74. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 11 Marras 2011 18:58

joku: "eiks sun kannattais pitää sitä sidettä jalassa" suvi: "kannattais varmaan"

Suvi aikoo näyttää tytöille, miten tissin sisällä oleva silikoni pyörähtää väärään asentoon.

kyse oli siis tytöistä, mutta benkku tuli myös mukaan :lol:

ei saanut pyörähtämään. janica, ansku, veera, tanja ja benkku kokeili silaritäytettä

Suvi ottaisi hyvää itselleen jos nyt tulisi pandoran lipas. Samaa mietti Janica...

Seban reinoihin ei ole laitettu mitään nygårdin mainoksia.

Veera sanoi, että talossa vieraillut Kaisa muistutti Elinaa. Rami kommentoi, että ei kyllä? tjsp...(sääntörikkomus) koska ei edes ollut talossa näkemässä ko. henkilöä.

20.05 asukkaat sai ostamansa ruoat
ja noin

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 19:37

Sebastian, Ben ja Veera lähtivät iltakävelylle. Kiertävät pihaa ympäri ja kaikilla reinot jalassa.

Rami tuli pihalle ja Veera siirtyi miehen seuraksi tupakkapaikalle.
Ben ja Seba jatkavat pihan kiertämistä, juttelevat Elinasta. Ben kertoo Ellun muistuttavan hänen hyvää kaveriaan.

Seba ja Ben siirtyivät Veeran ja Ramin seuraksi juttelemaan tupakkapaikalle. Sebaa naurattaa kun jokaisessa BB:ltä tulleessa partaterässä, pyyhkeessä ja vaatteessa lukee asukkaan nimi. Ben nauraa ettei ainakaan unohda omaa nimeään.

Rami ja Ben lähtevät sisään, Veera ja Sebastian jäivät vielä tupakkapaikalle juttelemaan. Mikael liittyi hetken päästä seuraan.

Annika ja Tanja yrittävät keksiä jotain jekkua makkarissa. Pukivat Veeran yöpaidan makkarissa olevalle "mallinuken" päälle. Mikael tuli yllättäen makkariin ja pelästytti tytöt.

Lähtivät purkamaan varastohuonetta muiden kanssa kun saivat ostoksensa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 11 Marras 2011 20:34

Annika ja Mikael kuhertelee makuuhuoneessa. Mikael joutuu korjaamaan seisovan munansa asentoa housujen päältä jatkuvasti. Kiehnääminen keskeytyi kun Ben tuli makkariin.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 11 Marras 2011 20:37

Dorothy kirjoitti:Annika ja Tanja yrittävät keksiä jotain jekkua makkarissa. Pukivat Veeran yöpaidan makkarissa olevalle "mallinuken" päälle. Mikael tuli yllättäen makkariin ja pelästytti tytöt.
Kuva

Ansku loikkaa pelästyksestä noin metrin ilmaan kun makkarin ovi aukeaa, Tanja pelästyy enemmän Anskua kuin tulijaa.

Anskun ja Tanjan källisuunnitelmat jatkuu vielä ulkona tupakkipaikalla ja takaisin makkarissa, homma hyytyy kun Miksu tulee taas paikalle ja hempeilyt alkaa.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 11 Marras 2011 20:42

Ansku ja Mikael makkarissa kahden peiton alla. Tuhina ja vatkaus on ajoittain kova. Mikaelilla puheista päätellen kuitenkin bokserit jalassa.

Edit: Villi veikkaus, että Mikael olisi purkautunut? Liike loppui ja kuiskaillut on sen suuntaisia, että - nyt rööki maistus ja vitsi kun on kuuma.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 11 Marras 2011 20:44

Taas uusi lisäys Suvin alati kasvavaan sairauksien listaan: Kaamosmasennus

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 20:47

Veera, Ben, Tanja ja Sebastian ovat jutelleet jo pitkään Isoveljen persoonallisuuksista rivien välistä; selittävät millaiset on huonot treffit (jos toinen vaan tuijottaa ja joutuu itse pitää keskustelua yllä) ja millaiset ovat hyvät treffit (Benkku ja Sebastian tykkäsi molemmat nais-isoveljestä). Kaikkia häiritsee se kun "treffikumppani" katsoo välillä ylhäältä alas, tulee sellainen olo että "kato tänne, mun silmät on täällä!".

