71. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 20:35

Toka show loppui.
Annika: We want more!
Ben: Vähän sä oot hyvä! Vähän sä oot hyvä!

Lothar käveli esiin.
Annika: Janica kuka toi on?
Janica: Lothar (itkee taas)

Suvista lähtee nyt yhtä paljon ääntä kun Benkusta äsken. Lothar kävi vetämässä Benkun ylös ja antoi tälle piiskaa. Ben siirtyi eturivistä taaempaan.

Elina: Mä en ymmärrä.
Ben kysyi jotain.
Elina: En syty. Mä en vaan ymmärrä. Se toinen nainen oli ihan hyvä.

Ben palasi eturiviin.
Ben: Tää on siistii! Tää on siistii!
Scooterin Fire alkoi soimaan. Lothar alkoi niellä ja syöstä tulta.

Rami kommentoi tylsään tyyliinsä Elinalle, että tollasia temppuja on tehty jo pikkukillinä sytkärillä. Tulta voi helposti laittaa suuhun jos on kylmä ja ihoa pitkin on helppo vetää tollasta kun iho on märkä.

Tytöt taputtaa tahtia, Ben ja Miksu haluaa tulla Lotharille tulensylkyoppiin. Aika hienostihan noi liekit lensi!

Biisi vaihtui Aisaan (vai mikä ton aisa-biisin nimi nyt olikaan). Suvi pääsi pääsi istumaan penkille ja mukaan show'hun. Ben näytti hetken olevan pulassa kun ei ollut varma lähteekö hän vai Suvi.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 08 Marras 2011 20:43

Lothar valkkasi Suvin yleisöstä tuolille istumaan. Lothari voitelee ittensä. Näytti munansa Suville pyyhkeen alta. Taas, nyt toi naaman eteen, ja Suvi HUUUTAAAA :madone:

Ja loppui. Tulivat vielä tervehtimän asukkaita, ja menivät pois.
Seba laulaa raamattulauluja.
Pääsivät sisälle.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 08 Marras 2011 20:46

Kuva
Suvi Lotharin käsittelyssä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 20:46

Show't on ohi, esiintyjät kävivät kumartamassa/niiaamassa. Asukkaat pahottelee kun eivät saa nousta ylös ja taputtaa seisten.

Seba laulelee itsekseen: Rakkaus, rakkaus ikuinen, vain luota ristin löydät vastauksen..

BB: Menkää sisälle.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 20:50

Ben: Kaikista paras oli toi Lotharin!
Annika on samaa mieltä, "Se oli niin siistii!"

Kesken keskustelun kuului oven kolahdus ja Seban ääni.
Seba: Mä oon pahoillani siitä äskesestä käytöksestä, ei ollu tarkotus olla sua kohtaan törkeä, mutta...

Ääni häipyi, siirryttiin takaisin ihailemaan Lotharin show'ta. Benkkua harmitti kun hän ja Annika oli ainoita jotka oli kunnolla mukana. Suvi sanoo kyllä pitäneensä ääntä.

Seba ja Elina juttelee makkarissa.
Seba: Mä oon pahoillani siitä äskesestä käytöksestä, ei ollu tarkotus olla sua kohtaan törkeä, mutta sä oot osa tuotantoa ja mä tasan tarkkaan tiedän sen. Sen jälkeen kun te tuotanto laitatte meidät tekemään tämmösiä asioita, laitatte ihmisiä tulemaan meidän päälle.
Elina itkee: Sä et voi syyttää mua tällasesta. Et siis voi syyttää mua.
Seba: Muttakun sä oot osa tuotantoa. Niin ymmärrä se Elina, että mulla on tosi vahvat reaktiot jos tällasia asioita tehdään meille, niin mulle tulee tosi tekopyhä olo siitä, että sellanen joka on osa tätä kaikkea tulee lohduttamaan mua. Mut nyt jos sä oikeesti sanot tällä tavalla niin mä oikeesti Elina, mä pyydän sulta anteeksi, että mä ees ajattelin sellasta.
Elina edelleen itkien: No syystä, koska se oli todella epäreilua mua kohtaan. Nää ei oo mun ideoimia asioita.
Seba: Mä oikeesti pyydän sulta anteeksi. Vaikka sä oot osa tuotantoa, niin mä ymmärrän et sä et välttämättä itekään tiedä kaikkia juttuja.
Elina: Mä en mielellään itekään kattele tollasta ja mun mielestä meni ihan liian pitkälle se, että sua tultiin liki. Sen takia mulle tuli paha mieli kun mä yritin lohduttaa ja sä niin tylysti työnsit mut pois. Ja nyt mulle vasta paha mieli tulikin kun mä kuulin, että sä yhdistät mut siihen.
Seba: Mutta ymmärräksä, että kun sä oot osa tuotantoa..
Elina: Joo mut mä oon teidän kanssa täällä asukkaana nyt.

