69. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Marras 2011 22:23

Nyt Seba kertoo, ettei ikinä ole ollut näin tulehtuneessa porukassa, kuinka riidellään, huudetaan toisille typeristä asioista.
Seba teki tämän, jotta porukka tajuaisi kuinka tyhmää tämä on. On halunnut näyttää angstaamalla, huutamalla tyhmistä asioista. Voi jatkaa näin, mutta toivoo, ettei kukaan enää jatkaisi sillä tavalla. Toivoo, että jatkossa elettäisiin huippuaikaa. Janicaa vastaan hänellä ei ole mitään ja Janica tietää.
Suvi alkaa huutamaan, vitun biatch.
Tanja sanoo, että hän ymmärtää. Benkku ei halua, että kukaan huutaa naiselle, hän on joutunut sellaista näkemään. Ben suuttu oikeesti. Jatkaa, että tämä on hänelle arka aihe. Miksu koittaa sanoa jotan Benkulle väliin, mutta Ben on nyt marttyyrinä.
Seba vetää kaljuksi Suvin avustuksella.
a walking disaster

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Marras 2011 22:26

Sebastian paljastaa. "Nyt on tullut aika kertoa..." On ollut 10 viikkoa talossa. Ei ole koskaan ollut yhtä tulehtuneessa porukassa. Kaikki haukkuu toisiaan, riitelee kaikesta yms. Toivoo että yhteishenki paranisi nyt, eikä olisi aamusta iltaan tätä samaa vääntöä. Haluaa tempauksella herättää muut, ettei tässä ole mitään järkeä. On raivostunut kaikista asioista ja huutanut jokaiselle ihan pienestä. Suvi hymyilee melkein kyynelehtien. Seba voi jatkaa samanlaisena ihmisenä, jos niin halutaan, mutta ei siinä vaan ole mitään järkeä. Eli toivoo, että loppuaika olisi nyt oikeasti huippua.

Ei ole mitään ketään vastaa, eikä etenkään Janicaa. Janica on ollut mukana eilisestä asti. Seba meni halaamaan Janican kanssa.
Suvi: Eli sä tiesit! Saakelin bitch!
Seba kertoi vetäneensä vain poskareita ja se oli eka tupakka koko elämässä.

Benin ekat sanat: Joo. Okei.
:lol:
Haluaa sanoa, että oikeesti on niin väärin huutaa naiselle. Seba totesi vain näytelleensä koko ajan. Joo mmm mutta Benkun kotona on tapahtunut sitä, että äidille on huudettu.

Seba kysyi haluaako Suvi vanhan Seban takaisin. Suvi haluaa ja ajaa Seban keesin. Tosin Suvi olisi halunnut, että Seba pitää sen. Seba ei halua enää sitä. Ben on vielä oikeesti vihanen Seballe. Oikeesti mmm.
Seba: Ei tapahtunu mitään.
Ben: Mut mun silmissä tapahtu. Mmm.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 22:27

Sebu huomautti, että hyvä ihme, jos on kymmenen viikkoa tunnettu niin ei nyt yhdessä päivässä voi olla toisenlainen. Miksun kanssa high fivet sille.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 06 Marras 2011 22:28

Ben yritti väliin aloittaa keskustelua kuinka vihainen on Sebastianille.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 22:31

Ben haluaa jutella Sebastianin kanssa. On sanonut jo aika monta kertaa jotain tyyliin että "Mä toivon et sä ymmärrät miten iso asia tää on mulle".
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Marras 2011 22:32

David Mills kirjoitti:Ben yritti väliin aloittaa keskustelua kuinka vihainen on Sebastianille.
Sebastian taisi sanoa olevansa myös vihainen Benkulle niistä asioista mitä Benkku Sebasta sanoi, koska olivat selvästi ajatuksia pidemmältäkin ajalta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Marras 2011 22:32

Seba tykittää sitä, miten muutamat reagoivat. 10 viikkoa tietynlainen ihminen, niin luulis tajuavan, ettei hetkessä muutu.
a walking disaster

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 06 Marras 2011 22:35

Ben itkee vessassa.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 06 Marras 2011 22:36

Janica ja Ben itkevät vessanpytyllä. Ben sanoo, että oli niin vihainen. Itkee ihan tosissaan Janica sylissään. :unbelievable:

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 22:36

Ben itkee vessassa. Janica menee halaamaan "anteeks". "Mä olin niin vihanen, ja tuntuu ettei Sebastian tajuu tätä juttuu".
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Marras 2011 22:37

Ben kertoi ennen vessareissua Seballe, että oli oikeesti halunnut lähteä tän takia.
a walking disaster

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 06 Marras 2011 22:37

Beniä heitelty pienenä seinille ja muita. Ei halua kuulla tuollaista (naisille huutamista?). Ei ole silloin kivaa talossa. Stefan oli kuin hänelle pappa. Siksi itkee.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 22:40

Ben rekrytoi Ramia. Stefan sanoi Benille lähtiessään, että Benin ja Ramin pitää taistella.

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja jamppa » 06 Marras 2011 22:41

Sebastianin purkauksen jälkeen Ben kertoo, että hän ei halua, että kukaan äijä huutaa naiselle koska hänen perheessä on ollut semmosta. Ben ei tiedä mitä hänelle tapahtuu siiä vaiheessa eikä halua että kukaan tekee sitä. Ben suuttui oikeesti.

Ben: Sebastian mä toivon et sä tajuut et mulle toi on arka aihe
Seba Mikä?
Ben: Se mitä mä äsken sanoin
Seba: No joo joo mut
Ben: Ni kukaan ei tee sitä enään koska mä suutun sillon
Seba: Mitä?
Ben: Ei mitään
Seba: Katos nyt tässä oli kyse siitä että mitään ei ole tapahtunut.
Ben: Mut se tapahtui mun silmissä.