Lopulta Veera pyydettiin pk:hon. "Veera lähtee treffeille!", Seba nauraa.

Annika ja Mikael liittyivät sohvajengin seuraan. Kyselevät millaiset "treffit" heille kelpaa. Annika tykkää miehistä. Ben ei voi tajuta miksi. "Koska Annika on tyttö", Sebastian vastaa ja Annika virnistää.

Seba kysyy jännittääkö Miksua sunnuntai. Tai mietityttääkö. Ei kai kamalasti (meni vähän ohi). Miettivät myös miten vanhemmat heihin suhtautuu. Annika tietää tasantarkkaan. Seba uskoo äidilleen kaiken olevan ok, isästä ei tiedä kun ei kertonut lähtevänsä BB:hen.

Veera tuli pk:sta. "Mainiot treffit", Veera toteaa ja sohvalla naureskellaan.
Oli kuulemma ihan pehmeä, repesi treffeillä kun ekan kerran näki. Annika kyselee katsooko muut "treffeillä" silmiin. Seba katsoo paitsi jos on ajatuksissaan. Annika ei katso koskaan, kun tuijotus häiritsee.

Seba kyselee millaisessa asennossa muut makoilee sohvalla ollessaan "kotona treffeillä kumppaninsa kanssa". Tanja varmistelee puhutaanko vaaleanpunaisesta sohvasta. Veera makoilee koko pituudella, Ansku on aina vähän miten sattuu.. Jatkavat puhumista rivien välistä eikä Isoveljeä taida kiinnostaa.

Alkaa jo kuulostaa siltä että puhuvat oikeista treffeistä ja sohvista. Mutta eivät siis puhu.

Seba kyselee tekeekö muiden mieli nuolla joskus treffikumppanin silmää. Muut repeilevät, ei kuulemma tee. Annika kyselee tykkääkö Seba pussailla tyttöystäväänsä. Seba miettii hetken ja vastaa: "Joskus musta tuntuu että mun tyttöystävä on kyklooppi". Muut nauravat enemmän.
you've got the dream but not the drive

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja mirian » 11 Marras 2011 21:59

Sebastian, Tanja, Veera ja Ben puhuvat isoveljestä. Sebastian on kyllästynyt, kun isoveli kutsuu päiväkirjahuoneeseen ja lypsää tietoa tyhjästä. Menee muut keskustelut sivu suun kun pitää olla päikkärissä. Tai mandariinin syönti jää kesken. Sebu haluais, että isoveli kertois välillä itsestään eikä aina kyselis vaan asukkailta.

Vaihtavat jossakin vaiheessa koodikieleen (isoveli = seurustelukumppani) kun pelkäävät, että isoveli keskeyttää keskustelun pk-asioiden salaamiseen vedoten:

