71. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 15:21

Joku oli ottanut jonkun seksiasun jota Suvi olisi halunnut kokeilla. Ilmoitti haluavansa kokeilla "sitä ämmää, se missä on se alaosa", kun joku sanoi, että siellä on toinenkin leobardiasu.

Netta: Mut mä en nyt tajuu mikä tää juttu on, kun tossa on noi seksilelut tossa pöydällä eikä meille oo kerrottu mitään.
Joku (Janica/Tanja?): Ne on vaan siks et me saadaan leikkii.
Netta: Mut ei noiden kaa edes voi leikkii.
Seba: Mut ei välttämättä kaikkien kans mitä tänne tuodaan tartte leikkiä. Esimerkiks tossa oli Bubbleroomin ilmapalloja, ne voi vaan olla siinä. Sub kuitenki, se ei oo yleisradio, Sub on kaupallinen kanava. Siitä voidaan päätellä..
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 15:28

Sohvilla jutellaan siitä miten Janica pysyy niin hyvässä kunnossa, käy huvikseen juoksemassa ja välillä zumbaamassa ja keikoilla tulee liikuttua paljon. Ben kutsuttiin päikkyyn ja Suville tuli yhtäkkiä hätä "missä on se huulikiilto mikä oli tässä?"

Elina: Miks kaikki alko sätkyileen?
Suvi: Eiku jos tänne tulee joku joka voi viedä pusut mun lapselle niin mä tökkäsen ne sen käteen.

Ben tuli päikystä.
Ben: Ei oo mitään.
Suvi: Miks sä hymyilet? Siellä on taas se punnitus?
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 08 Marras 2011 15:31

Elina pyytää Janicaa kokeilemaan sukkahousu-asua.
Janica pukeutuu siihen sujuvasti ja asu sopiikin Janicalle tosi hyvin.

Elina ihastellen: "Voi että sulla on upea vartalo!! Sääretkin ihan sileät. Näköjään tuokin asu voi siis näyttää hyvältä jonkun päällä".

Monet muutkin asukkaat ihastelevat Janicaa ja Janican vartaloa.

Janica väheksyen: "No joo, mut on tolla tissi-operaatiollakin ollut oma osansa..."
Elina: "Mut ei se kaikkeen vaikuta...".
Janica: "No, ehkä mä saan vaan kiittää mun geenejä".

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 15:36

Annika kyselee Elinan tatuoinneista.

Elina: Joskus sydän on rikki ja joskus ei.
Ansku: Mikä sul oli eka?
Elina: Se on salaisessa paikassa (ei kuitenkaan sellasessa paikassa)
Ansku: Se on huulessa!
Elina vaan nauraa.
Miksu: Pidä sen päästä kiinni niin mä katon! (eivät kuitenkaan toteuta tätä)
Ansku arvailee: Jalkapöydän alla?
Elina: Eli jalkapohjassa? Ei oo. Sattuu kuulemma ihan sairaasti jos sinne tekee.
Ansku: Tarkottaaks nää jotain?
Elina: Ei mitään, ne on vaan tällaset tikarit jotka menee tavallaan niin kun läpi tolleen hassunhauskasti. Kysy välillä Mikaelin tatuoinneista.

Ansku esittelee omaa käsitatuointiaan ja sanoo, että siihen on piilotettu m niin kuin mummi. Tarkoittaa jotain muutakin. Elina etsii, ei meinaa löytää.
Ansku: Mut se ei näytä M-kirjaimelta.
Elina: Ei näytä M-kirjaimelta, miltä se sit näyttää?
Ansku: Sydämeltä enemmän.
Elina löysi viimein.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 08 Marras 2011 15:50

tuusannuuska kirjoitti:Elina: Se on salaisessa paikassa (ei kuitenkaan sellasessa paikassa)
Ansku: Se on huulessa!
Elina vaan nauraa.
Miksu: Pidä sen päästä kiinni niin mä katon! (eivät kuitenkaan toteuta tätä)
Kuva

Annika ja Miksu menevät hyvin lähelle. Elina sanoo, että nyt sais ottaa vähän etäisyyttä ja ottaa tyynyn syliin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 16:00

Mikael selittää kuinka kissa juoksee itsensä hengiltä jos sen peräreikään laittaa sinappia. Polttaa kuulemma niin paljon. Veera ihmetteli, että miksei se kissa vaan nuole sitä sinappia pois.
Mikael: Ei se pysty!

