillee et, viitti puhuu niinku sen enempää asiasta. Sit se nyt on niin vanha juttu jo, että tuu pahemmin mietittyy. Tai ei sitä niinku tuu koskaan mietittyy nykyään. Ehkä vielä joku hetkonen vuos, puoltoista vuotta sitten ehkä.

Mikael : kyl, niinku elämä on mun mielestä paljon hauskempaa, silleen et jos on vaan niinku hyvät kaverit tai niinku ehkä se vois olla niinku kivempaa, muttei ainakaan ku mun on hyvin vaikee uskoo et löytäisin ketän sellasta ihmistä kenen kans oikeesti olis niinu kivempaa silleen että seurustelis.
Ben: Mmm.
Mikael: Siinä tulee aina jotain ongelmii.
Ben: Niin just.

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 13 Marras 2011 03:46

Mikael: Mites sulla sen sun eksäs kaa, ootko nähny sitä, niinku sen jälkeen kun ootte eronnu?
Ben: No soitellaan tosi paljon.
Mikael: Ai soittelette vai?
Ben: Joo, katos mä haluun rahat siltä.
Mikael: Aaa, se on sulle velkaa.
Ben: Joo-o.
Mikael: Meinaaks se maksaa sulle koskaan?
Ben: Emmä usko et mä saan siltä kun se on kato opiskelija nytte ni ei sillä oo rahaa. Kun me erottiin sen kaa ni tota sillähän oli 2 viikkoo sen jälkeen ni uus äijä jo
Miksu Ai jaa. Höh.
Ben: Ja se oli tota sen niinku kaveri.
Misku: Jooh.
Ben: Kato, se lähti siitä että se muutti Poriin, tota, sit mä jaksoin sitä joku 3 kuukautta silleen et se asu siellä Poris. Sit tota sillä oli se kaveri siellä, kenen kans se nykyään on, niin se sano et on vaa kaveri sen kaa, ja mä uskoin sen, ku ei se ollu mikään ihmeellisen näkönen eikä mitään, sit tota sit tuli ite vähän hölmöiltyy, tai ihan no emmätiiä, no vähän hölmöiltyy, sit se meni silleen. Sit se vähän niinku jäi.
Miksu: Kaduttaako?
Ben: En mä haluu katuu mitään. Tehty mikä tehty.
Miksu: Juu, niin se on.
Ben: Tottakai se niinku vähän kaduttaa. Kiva mimmi se oli kuiteskii.
Miksu: Niinhän ne yleensä on.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 13 Marras 2011 07:05

Benin viimeisin suhde Milla oli oikea seksipeto. Meinasi välillä melkein kuntokin loppua kun pari kertaa päivässä ei riittänyt.

7.25 Ben nukahti lattialle ovea hinkatessaan, heräsi kun tuli sääntörikkomuskuulutus.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 13 Marras 2011 08:14

8.15 Vessan pesu jatkuu.

8.45 Ben nukahti jälleen.
Heräsi ennen kuin tuli kuulutus.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 13 Marras 2011 08:51

8:45 nukahti jälleen. kuorsaus kuuluu lattialta

9:04 tämä on bb hyvää huomenta, kylpyhuoneessa on nyt kuumaa vettä. pojat lopetti siivouksen

heti kuulutus päiväunikielto on voimassa [smilie=a_teeth.gif]

miksu rupesi kahvin keittoon

9:07 taas kuulutus päivänunista.

9:25 verhot aukesi ja miksu pääsi röökille. Seba kävi polttamassa elämää
ja noin

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 13 Marras 2011 10:03

Suuri Stemppari Ben satutti selkänsä kun pesi vessan seiniä.
Netta, Suvi ja Tanja on vuorollaan hieroneet Beniä, kun ei pärjää muuten.

Muut asukkaat on aamupalalla. Puheena on illan vaatteet ja uusien hiuksien tuomat meikkausongelmat.

Benille kuulutus päiväuni kiellosta. :tu

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 13 Marras 2011 10:42

Sebastian ja Tanja oli kahdestaan tupakalla. Miettivät jos saisivat Isoveljen kanssa tehtyä jonkun diilin että Hammasharjapojat pääsisi nukkumaan (esim. jotkut istuu häkissä sen aikaa). Menivät tupakan jälkeen pk-huoneeseen yhdessä neuvottelemaan Isoveljen kanssa.
(ihanaa kun noiden välit on taas paremmat!)

Tulivat pk:sta ulos. Tanja toivoo että kohta tulisi häkin lukkoääni.

