71. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

71. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 07 Marras 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 71. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 08 Marras 2011 00:09

Seba kirjoittaa eminemeillä ruokapöytään YÖPALA [smilie=nonono.gif]

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 00:09

Seba sai "rikot sääntöjä"-kuulutuksen. Luuli, että tuli siitä kun puhui Elinalle tatuoinneista ja promokuvista. Vasta toisesta kuulutuksesta ymmärsi, että tulikin kirjoittamisesta.

Suvi meni katsomaan. "Yöpala"
BB: Rikot sääntöjä
Suvi: Sä et saa kirjottaa.
Seba: Mutta kun nämä on tässä yöpalana, isoveli sano vielä kerran, että mä tiedän että nää pitää ottaa pois.
Suvi: Et sä saa kirjottaa.
Seba: Pitääkö mun ottaa nämä heti pois?
(Kyllävaan...)
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 08 Marras 2011 00:12

Sai vielä toisenkin sääntökuulutuksen ennenkuin ymmärsi/uskoi että tuli kirjoittamisesta.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 08 Marras 2011 00:14

Makkarista sammutettiin valot. Asukkaat hurraavat. Yleinen keskustelu jatkuu edelleen.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 08 Marras 2011 00:16

Ben ryömii lattialla. Ilmeisesti aikoo säikäyttää jonkun, Tanjan selvästikin.
Nyt on turvaoven luona. Jäi istumaan oven eteen.
Tai ei sittenkään. Tekee ääniefektejä Miksun tarinaan jota kertoo tuolla. Nyt jäi Elinan jalkopäähän odottamaan.
Ben tarttui Elinan jalkaan huutaen. Kaikki rupes huutamaan!!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 08 Marras 2011 00:27

Asukkaat toivottelevat toisilleen hyvää yötä.
Elina: "Hyvää yötä, kiitos että saan olla teidän vieraana"
Mikael: "Ai vieraana? Se ei olekaan oikea asukas, nyt ei tartte olla enää hyvää pataa sen kanssa"
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 08 Marras 2011 00:28

Mikaelin yösatu, tää on tapahtunu mulle. Sijoittuu Korsoon, olin silloin yhen mun parhaan kaverin kanssa, jonka nimi oli muuten Elina. Ajeltiin vanhan koulun luo, jonka vieressä oli hylätty tehdas, päätettiin käydä siellä. Se Elina oli ihan paniikissa ku mentiin sinne. Ei siellä mitään ollu, jotain roinaa. Me löydettiin keittiö, kuulu jotain koputusta, Elina oli paniikissa siitä koputuksesta, lähetiin sit pois. Luokasta puuttui sit maanantaina pari kaveria, yritettiin soittaa niille, ihan sekavaa juttua niiltä. Pyysi, et mentäis seuraavana päivänä sinne tehtaalle. Me mentiin sinne tehtaalle ja sit sinne keittiöön. Siel oli paha haju, se tuli kaapista, Elina lähti pois ja me jäätiin yhen toisen kaverin kanssa siihe. (Benkku on ryöminyt koko jutun ajan lattialla ja nyt jää Elinan nukkumapaikan luo odottamaan h-hetkeä.) Me jäätiin avaamaan sitä kaapin ovea, se aukes sillai vähän... se aukes hiljaa... JAA sitten Ben nousi pelästyttäen Elinan, piti ääntä ja otti nilkoista kiinni.

Hyvin onnistui, kyselyä miten sä näit kulkea pimeässä jne. Muitakin uusia on kuulemma peloteltu, sit voidaan ruveta nukkumaan. Ja Suvilla märkä otsa, mikä tää on, kokeile Benkku. (ja katsomo jumiin :( )

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 08 Marras 2011 00:34

Vähän aiemmin Sebastian ohjeisti porukkaa yöpalasta, joka on katettu ruokapöydälle valmiiksi. Sitten kun viiden tunnin kuluttua nousette, niin siitä voi ottaa donitsin ja limsaa, käytte sitten vessassa ja sillai. Ilmeisesti lihotustavoitteen täyttämistä helpottamaan tms.