Ben ja Miksu väittää kivenkovaa, että kissa ei yllä nuolemaan peräaukkoaan. Ben on jopa asunut kissaihmisen kanssa, siksi tietää. Suvi selittää, että hänen koiransakin yltää nuolemaan peräreikäänsä.
Mikael: Mut kissa ei oo koira.
Suvi: Niin, kissa on ehkä vähän notkeempi kun koira.
Suvi: Mut onks se joku legenda se sinappijuttu?
Mikael: Mun mielestä se on ihan totta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 08 Marras 2011 16:04

Mikael, Annika ja Elina pesässä. Puhuvat jumalasta ja uskosta.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 16:04

Elina, Miksu ja Ansku menivät pesään, Elina ei suostunut menemään ensimmäisenä. Miksu meni ensin ja heitti perässä tulevaa Elinaa tyynyllä päähän...

Miksu sanoo, että tykkää Jessestä (ei se BB-Jesse vaan Jeesus-Jesse). Elina tykkää kans, ei tiedä onko uskovainen, riippuu miten määritellään, mutta uskoo jumalaan. Annikalla on vaiheita kun uskoo ja sitten kun kaikki menee pieleen ja pyytää parempaa eikä sitä tule, ei usko.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 08 Marras 2011 16:06

Samaan aikaan sohville jääneet (loput miinus Seba, joka on ollut pitkään yksin makkarissa) alkavat puhua siitä miten osan ihmisistä käytös muuttuu kun taloon tulee joku uusi.

Keskustelun alku peittyy pesäänmenijöiden hälinään ("Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...") ja Benkun Veeran kurmottamisesta syntyvään äläkkään.
Suvi ensin kysyy jotakin sen suuntaista, että tuntuuko (muista?) että joillian on hirvee tarve tyrkyttää itteensä "sille" (=Elinalle).

Suvi: Tuleeks siin sellanen olo, et feikkaaks nää ihmiset?

Tanja: Mul ainakin tulee välil sellanen fiilis et feikkaaks nää ihmiset.

Suvi: Koska kaikki pyörii yhen ihan, niinku, persees kiinni.

Tanja: Ei kaikki ja ei joka asiasta eikä siis siitä, että viettää aikaa yhessä... Mut joistain asioista mul tulee mieleen.

Veera: Ai mikä tulee mieleen?

Suvi: Että... Kun toi tietää kumminkin toi Elina kaiken sillälailla meistä ja et mimmosii me tääl ollaan--

Veera: Niin.

Suvi: --ja nyt kun se on tullu, tääl on niinku tosimoni niinku ihan persees kiinni koko ajan.

Veera: Niin.

Netta: Ja show päällä.

Suvi: Et tuleeks siin sellanen fiils, et nää ihmiset nyt vähän ehkä ylireagoi ja feikkaa?

Tanja: Mun mielest ton saman on huomannu aina ku tänne on tullu uusia asukkaita.

Veera: Niin on. Joistain ihmisistä ainakin.

Tanja: Joistain ihmisistä ja en tarkota, onko se hyvä vai paha asia enkä kenestäkään puhu nimillä, mut silloin ku Veera tuli ja (luettelee kaikki myöhemmin tulleet)-- Joistain ihmisistä olen ollut huomaavinani, että ne käyttäytyy ihan eri tavalla ja rupee vetään sitä samaa roolia mitä on saattaneet vetää myös silloin ekana päivänä kun tänne tuli. (Ben venkoilee tuolissaan ja alkaa viittoilla puheenvauoroa.)

Rami: Ja voikun voisin sanoo näihin asioihin viel jotain...

Suvi: Mu en mä oo huomannu esim. silloin ku Netta tuli-- Tottaki se alku on sellanen, et wowwowwow, mut mun mielestä se rauhottu aika nopeesti sen jälkeen.

Tanja: Netal ei ollu niin paha.

Ben alkaa selittää, kun että on ollut niin tylsää ja siinä herää paljon paremmin kun tulee joku uusi. Keskustelu siirtyy porukoitumisiin ja sen sellaiseen.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 08 Marras 2011 16:07

Elina, Ansku ja Miksu pesässä. Miksu kertoo tykkäävänsä "Jessestä".

Elina: "Niin mäkin. Kyl mä uskon Jumalaan".

