67. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

67. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 03 Marras 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 67. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 66. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 04 Marras 2011 00:00

Sebastian sai varastetun matkalaukkunsa takaisin rukoilemalla. Hallelujaa!

Eli siis oli nukkunut junassa ja sinä aikana matkalaukku oli kadonnut. Myöhemmin se sitten löytyi kun jotkut toisessa vaunussa matkustaneet venäläiset olivat palauttaneet sen konduktöörille. Mitään ei puuttunut vaikka sisällä olikin arvotavaraa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Marras 2011 00:03

Kaikki asukkaat olleet jo pidemmän aikaa makkareissaan ja äsken sammui valot.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 04 Marras 2011 00:57

~0:55 - Sebastian käveli peitto ympärillä keittiöön tekemään syömistä.

Kuva
Sebun ruokahetki. Puuroa ja viinilasillinen maitoa.

01:13 - Sebu takaisin sängyssä. Kulaus vettä patjan alle piilotetusta pullosta ja pää tyynyyn.
Iida :love61:

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 04 Marras 2011 08:57

8:55 - Kaikki nukkuu. Varastohuoneen summeri alkaa soida. Eki kipittää varastohuoneeseen. Tutkii sitä muttei löydä mitään.

8:59 - Eki palaa makuuhuoneeseen ja samalla BB herättää asukkaat.

10:12 - BB: "Asukkaat, kokoontukaa sohville"

10:15 - TV meni päälle. Näyttivät pätkiä "Seis" -komennoista, joissa Ansku ja Suvi liikkuivat
Iida :love61:

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 04 Marras 2011 10:16

Asukkaille näytetään Seis!-klippejä niistä asukkaista jotka on mokanneet.
Annika väisti kalaa ja Suvi nauraa käkätti & heilui ruokapöydän ääressä.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 04 Marras 2011 10:18

Asukkaat kutsuttiin sohville. Tanja epäilee videota telkkarista, jossa kerrotaan nimeämisistä. Sebastianin mielestä nyt tulee "seis-tehtävän jutut". Tanjan mielestä kukaan ei ole liikkunut seis-käskyn aikana.

Telkkari menee päälle. Veikkailuja sohvilla, mitä sieltä voisi tulla. Näytetään videota seis-tehtävän aikana. Ensin Annikan liikkuminen kalojen ollessa talossa ja sitten Suvin nauraminen Netan tullessa taloon. Suvi sanoo, että hän ja Annika ovat siis äänestyksessä ja Suvi ja Annika kättelevät toisiaan.

Videon jälkeen hiljaisuus ja asukkaat huutelevat, että jotain tapahtuisi. Lopulta Suvi kutsutaan pk-huoneeseen. Veera sanoo, että voi tulla vielä oljenkorsi. Annika naurahtaa, että "ai että kahdestaan!?" Annika heittää, että kilpailuna on, kumpi tanssii pidempään.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 04 Marras 2011 10:44

Nimeämiset on alkaneet.

11.20 - Asukkaat spekuloivat sitä, kauan kausi vielä kestää. Miettivät jos ovatkin talossa jouluun asti. Ben on huolissaan työpaikkansa johdosta, koska on ottanut töistä vain 3 kuukautta vapaata. Seba ja Ben vaativat Tuntematonta Sotilasta telkkarista jos ovat talossa itsenäisyyspäivänä, samoin Linnanjuhlia toivotaan.
you've got the dream but not the drive

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 04 Marras 2011 11:34

JohnDoe kirjoitti:~0:55 - Sebastian käveli peitto ympärillä keittiöön tekemään syömistä.
Sebastian kertoi tänään, että lähtee aina peitto yllään liikenteeseen esimerkiksi pk-huoneeseen jos on aamuseisokki. (Keskustelu nyt vain jotenkin lipesi tähän aiheeseen.) Joku sanoi, että se varmaan kielletään nyt sitten.

