69. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 06 Marras 2011 17:43

Benkun puheiden mukaan kaikki muuttui Sebastianissa Janican palattua Norjasta.

kitek
Peitonheiluttaja
Viestit: 179
Liittynyt: 29 Loka 2009 20:58

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja kitek » 06 Marras 2011 18:23

Kuva

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Marras 2011 18:30

Sohvilla taas avaudutaan Sebasta.

Ben: Se niinku varastaa meiän shown.

:lol: :lol: :lol:

Suvi totesi, että nyt laski Seban pisteet. Joku meinasi, että ai talossa, mutta Suvin mielestä myös ulkomaailmassa. Nyt lähti pisteet niin laskuun. Kun miettii aiempia voittajia, niin Seba oli sellainen vähän hönö, mutta nyt laski pisteet kaikkien silmissä.

Mietittiin myös polttamista ja veikkailtiin, että ehkä on käynyt salaa röökillä. Netta ei usko. Nyt on jotain sellaista, mikä laittoi sen polttamaan.

Ollaan varmoja, että Seba on ollut uskis. Sitä ei voi feikata. Mutta Suvi on varma, että nyt on Seban oikea ulkomaailman lookki. Ei ole enää uskis, mutta on joskus ollu.

Edit. No nyt Suvi jo selittää jostain kaverista. Ei halua puhua tarkemmin, ettei kukaan tunnista. Mutta Seba on varmaan samanlainen. Sairaus on todettu jo toiselle asteelle. Sillä on kaksi persoonaa, eikä muista aina mitä tekee ja sanoo.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 18:34

Suvi: "jos se (Sebastian) on jakomielitautinen"
Ben:"Mikä se on?"

Suvi alkaa kertoa ystävästään, jolla on useampi persoona.

kitek
Peitonheiluttaja
Viestit: 179
Liittynyt: 29 Loka 2009 20:58

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja kitek » 06 Marras 2011 18:41


Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 06 Marras 2011 18:54

DC2:sta ~tunnin takaa. Tanja ja Suvi laittavat kahdestaan hiuksia kylppärissä.

Tanja: Vitsi ku olis taustamusaa.

Suvi: Jotain angstiheviä.

Tanja: Tai tietsä mikä on hyvä?

Alkaa naureskellen loilottaa Vittu kun Vituttaa -biisiä.

Suvi (kuunneltuaan hiukan kärsivän näköisenä): Meinasin just mennä sanoo tonne, et nonii, sit flippas Tanja!

Tanja, edelleen naureskellen: Se olis tilanteeseen sopiva biisi.

Jatkavat hiustenlaittoa, jotain hajakommentteja siitä.

Suvi: Mä mietin kaikkii niit taivas- ja helvettiviikkoja--

Tanja: Eihän nyt oikeesti tos oo... Siis eihän se (Seba) oo feikannu, se on vaan ehkä tullu tänne vähän silleen, et se haluu antaa ittestään pikkasen asiallisemman kuvan ja sit se, et ulkonäköö ei saa muuttaa ja blai blai, niin sit se on tullu tänne ton näkösenä ku on-- Sil on nyt menny hermot täällä joihinki asioihin ja se purkaa sitä sillä, et se haluu muutoksen ja se sit niinku alottaa sen sillä et (möristää ääntä) "Hei, mä en oo se mikä mä oon kertonu olevani--"

Suvi: Ei tollast muutost voi vetää yks kaks hatust tolleen.

Tanja: Joo mut siis tiätsä ku mä tiedän-- Mä oon itte ollut joskus 15-vuotiaana ihan samanlainen.

Suvi: Mut Sebastian ei oo enää viistoista!

Tanja: Ei ookkaan, mut se purkaa v*tutuksensa niinku olis.

Suvi huokaa syvään, hiustenlaitto jatkuu vähän aikaa hiljaisuuden vallitessa.

Tanja: Mun on kyl pakko sanoo, anteeks vaan, et mä oon tosi onnellinen, et mä voitin sen oljenkorren, et mä pääsen näkee vielä et miten tää pelleilysirkus jatkuu ens viikolla.

Suvi: Niinpä.

Tanja: Koska mun mielest tää muuttuu koko ajan kiinnostavammaks ja kiinnostavammaks, on hauskaa kattoo ku ihmiset flippaa ja niin hauskaa, et sen tekee välillä joku muukin kun minä.