Annika hieman hämillään: "Ai jaa. No, mä uskon joskus, mut sit kun kaikki menee huonosti, mä en enää usko".

Elina: "Mut siis eihän ihminen itse aina tiedä mikä sille on parasta. Eli, vaikka itse toivoisi jotakin ja se ei toteudu, ehkä sille on joku syy, joka selviää vasta myöhemmin."

Elina Annikalle: "Eiks sulle ole muka koskaan käynyt niin?"

Annika vastaa lapsellisesti: "No....emmä tiijä" ja nauraa päälle.

Elina ja Miksu keskustelevat uskon asioista aikuismaisesti ja kypsästi.
Annika pääasiassa on hiljaa ja kuuntelee sivussa, joskus heittää jonkun epämääräisen välikommentin.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 08 Marras 2011 16:23

Varasto auki ja musiikki soi. pitää olla pikkasen pläskii.
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 16:31

Ben on pukeutunut tissikorvalämmittimiin (vai mitkä noi korvaläpsysysteemit on oikeelta nimeltään) ja huiskii valkoisella ruoskalla.

Ben: Tissipää!

Janicalla on jaloissaan jalkakahleet ja käsissään lepardikäsiraudat.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2011 17:03

Asukkaat hengailee sohvaryhmällä.

Elina: Mistä te haaveilette?
Joku: Ai nyt?
Elina: Tai pidemmällä tähtäimellä.

Ben: Mä voin alottaa! Tällä hetkellä seksii, dokaamist, poreamme ja sauna. Joo. Sitte tulevaisuudessa ois sama työpaikka ja löytäs jonkun kivan tyttöystävän.
Suvi: Tällä hetkellä mä toivon et tänne marssis joku mun joku tuttu. Pidemmällä tähtäimellä mä toivon, et kotona on kaikki hyvin ja lapset voi hyvin ja kun mä meen sinne niin meillä on onnellinen elämä edessä. Mulle riittää sellanen normi perus kiva arki. Ei mulloo mitään sellasta... Kuuban matka!
Elina: No mites Veera?
Veera: BB-talossa olis ollu joku äänestys, et joku vanha asukas äänestettäs tänne ja Salar ois voittanu sen.
Annika Veeran puolesta: Ja pidemmällä tähtäimellä maailmanrauhaa ja lihapiirakka.
Veera: Joo, tää on ollu mun aiempi vastaus, maailmanrauha ja lihapiirakka.
Elina: No mut mistä oikeesti?
Veera: Mä en tiiä mistä mä haaveilen! Ehkä... lottovoitosta. Mullon kaikki..
Mikael: Mut jos sä haaveilet lottovoitosta niin sillon sulla pitäs olla jotain mitä sä haaveilet, et sä saisit sillä lottovoitolla.
Veera: No mä tekisin ne bussinkylkijulisteet.
Mikael: Ainiin ne!
Elina/Ansku: Mitkä?
Mikael: Kaikkiin bussinkylkiin oma kuva.
Veera: Skumppalasi (kädessä), sit mä oon turkiksen päällä ja sit siinä lukee, että "hyvää työpäivää köyhät".
Muut nauraa.
Elina: Okei, toi on kyllä vilpitön unelma.
Ben: Ja se on valmis laittaan tohon miljoonan.
Mikael: No kyl toi on sen verran hyvä juttu, et mäkin voisin.
Benkku pudistelee päätään.

Ramin vuoro, Elina kysyy ehtiikö se opiskeluiltaan haaveilla.
Rami: Ehdin. Nyt olis sauna ja kalja kyllä hyvä tässä vaiheessa. Muuten ei oo mitään valittamista omassa elämässä.
Ei ole pakko päästä naimisiin, Seba tarttui tähän ja sanoi, että on sanonut haluavansa naimisiin. Suvi oikoo, että Rami on sanonut että jos tulee sellanen ihminen vastaan niin sitten. Rami voisi haluta myös palveluammattiin, urheiluvälineliikkeeseen myyjäksi. Koirakin olis kiva, ei viitsi ottaa kun asuu yksin.
Ben: Mä haluun kultasennoutajan.
Tanja: Sä oot kultanennoutaja.