Seba on nyt tosi pahoillaan kun ymmärtää nyt, että Elinalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Elinalle tuli tosi paha mieli jo siitä kun Sebaan koskettiin.

Elina: Anteeks nyt kun mä oon näin herkkä, et mulle tulee itku kokoajan, mut mä pahotin eka mieleni siitä et sun (yksityisyyttä loukattiin tai jotain sellasta, meni ohi) ja toiseks siitä, että sä työnsit mut pois ja nyt kolmanneks siitä, että sä oikeesti kuvittelit että mulla olis ollut jotain tekemistä koko asian kanssa. Et et sä voi yhdistää mua siihen tai syyttää mua siitä.
Seba: Mun vika, mä haluun nyt oikeesti halata sua.
Elina kyselee onko Seballa ollut muutenkin jotain häntä vastaan kun on ollut niin etäinen. Seba selittää että ei ole mitään sellaista, on nähnyt tänään läheisen ihmisen ja muutenkin BB-talossa on joutunut tilanteisiin joihin ei ole henkisesti valmis. Ei ole halunnut rynniä keskusteluihin sekaan kun kaikki huutaa yhtäaikaa. Eikä Seba muutenkaan tiedä miten Elinaan pitäisi suhtautua.
Seba: Kun me ollaan täällä, meitä on huijattu täällä. Tänne on tullut henkilöitä tekemään meille asioita.
Elina selittää, että on hänellekin aika erikoinen tilanne, on talossa sekä Extran juontajana ja omana itsenään asukkaana.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 08 Marras 2011 20:56

Elina itkee makkarissa Seballe. Seba syytti Elinaa, koska on osa tuotantoa. Sopivat erimielisyydet.

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 08 Marras 2011 20:57

Elina on pahoittanut mielensä, kun yritti lohduttaa Sebaa esityksen aikana, ja Sebu työsi Elinan käden pois.

Sebu pyytää sydämestään anteeksi, luuli ensin että Elina on osa tuotantoa ja tietoinen mitä tulee tapahtumaan.

Sebu pyytää Elinaa katsomaan, mitä Sebu on sanonut päiväkirjahuoneessa, on kehunut ja pitää ihanana ihmisenä.

Elina kysyy, miksi Sebu on ollut etäinen. Sebun mielestä Elinan ympärillä on ollut sellainen sirkus, ettei ole halunnut tulla väliin. Haluaisi kuitenkin tutustua, kun pitää ihanana ihmisenä.

Elina sanoo olevansa talossa osin BB Ekstran juontajana, ja osin omana itsenään. Sebu uskoo, mutta vannottaa, ettei Elina huijaa koska silloin suuttuu hirmuisesti. Elina ymmärtää, ettei Sebu halunnut katsoa esitystä.

Sebasta BB on hieno kokemus, mutta ei ole hänen mielestään todellista tosi-tv:tä. Pitää myös ilmapiiriä mätänä, ja sanoo ilmapiirin ahdistavan. On talossa ehkä eri motiiveilla kuin muut, ja on huomannut itsekin toimivansa joskus samalla tavalla.

Elina kysyy, eikö klikkejä puhuta asukkaitten kesken selväksi. Seba sanoo, että kyllä, mutta asioiden käsittely jää kesken (esimerkkinä Netan ja Veeran keskustelu porelataassa viime bileissä).

Elina kysyy, tuleeko ihmiset Sebastianin luo puhumaan näistä asioista. Seba sanoo, että esim Ansku on alkanut aivan viime aikoina puhua Seballe. Kertoo siitä, miten Ansku on puhunut Mikaelista ja Mikaelin käyttäytymisen muuttumisesta, vannottaa Elinaa ettei puhu tästä Anskulle. Mainitsi myös, että Anskulle Elinan tulo taloon oli kova paikka.

Tanjan viimeaikaisesta käyttätymisestä Sebu kertoo olleensa ihmeissään, luuli jopa salatehtäväksi. Toivoo, että voivat puhua jossain vaiheessa.

Sebu kutsutaan päiväkirjahuoneeseen.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 08 Marras 2011 21:18

Makuuhuoneessa keskustelu Sebastianin ja Elinan välillä jatkuu.

Sebastian avautuu ja paljastaa muiden asukkaiden salaisuudet ja kaikki luottamuksella Sebastianille puhutut asiat. Kertoo esim. Annikan pahasta olosta, jonka Mikaelin muuttuminen ja Elinan taloontuleminen on muka aiheuttanut. Kertoo Tanjan ja Sebastianin välisestä "välirikosta", välillä on selvää jännitettä Sebastianin mielestä...

Sebastian inhoaa talon ilmapiiriä, ihmiset vaan valehtelee ja puhuu selän takana. Esim. viime bileissä altaalla Netta ja Veera juttelivat Sebastianin läsnäollessa ja olivat todenneet, että hyvä että kaikki asiat oli nyt saatu puhuttua ja kaikki olisi ok. Silti, heti Netan poistuttua, oli Veera kääntynyt Sebastianin puoleen ja tokaissut, ettei kaikki todellakaan ole ok ja kunnossa.

