68. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Marras 2011 23:29

Suvi huutaa kurkku suorana, kun on Janican tanssiparina ja J haluis ihan eri biisin, kuin Suvi. Janica vaan nauraa ja Anskukin röhöttää taustalla. Mahtavaa menoa. :D

Ohjaaja zoomaa Janican haarojen väliin, pikkupöksyt vilkkuu hameen alta.

Eki: "Janica taistele"
Suvi: "sulla on jotain angsteja mua vastaan, toivon, että lähdet huomenna himaan."
Ben: "mama, älä viitsi."
Suvi: "okei, mä lopetan tanssin nyt. Papa, mä oon sanonut sulle koko illan, joten oikeesti, nyt lopeta, miksi sä jatkat?."
Eki: "Mutsi, ihan leikillä."
Suvi: "Jos mä oikeesti sanon, et lopeta, ni lopeta!"

Ben jotain koittaa sanoa Suville, mutta Suvi on kiihkona, kun joutunut kuuntelee 10 viikkoa ja uudetkin koittanut sanoa. Ben selittää Suville, että jos hänelle tollasta heittäis, niin haluais, että se heitetään kahdestaan.
Ben huutaa, miksi Suvi on hälle vihanen. Suvin ääni kohoaa taivaisiin. BEn pyytää olemaan aikuinen, mutta Suvi vaan huutaa, kuinka Eki vittuilee.
Suvi kieltää Benkkua kuuntelemasta, kun hän avautuu.
Seba puuttuu asiaan sanomalla Benkulle, että älä avaudu vain toiselle, puhu molemmille.

Benkku haluaa mennä huoneeseen puhumaan, mutta Suvi vaan huutaa.

Nyt hiljeni.
a walking disaster

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 05 Marras 2011 23:32

Tanja kertoi tupakkapaikalla, että hänen äitinsä oli kysynyt: Tanja miks sulla on äityshousut? "Jaa ei mahu enää muutkaan. Se ei hokannu." tanja: kaks ja puol kuukautta ennen laskettua aikaa ollaan syömässä porukoiden kaa. Nousen siit ruokapöydästä ja vien lautasen tiskikoneeseen. Faija: Tanja, oletko raskaana? Jaa näytänkö mä siltä? Itseasiassa näytät. Jaa kai mä sit oon. Sit kävelen pois. Kaikki muut jää sinne ihan hiljaa ja: Must tulee mummo, olipas kiva juttu.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 05 Marras 2011 23:32

Suvi vs. Eki, Suvi huutaa tanssin aikana Ekille, että toivoo tämän lähtevän huomenna pois. Lopettaa jopa tanssin ja alkaa huutaa Ekille, että tämä lopettaa Suvin kiusaamisen. Suvi avautuu Benille siitä, että nyt on mennyt hermot. Ben haluaa, että näistä asioista puhuttaisiin kahden kesken. Suvi kertoo, että Netta on kommentoinut samaa Ekistä. Suvi kieltää tiukasti Beniä sekaantumasta asiaan! Sebastiankin kommentoi Benille, että sano tuo asia kummallekin, älä vain Suville. Eki istuu tuolilla eikä juuri osallistu asiaan. Ben ei halua, että Suvi huutaa Benille.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 05 Marras 2011 23:35

Suvilla ja Benillä huutokisa Stefanin vittuilusta. Alku meni ohi, muitta äkkiä sain kiinni mistä oli kyse.
Benin mielestä Suvin ei tarttis alkaa vatvoa tätä asiaa kaikkien edessä, vaan mennä pihalle sen kanssa kahestaan.
Suvi on erittäin vihainen Benille siitä koska se puuttui tuohon asiaan.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 05 Marras 2011 23:35

Tanja kertoo että pöllii kaupasta meikkejä. Keskustelu päättyy, kun Tanjalle tulee tanssivuoro.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 05 Marras 2011 23:39

Suvi on jäähyllä ulkona, Ben tulee paikalle ja Suvi käskee tämän painua helvettiin, koska on Benille oikeasti vihainen äskeisestä. Ben alkaa sepostamaan olleensa Ekin kanssa vessassa ja sanoneensa Ekille, että tämän pitäisi rauhoittua. Ben ei halua, että kukaan sanoo toiselle, että haluaa tämän tippuvan. Suvi ei jaksa tuollaista v*ttuilua enää, ei tiedä miksi Eki sitä jatkaa, vaikka joskus oli jo parempi tilanne. Tänäänkin jokaisen Suvin tanssivuoron aikana Eki on kannustanut muita ja kuittaillut Suville esim. punaisesta liinasta.

kakkapylly
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Loka 2007 10:55

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja kakkapylly » 05 Marras 2011 23:40

Janica ja Rami pesässä. Kohta alkaa tapahtumaan...