Elina: Mites Janica.
Janica: Mäkin voisin ottaa tällä hetkellä ton poreammeen ja että sais täällä kokea koko homman loppuun asti. Onnellisuutta ja jonkun jonka kanssa elää loppuelämän. Haluun nähä ja kokee ja matkustaa. Ja et oon terveenä ja lapsilla on kaikki hyvin. Ja ehkä mäkin voisin ottaa koiran sit kun mä en oo enää kokoajan menossa. Minidobermannin, eli pinserin.
Miksu selittää kuinka saksalainen veronkerääjä oli halunnut pelottavan näköisen ja luotettavan koiran, oli yhdeksästä eri koirasta kehittänyt dobberin.
Janica: Ens kesänä mä haluun terassin!

Samaan aikaan muutama jäi keskustelemaan rotikoista ja niiden hännättömyydestä. Suvi selittää, että häntä olisi pitänyt jo kasvattajalla typistää pentuna. Seba kysyy miksi niin tehdään.
Suvi: Kun joillekin roduille sopii typistetty häntä.
Seba: Ei oo mitään muuta kun ulkonäkö(kysymys)?
Suvi: Niin.
Seba: Onpa typerää kyllä.
Ben: Mut se on tyhmän näkönen sellanen dobermanni jos sillä ei oo typistetty (eikä ole, idiootti Benkku)
Suvi: Ja rotweiler on kans (idiootti Suvikin...)

Elina: No mistä Sebastian haaveilee.
Seba: No lyhyellä aikavälillä mä ootan et tulis sunnuntai.
Elina: Miks?
Seba: Mä ehkä ootan, et se portti ulkomaailmaan on auki taas.
Elina: Haluisitsä sinne?
Seba: No mä uskon, et jokaikinen meistä haluaa, mut kukaan täältä ei lähe vapaaehtosesti ulkomaailmaan ennenkö muitten käskemänä sitten. Pidemmällä aikavälillä sitten..
Janica: Hei ne ranskalaiset!
Joku: Kauan ne on ollu?
Janica: En mä tiedä mut alko vaan tulla nenään sellanen palaneen käry.
Rami lähti katsomaan.
Seba: Pidemmällä aikavälillä taivaaseen. Vähän lyhemmällä sit naimisiin ja lapsia.

(Juttu jatkuu, mut nyt jää kesken kun täytyy lähteä kaupoille.)
The reason I swear so much is because fuck you.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 08 Marras 2011 17:32

Suvilla niin huono olla että melkein alkoi itkemään. Käynyt pissallakin oikeesti varmaan 20 kertaa!

Suvi ehdottaa kaikille verikokeita mahdollisen sairauden löytämiseksi. On kuulemma niin paljon kipeää porukkaa.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 08 Marras 2011 17:42

^"Mul oli sellanen fiilis että mä meinasin äsken ruveta itkeen, mua sattuu joka paikkaa, ihan sormii, varpait, joka paikkaa!"

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 08 Marras 2011 17:52

Ben ilmoitti käyneensä tänään seitsemän kertaa paskalla. Myöntäkää vain, halusitte tietää.

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 08 Marras 2011 18:03

LuckyTheFox kirjoitti:Ben ilmoitti käyneensä tänään seitsemän kertaa paskalla. Myöntäkää vain, halusitte tietää.
Tanja ei vielä tänään ole käynyt.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 08 Marras 2011 18:04

Elina Mikaelin ja Benin kanssa makuuhuoneessa sängyillä makailemassa. Juttelevat niitä näitä.
Muut asukkaat sohvilla.

(Kohta varmaan Annika hyökkää paikalle tarkistamaan ettei Miksulla ole vaan Elinan kanssa mitään...)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 08 Marras 2011 18:25

Ja Annika tuli paikalle makkariin.... (yllätys)

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 08 Marras 2011 18:50

Suvi jo sanoi toivovansa, ettei tänään ole bileitä, kun on niin kurja olo.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Marras 2011 18:55

Suvi ei pysty dokaa, vaikka tulis valkovenäläistä, on niin paha olo. Veera yritti sanoa omasta pahasta olostaan, mutta Suvi vaan miettii, että nyt voi olla hänelle vikat bileet mitkä hänellä on. Tanjasta olis siistii, jos tulis bileet, Suvista ei ole.
Suville tulis hyvä olo, kun sais vaan särkylääkkeen.

Katsotaan, sano lääkäri.
a walking disaster

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 71. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 08 Marras 2011 19:11

Elina juontaa Extraa päikystä.
Sohvilla olijat arvelevat jossain vaiheessa Extran olevan Elinan pitkän päikkyvisiitin syy.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”