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 08 Marras 2011 21:22

Ben lohduttaa makkarissa itkevää Elinaa, joka kertoo miten paha olo hänelle tuli Sebastianin tilanteesta ja käytöksestä.

Ben näki heti Elinan pahan olon, ja halusi tulla heti halaamaan!

Mikael tuli makkariin myös selittämään Sebun käytöstä.

Benille tuli niin paha olo Sebastianin puolesta heti kun näki minkälainen esitys pihalla on.

Ben silittää Elinan selkää, nojaavat toisiinsa. Ben sanoo, että Miksukin tietää, että Ben tulee ensimmäisenä lohduttamaan.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 08 Marras 2011 21:25

Keskustelu mahdollisesta Rukan matkasta yhdessä BB-asukkaiden kesken. Janica kireenä ja ei halua lähteä ainakaan hiihtolomaviikolla lapsiensa takia. Töksäyttää jossain välissä Tanjalle, ettei viitsisi loukkaantua aina jos hän keskeyttää. Tanja hätkähtää suoraa kommenttia ja jää pyörittelemään silmiään.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 08 Marras 2011 21:29

Mmmmmm........Ben tsemppaa hellästi Ellua.
Huomatkaa missä käsi.

Kuva
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 08 Marras 2011 21:32

opsu kirjoitti:Ben silittää Elinan selkää, nojaavat toisiinsa. Ben sanoo, että Miksukin tietää, että Ben tulee ensimmäisenä lohduttamaan.
Kuva

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 08 Marras 2011 21:35

Janica pyytää Tanjalta anteeksi päällepuhumistaan. Istuvat keittiön vieressä ja pitelevät toisiaan kädestä.

Janica pyytää anteeksi myös Sebalta ystävänsä puolesta, kun tuli tanssimaan lähelle. Sebun mielestä Isonveljen olisi pitänyt tietää, ja taloon tulevat ihmiset pitäisi ohjeistaa siten että tietävät mitkä on rajat.

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 08 Marras 2011 21:35

Sebu tuohtuneena, miten tanssija tuli liian lähelle, ja tunsi että hänen yksityisyyttään on loukattu. Mikael ja Rami komppaavat.

[auts, tuli toinen viesti peräjälkeen, piti jatkaa samaa]

Veera tiesi niin varmasti, että Suvi pääsee lavalle esiintymään. Ben tiesi kaikkia aikaisemmin, että Lothar hakee Suvin esiintymään.

Sebu jääkaapilla. Ben sanoo, että haluaa jutella Sebun kanssa kun on selvinpäin. Sebu suostuu.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 21:41

Ben haluaisi puhua Seban kanssa, mutta ei halua tehdä sitä kännissä.

Veera Benistä: Toi jätkä on jo ihan naamat.
Suvi: Niin on Janicakin.
Rami tasasella äänellä: Se on ihan selvä asia.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 21:52

Varastohuoneen ovilla paljon porukkaa, Annika halaa Elinaa, joku selittää, että sitä tämä elämä täällä on. Jos itkettää siinä on 11 ihmistä ympärillä katsomassa, ei pääse minnekään. Elina sanoo, että on ihan ok jo, haluaa vaan käydä pesemässä naamansa ja vähän rauhoittumassa.

Elina: Mut siis kaikki hyvin, älkää hätäilkö.
Elinan mielestä on vaan niin hullua kun on ollut vasta vuorokauden ja itkee vaan. Itkee kyllä normaalistikin paljon, mutta tämä on aika erikoista silti. Elina menee lisähuoneen ovelle, Seba haluaa vielä sanoa jotain.

Seba: Yks jäi sanomatta. Anteeks anteeks anteeks ja se mikä jäi sanomatta: Kiitos. Koska sä halusit lohduttaa, kiitos oikeasti.
Halaavat ja Elina poistuu lisähuoneeseen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 08 Marras 2011 22:01

Ben: Mä oon ihan kännissä.

Jes, juottakaa se sammuksiin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 22:07

Mikael ja Ben säikäyttivät lisähuoneesta tulevan Elinan.
MikaelBen: MÖÖÖÖ!
Elina: No niinpä tietysti.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 08 Marras 2011 22:09

Kuva
Miksu ja Benkku väijymässä Elinaa lisähuoneen oven vieressä.

punaviinilasi
Intruuderi
Viestit: 258
Liittynyt: 19 Syys 2011 16:06

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja punaviinilasi » 08 Marras 2011 22:18

Janica kuulostaa varsin humalaiselta jo. Kertoo Lotharin elämäkertaa :)

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 08 Marras 2011 22:29

Annika ja Suvi kahdestaan pesässä. Annika normaalina. Suvikin.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Burph » 08 Marras 2011 22:30

Veera pötköllään makuuhuoneessa. Ehkä nukkuu.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”