Suvi: Joo, en mäkään kyl nyt pois halua lähtee.

Tanja: Joo, tää muuttu just ihan hauskaks. Ja sit must on ollut ihana huomata täs viikonlopun aikana et tääl kaikki muutkin faittaa keskenään eikä vaan mun kanssa.

Suvi: Joo.

Hiustenlaitto jatkuu, jutunaihe vaihtuu suorassa mahdollisesti esitettäviin kysymyksiin yms..

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 06 Marras 2011 19:02

Seba ja Janica juttelee.
Janican mielestä Suville pitäisi kertoa, jos tämä on sen viimenen päivä talossa.
Janica kehui Sebastianin näyttelemistä.
Kahden tunnin kuulutus tuli.
Janica pesee peilejä makkarissa.
Seba tais mennä vessaan.

Stefan: kolme ja puol tuntia niin pääsee kotia (toivottavast)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Marras 2011 19:02

Siivous alkoi. Janica tuli makkariin pesemään peilejä ja Sebastian oli siellä. Kuiskivat jotain, että aika voimakkaita tunteita herättää. Janica ehdotti, että Annikalle kerrottaisi aiemmin, jos joutuu tänään lähtemään. Ja Suvi otti myös aika raskaasti. Janica huomioi myös, että Miksu suunnilleen myhäili vaan, että hyvä kun eivät olekaan kavereita. Sebastian totesi, että oli hyvä testi, miten porukka käyttäytyy. Beninkin reaktiot tosi voimakkaita häntä vastaan. Kuulivat jonkun tulevan ja Seba lähti vähin äänin pois, kun Suvi astui makkariin.

2 tunnin kuulutus.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 06 Marras 2011 19:28

Annika ja Mikael juttelevat Sebastianista lisähuoneessa. Mikael toteaa, että hänellä on päässään monia teorioita, mikä Sebastianin kohdalla on kyse. Annika haluaisi kuulla Mikaelin teorioista, mutta Mikael ei halua kertoa, ennen kuin on itse varma. Annika haluaisi kuulla edes yhden teorian, mutta Mikael ei suostu.

Mikael kysyy, mikä juttu voisi olla kyseessä. Annika alkaa pohtimaan, voisiko tämä olla BB:n antama juttu. Mikael nyökkäilee. Annika pohdiskelee myös, onko Sebastianin rooli ollut tämänpäiväinen vai aikaisempi. Annika toteaa, että on se kumpi tahansa, hyvin on vetänyt roolia.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Marras 2011 20:12

Pääsivät sisälle. "Siel on Tehoo!" Ben varasi heti kaksi. Myös Rami saa nyt ensimmäistä kertaa talossa Tehoa. Suvi ei nyt ota, koska juo vaan viinan kanssa. Oli karkkikulhokin pullojen takana, vaikka aluksi näkivät pelkät juomat.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 06 Marras 2011 20:46

Kuva
Ihanat Suvi ja Janica odottelee talkkarin alkua sohvilla. [smilie=a_smitten.gif]

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Marras 2011 20:51

Suvi selittää taas, miten oli heti ihan varma, kun näki Sebastianin keesin, että se on sen tyyli. On ollut aiemminkin samanlainen. Näki ihan heti.
Ben: Miks sillä on sit sellasii punasii pisteit pää täys?
Suvi: No sil on vaa rupii.
Miksu kevensi tunnelmaa ja sai muut hieman naurahtamaan: Mut hei se on "Tynen tyyliin"!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Marras 2011 20:55

Kymmenen minuuttia suoraan lähetykseen. Sohvilla Suvi miettii että tälle on oikeasti varmaan ihan looginen selitys. Veeran mielestä melkein kaikki kummallinen talossa tapahtuva on BB:stä lähtöisin. Suvi huomauttaa Sebastianin sanoneen, ettei antaisi ystävyyssuhteiden mennä ohjelman takia. "Se vanha Sebastian, siis", Suvi hymähtää.

Suvin mielestä heti kun Sebastian tuli päiväkirjahuoneesta, siitä huomasi, että tuo on oikeasti sen joku tyyli, joka on ollut sillä aikaisemminkin.