S: ...Kertois (isoveli) vaikka harrastuksista tai mitä mieltä se on meistä, mutta ei. Vaan kysymyksiä kysymysten perään ja sit: Oliko sulla muuta asiaa?
V: Juu!
S: Ei mulla oo koskaan ollut mitään asiaa! Oliko sulla jotain kun sä kutsuit mut tänne?
V: Mua ärsyttää se, että jos mä puhun viis minuuttia kerralla jostain asiasta, niin se ei sano mitään mielipidettä. Se on vaan just, että oliks muuta asiaa.
S: Niin, ei mulla ollut mitään asiaa, sähän se kysyit! Tulee semmonen tyhmä olo…
V: Tai sit kuuluu vaan… tiiiiiiiiiiiiiit.
S: Se on ärsyttävintä, jos tulee vaan suoraan se piip. Toi on niin törkeetä mun mielestä.
B: Sanois vaikka jotain, että voit lähtee…
S: Voit poistua.
T: Mut kyl se aina välillä sanoo jotain kivaakin.
S: Niin sanookin, välillä.
T: Mutta mä oon miettinyt tota samaa, että mun mielestä siinä on jotain sairasta, että täällä on yks isoveli, joka tuntee meidät kaikki tosi hyvin, ihan kaiken. Se tietää, kuinka monta lasia vettä me juodaan päivässä ja kuin usein me käydään kusella ja kuin monta tuntii me nukutaan ja sit se kuulee mitä me puhutaan unissaan ja näkee meidät koko ajan, näkee kun me itketään, nauretaan, näkee ihan kaiken miten me reagoidaan ihan mihin vaan ja kuuntelee kaikki meidän jutut ja tietää meistä kaiken ja vahtii meitä 24/7 ja me ei tiedetä siitä mitään. Okei, mullahan on ihan oma kuva isoveljestä, että millainen henkilö se on, mutta se ei perustu mihinkään kauheen järkevään tai siis musta siinä onjotain hyvin sairasta, että joku ihminen tuntee meidät mutta me ei tiedetä siitä yhtään mitään.
S: Totta.
B: Mut mä sanon sen, että … ööö… ymmärtäkää, että mä tykkään naisista…
T: Niin mä tiedän.
B: Niin, silloin on (napsauttaa sormia) , silloin on kivaa! Siis se on niin kivaa, silloin sitä juttuu tulee, tulee, tulee. Ja jotain muuta kiinnostaa, ettei oo se, että mä vaan puhun, että joku toinenkin puhuu ja silloin se on kivaa.
T: Mulla on taas ihan eri.
V: Mulla taas on kaikista kivointa silloin, mä tykkään kaikista eniten, mulle tulee kaikista kotosin fiilis silloin, kun on se viikkotehtäväpersoona.
B: Eih! Ei.
V: Jotenkin tuntuu, että se on kasvattanut (…?)
T: Joo, mä mietin ihan samaa! (nauravat)
B: Ei kyl mä sanon, että mä tykkään naisista kaikkein eniten. Se on niiiin helppoo.
T: Mäkin oon hetero. (S: Hyvin sanottu Tanja!)
B: Niin paljon kotosampi ja niin paljon helpompi istuu ja…
T: Mä kyllä yhdyn täysin tohon Veeran kommenttiin.
S: Me ollaan kyllä niin Tanjan lempikeskustelussa! Puhutaan päiväkirjahuoneasioista liipaten niinku näin läheltä! Mä oon vaan oottanut sitä kuulutusta, että milloin…
B: Mutta Sebastian sano sä, että onko sulla nainen vai…
S: Siis mä oon hetero! Eiku en, mutta siis jatkan tätä linjaa, että kyllä mä otan naisen mieluummin kuin…
T: Vitsi mä haluun kyllä miehen mieluummin kuin naisen…
S: Mä tuun meneen naimisiin tässä elämässä ja se on oikeesti naisen kans, kenen kans mä ne lapset teen. Mä oon oikeesti sitä mieltä. (Tanja alkaa nauraa)
T: No sehän on hienoo!
V: Sebastian yrittää tänne (näyttää käsiään erossa toisistaan) ja Tanja yrittää koko aika vetää takaisin!
S: Vetäsee(Tanja) joo, että eipä mennä niin kauas!
T: Ei vaan tuli vaan, siis sehän puhuu ihan suoraan siis ihan aiheesta.
B: Ensin me puhutaan tästä ja tästä ja tosta ja tosta ja sit tulee yhtäkkiä, että kyllä minä menen naimisiin!
V: (Benille) Eksä nyt tajunnut?
S: Niin.
B: En mä tajunnut.
T: Mut mä palaan tohon vielä, ja sanon, että mun mielestä jotkut miehet on kyllä sairaan tylsiä.
S: Munkin mielestä. / V: Totta, jotkut on!
S: Kun jotkut miehet on semmosia, että ne esimerkiks treffeilläkin tekee ne samat asiat aina…
V: Joo, joo / B: Joo samat asiat!
S: Tiettekö ihan samat jutut!
T: Niin just ja se on niin tylsää kun se puhuu ne samat…
S: Että … ravintolaan ja sit ne pliisut jutut ja antaa sen ruusun ja oikeesti.
T: Niin ja semmonen, että jos sen ääni on semmonen monotoninen ja tylsä, semmonen vaan, että joo vittu kerro lisää, niin en mä sit sellasest… sellasilla treffeillä tykkää käydä, missä on vaan tosi tylsää. Ja musta se, että vaik on kiva puhuu, niin musta ylipäätään on kiva, että joku sanoo siihen välillä jotain muuta eikä vain niin, että mä puhuun yksin.