Myöhemmin päivällä Annika kävi päikyssä itsekin peittoon kääriytyneenä ja toi tiedon, että peittoja, huonekaluja tai mitään muutakaan ylimääräistä ei sitten enää viedä pk-huoneeseen, eikä peittoja myöskään tuoda makuuhuoneen ovea edemmäksi.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 04 Marras 2011 12:03

(Entiset?) kissatappelijat keskustelevat leppoisasti. Annika laittaa Janican hiuksia. Janica tilasi kiharoita, sellaisia vähemmän kiharoita kiharoita. Janica muistelee Amandan tatuointia, joka näytti siltä kuin "sieltä" tulis karvoja. Janica toivoi hiusvärejä taloon. Annica kertoo, ettei herännyt ulkoiluttamaan koiraa. Rami makoilee mietteliäänä yksin makuuhuoneessa. Veera pk:ssa. Janica oli onnenllinen ettei mokaillut Norjassa (viinan kanssa toim. huom.). Tanja pk:hon.

Janica kertoo Robertosta, että Roberto sanoi että Janica oli vaan hänen tyylinen ihminen. Annika kuuntelee kiinostuneen näköisenä. Roberto ei tykkää snobeista tytöistä.

Annikakin on ollut ulkomailla ja tavannut ihania ihmisiä.

Roberto oli eronnut koska vaimo oli halunnut lapsia, mutta Roberto ei. Janica kertoilee edelleen Robertosta. Annika ei paljon kommentoi.

Janica kiistää olevansa rakastunut, on vain vähän innoissaan. Suvi: Just sellanen meksikolainen voi olla ihana" [smilie=a_doh.gif]
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Marras 2011 12:09

Annika epäilee, että neljä joutuisi hänen ja Suvin lisäksi äänestykseen ja kaksi lähtee. Veera veikkaa kolmea, mutta on samaa mieltä, että kaksi lähtee.
Annika: Koska meitä on näin paljon täällä vielä ja enää kuukausi jäljellä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Marras 2011 12:16

Veera käyttää makoiluskilliään hyväkseen ja toteaa tikkusuorana maaten, että valkoisen sohvan istuinosa on tasan 165 senttiä pitkä. Eki kyselee Veeralta mitä sä näät kun katot varpaita.
Veera: No arvaa.
Eki: Eiku sano nyt mitä sä näät (hakee sanaa "tissit"...)
Veera: Mahan!

Eki: Mä en haluu mitään punasta nauhaa nyt itelleni.
Annika: Tuskin sitä kukaan haluaa.
Veera päättää päättää keskustelun alkamalla "laulamaan" Mario-pelin tunnaria.

Puhuvat sukunimistä, Veera selittää, että ottaisi naimisiin mennessään miehen sukunimen kun ei ole omastaan kovin innoissaan. Eki mutisee myös jotain.
Ben Seballe: Tietsä mikä Ekin äidin nimi on?
Seba: En.
Ben: Saaga. Vähän niinku sega!
Eki mutisi jotain, että Andersson.
Ben: Onks sun sukunimi Andersson?
Eki: Ei o.
Ben: Onpa!

Sitten jutellaan mitä Benkun sukunimi tarkoittaa suomeksi, ruotsalaiset ja suomalaiset sanoo eritavalla, joku sanoo karikkovirta tai pohjavirta sanoo jotkut.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 04 Marras 2011 12:29

Suvi laittaa taas ruokaa yksinoikeudella. Samalla jatkuu loputon spekulointi siitä, että onko kivaa olla häätöäänestyksessä. (Suvi valmistelee itseään henkisesti häätöäänestykseen, pian alkaa "mä oon varma et mä lähden sunnuntaina" - valitus.)

Tanja kertoo että olleessaan raskaana, siihen tuli äiti lapsensa kanssa. "Kato tolleen käy kun syö mäkkiruokaa." :lol:

Stefan ja Sebastian makuuhuonekamerassa.
Stefan: voi vitsi, sun serkkutyttös kiusas minua.
Sebastian: Nyt en kuule Stefan usko.
Stefan: tehdäänkö jotain repäsevää, jos me ei olla sunnuntaina häätöäänestyksessä?
Sebastian: vois sitä tehdä jotain repäsevää.
Stefan: Istutaan vaik kalsareissa! [smilie=a_doh.gif]
Sebastian: pitäis tehdä vieläkin repäsevämpää. mä teen kunnon irokeesin! [smilie=a_doh.gif]
Stefan: Jos Ben tekee mulle ison sydämmen mahaan [smilie=a_doh.gif]
Stefan: mä tiedän mistä mulle sunnuntaina kettuillan. No siitä pususta Netan kanssa siel tupakkapaikalla. Kun ne sipsit ja karkit vaihdettiin niin ne huulet osu yhteen!
Sebastian: No niin siinä on nyt uus Amanda.
Stefan: Ei tule uutta Amandaa. Amanda on Amanda ja sillä selvä.