Oikeesti nukkuminen vielä hakusessa, sekalaista juttelua. Aiheista ei varmaan niin väliksi, häröilyä enimmäkseen, mutta tiedonjyvänä Janican synttärit 15.11.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 08 Marras 2011 00:44

Wicker Man kirjoitti: Ben tarttui Elinan jalkaan huutaen. Kaikki rupes huutamaan!!
Kuva

Iiiiiiiiiiiiikkk!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 08 Marras 2011 00:50

Nyt saa Suvikin läheisyyttä..

Vieressä nukkuva Sebastian otti Suvin kainaloonsa nukkumaan.

Sebastian: "Sano sitten jos mä kosketan vahingossa sun silikonia"
Suvi repesi.

Suvi alkoi heilumaan.
Sebastian: "Nyt sä löit mun penistä nyrkillä!"
Muutkin repeävät. Seba sanoi ettei nuku enää Suvin vieressä ja siirtyi pois.
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 08 Marras 2011 00:53

Levottomuus jatkuu, tosin pääasiassa hölinätasolla eli ei mitään juoksentelua eikä painia tms. Rauhallisempaa liikehdintää kyllä: Sebastian haki rannetukensa vessasta ja Rami vilvoitteli/yritti tuulettaa. Kun nukkuma-asemat oli taas haettu, niin Netta alkoi panikoida, että joku liikkuu, se on Tanja jne. Pientä rauhoittumista jälleen, kunnes Suvi aloittaa käkätyksen, muut varoittelevat, että tää ei lopu ihan pian. Syynä kuulemma se, että Sebastian oli pyytänyt sanomaan, jos hän vahingossa koskettaa Suvin silikoneja.

Äsken muuten nukkumapaikkojen vaihdoksesta keskusteltaessa Sebastianilta kysyttiin, miten nyt nukkuminen sujuu Tanjan ja Suvin välissä. Hyvin, johon Janica jatkaa, muttei hänen vieressään. No kun paikat on määrätty. Hetkeä myöhemmin Sebastian jatkaa aihetta sanomalla, että jos hänet määrätään Janican viereen nukkumaan, niin kyllä hän siinä nukkuu ja pitää kiinnikin kunnes Janica nukkuu.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 08 Marras 2011 00:55

Nyt alkaa höpöttely loppua makkarissa. Veera kertoi äsken vielä tamponiepisodistaan Elinalle, kun vähän poltteli. Elina on kuullut jätkiltä, että sama on käynyt ice powerin kanssa. Hetken päästä Veera otti itkevän(?) Annikan kainaloon.

Juuri kun oli hiljaista, niin Suvi alkoi räkättämään hirveästi ja kaikki ihmettelee. Nukkuneelta näyttänyt Elinakin nauraa "lokille".
Joku: Tää ei lopu vähään aikaan.
Suvi sai naurukohtaukseltaan kerrotuksi, että Seba oli sanonut "Sano jos mä yöllä kosketan sun silikonia." Seba halusi tarkentaa, että halasi Suvia ja sanoi, että jos vahingossa yöllä koskettaa. Suvi jatkoi nauramista, että Seba sekoitti jo silikonin ja rinnankin.
Seba kääntyy poispäin: Mä en enää nuku sun lähellä. Täällä on puhuttu niin paljo silikoneista, että aina ensimmäisenä tulee mieleen silikonirinnat.
Suvi oli koskenut vahingossa myös Sebaa ja huomautti: Kerro mulle nyt missä sun penis on, nii mä en enää vahingos koske.
Kaikki nauraa ja Suvi alkaa jo vähän hyytyä. On vatsalihakset kipeenä Seban takia.
Rami: No nyt äkkiä donitsia suuhun.