S: Semmoset seurustelusuhteet on kaikkein vaikeimpia, jos se toinen osapuoli siinä seurustelusuhteessa, niin jos sillä ei oo mitään kommunikointitaitoja.
V: Kyllä!
S: Jos se on hirveen harvasanainen. Kun kyllähän sitä keskustelua voi mekaanisesti pitää yllä, mutta sit se kuolee siihen kun toinen ei vaan juttele mitään!
B: Niin ja sit sä puhut koko ajan näin ja toinen on niinku et ei mitään.
V: Ja sit se tuijottaa sua vaan koko ajan! (alkavat nauraa)
S: Joo!
B: Ja ei räpsäytä väliin.
S: Ei räpsäytä silmiäkään väliin. Tuntuu, että toinen on ihan kuollut niinku.
T: Ja sit kun mullahan on muutenkin se, että mulla on vaikee katsoo silmiin kun mä puhun…
V: Joo sama! /B: Joo välillä tulee ihan sama! Mä katon yleensä siihen ihan muualle, mä oon näin ja sit mä hokaan, ai niin!
T: Mut sit ihan ihmisissä kun jossain Ramissa on tosi hienoo kun se katsoo aina silmiin ja mä katon tosi harvoin silmiin. Mä pystyn jos joku muu puhuu mulle, niin sit mä pystyn katsoon silmiin, mut mun on itse tosi vaikee --- tai siis mä saatan alottaa ja katsoo näin (sivulle), varsinkin jos mun pitää puhuu vaikeesta asiasta tai pitkään, niin mä katon aina muualle, kynsiini tai seinään.
B: Mä katon aina sinne kun mut on opetettu, että pitää katsoa silmiin.
S: Mut toisaalta silmiin katsominen… niin on sekiva, kun on sellaisakin seurustelukumppaneita, jotka ei kato silmiin vaan katsoo sua ylös alas (näyttää kädellä) (V: Joo!), niin tulee sellainen ahdistusolo, että mitä sä haluat kattoo! Kato silmiin mua! Että semmosetkin seurustelukumppanit on hirvittäviä!
V: Joo ja just kun ne kattoo koko aika niinku ohi.
B: Joo! Sä tiedät, että sillä on semmonen liikkumispiste, että vaan tähän…
T: Tai sit välillä tulee semmonen kun ottaa vaiks vaatteita pois ja sit joku silleen tzzzzzzzzz katsoo (näyttää käsillä ylhäältä alas liikettä) sun läskit, perse, perse, tulee läskiperse…. Siis sellaset ei oo musta yhtään kivoja!
V: Ja sit sen kumppanin mielestä pitää aina olla jotain mieltä kaikista asioista.
B: Niin pitää. Ja se on ärsyttävää, koska ei aina oo mitään mieltä. Ja sit sä yrität keksii siihen jotain ja se on silleen…
V: Ja se muistaa kaiken, se muistaa kaiken se mun kumppani!
S: Semmoset seurustelukumppanit on kaikkein pahimpia, jotka vaan kaikessa oikeesti, ne on niin itsekkäitä, että ne vaatii aina vaan lisää!
V: Kyllä!
S: Niille ei riitä mikään! Ne haluu aina vaan lisää.
T: Niin.
S: Se on oikeesti ärsyttävää. Että tyydyttäis siihen mitä on. Että jos sä annat jo kaikkes, niin ne haluu, ne haluu sun korvakorus, sun vaatteet, ne haluu sun kaiken! (Mannikael tulee olkkariin makkarista)
T: Niinpä. Ja sit se on jos mä puhun näin, niin mä oikeesti puhun neljä kertaa sit ne samat asiat vähän eri tavalla ja…
V: Ja mun kumppani ei ymmärrä silti!
T ja S: Niin!
T: Niin tai sit se on silleen, että joo, no entäs sitten? Ja sit mä kerron sen saman asian vielä parilla eri tavalla ja siinä ei oo vittu mitään järkee tai sit mä kerron sen vaikkei kysyiskään…
Annika: Ai kumppani?
T: Niin / V: Se, joka vaan tuijottaa eikä silmä räpsähdä.
S: Me puhutaan nyt seurustelukumppaneista, että millanen...
Mikael: Onks se ulkona joku?
S: Ei.
A: Ai millanen seurustelukumppani mä oon??
V, T, S: Ei!
S: Ei, me puhutaan millasesta seurustelukumppanista me tykätään ja ei tykätä.
A: Ai, mä luulin…
BB: Tämä on Big Brother, Veera tulisitko päiväkirjahuoneeseen!
(alkavat nauraa ja taputtaa)
V: Mulla on treffit! S: Veera lähtee treffeille!
M: Mä tykkään luisevista ja…
B: Ja kuvittele semmonen treffiseura, joka katto osua vaan näin eikä silmää räpsäytä!
A: Mitäh, onks sulla ollut semmonen?
V: (pk-huoneen ovelta) Joo, ja on tosi vaikee katsoo silmiin…
S: (yrittää saada Annikaa perille) Kato kun Benkku esimerkiksi jos se lähtee treffeille, niin se tykkää enemmän naisista niinku mäkin..
B: Kun mua ärsyttää jos se on…
M: On mies?
B: Ei. Vaan múa ärsyttää jos mä puhun ja se ei vastaa mitään…
A: Siis millasista Veera tykkää?
B: Se ei vastaa mitään S: Kun sille puhuu…
A: Aaaaaaa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 22:27