Sitten Sebastian pyytää Suvia ajamaan hiukset.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 22:51

Ben tulee vielä selittämään olkkariin, että oli niin arka aihe, jos nainen itkee ja mies huutaa sille, ja sit rupee nyrkit heiluu tai jotain (sebu: no sellast ei ollu), ni mä flippaan ihan täysin. Sebu ei nyt tajua. Ben jatkaa että olis varmaan tullu kantamaan Sebun pois pihalta.

Ben: "mut tajusitsä Seba nyt ees vähän"
Seba: "no en mä nyt ihan, voidaan vaik jutella pesässä jos sä haluut"
Ben: "no en mä haluu jutella siitä, mut voin mä siitä jutella"
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 22:52

Ben tuli vessasta ja kysyi, kuuliko muut miten yleisö vislasi, kun Ben vastasi (Elinalle/Susannalle) toivovansa näkevän ystävät ja ehkä Amankin talon ulkopuolella. Tuli niin hyvä fiilis Benille. Minusta se kuulosti kyllä enemmän sellaselta "niinhän sä luulet" -vislaukselta.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 06 Marras 2011 22:52

Sebastian sanoi: Toivottavasti sä ulotat tuon käytöksesi myös muualle elämän alueillesi, Ben. :lol:

Sebastian ja Ben pesään. TADAA!

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 22:56

Seba lataa Benille näkemystään tämän oudosta suhtautumisesta Sebaan tämän angstausepisodin aikana. Ei todellakaan olisi tehnyt niin, ellei olisi jo ennalta jotain Sebaa vastaan. Benkku sanoo flipanneensa kokonaan ja perustelee käytöstään sillä. Seba muistuttaa olevansa itse avioerolapsi ja kunnioittavansa naisia. Ben kysyy, onko Sebaa heitelty seinään ja nähnyt miten äitiä on hakattu. Seba sanoo nähneensä itsekin rankkoja asioita, mutta ne eivät liity tähän mitenkään.

Seba sanoo, että kymmenen viikon tuttavuuden jälkeen ei ole järkeä, että Ben yhtäkkiä raivostuu Seballe asiasta, joka ei todellakaan ole Seban tyylistä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Marras 2011 22:59

Benkku selittää, et jos tulee viel tällasii, et naisiin kohdistetaan jotakin, niin älkää tehkö sitä.
Seba: "Mä en nyt tajunnut".
Ben: "En viitsi enää kertoo, kertokoon joku muu koska mulle tulee paha fiilis siitä."
Seba: "Tajusiksä nyt yhtään mistä oli kyse?"
Ben: "Joo joo, tajusin, mutta mulle tuli niin paha fiilis, et mä toivoin, et mä lähen pois. Toi oli mulle arka aihe, et jos mä nään et nainen itkee ja mies huutaa sille mmm. Ja sit rupee nyrkit heiluu tai jotain ."
Seba: "No sellasta ei nyt oo ollut."
Ben: "Mut se riittää, et mä nään, et nainen itkee ilman syytä."
Seba: "Mä toivon, et sä otat kaikkiin elämän osa-alueisiin ton saman mentaliteetin."
Ben: " Mä en ees muista mitä mä sanoin, jos mä oisin nähny uudestaan, mitä teit Janicalle, ni mä oisin tullu kantaa sut pois."
Seba: "ei Janica oo itkeny missään vaiheessa."
Ben: "Mut tääl oli kaikilla semmonen fiilis. Ja mä menin tonne pihalle ja näin, et siel oli tosi surkeeta."


Seba jatkaa, että Janica nauro koko ajan ja Miksukin toteaa tämän. Benkku kysyy, tajusko Seba pointin. Ei tajunnut ja sanoi, että voivat puhua vaikka pesässä. Ben ei jaksais puhua. (häääh!?)

Ben sanoo vähän myöhemmin, että Janica voi kertoo Benkun tilanteen. Seba vaatii Benkun pesään. :tu
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 23:09

Ben sai kaivettua Sebalta anteeksipyynnön. Ben haluaa kertoa asian, jota Seba ei saa kertoa kenellekään. Sanoo, että Rami on kokenut samoja asioita kuin Ben, eikä Seba saa puhua mitään tästä kuulemastaan Ramille. Ben sanoo, että Rami oli Benin puolella tässä asiassa.

SEba kysyy, miten Matin huuto Annikalle vaikutti. Ben oli kuulemma silloinkin vihainen ja Miksu näki sen, Benin olisi tehnyt mieli mennä halaamaan Annikaa, mutta ei voinut kun oli eri puolella.

Seba kertoo kilahtaneensa Benin nuuskapuheille.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 23:12

Ben kertoo Seballe pesässä että Ramilla on sama juttu, että Sebu ei saa kertoa kenellekään, mutta Rami antoi ymmärtää että on nähnyt samoja juttuja kuin Ben. (viitaten kotiväkivaltaan)

Sebu ihmettelee, miksei Ben puuttunut siihen kun Stefan huusi Suville jatkuvasti. "Mä pidin sitä tsoukkina".

Sebu: entä sitten Matin vedot täällä talossa?
Ben: Mä olin sillon vihanen. Tosi vihanen. Miksu huomas ja Annika huomas.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 06 Marras 2011 23:12

Seba: Entä kun Dädi huusi Suville ja Suvi kyynelehti, eikö häirinnyt?
Ben: Huomasin sen olevan tsoukkia.
S: Entä kun Matti huusi Anskulle?
B: Ärsytti. Kerroin Miksulle että ärsytti.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”