Edit. Ben on niin varma, että kohta Elina pelästyttää jonkun. Miksu heitti, ettei ole enää vieressä. Annikalla seuraavaksi hepulikohtaus. Jotain läskiläppää Veeran kanssa. Ramilla vähän nälkä.
Elina: Hyvä! Nyt vaan..
Rami: Ai tekeen eväitä?
Kaikki hekottaa ja Ansku jatkaa "Lihapiirakoita ja maailmanrauhaa hehehe"
Rami: Hyvää yötä tytöt.
Sitten toivotellaan hyvää yötä muillekin.
Ansku: Hyvää yötä MikaelBen.
Miksu: Hyvää yötä Annika. Mä rakastan sua aina.
Ansku: Siistii.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 08 Marras 2011 00:57

Makuuhuoneen käkätyksen keskeltä kuuluu kun Elina toteaa: "Tästä tulee pitkä yö..".
you've got the dream but not the drive

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 08 Marras 2011 01:02

^ "Tästä tulee niin pitkä yö." ;)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 08 Marras 2011 01:09

Ansku lähti käymään keittiössä ja palattuaan kysyi Veeralta, että haluaako munkin. Taas alkoi höpöttely. Elina nousi ja tutkailevat Ramin kanssa kumpi on oikea mikki. Ja vessareissulle. Makkarissa jutellaan Elinasta ja valitellaan kuumuutta. BenQ oli kuulevinaan, että Elina sanoi "Nyt mulle riitti tää touhu." Rami totesi, että ihan vaan mikkejä katselivat. Miksu lähti myös seikkailemaan.

Edit. Aikoo säikäyttää Elinan. Kävi odottelemaan lisähuoneen oven viereen. BenQn oli pakko tulla myös. Miksu näytti, että on hiljaa, mutta tuli silti höpöttämään jotain. Otti samalla Seban yöpalapöydältä vähän kokista. Miksu hätisti tsempparin takaisin makkariin.

1:15 Ben tuli vielä takaisin hakemaan paperia. Samalla Elina tuli pois ja Miksu pelästytti.
Elina: Hyi että! Noniin. Just näin.
Miksu: Buahahhhaa!
Elina: Miksi? Koko ajan?
Miksu: Siksi. Ei tääl oo mitään muutkaan tekemist.
Elina alkoi leikkitappelemaan ja Benkku huusi väkivaltaista käytöstä. "Mä oon todistaja!" Elina lähti hakemaan vettä.
Ben: Me luultiin, et sä oot vihanen. :(
Miksu: Ben luuli.
Elina: Mistä?
Ben: No ku sä sanoit, et nyt mulle riittää.
Elina: Vitsillä.
Ben: No me luultii heti, että me ollaa tehty jotain tyhmää. =(
Elina totesi, että niinhän pojat onkin tehneet. Kaikkia tyhmyyksiä. Opettivat omasta mielestä vaan talon tavoille. Benkku selitti juonta, että Elinan huomio kiinnittyisi häneen ja Miksu voisi pelästyttää. Miksu heitti, että heillä on Benin kanssa tapana kokoontua yöllä juonimaan kaikkea. Kysyttiin Elinalta hyviä ideoita, mutta ei ollut. Sitten kerrotaan kaikkia tehtyjä jekkuja. Kelmut ja muut. Salar oli lisäksi kova jekkuilija.

1:18 Ben voi näyttää heti yhden hauskan jutun. Otti vesilasin ja jonkun Suvin megatamponin. Elinan piti laittaa tamponi suuhun ja juoda. Ei suostunut ja käski Benkkua. Miksu näytti. Joi lasillisen ja tamponi turposi suussa. Elinalla on hauskaa.

1:22 Jekkujen tarinointi jatkuu. BenQ ihan innoissaan. Miksu lähti yöpalapöydälle. Salarin unissapuhumiset vuorossa, mistä päästiin Seban sekoiluun Meksiko-bileiden jälkeen.
Elina: Mitä? :o
(Vasta Extrassa puhui Ekin kanssa tästä. :D)

1:24 Elina pyysi Benkulta lisää vettä. Totesivat että tykkää paljon vedestä. Elina kertoi juovansa kotonakin paljon, mutta talossa on oikeasti aika kuuma. Miksu veti munkin ja Elinaa nauratti. Miksu alkoi peilaamaan mahaa ja käski BenQn kokeilla, kun se on ihan kova. Ei ole koskaan turvonnut niin paljon. Benkkukin alkoi esittelemään. Elinan mielestä miehellä pitääkin olla vähän mahaa.
BenQ: Ei pidä.