Annika tuli pk:sta, hänellä on asiaa. PK-huoneasioista ei saa jutella salakielen avulla. Aiheesta puhuneet (Seba, Ansku, Miksu, Ben, Tanja, Veera) repeävät. "Täh? Kuka on muka puhunut?", ihmettelevät nauraen.
Annika rauhoittuu hieman ja toteaa: "Ne oli muuten hauskimmat treffit ikinä!". Nauru jatkuu. Ne jotka eivät olleet jutussa mukana ovat vähän pihalla.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 11 Marras 2011 22:31

Timeshiftiltä pelastettua, n. 4 tunnin takaa... Mukava tilanne, josta en tiedä välittyykö tekstimuodossa kun siinä oli sanattomalla viestinnällä (kuin myös ei-viestinnällä) iso rooli, mutta yritetään...

Sohvilla makoilemassa Netta, Miksu, Seba, Tanja, Ansku ja Suvi. Sekalaista jutustelua joka ajautuu Miksun ja Anskun suhteeseen ja sen alkuun. Ansku makoilee siniharmaalla sohvalla ja räplää omia varpaitaan, Miksu istuu tuolissa pöydän toisella puolen. Netta, toisin kuin muut paikalla olijat, vaikuttaa olevan tietämätön A&M -suhteen kiikkerästä tilasta.

Netta (Miksulle ja Anskulle): Oottekste miettinyt, et kun te lähette ulos täältä niin... Okei, te käytte Mäkkärillä--

Ansku: Joo, mihinkää muuhun me ei olla (loppu häviää haukotukseen)

Suvi (Anskun päälle): Ja harrastatte seksii!

Netta: --mut sen jälkeen te ette oo puhunu mitään?

Miksu kieputtaa hiuskiekuraa, katse ei-missään, puistelee päätään, Ansku kuvan ulkopuolelta vähän tympeästi: No mitä puhuttavaa siin on?

Netta, sävyn ignooraten: Tai siis niinku et... Voisko teist mahdollisesti tulla pari tuol ulkon?

Ansku, katse sylissään olevissa varpaissa: Ei. *kihertää*

Miksu, mutisten: Don't think so.

Ansku valpastuu ja vilkaisee Miksua: Ai mitä?

Miksu, selkeästi: Don't think so.

Hetken hiljaisuus.

Miksu: Never say never.

Mutinaa ja taas hiljaisuus, lievästi vaivaantunut sellainen. Miksu pyörittää hiuskiehkuraansa ja Ansku tutkii varpaitaan.

Tanja puttuu keskusteluun lattialta telkkarin luota: Niin siis Netta, tämmönen keskustelu ahdistaa noit molempia.

Netta: Aijaa, okei. Anteeks!

Tanja, nauraen: Mä ajattelin vaa kertoo jos sä et tienny viel.

Seba, myös naureskellen: Ihan niinku sä löisit puulla päähän--

Netta: Emmä tienny onks tääl niinku-- puhuttu jo jotain.

Seba: --herkullinen. Tarpeeks koluttu aihe.

Tanja: Ne aina välttelee sitä ku ne ei oikein halua, silleen, puhuu siitä.

Seba, edelleen naureskellen: Nyt Tanja tekee olosta vieläkin epämukavamman. Vie vaan syvemmälle tän homman!

Tanja, myöskin naureskellen: Säänksmä jatkaa viel?

Seba: Kerro vielä että minkätakia niit ahistaa niin paljon.