Veera angstaa hiuksiaan. Suoristi ne ja ne on silti ihan vitun hirveät kuulemma. Suvi yrittää lohduttaa, Veeran mielestä hän näyttää äidiltään 80-luvulla. Suvia naurattaa, mutta rauhoittuu hieman ja yrittää keksiä jotain meikki ja kampausideoita joilla tilanne paranisi. "Dingo vaan soimaan", Veera mutisee kun lähtevät Suvin kanssa peilin eteen.

10.55 - Makkarissa Janica hieroo Benkun selkää ja Annika Mikaelin. Pojat taitavat torkkua samalla.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 13 Marras 2011 11:47

Talossa on aneeminen meininki. Makkarissa löhöillään sängyillä, lakataan kynsiä jne. Makkarissa taitaa olla kaikki asukkaat Sebua lukuunottamatta, en oo ihan varma.

Tuokiokuvia:

Mikael: "Mul on taas kusihätä, voi perrse!"

"Tämä on Big Brother. Ben, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi."

joku Ramille: "Sä näytät ihan siltä, et olisit itkeny"
Rami: "Mul on niin hirveet hiukset, et mä oon itkeny koko yön"

Sebu tuli paikalle ikkunankuivauslastan kanssa: "Mä kyl niin hankin älypuhelimeen ohjelman, joka alkaa heti nauhoittamaan kun tulee jotain ääntä ja lopettaa kun ääni loppuu, et mä voin kuunnella mitä puhun unissaan"

"Tämä on Big Brother. Ben, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi."

11.51. Taas Benille kuulutus, Katsoinkin juuri, että todella nukkuu, niin tasaiseen hengitys kulki.

11.52. Menkää pihalle. Asukkaat alkavat hitaasti pukea. Ben kutsutaan päikkyyn. Sebulla on halikierros menossa, Netta kävi halaamassa ja seuraavaksi Janica. Ben tuli jo päikystä, ei ollut kauaa. Hakee makkarista sukat, Sebu tulee kysymään onko kaikki kunnossa. On, väsyttää vaan sikana.

11.58. Kaikki ovat ulkona, ei kun Ben ei vielä ollut. Tanja toteaa, että on tosi kylmä. Sebu tuo viltit pöytäryhmän luo. Janica alkaa meikata. Tanja kysyy Beniltä, joutuuko tämä marsuhäkkiin. Juuri kun kaikki pääsevät ulos, kaikkien on vaihdettava patterit mikrofoniinsa. Yleistä ihmettelyä, mikä tää homma on. Ben ja Sebu hakevat paristolaatikot ulos. Ovi meni kuitenkin lukkoon. Sebu ihmettelee kovasti, mitä oikein tapahtuu.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 12:23

Asukkaat käskettiin ulos joku puolisen tuntia sitten, siihen asti makoilivat makkarissa ja Benkulle tuli muutama päiväunikuulutus.

Ulkona Janica, Suvi, Seba ja Tanja juttelevat BB-julkisuudesta, Henna Kalinaisesta ja Niko Saarisesta. Miten jälkimmäisellä on tosi vahva BB-leima ja Hennalla ei oikeastaan. Suvi kehui Hennan uutta tyyliä, luonnolliset meikit, vaalea polkkatukka. Muut ei ole nähneet.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 12:28

Ben puhuu, että jos hän nyt joutuisi uudelleen avaamaan lippaan, hän valitsisi samoin.
Ben: Voin sanoo et.. Mut on helppo ylipuhuu ja se oli lähellä!
Selittää, että ei vaan antanut periksi, hänellä on vaan sellanen luonne.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 13 Marras 2011 12:52

Puhetta Tena-ladystä. Sebu ihmettelee, mihin sellasii tarvitaan, Suvi ja Tanja aloittavat että no kato kun nää lantionpohjan lihakset- Annika keskeyttää suoralla huudolla, AAAAAAÖLIÖLIÖLIAAAAAA; Benkku jatkaa kans jollain "oli tosi hyvä se synnytys". Hyvää kuittailua noista alapääjutuista

BB:kin katsoo parhaaksi katkaista keskustelun ja päästää asukkaat sisälle. Ei mitään huomattavaa muutosta näkyvillä.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 13 Marras 2011 13:28

Mikael pk:sta, Veera: "Onks jotain?"
Mikael:"Joo, mun pitää leikkaa mun penis irti:"
Veera: "No onneks ei mitään suurempaa."

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 13 Marras 2011 13:44

Pekonin paisto sai vaihteeksi palohälyttimen piippaamaan.

Ben kertoo makkarissa parhaasta seksistään ikinä. Ruotsinlaivalla, kaksi ruotsalaista taitoluistelijamuijaa, seliseli. Tarkentakaa joku jos pystytte, täällä allöttää liikaa.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 13 Marras 2011 14:56

Ansku ja Miksu panee makkarissa peiton alla. Suvi, Tanja, Veera ja Benkku juttelee parin sängyn päässä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”