1:27 Miksu lähti suorittamaan synnytyksen ja Benkku valaisi Elinaa eli aina, kun joku huutaa sen, niin lähtee kakalle. Jäivät juttelemaan kahdestaan keittiöön. Benkku näkee nyt, ettei Elina jännitä enää. Vaikea uskoa, että Elinakin jännittäisi.
Elina: No ihan sairaasti.
Mutta nyt on joo rauhoittunut. Aluksi kun kuuli kaikkien äänetkin PK:seen. Benkkua jännitti myös silloin, mutta kun astui kaapista, niin ei jännittänyt enää yhtään. Ja Benkulle tuli äänistä mieleen viime suora, kun puhui kavereista ja kuului niiden äänet. Amandastakin sanoi samalla.

1:30 Miksu tuli takaisin ja Benkku pääsi selittämään Amasta. Kusi sen jutun täysin.
Elina: Miks?
Ben: Mä olin kännissä.
Elina: Voi teitä poikaraukkoja. Romantiikan kiemuroissa.
Benkku lisäsi vielä, että kun Matti meni paljastamaan vähän asioita vielä. Elina totesi, että sen takia siis Benkulla on huono fiilis talossa. Ben ei vaan ymmärrä sitä, kun Ama on ihan eri tyyppinen mistä on puhunut. Miksu kertoi, että hänelläkin oli tyttöystävä. Heräsi vasta aamulla sen vierestä, mutta nyt ei ole enää.
Elina: Mut sä oot pitäny silti ton fritsun kaulassa.
Miksi kertoi, kun oli pienenä ollut aina ihan ylpeä niistä. "Kato tyttö ollu!"

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 08 Marras 2011 01:31

[juuso] kirjoitti:1:18 Ben voi näyttää heti yhden hauskan jutun. Otti vesilasin ja jonkun Suvin megatamponin. Elinan piti laittaa tamponi suuhun ja juoda. Ei suostunut ja käski Benkkua. Miksu näytti. Joi lasillisen ja tamponi turposi suussa.
Kuva
Kuva

1:40 Näyttävät viimeisetkin asettuvan omille paikoilleen nukkumaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 08 Marras 2011 01:39

Heittivät jotain läppää ja Elina ihmetteli. Benkku nauroi, että on niin sinisilmänen. Ei pidä uskoa puoliakaan niiden jutuista.
Miksu: Mun nimi on oikeesti Petteri.
Kertoivat sitten, että Seban mikin nimi on Petteri. On puhunut siitä unissaankin. Miksu esitti, kun Seba meni sen kanssa ainoana selvänä vahingossa uimaan ja paniikissa juoksi ympäri taloa ja "elvytti" sitä. Elinalla taas hauskaa.

Elinalle tuli Seban unista mieleen, kun Janica oli kertonut, että näki Norjasta enneunen. Miksu kertoi, että on lisäksi nähnyt voittajan, mutta ei suostu kertomaan sitä. Tai näki lähtöjärjestyksen ja muistaa vaan ääripäät. Eka meni oikein.

Sitten lähtivät Elinan aloitteesta nukkumaan. Elina oli ottanut Ramin mikin mukaan reissulle ja ihmetteli, mihin se on viety. Kertoivat, että Benkku palautti sen aiemmin. Elina ei meinannut uskoa, mutta saivat vakuuteltua, että joissakin asioissa täytyy luottaa. Ben kertoi puhuvansa nyt tosissaan omalla äänellä, mutta sitten jos on silleen "tittidittitidii", niin jekuttaa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 08 Marras 2011 09:15

Asukkaat herätettiin.
Elina ihmetteli missä on. Sebastian ilahtui kun Elina on vielä talossa.