Ben ihmettelee, mitä punaisia pilkkuja Sebastianilla oli päässä. Suvi sanoi Sebastianilla olleen aika paljon rupia. Ben ihmettelee, mistä sellaisia on tullut. Keskustellaan myös siitä, menikö Sebastian päiväkirjahuoneeseen itse vai kutsuttuna. Veeran mukaan kutsuttiin, Benin käsityksen mukaan meni itse.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 06 Marras 2011 21:09

Suvi Seballe: Onks sulla lävistystä alapäässä?
Seba: Mä en aio jutella.
Ben: Jos Susanna kysyy sulta jotain niin aioksä vastata?
Seba: Se nähään sitten.
Suvi: Olemme saaneet uuden asukkaan.

Asukkaat keksivät, että taloon on tullut Seban kaksoisveli. "Sillon pienempi nenä!"

Annika: Seba onks sun ranne kipee? Onks sun ranne kipee?
Seba: No kato tosta noin, ei varmaan olis tota jos ei olis kipee.

Tanja: Tietsä mitä, sit kun sun hiukset kasvaa niin tohon sivulle saa ajettua ihan sikamakeita kuvioita, niin ku sydämiä tai jotain.
Sebaa hymyilyttää.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Marras 2011 21:21

Joku kysyi, miksi Seballa on punasia pisteitä päässä.
Ben: "Sillä on syöpä."
Veera: "Miks me puhutaan, niinku Sebastian ei olis täällä?"
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Marras 2011 21:37

Asukkaat jaksavat spekuloida Sebasta. Suvikin puhuu, mitä entinen Seba ei olis tehnyt. Miksu väsyneenä toteaa: "Ja mä uskon, et Seba on oikeesti avaruusolio."

21:46 Vittuilu jatkuu by Ansku, Veera ja Suvi pääosassa. Entinen Seba oli kivempi ja Seballa on kaksoisveli Matias. Veera: "Kattokaa sitten, kun tää tyyppi juo limua."
Seballa on aina nälkä, mut Matiaksella ei jne.
a walking disaster

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Marras 2011 21:45

Sebastianilta kysellään miksei pidä enää ristiä.
Suvi: Ei se oo Sebastian!
Joku muisti, että Seba oli nähnyt viime yönä unta, että sisko ja veli tuli taloon.
Ben: Sen unet on aina pitäny paikkansa.
(Ehkä muuten pitää nytkin, kun tulee seis-tehtävässä läheisiä. :o ) Miksu heitti, että uudella tyypillä on arpi kädessä ja Seballa ei ollut. Annika hämmästyi ja Miksu nauroi, ettei vaan ole nähnyt sitä ennen. Nyt Suvi alkoi miettimään, että olisiko vähän friikkiä, jos Seballa olisi oikeasti tuollainen kaksoisveli. Toinen palvoo Jumalaa ja toinen kauhea satanisti.

Edit. Veera: Kattokaa ny se kattoo noit lamppuja ja kameroita ihan ku se ei ois ennen nähny niitä!
Myös se huomioitiin, että Seba tykkäsi aina mehuista ja nyt uusi tyyppi, Matias, juo Jaffaa. Seba vaan pyörittelee silmiä ja on hiljaa.

Edit2. Joku: Onks Sebastian makuuhuoneessa?
Pohdittiin miksei Seba muka muistanut eilistä Hasselhoffia.
Suvi: Sil on jakomielitauti!
Seba: :roll:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Marras 2011 21:53

Tanja kysyy, miks ihmisillä on tarve kategoroida joitain pelkästään ulkonäön perusteella. Ansku komppaa.
Veera ei uskalla mennä nukkuu Seban takia, kun pelkää unesa käyvän toteen, että joku tulee ja puukottaa. Voi jumalauta näitä!

22:03 Tilanne jatkuu ennallaan, melkeen alan kohta itkemään. Tuolla muutamia toivottavasti hävettää isosti, kun huijaus selviää. Käytös on niin törkeää jo tossa ignooraamisessa.
a walking disaster

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 06 Marras 2011 22:19

Sebastian aloitti shownsa mainostauolla.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 06 Marras 2011 22:19

22.19 Seba aloittaa tilityksen.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Marras 2011 22:23

Hilma kirjoitti:22.19 Seba aloittaa tilityksen.
Nyt lähtee loputkin hiukset
ja noin

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 22:23

Ben alkoi oman tilityksen, hän otti Seban huudon Janicalle tosissaan, eikä halua sellaista. Benin omassa perheessä äidille on huudettu ja Ben ei tykkää siitä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”