Tanja, vakavampaan sävyyn: Niil on molemmil vähän sellasta sitoutumisongelmaa ja sit ne ei haluais kuitenkaan luvata mitään et jos ei siit tuukkaan mitään ja --

Seba: Tää on tosi härski tilanne!

Netta: Se on ihan järkevääkin.

Tanja: Vähän sellast ja sit kun molemmil on kuitenki vähän kaikkee sellast, et ei oikein tiedä, et sopiiks tuol ulkona yhteen. Mut sit tääl ku kuitenki tykkää niin paljon ja oikeesti molemmat noista tykkää toisistaan enemmän ku sanookaan... Tuntuu vaan vaikeelta, et sit jos puhuu ne asiat ääneen niin--

*Molemmat "uhrit" on kuunnelleet Tanjan analyysia toisiinsa katsomatta ja mietteliäin ilmein. Miksu on vaihtanut kiehkuran pyörityksen tarmokkaaseen hiusten sukimiseen.*

--et sit niistä tulee paljon isompii. Se on helpompi elää tunteidensa kans ku muut ei niin tiedä niitä. Mut näkeehän sen nyt noista molemmista ihan suoraan, et onhan ne nyt ihan rakastuneita, Miksu ja Ansku.

Anskua alkaa naurattaa: Voi Tanja!

Miksu, kumpaankaan katsomatta: Mmh.

Veeran päikystä ulostautuminen katkaisee tilanteen, Miksu nousee äkkiä tuolistaan ja lähtee käymään keittiössä. Veera kysyy mistä oli puhe ja Ansku vikkelästi kääntää, että hänen ja Veeran parisuhteesta. Pientä vitsailua tästä ja ja juttu siirtyy toisin aiheisiin.


Kuva

Annika kuuntelee.

Kuva

Niin Miksukin. Onko noi posket vähän punaiset?

Kuva

Tanja, parisuhdeterapeutti.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 22:44

Makkarista sammui valot ja asukkaat valmistautuvat nukkumaanmenoon.

Annika ja Tanja valmistivat feikki-ihmisen Seban jumpsuitista ja tyynyistä. Veivät sen keittiönpöydän ääreen "selkä" makkariin päin. Annikan siirryttyä makkariin Janica tuli auttamaan Tanjaa "ihmisen" täyttämisessä että se näyttäisi aidommalta. Myös Benkku tuli auttamaan.
Päättivät tehdä toisenkin ukkelin Benkun haalarista. Kaikki kolme hihittävät.

Sebastian nousi jostain syystä ja siirtyi olkkariin. Tanja ja Ben hyssyttelivät ettei kukaan muu huomaisi hahmoja. Seba jäi hetkeksi virnuilemaan makkarin ovelle ja meni takaisin nukkumaan.

Kolmikko jatkaa touhujaan ja Suvin haalari pääsi myös täytettäväksi.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 23:02

Kuva
"Ben", "Sebastian" ja "Suvi".

23.05 - Janica, Tanja ja Ben siirtyivät makkariin saatuaan "ihmiset" valmiiksi.

Ben sai vielä jonkun idean liittyen hahmojen asentoon, alkoi hihittäen kertoa ideaansa Janicalle, joka kehui sitä hauskaksi. Ben hihitteli vielä hetken itsekseen, kunnes rauhoittui hetkeksi ja repesi uudelleen. Päättivät toteuttaa idean. Tanja lähti mukaan.

Siirsivät "Suvin" ottamaan "Sebalta" poskeen. Kaikkia kolmea naurattaa. "Seballa" on myös viinilasi. "Benkku" itkee vieressä (kasvot on haudattuna käsiin ja vasten pöytää) kun "Suvi" on valinnut "Seban".

Saatuaan homman valmiiksi, menivät takaisin makkariin.

23.22 - Asukkaat nukkuvat. :tired

23.47 - Sebastian puhuu unissaan.
Sebastian: "Kauheaa!" (ja päälle jotain mutinaa)
Tanja: "Mikä sua pelottaa?"
Sebastian: "(epäselvää mutinaa)"
Suvi: "Ootsä hereillä?"
Sebastian: "Oon"
Suvi: "Ootsä ihan varma?"
Sebastian: "Oon".
Suvi ja Tanja naureskelevat.
you've got the dream but not the drive

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”