76. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
sinna
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:41

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja sinna » 13 Marras 2011 15:13

Tsemppari käy tutkimassa patjanaluset, tyynynaluset, peitot, pipot, paidat, joka paikan, että löytäisi käytetyn kortsun Mikaelin ja Annikan jäljiltä [smilie=a_makeitstop.gif]

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 13 Marras 2011 15:24

Sebastian on ihan rikki siitä, että Miksu ja Annika ovat harrastaneet seksiä = sormileikkejä ainakin; että Annika on koskenut Miksun munaan. Ja kun sanon "ihan rikki", tarkoitan todella ihan rikki. Annika yrittää selittää makkarissa Sebulle ettei mitään vakavaa ole tapahtunut. Miksukin tulee paikalle. Selittävät että on show, eivät oikeasti panneet. Testasivat mitä pitää tehdä, että muu porukka lähtis makkarista pois.

Sebu: "miks te halusitte noi pois täältä huoneesta"
Sebu on tosi vakavana, hiljasena, miks te ette voinu sanoo kaikille heti et se oli show. "Kauhee kun mä oikeesti säikähdin, mä voin sanoo ihan oikeesti et mä oikeesti välitän teistä, enkä tarkottanu mitään pahaa"'

Sebu jää makkariin yksin makoilemaan ja pohtimaan, kun Annika ja Miksu poistuvat paikalta.

15.36. Sebastian makkarissa Suville ja Benille, ettei mitään tapahtunut. "Ei tollasilla asioilla kannattais leikkiä." x 3 Musta tuntuu, että nyt kaikki asukkaat kulkevat munankuorilla ja ovat valmiita esittämään Sebulle ettei MIksun ja Annikan välillä ole tapahtunut mitään, tuon Sebun vahvan reaktion takia. Talossa on aika hiljainen ja varovainen tunnelta.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 13 Marras 2011 15:57

Sebu katselee Suvin kaulaa ja sanoo tatuointien muodostavan tähtikuvion. Joku sanoo, että otavan. Mutta Sebun mielestä kuvio on orion. Janica heti keksii hauskan kielikuvan. Ori on.

16:36 Suvi kertoo Ori nimen syntyhistoriaa. Eka yö Orin kanssa ja Suvin paikat oli todella hellänä. Suvin kaveri oli sitten keksinyt Ori nimityksen Suvin kerrottua megalomaanisesta yöstään tulisen rakastajansa kanssa.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 13 Marras 2011 16:35

Kattelen timeshiftillä ja tossa tunti sitten muistelivat missä kaikkialla ovat harrastaneet maailman vanhinta harrastusta.
BenQQu: "Ja kerran laivan autokannella.....!"
Veera: "Se oli Titanicissa!"

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 13 Marras 2011 17:14

Tupakkapaikalla Tanja ja Janica. Tanja on jo pitkän tovin puhunut Sebun viime sunnuntain tempauksesta, että tuli paha mieli ja pisteet laski Tanjan silmissä. Samaan analyysiin mahtuivat Ramigate ja Veeran ja Netan nokittelut. Tanjalta mielestäni tarkkanäköistä kommenttia, ilman niinkuja ja mutinoita. Lähti vissiin siitä, että "tiedä sitten miten viime sunnuntai on vaikuttanut Sebun tilanteeseen":

Samat perustelut ja ajatukset tuli Tanjalta tässä mun mielestä, mitä kertoi Sebullekin.

Janica kuunteli pitkään. Juttu siirtyy Ramiin. Tanjaa ei jaksa kiinnostaa, kenestä Rami on kiinnostunut, tää ei oo mikään unelmien poikamies tää ohjelma.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Hannu79
Tuottaja
Viestit: 1106
Liittynyt: 16 Elo 2009 19:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Hannu79 » 13 Marras 2011 19:50

onpa tylsä hetki tuolla talossa.. Ben kertoi kuinka korjasi esimiesten virheitä armeijassa eikä ikinä puhunut niistä kenellekkään eikä siis tehnyt itsestään numeroa..
+ 1. Humalainen Andte; 2. Jonna; 3. Original Jussi; 4. Mikko Räi$änen
- 1. Nimo; 2. Jarno; 3. Jenna+Dani

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 13 Marras 2011 21:34

Taloyhteyden jälkeen asukkaat ihmettelevät, mitä tarkoitettiin kun Sebastianilta ja Suvilta kysyttiin, että ajattelivatko että voivat pilata toisen peliä kun rikkoivat seis-sääntöjä punaisen nauhan kanssa. Molemmat eivät tunnu tajuavan mistä oli edes kyse, eivät ajattele tehneensä mitään väärää, tai ajatelleen siitä tuosta näkökulmasta.