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 05 Marras 2011 23:43

Suvi siirtyi yksin terassille.
Sebastian puolustaa Suvia Benille.
B: Mä en taho että rupee huutaa jengille
S: mä en taho myöskään. Tuo ajoitus oli vain väärä
B: Mä sanoin sille että lopeta
S: Se ei tiennyt miltä tilanne näytti sille

Sebastian puolustaa Suvia Benille edelleen. Stefan suolaa sitä

Ben Suvin luo. Suvi käskee painua helvettiin.
Suvi: Mä oon kuunnellu tuota vitun läskiä jo seittemän viikkoa huumorilla. Tekis mieli mennä vetämään sitä lapiolla naamaan. Mä en tiedä mikä tuota vaivaa. Mä tahdon että se lähtee huomenna koska se urputtaa mulle koko ajan. Mä tahon että se lähtee huomenna
Ben: Mä huomasin sen kerran kun se vittuili sulle. Koitin saada sen rauhoittumaan blaa blaa blaa...
Suvi: Mä tiedän ettäse antaa mulle pisteet joka kerta ja se vittuilee mulle joka päivä. Joka kerta kun mä oon tansinu niin se huutelee mun parille koko ajan jeejee. Sit se tulee mulle jotain "missä on sun punainen liina"

Suvi latelee kunnolla Stefanista Benille

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 05 Marras 2011 23:43

Ben: "Sä tiedät etten mä ajattele kellekään pahaa" :lol: :lol:
Iida :love61:

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 05 Marras 2011 23:51

Ansku pk:sta, tanssit loppuu, mutta poreallas avautuu!

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 05 Marras 2011 23:54

Janica sanoo pesässä suoria sanoja Ramille Veerasta.

"V***u se Veera on niin kaksnaamainen kuin olla ja voi. Se on koko ajan urputtamassa mulle vastaan jotakin. Niin kun se kahvinkeittokin tossa pari päivää sitten, kai mä nyt 15 vuoden kahvinjuontikokemuksella osaan kahvia keittää. Nettakin kertoi, et se Veera ei ollut sillon haaremiviikon voitettuaan edes halunnut halata muita tyttöjä". "Mä vihaan tollasta ämmää. Mä inhoan tota ämmää. Vihaan sen puhetta ja kaikkea mitä se sanoo."

"Mä vihaan tota Tampereen rekkalesbon murretta. Se on rekkalesbon kieli. Hyi helvetti." "Tieräksää ja määäää nääään," "Sit sillä on koko ajan ollut jotain mua vastaan, ihan sama mitä sanon. Mä inhoan sen tekonaurua. Se on ällöttävän epäaito ja äijämäinen. Hyi yäk!"

Rami on hiljaa ja myöntelee... Rami ei oikeastaan saa edes puheenvuoroa että voisi puhua lauseensa loppuun.

Kehuskelevat välillä toisiaan. Rami kertoo että valitsisi Janican ja Janica kertoo, että valitsisi Ramin talon miehistä. Rami itsekin kokee olevansa talon "mies". Janica jatkaa Veeran arvostelua...

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 68. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Marras 2011 23:55

Takaumaa n. 23:39:

Ben ja Sebu.

Seba: ”Se on väärin, kun daddy on suolannut Suvia ja sä meet siihen sanomaan, että älä Suvi sano noin. Välittyy sellainen viesti, että
Mutsi, ole hiljaa. Tottakai välittyy viesti, että Suvi on väärässä. Sun olis pitänyt dadylle sanoa, että älä suolaa Suvia.
Ben: ”Mut mua ärsyttää semmonen, et sanoo naaman edessä.”
Seba: ”Mut daddy sano naaman edessä.”
Ben: ”Mut se ei sanonut, että toivon, et tiput. Suvi sano.”


Kuulostaa hassulta, mutta Benkku kuulostikin tossa tilanteessa.
a walking disaster

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Mole » 05 Marras 2011 23:56

Huvittava tilannekuva tuossa kun Ben ja Suvi selvittelevät asioitaan plus Miksu työntää lasta ja raahaa kuollutta koiraa taustalla.

Avatar
Lillian33
Kyttääjä
Viestit: 75
Liittynyt: 13 Syys 2011 12:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Lillian33 » 05 Marras 2011 23:58

Ben Suville: "Mä oon sanonut daddylle muutaman kerran tosta, et rauhottuu noiden juttujen kans", eli tarkoittaen Ekin vittuilua Suville. Onko joku ollut todistamassa moista tapahtumaa? :D
1. Sebastian 2. Janica 3. Tanja 4. Suvi 5. Mikael

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”