24. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Syys 2011 13:02

Salar pohtii että eilisestä tuli varmaan hyvä youtube-video. Terhi ei ole kuullut mitä tapahtui, Salar ei osaa selittää kuulemma.

Annika ja Miksu puolustaa pierujekun hauskuutta yleisellä tasolla. Salar kysyy pieriskö Annika koiran naamaan. "Voisin pierrä" Annika nauraa.

Suvi kysyy herttaisella äänellä: "Nimeetkö sä mut?", Salar taisi vastata: "Joo, mä nimeen kaikki".

Salar väittää että on häätöäänestyksessä käytöksensä takia. Naurattaa vaan. Muut ei usko, paitsi Miksu. Luulee että liitty mikkeihin. Salaria ei saa vaihtaa oljenkorressa. Terhi: "Sanot ton ettei kukaan nimeä sua!". Kaikki nauraa. "Emmä olis nimenny sua muutenkaan" Suvi lässyttää hymyillen.
Salar kertoo että oli läppä.

13.18 - Salar todella hyvällä tuulella, eilinen purkautuminen teki kuulemma hyvää.
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 22 Syys 2011 13:19

Mainitaanpa lyhyesti Suvin tarinasta, jonka kuulin noin 12.20-12.30. Elänyt ilman isää, joka oli rikollinen (varkauksia pääasiassa), taiteilija ja narkkari. Vankilassa, kun Suvi oli nuori, oli poliisi-tvssä, nimi Markku Koivisto. Nyt jo kuollut isä piti häntä ainoana tyttärenään, lähetti itsetehtyjä kortteja ja kauniilla käsialalla kirjoitettuja kirjeitä. Suvi ei koskaan vastannut eikä halunnut olla yhteydessä isäänsä, ei myöskään ole koskaan kaivannut isää. On omille lapsilleen kertonut hänestä eivätkä lapsetkaan ole kyselleet puuttuvan isoisän perään. Suvilla sai vasta aikuisena tietää, että hänellä oli ollut sisarpuoli, jota isä ei kuitenkaan noteerannut. Nelisen vuotta Suvia vanhempi sisarpuoli oi tehnyt itsemurhan hirttäytymällä joskus 18-vuotiaana.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Syys 2011 14:15

Suvi ja Terhi kiinnitti Salarille yhden punaisen rastan takatukaksi. "Vittu tää on siisti!" Salar kehuu peilatessa.

14.20 - Annika ja Miksu meni makkariin painimaan. Kierivät pitkin sänkyjä, mm. Janican yli ja jäivät tämän sänkyyn painimaan. Miksu tajusi että Janica nukkui johon Annika: "Oho, mä en edes huomannu Janicaa". Tästäkin huolimatta jatkavat painiaan ja kierivät Janican päälle, joka kääntyy ihmeissään katsomaan.

Kuva

Hihityspaini jatkuu omaan sänkyyn asti ja Miksu varastaa Anskun housut. Pitävät järkyttävää meteliä, ottaen huomioon että makkari on täynnä nukkuvia ihmisiä.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Syys 2011 14:23

Dorothy kirjoitti:Suvi ja Terhi kiinnitti Salarille yhden punaisen rastan takatukaksi. "Vittu tää on siisti!" Salar kehuu peilatessa.
Kaksi. Draamaa meinasi syntyä kun Salarin lippiksestä irtosi toinen tarra, lipan alapuolelta ilmeisesti. Mutta ei sillä sitten ollutkaan väliä, vaan sillä lipan päällä olevalla isommalla on. Suvi sanoi, että näyttää typerältä sen tarran kanssa.

Tanja koittaa lisähuoneessa saada selville ketkä on Ekin äänestyslistalla. Jotain miehiä, "toiselle sä oot vihanen?". Eki ei ole vihanen kellekään. Eki huutelee kesken keskustelun. "AMANDA!" Kolme vaihtoehtoa, yks tyttö ja kolme jätkää. Ei kerro enempää, ei ole Tanja.

Tanja: Ei oo Veera?
Eki: En tiiä.
Tanja: Ei oo Suvi?
Eki: En tiiä.

Tanja meinaa äänestää sen perusteella kenen perään itkisi vähiten. Amanda ja Benkku ruokapöydän päässä juomassa jotain mehua ja jugurttia. Eki ja Tanja lisähuoneen oviaukossa ninjavahdissa.