Mikael ja Sebastian tekevät aamupalaa. Naiset on suihkussa.
Benkku meni vaan suoraan kylppäriin ja sai alastoman Veeran huutamaan. "Mullon silmät kiinni!" Benkku ilmoitti naureskellen. Teki saman vielä kaksi kertaa uudelleen, Veera ei kamalasti tykännyt.

Elina meni lisähuoneeseen (ilmeisesti aamupesulle).

Sebastian on menossa kylppäriin, kyselee onko kukaan alasti. Kuulemma housut puuttuu joltain, Sebastian pyytää peittämään. Miksu repeilee keittiössä Sebastianille. Lopulta Seba uskaltautuu menemään vessaan, joka on täynnä puolialastomia naisia. Menevät Benkun kanssa suihkuun.

Suvi naureskelee Seban eiliselle käytökselle kun halailivat.

BB-talon aamupalaan kuuluu pekonia, munakokkelia, leipää, vohveleita, marmeladia, kaakaota, munkkeja, karkkia, limua .... (yyhh..).
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 08 Marras 2011 09:48

Veera kertoo päättäneensä, ettei aijo liikkua kun näkee kaverinsa. Tanja mietti samaa.
Veera: "Mä en halua häätöäänestykseen"
Ben: "Miks?"
Veera: "Emmä"
Ben: "Miks? Ei se oo paha juttu"
Veera perustelee sillä, että jos voi itse vaikuttaa siihen, niin ei tahdo olla siinä. Jos hänet nimetään, se on sitten eri juttu.
Tanja miettii jos sittenkin halaisi kaveriaan, kun on kuitenkin nimettynä.

Janica epäilee Veeralla olevan salatehtävä: tämän pitää laihduttaa viikon aikana eikä muiden lihotuksilla ole mitään väliä. Veera huutelee kauempaa mitä Janica mustamaalaa Veeraa. Mikael selittää Janican spekulaatiot, kumoaa ne ja uskoo ettei Janica halua vaan lihota.

Sebastian tulee pk:sta jossa on ollut jo hetken. 15 minuuttia aikaa syödä, sitten lämmintä päälle ja ulos.

10.02 - Elina tulee lisähuoneesta laitettuna ja hienoissa vaatteissa. Muut käskevät laittaa lämmintä päälle, kohta mennään pihalle. "Apua!", Elina huokaa ja lähtee hakemaan vaatteita. Ei ole mitään kamalan lämmintä mukana, joten Benkku lupaa lainata takkiaan. Elina sai myös Benin harmaan potkupuv.. jumpsuitin lainaksi.

10.19 - Asukkaat päättivät tehdä Elinalle jekun; leikkivät Seis! käskyä kun Elina tulee pk:sta. Elinan tultua ulos talo pysähtyy. Katselee hetken ympärilleen, ja kertoo sitten että ulkona ollessa käytettävä tehtäväalueen pk:ta ja vessaa, muuten sinne ei saa mennä. Sen jälkeen vaan kävelee makkariin. Asukkaat alkavat repeillä. "Kusetitteko te mua? Paskiaiset!", Elina huutaa makkarista ja kaikkia naurattaa.
you've got the dream but not the drive

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja LindaH » 08 Marras 2011 10:18

Dorothy kirjoitti:Elina sai myös Benin harmaan potkupuv.. jumpsuitin lainaksi.
One piece [smilie=a_cool.gif]

Aamun aikana Sebu ja nyt myös Elina on monesti sanonut että lämmintä päälle ja pihalle, joten varoituksia on tullut.

10:21 Tämä on Big Brother, menkää pihalle!
Tanja: Mä meen nyt kyllä vessaan.... [smilie=a_doh.gif]
Perttu <3

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 08 Marras 2011 10:20

Elina tuli pk:sta, muut huijasi jähmettymällä ikään kuin seis-käskyn ajaksi paikoilleen.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”