Suvi ja Netta tupakkapaikalla puukottavat Stefania selkään.
Amanda oli myöntänyt Suville, että Stefanin käytös ärsyttää häntä, mutta että hän ei viitti tylysti sanoa siit. Nyt se on ottanut sut tollaseks et se kuittailee. Rami sano sille, että älä viitti koko ajan Suvii kiusata. Sit sen jälkeen se jotenki niin ku lopetti.

Veera: Sillä ei ole oikeasti mitään asiaa. "Tosi kiva kun sä oot hereillä", ihan niin kuin mä olisin nukkunut täällä koko viikon.
Suvi: Joo, se on sen tyyli. Mä oon huomannut että se on ottanut sut oikeesti sellaseks minä kakkoseksi. Et se kuittailee sulle nyt ihan saman lailla kun se on mulle. Mut mä oon kyl sanonut sille takas.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 04 Marras 2011 12:57

Olisko ollu päivän kolmas tuotantokuulutus.

En nyt seurannut sen vertaa, että tuliko Suville ja Netalle jotka ovat pitkään istuneet tupakalla ja keskustelleet mm. nimeämisistä ja äänestyksestä (Suvi ei halua oljenkorsikisaa ja spekuloi miinusäänistä), meikkaamisesta (sopivat että Netta meikkaa Suvin huomenna).

Huomion kiinnitti kesken lauseen Netan tiukalla äänensävyllä tiuskaisema:

Netta: "Hän ei oo ainakaan käyttäytyny mua kohtaan mitenkään reilusti!" (Ben siis)
Suvi: *Hiljaisuus. Näytti järkyttyneeltä, ehkä äänensävyn takia (?)

Suvi toteaa, että hehän näkikin klippejä, joissa Netta sanoi ettei alakertaan. Netta juttelee että hänestä näyttää siltä että Ben on puhunut hänestä jotain paskaa talossa, eikä tiedä mitä Ben on mahtanu Amandalle selittää.

Tämän jälkeen lähtivät sisälle.
Valitettavasti sain vain osan keskustelusta kiinni, kun ei ne meikkijutut kiinnostaneet ja yhtäkkiä heräsin että täällähän puhutaan asiaa
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Marras 2011 13:03

Suvi ja Netta puhuu tupakkapaikalla ensin meikeistä ja sitten siitä kuinka Suvia sätitään kokoajan jostain pikkujutusta, on vanhin, on ryppyjä ym. Suvi kertoo, että oli Salarin kanssa sellainen tappelupukari ja tiesi, että ei sano niitä sillä tavalla tosissaan.

Ekistä Suvi ei ole voinut olla varma heittääkö niitä juttujaan vitsillä vai ei. Netasta tuntuu, että Ekillä ei ole mitään asiaa, kuittailee vaan että "kiva että säkin oot välillä hereillä", aivan kuin Netta olisi kokoajan nukkumassa.

Netta: Hän syö täällä kokoajan, ni en mäkään mee siihen, et "kiva et säkin oot välillä täällä syömättä"
Suvi: Mä oon välillä miettinyt, että millanen kuva ihmisille on annettu, kun sekin on ollu monta kertaa häätöäänestyksessä ja täälläkin kyllä moni siitä tykkää mut välillä on pakko korottaa ääntään..
BB: Rikotte sääntöjä, tuotannosta puhuminen on kielletty.
Suvi: Mitä me puhuttiin tuotannosta?
Netta: Siitä kun täällä on pakko korottaa ääntään..?
Suvi: Vai siitä kun on häädössä? Niin mut kumminkin...
Ja juttu jatkuu siitä kuinka talossa täytyy välillä korottaa ääntään ja että Eki mölyää ja laulaa huutamalla.

Netta puhuu Benkun tavasta puhua hänelle. "Eiks sulle ollu annettu se tehtävä, et sä meet peseen kylppäriä, mitä sä täällä teet?"
Netta: Ihan kun mä en olis ollu menossa!