Eki: AMA!
Ama: No.
Eki: Ootsä hylkänyt mut?
Ama: En.
Eki: Mä oon neljä kertaa huutanu sun nimee etkä sä oo sanonu ees moi.
Ama: Mä oon nukkunu.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Syys 2011 14:30

Miksulla ja Annikalla taas joku hepuli. Alkoi olkkarista, kun Annika riisui Miksun farkut ja yritti repäistä nopeasti myös bokserit alas. Sitten siirryttiin makkariin. Annika konttasi sängyillä ja Miksu istui selässä. Ei tullut mitään ja kaatuiltiin koko ajan. Miksu kantoi Annikan omalle sängylle ja vetäisi housut pois. Annika alkoi kouluttamaan pelkät stringit jalassa Miksu-koiraa, jolla oli vyö kaulapantana. Lopuksi Annika sai housunsa ja painittiin hetki.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Syys 2011 14:32

Salar meni Ekin seuraksi lisähuoneeseen. Eki kysyi oliko Seballa ja Salarilla kovat keskustelut eilen. Salar toteaa että oli ihan jees. Mutta varmistaa kuitenkin että Suvi ja Seba on edelleen ne ketkä nimetään. Eki on mukana.

Salar avautuu Veerasta. Ei tykkää siitä, ei niistä tulis mitään, kun kummatkaan ei ole edes seurustellut aikaisemmin.

Asukkaat soffalle.

14.35 - Kertaavat videoita. Joku pk-hon, Terhi menee.
Tulee ulos melkein heti, mukanaan paksu kirjekuori. Asukkaat veikkaavat että siellä on valokuvat ninjoista.

14.40 - Kuvia on 7 onnistunut. Kahden minuutin päästä yksi asukas vastaa kaikkien puolesta kysymyksiin, seittemän saa mennä väärin.. bla bla... Miksu valittiin vastaamaan.

Kysymykset aika helppoja, kuulutetaan taloon ja Miksu vastaa yhteisen päätöksen mukaan.
you've got the dream but not the drive

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Syys 2011 14:43

Benkun johdolla aletaan väittää, että varmasti onnistui paljon useampi kuva. Hänkin sai hyviä kuvia. Ja 2 hyväksytyistä oli Suvin mukaan juuri ne kaikki 2, jotka hän otti.
a walking disaster

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Syys 2011 14:50

Kamera tarkkailee Salarin ja Seban ilmeitä. Molemmat aika vakavina.
you've got the dream but not the drive

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Syys 2011 14:56

BB kuulutti prosentit ja budjetit. "Teillä oli mahdollisuus vastata 7 kysymykseen väärin. Oikeiden vastausten määrä on.. täysin yhdentekevää!"

Telkkari päälle. "Salatehtävä!" "Terhi!"
Terhi: Enkä!

Salarin pätkä näytetään ensin. Salar selittää innoissaan, että siellä oli hänen budjetti. Porukkaa naurattaa. Vielä suurempi hämmennys, kun Sebastianin tehtävä tuli ilmi.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Syys 2011 14:56

"Tämä on BB, viikkotehtävänne oli havannoida ninjoihin liittyviä asioita. Vedonlyöntiprosenttinne oli 99. Teille esitettiin 20 kysymystä, teillä oli mahdollisuus vastata 7 väärin. Oikeuden vastausten määrä on täysin yhdentekevää."

Televisio aukesi.
Terhi: Kellä on salatehtävä?
Joku: Terhi!
Terhi: Ei oo!

Telkkarissa näkyy Salar pk-huoneessa saamassa rahanpiilotussalatehtävää. Sen jälkeen selitystä pk-huoneessa olleista ninjoista.

Sitten Sebun vuoro saada salatehtävää rahojen löytämisestä. "Sinä saat oikean viikkotehtävän", tehtävänä oli löytää puolet näistä seteleistä (mainittiin 14 seteliä).

Telkkarissa näkyy miten Sebu etsii joka paikasta. Mm. pk-huoneesta, johon Salar kommentoi heti, että "sinne ei saanu piilottaa".

Sebu tonkimassa pylly pystyssä pk-huoneessa.
BB: Mitä teet?
Sebu: Mä löydän ne setelit oikeesti.
Muut nauraa, Salaria ei naurata.
BB: Oletko varma ettet käytä alkoholia.
BB: Piiloutuminen on kielletty.
Sebu: Yritän löytää niitä seteleitä.
BB: Anteeksi häiriö.