Muista asukkaista etenkin Tanja ja Rami ymmärsivät kysymyksen pointin, ja yrittivät selvittää, että kyllä se voi vaikeuttaa muiden liikkumatta pysysmistä, jos jotkut ympärillä kommentoivat tai nauravat. Sebastian ja Suvi puolustelevat toimintaansa silti, eivätkä tunnu allekirjoittavan tuota toista näkemystä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 22:12

Asukkaat tappelee siitä, että montako taloyhteyttä on otettu. Muut on sitä mieltä, että 2 vasta, Tanja sanoo että 3 ja muistuttaa muita millon tuli mikäkin.

Seba miettii, että eikö kaksi ole ollut jo seksiin liittyviä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 22:22

Asukkaat ihmetteli taloyhteyden jälkeen mikä se Annikalta kysytty Mikaelin ydinlaskeumajuttu oikein oli. Suvi "tiesi", että kyse oli spermasta, Mikael korjasi, että kyse oli kylläkin pierusta.

Veeralle heitettyä Rambo-viittausta ihmettelivät myös, vain Rami muisti, että Miksu oli sanonut Veeraa Ramboksi melkein heti tukanleikkuun jälkeen kylppärissä.

Nyt ovat ihan hiljaa ja yrittävät kuulla mitä studiossa puhutaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 22:27

Viimeinen taloyhteys, minuutti äänestysaikaa jäljellä. Viimeiset kysymykset häädössä olijoille.

"Yhdeksäntenä ja kymmenentenä BB-talosta häädetään... Veera ja Annika!"

Veera hurrasi. Joku (Veera?) kirkuu! Annika ja Mikael pussasi, sitten halaillaan kaikkia.

"10, 9, 8..."

Veera: SALAR ON EHKÄ SIELLÄ!
Seba: EIEIEIEIEI! Mä vasta tajusin, että ne lähtee!
"..3, 2, 1"
Veera ja Annika poistuivat talosta. Mikael lähti suoraan tupakalle, Tanja ja Seba tuli mukaan. Seballe tuli tosi paha fiilis kun seisoivat ovella ja tajusi sen vasta kun Annika käveli ovesta ulos.

Janica halaa Ramia: Kävi just niinkun toivoinkin. Siis en mä tarkota millään pahalla, mut siis tosta ryhmästä.
Suvi halaa Benkkua.
Suvi: Mä en tajuu mitä mä teen täällä. Mä en tajua! Onks toi maailma sekasin tuolla ulkona, mä oon vittu valittanu vaan!

Suvi: Mitä hittoo oikeest? Voi Miskua, mua säälittää se.
Netta osaaottavasti: Aijaa!?
Janica: No mut enää pari hassuu viikkoo.

Ben ja Janica makkarissa. Benkkua ärsyttää ihan sikana, kummatkin oli tosi tärkeitä Benkulle. Tuntuu myös pahalta Miksun puolesta, koska Ben tietää miltä se tuntuu. Janicalle oli pääasia, että Suvi tai Seba ei lähde. Veeralla ja Annikalla on kuitenkin toisensa.

Röökipaikalla Miksu miettii mitä vois rikkoa, että saisi taas häätönauhan käteensä.
Suvi: Mut onneks te pääsitte tänään harrastaan seksii.
Suvi: Vitsi meitä on vähän täällä.
Miksu: Ketä mä nyt heittelen täällä!
Janicaa ehdotetaan, se on taipuisa. Seba on hiljaa, nojailee käsiinsä. Suvi ei vieläkään tajua mitä hän tekee vielä talossa.

Tanja ja Miksu meni sisälle.
Miksu: Rikun on parempi sit tarjoo Anskulle koko ilta.
Tanja: Saaks mä halaa? Siis sen takia, et kiva kun jäit, ei siks et oisin pahoillani. Vaikka oon mä sitäkin.