Netta miettii, että ei voi tietää mitä kaikkea Ben on selittänyt Amandallekin tai puhunut muille mitä haaremiviikolla on tapahtunut, mutta oli heti ekana päivänä huomannut, että jotain on puhuttu eikä tainnut olla ihan totuudenmukaista.
The reason I swear so much is because fuck you.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 04 Marras 2011 13:10

tarjaliisukka kirjoitti:Olisko ollu päivän kolmas tuotantokuulutus.

En nyt seurannut sen vertaa, että tuliko Suville ja Netalle jotka ovat pitkään istuneet tupakalla ja keskustelleet mm. nimeämisistä ja äänestyksestä
Kuulutus tuli todennäköisesti siitä, kun Suvi pohti Ekin suosiota, ja mietti sitä, että millainen kuva Ekistä on annettu ulospäin. Mutta ei tajunnut yhtään itse kuulutuksen jälkeen, että nimenomaan siitä puhuminen oli kiellettyä.

Muutenkin ihan mielenkiintoinen keskustelu Suvin ja Netan välillä. Meikkauspuheiden lisäksi havaintoina se, että Nettaa oli alkanut vaivate Stefanin käytös, kuittailee hänelle tosi paljon. Suvi on huomannut saman, ja toteaakin Ekin ottaneen Netan nytten uudeksi kohteeksi hänen sijaansa.

Lopuksi Netta avautui vielä Benkustakin, senkin suhtautuminen Nettaan on ollut outua ja kuittaillut häiritsevästi. Netta pääsee hieman kertomaan siitä, miten Benkku on puhunut paskaa Netasta, ja muutenkin että Benkun puheet on lapsellisia. Netta korosti Suville, että siinä nähdyssä clipissä oli juuri hän, ja Benkkuhan ei puhunut mitään sellaista ennen videon näyttämistä. Suvi ymmärtää, ja toteaa että ehkä Benkku onkin nyt peloissaan, että tulee ilmi jotain sellaista negatiivista mitä hän ei haluaisi.

Keskustelu loppui kun Suvi lähti keittiöön tekemään jotain. Hieman jäi se vaikutelma, että Suvi ei olisi halunnut jatkaa tuota Ben-keskustelua, kun poistui tilanteesta.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 04 Marras 2011 13:13

^ Joo, Suvin ilmeestä pitäis saada kuvakaappaus, millainen oli kun Netta sanoi jotain negatiivista Benkusta.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Marras 2011 13:19

Asukkaat sohville (kuulemaan nimeämistulokset?).

Seba: Miten me otetaan uutiset vastaan?
Tanja: Annetaan aplodit voittajille.

(Eih, täytyy lähteä töihin nyt!)
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 04 Marras 2011 13:24

Tanja, Janica ja Ben äänestyksessä. Benin nimi aiheutti ihmetystä jonkin verran, ainakin Miksu näytti yllättyneeltä.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 04 Marras 2011 13:24

Päättivät taputtamisen sijaan osoittaa jokaista sormella ja nauraa. Lopuksi taputtivat kaikille.
you've got the dream but not the drive

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Marras 2011 13:52

Ben märehtii olohuoneen sohvalla nimetyksi joutumistaan. Mukana keskustelemassa Sebastian ja Stefan.
"Kyl mä ton oikeestaan jo arvasinkin, mähän sanoin siin alussa et jaaaa Ben"...

Ben kertoo nyt miettivänsä, kuka hänelle on antanut pisteitä ja onko hän mahdollisesti tehnyt jotakin... [smilie=a_doh.gif]

Puhelevat oljenkorresta. Ben tahtoo päästä kilpailemaan oljenkorresta, Sebastianin mielestä se on oikeasti tosi vaikea paikka valita itsensä tilalle joku muu... Stefanin mielestä helpompaa istua sohvalla kuin seisoa oljenkorren voittajana.

Ben myöntää tavoittelevansa 50000 euroa ja koko BB:n voittoa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 67. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 04 Marras 2011 14:02

tarjaliisukka kirjoitti:^ Joo, Suvin ilmeestä pitäis saada kuvakaappaus, millainen oli kun Netta sanoi jotain negatiivista Benkusta.
Kuva Kuva Kuva Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”