BB Salarille: Terve Salar.
Salar: Kusetaksä mua?
BB: Miten niin?
Salar: Ne rahat on hävinny!
BB: Salatehtäväsi jatkuu, siinä on nippu täydennystä.

BB Sebulle: Sinun tulee löytää vielä 10 piilotettua seteliä.
Sebu: Hei kamoon, tää ei oo reilua. Nyt tässä lähetään muuttamaan tätä tehtävää kun ne setelit löyty niin nopeesti.

"Tämä on BB, viikkotehtävä on... Onnistunut!"
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Syys 2011 14:58

BB Sebulle: Tehtävä alkaa nyt!
Sebastian lähtee konttaamaan ympäri PK:ta.
Salar: Sinne ei saanu piilottaa.
BB: Mitä teet?
Sebu jatkaa etsintää: Mä löydän ne setelit vielä.
BB: Oletko varma, ettet käytä alkoholia?
Porukka repesi huutonauruun.
BB: Piiloutuminen on kielletty.
Sebu: Päiväkirjahuoneessa ei ole seteleitä.
BB: No haluatko sitten lähteä?
:D

Seuraavana Sebun "Taivas varjele"-pätkä ja Salarin epäilyt Terhin salatehtävästä sekä PK:ssa "Sä kusetat!" Lisää seteleitä kehiin. Telkkari kiinni.

Joku: Etsä löytäny niitä?
Sebu ei sano mitään.
Salar: Löys se. Mää kävin ne kaikki paikat läpi.
Miksu: Tää oli oikeest paras!
Muut: Nii oli.

BB: Viikkotehtävä on...
Hermostunutta odottelua.
BB: Onnistunut!
Kaikki: JEEEEEEE!
Sebastiania ja Salaria halaillaan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Syys 2011 15:04

Salar meni heti näyttämään, että täällä on vielä ihan vitusti seteleitä. Sebu selittää, että ei viitsinyt etsiä enempää kuin tarvittavan määrän ettei paljastu. Sebu oli niin tyytyväinen kun Terhiä alettiin epäilemään salatehtävästä, huomio kiinnittyi Terhiin eikä Sebuun.

Sebu selittää, että kaikista vaikeinta oli saada porukka siirtymään pois jostain huoneesta, että pääsisi etsimään. Makkari oli vaikein, Benkku oli AINA siellä.

Sebu: Arvatkaa kuinka vaikeeta mulla ja Salarilla oli tän viikkotehtävän aikana.
Annika: Mut te ette tienneet toisistanne.'
Sebu: Kyl mä tiesin Salarista, mä seurasin sen jälkiä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 22 Syys 2011 15:13

Benkku selittää, että Salar meinas jäädä kiinni keittiössä, kun setelinippu tarttui taskunsuuhun eikä Salar saanut sitä nopeasti piiloon. Mut ku mä en oo sellanen, ett kattosin ensimmäiseks tota alakertaa vaan katoin normaalisti silmiin. Mun olis kyl pitäny huomata. Siihen Ama, et hyvä ettet huomannu. (isolla porukalla keittiössä juttelivat)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Syys 2011 15:13

Stefu kyselee uudelleen, onko Ama hyljännyt hänet. Ama kiipeää sohvalla makaavan Stefun päälle makoilemaan.
Stefu lupaa tuoda Amalle röökiä Venäjältä. Ama ei kuulema paina mitään.
Stefu: Tiedätkö mitä?
Ama: No?
Stefu: Keksin yöllä ratkaisun.
Ama: No?
Stefu: En voi nyt kertoa.
Stefu: Tiedätkö mitä?
Ama: No?
Stefu: (jotain epämääräistä Aman farkuista)

Kaikki ovat iloisia, odottavat bileitä kun ei ole sähköäkään keittiössä.

Kutupariskunnat makkarissa kiistelevät kumpi pari on pannut.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Syys 2011 15:45

Eki heitteli kunnon otteilla ensin Salaria sänkyyn ja sen jälkeen Benkkua. Ben ihan innoissaan, lensi kaaressa selälleen sängylle, pomppasi ylös ja totes, et "uudestaan" ja lähti ottamaan uudestaan vauhtia.