Seba selittää tupakkapaikalla Suville ja Netalle kuinka tuntuu niin pahalta kun Annika lähti. Olivat tosi kaukana toisistaan pitkään, mutta viimeaikoina pääsivät tosi lähelle toisiaan. Seban mielestä Annika on muuttunut talossa eniten, esiin oli tullut inhimillinen ihana tyttö. Aito puoli oli tullut esiin Annikasta, siitä oli tullut Seballe todella läheinen.
Seba: Te ette voi ees ymmärtää kuinka kaukanen Annika on mulle ollu talossa! Ja Veera oli mulle kun sisko.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 22:38

"Tämä on BB, suora lähetys on päättynyt."

Seba, Suvi ja Netta tulivat sisälle. Seba halaa ensin Netan ja sen jälkeen Janican. Ben tuli halaamaan Sebaa. Janica on iloinen, että juttelivat eilen Annikan kanssa, jäi hyvä fiilis.

Laskivat, että jäljellä on 4 miestä ja 4 naista.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 13 Marras 2011 22:42

Kuva
Benkku halasi Sebastiania.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 22:44

Asukkaat kuuntelee makkarissa hipihiljaa studion mainosspottikuvausääniä.

Seba: Me oltiin jo niin Suvin kans lähössä baanalle.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 22:51

Miettivät tuleeko enää uusia, Suvin mielestä tulee, muut ei usko että tulee enää.

Mikael: Hah, mä sanoin Anskulle, et mulle tulee ikävä sitä. Mä en ikinä ikävöi ketään. Mä kusetin sitä.
Mikaelin mielestä Annika oli näyttänyt ihan koiralta joka oli menossa lopetettavaksi. Seba komppaili.

Miksu: Veerakin oli niin hauska, kun sille pysty heittään ihan minkä tahansa läpän ja se vaan kikatti takas.
Seba miettii onko Salar Veeraa vastassa.

Seba toivoo, että jos joku tulee poika.
Tanja: Ei enää uusia. Joku vitun hyvännäkönen, isomunanen ja hyvä sängyssä.

Asukkaat käskettiin ulos.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 23:32

Asukkaat edelleen ulkona.

Äsken juttelivat Seban tarpeesta koskettaa terassin tuoleja kielellään. Seba oli tehnyt sen vaan siksi kun oli niin tylsää. Ihmetteli itse sitä miksi hänen ja Janican välille yritetään vieläkin kehittää Talk Show -kysymyksissä jotain säätöä. Janica ei ole edes pitkään aikaan enää ahdistellut Sebaa kännissä ollessaan.

Suvi toivoo laihdutustehtävää. Netta sanoo, että nyt kannattaisi syödä paljon, koska jos huomenna on punnitus (josta lähdetään pudottamaan) niin on hyvä alkupaino josta lähteä pudottamaan. Seba huomauttaa, että eivät voi tietää mistä painosta lähdetään, se voidaan ottaa jostain aiemmasta punnituksesta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 13 Marras 2011 23:59

Suvi selittää, että jos lapsilla on hörökorvat, ne voidaan teipata. Niinkun koirilla. Rami ei usko, ei ole ikinä kuullut sellaisesta. Suvi selittää jotain ruston kasvamisesta.

Ramille on ihan sama, jos on oma lapsi ni on aivan sama millaset korvat sillä on.
You're not bored, you're boring.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 76. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Marras 2011 23:59

Edelleen asukkaat ulkona.

Heittelevät toisistaan erilaisia keksittyjä tapahtumia ja arvailevat toistensa reaktioita niihin.

Suvi: Roberto tulis tosta ovesta sisälle ja sanois, et mä tulin nyt.
Ben: Ja Janica ois kännissä.
"Namimaiskis!"

Tanja: Janica herää bileiden jälkeen aamulla, ei ole paha darra. Katsoo peiliin ja sillä ei oo enää yhtään hiuksia.
Janica kikattaa.
Janica: Mä oisin varmaan silleen, et...
Joku: Voieiiiii! Ihan kauheeta!
Janica sanoo, että noin varmaan tekisi/olisi.
Suvi: Uskotsä et sä oisit nätti kaljuna?
Janica: En.
Janicalla on hörökorvat, olisi kamalan näköinen ilman tukkaa. Esittelee muille korviaan, kuulemma on ihan pikkasen hörössä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”