Kun pojat alkoi rauhoittua, Eki istui sängyllä makoilevan Aman viereen ja koitti saada Amaa kokeilemaan. Amalla on polvessa joku häikkä, ei pysty, pitää mennä tupakalle.
The reason I swear so much is because fuck you.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Syys 2011 15:53

15:30 Makuuhuoneessa levotonta juttua Miksun ja Annikan ja toisaalta Benin ja Amandan oletetuista panoista. Ben sanoo että koko yön jotain touhua ja vessassa käyntiä ollut Miksulla ja Anskulla, ovat nähneet kaiken.

Salar (Mikaelista ja Annikasta): "Aivan sama vaikka ois vetänyt toisianne."
Joku: "Party pooper!"
Salar (Benille ja Amandalle): "Koskas teki vedätte toisianne, mä nään joka yö. Te ootte joskus viidelt aamul vittu vielä hereil..." (Salar päästelee pusuääniä.)
Suvi (hymyillen, Talk Show -kysymyksiin viitaten): "Ja sä vaan muuten vain käyt yksin vessassa... vetämäs?"
Ben (nauraen): "Niin! Toi oli paha!"

Ekikin nauraa röhöttää.

Salar: "Yksin vai?"

Suvi nauraa kikattaa omalla sängyllään.

Suvi (nauravaisella äänellä): "En mä tiedä mutta..."
Salar: "Yksin vai?"
Suvi: "Kuulemma sä oot yksin siellä käyny."
Salar: "Yksin vai?"
Suvi (hymyillen): "Yksin sä oot käyny vessas."
Salar: "Mis sä olit sillon?"
Suvi (äänellä, joka ilmentää, ettei Suvi ole tietävinään miten nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa): "Missä mä olin ku sä kävit vessas?"
Salar: "Niin."
Suvi (hymy huulilla): "Mä en tiedä missä mä oon ollut--"
Salar: "Mmm."
Suvi: "--mut en mä oo sun mukana vessas ollut."
Salar: "Niin. Miksköhän?"
Suvi (mitä se nyt tähän kuuluu -äänellä): "En tiedä!"
Salar: "Puhu vielä. Niin. Jatkat sä? Jatkat sä?"
Suvi (hymyillen): "No voin jatkaa."
Salar: "No jatka vaan, mäkin pystyn jatkaan."
Suvi: "Ai siis se et ku mä oon..." (naurahtaen) "...runkannu sun munaa!"

Kukaan ei kiinnitä huomiota makkarin sivussa käytyyn keskusteluun kun samaan aikaan on jotain muuta häröilyä menossa keskempänä.

Suvi (nauraen, kättään levitellen): "Huomaatko, kukaan ei edes kuuntele! Siis toi oli niin läppä!"
Ben: "Siis mitä mamma on tehnyt?"
Salar (vilppihymyillen): "Runkannu mun munaa."
Ben: "Ai o?"

Suvi nauraa tikahtuakseen.

Ben: "Oikeesti?"
Suvi (nauraen): "Ei ku."
Ben: "Siis sillon tos lattial?"
Salar: "Mmm."
Suvi (hymyillen): "What? Enhän ole!"
Ben: "Mamma jäi kiinni."
Suvi: "Vittuu."
Ben: "Joo."
Suvi: "No siit ois varmaan tullu joku klippi jo näkyviin jos oisin."
Ben: "Mistä me tiedetään, ei me nähdä klippejä. Jjjjja jälleen nauraa!"

Suvi nauraa. Yrittää selitellä että sanoi äsken isoon ääneen runkanneensa Salarin munaa. Kaikki vain jatkoivat juttujaan, kukaan ei kuunnellut.

Janica: "Siis Mama on runkannu Salarii vai?"
Salar: "No ei vittu. Rauha!"
Suvi: "Ei."
Salar: "Joku raja sit."

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Syys 2011 15:58

Tamer: RUOKA ON VALMIS!
Äsken kehui kuinka riisi onnistui tosi hyvin, oikeen sillain muah!

Luvassa siis sitä sietämätöntä kidutusääntä mikä lähtee kun talollinen asukkaita raapii metalliaterimia savilautasia vasten. Taidan mennä päikkäreille.
The reason I swear so much is because fuck you.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 22 Syys 2011 15:59

Tamer kokannut. Mikael kävi etukäteen maistamassa riisiä, oli hyvää. Lisäksi on nötköttisoosia ja tonnikalasoosia.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 22 Syys 2011 16:04

Kuva

Stefu Airlines, lähtöpaikka BB-talo. Yksilöllistä palvelua jo syksystä 2011.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 22 Syys 2011 17:07

Asiallista keskustelua sohvilla Tanjan ja Saebastianin välillä, Minna kuuntelee. Puhuvat huumausaineista, Tanja kannattaa kannabiksen kotikäyttökasvatuksen laillistamista. Ne, jotka haluu sekottaa pään, niin sekottaa sen kumminkin jollain, on parempi, että se sekoitusaine on laillista eikä sitten ruveta jotain liimoja haistelemaan. (lähti liikkeelle Tanjan kynsilakanpoistoaineesta, tätä vois varmaan imppaa...) Sebastian rauhallisesti kertoo omasta näkökannastaan, ettei ymmärrä miksi halutaan sekottaa pää. Sekä että huumeidenkäyttö lisääntyisi laillistamisen myötä hurjasti. Sanoo myös, että alkoholinkäyttö johtaa huumeisiin ja siksi sekin on pahasta. Tanja ei allekirjoita alkoholista huumeisiin -automaattia, mutta ehkä kuitenkin syysuhde on kannabiksenkäytön ja kovempien huumeiden välillä. Jossain välissä Tanja mainitsi rikollisuuden ja laittomuuden, jolloin käyttö (=ostaminen kai) on vaarallisempaa kuin jos olisi laillista (varmaan edelleen itse kasvattaminen, josta aloitti perustelunsa). Sebu kysyy, tunnetko ketään pilvenpolttajaa/narkkaria, joka ei käytä alkoholia. Tanja: ei, mutta tiedän yhen, joka on ensin käyttänyt huumeita ja sitten vasta alkoholia.

(Näin vakavan aiheen ollessa kyseessä, muistattehan, että tämä kirjoittelu puhutusta ei välttämättä ole ihan täsmällisesti yksityiskohdiltaan sitä mitä sanottiin, vain kuulijan ymmärrys kokonaisuudesta. Asukkaat myöntelevät toistensa näkökannoille ja puhuvat usein, et toisaalta näin ja toisaalta niin jne. kuten tälläkin kertaa.)

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Syys 2011 17:27

Seba, Tamer ja Terhi keskustelevat viikkotehtävästä pesässä. Yhtäkkiä Mikael tulee pesän suulle ja rääkyy: "TÄÄLLÄ ON BILEEET!!". Kukaan pesässä oleva ei reagoi mitenkään. :lol:
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 22 Syys 2011 17:30

Sebastian, Tamer ja Terhi pesässä. Juttua Sebastianin etsinnästä, Terhin mielestä niin huippu toi tehtävä. Sebastianista ninjavideotkin ym oli niin läpällä tehty. Kaikkien mielestä ei kiristänyt hermoja samalla tavalla kuin aiemmat tehtävät.

Tamer: kun löysit ne setelit, niin miltä tuntui Sebu: se oli ihan mahtava fiilis, varsinkin kun sen ensimmäisen löysi. Sebu sanoo, kuljettaneensa rahoja mikkikotelossa, yhessä kohtaa meinas paljastua. Sebu oli juuri löytänyt jonkun setelin ja laittanut sen taskuun, olivat istuneet sohvalla Salarin kanssa vierekkäin ja Salar oli laittanut käden reidelle, o-ou setelit juuri sen käden alla. Sai jotenkin tönäistyä Salarin käden pois eikä Salar huomannut mitään.

Viikkotehtävä todettiin yleisesti helpoksi. Sebastian kuitenkin sanoo, että hänelle oli vähän rasittava, kun kaiken teki siinä tarkoituksessa, että pääsee etsimään. Kun meni nukkumaan, niin oli kytiksellä, koska voi penkoa.

17.40 Sitten aiheeksi lihakoukuissa roikkuminen, Terhi toivoo, että voittaisi jonkun tehtävän ja palkinona olisi lihakoukkuroikkuminen. Kertoo, että niitä järjestetään kerran 1-2 kuukaudessa, tapahtuma kestää koko päivän, hinta 100 euroa, sisältää kyllä ruoan ja juomat. Ei alkoholia, ei saa olla edes krapulassa.

Hetken juttelivat Facebookista, kaveripyynnöistä, salauksista ym. Sitten Sebastian kertoo, että hänelle on nyt eilisen jälkeen tullut kova ikävä kavereita. Kehuvat Tamerin suomenkielentaitoa, on opiskellut. Terhi sanoo, että se kyllä kuuluu. Terhi väittää, ettei osaa kielioppitermejä kuten imperfekti.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”