23. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 21 Syys 2011 15:50

15.49 Tamer alkoi vinkumaan turkkinkieltä lisähuoneessa. kuva vaihtui nopeasti olohuoneeseen. Kuulosti heleältä hiukan viipyilevän haikealta.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 21 Syys 2011 16:24

Salar yksin lisähuoneessa miettiin syntyjä syviä. Tai uusia kuvioita.

Muut keittiöpöydän ääressä kertaavat Terhin kännikäyttäytymistä. Ja Seban kommunisti-sukua.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Syys 2011 16:49

Muiden asukkaiden mentyä päiväkirjahuoneeseen esittelemään kampauksiaan, Salar meni tutkimaan rahakätköjään ja jemmaamaan niihin lisää rahaa.

Päiväkirjahuoneesta kuuluu: "Tekiiilaaa naaamaaaaaannnn". Suvin ääni erottuu selvästi.
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 21 Syys 2011 16:57

BB-Kärpänen kirjoitti:15.49 Tamer alkoi vinkumaan turkkinkieltä lisähuoneessa. kuva vaihtui nopeasti olohuoneeseen. Kuulosti heleältä hiukan viipyilevän haikealta.
Täydennystä: Puhuivat siellä Sebastianin kanssa juuri ennen laulua Tamerin vanhimman tyttären syntymäpäivästä ensi sunnuntaina ja josko saisi suorassa toivottaa onnea Melikelle tai ehkä jopa laulaisivat. BB kuulutti ilmeisesti Tamer rikot sääntöjä. Muut yhdistivät kuulutuksen lauluun ja turkinkieleen, mutta luulisin, että tuli viestimisestä ulkomaailmaan. Amanda ainakin mainitsi, että heille on tullut ruotsinkielestä, ehkä nyt otetaan tarkemmin.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Syys 2011 17:03

Kaksi ninjaa hyökkäsi lisähuoneesta tyynyjä viskoen olohuoneeseen. Salar: "Mitä vittua?! Älkää jaksako!". Ninjat veivät kameran, ottivat Salarista kuvan ja lukitsivat tämän varastohuoneeseen. Nyt sotkevat taloa.
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 21 Syys 2011 17:04

Kaksi ninjaa, nappasivat kameran, Salar pelästyi. Elein komensivat Salarin varastohuoneeseen ja ovi lukkoon. Ninjat rupesivat sotkemaan tavaroita, siirtelemään ja piilottamaan yms.

Takkeja lisähuoneen suihkutilaan, tuoleja päällekkäin, jotain kameran kanssa, toinen otti kuvan toisesta tuolien vieressä peukkua näyttämässä. Sitten kamera ja filmirullia pkhuoneen eteen jonoon, samoin lukumäärälaskennassa käytetyt wc-paperinpalat jonoon. Piiloutuvat makuuhuoneeseen, meinaavat ilmeisesti jäädä pelottelemaan, kun asukkaat tulevat pksta.

17.09 Salar edelleen suljettuna varastohuoneeseen, levottoman oloinen. Alkaa kääriä oranssia wc-paperia kaulansa ympärille.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 21 Syys 2011 17:05

Salarin ollessa yksin talossa, kaksi ninjaa tuli ja otti kuvan Salarista. Sitten houkuttelivat Salarin varastoon ja nyt ne sotkee paikkoja. Veivät takkeja lisähuoneen kylppäriin, laittoivat Pesusieni-nuken keittiön laatikkoon ja muutenkin tekee tihutöitä.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Syys 2011 17:07

Ninjat piiloutuivat makkarin sänkyjen väliin, menivät peittojen alle piiloon.
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 21 Syys 2011 17:11

Asukkaat pksta, huutelevat Salaria, kaikkia naurattaa. Onks Salar viety? Mitä ihmettä?

Eki löysi ninjan makkarista sekä takit lisähuoneesta. Salar lavastanut, että olisi sidottu kiinni.

Suvi laskee papereita, osa tupakalle, Sebu kyselee, pidetäänkö näytös, Eki, siivotaan tää sotku. Varastophuone on nyt auki, joten Salar löytyy, nauretaan. Sebu: Mä voin kuvitella, et se on paininut ninjojen kanssa. Lukumäärää pähkäillään, 86 Ekin mukaan vanha lukema, nyt Ekin mukaan viisi lisää (eivät tiedä, että olivat samat kuin Salarin näkemät, Salar puhuu kyllä viidestä, mutta minä näin vain kaksi....).

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Syys 2011 17:15

Salar väitti ihan pokkana että taloon hyökkäsi viisi ninjaa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 21 Syys 2011 17:25

^Salar tietää että ninjat ei liity mitenkään oikeaan viikkotehtävään, sama se vaikka olisi puhunut 100:sta ninjasta.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Syys 2011 17:38

Jason S. kirjoitti:^Salar tietää että ninjat ei liity mitenkään oikeaan viikkotehtävään, sama se vaikka olisi puhunut 100:sta ninjasta.
Kyllä mä sen tiedän, mua vaan huvitti kun se vaan heitti viis ilman että mietti sekuntiakaan.

Terhi, Janica ja Seba oli pesässä. Miettivät mikä Salaria vaivaa, ollut niin hiljainen. Pohtivat stressaako viikkotehtävää vai onko väsynyt. Lähtivät kun muut huutelivat hius-showhun.

Mikael juonsi hiusmuotinäytöksen, jokainen kävi edessä pyörähtämässä samalla kun Miksu keksi heille taustatarinan. Lopuksi kaikki vielä tanssivat lavan edessä. Heti kun show päättyi, Ben sanoi: "Jaaaa nukkumaan".

17.47 - Tanja, Suvi, Veera, Terhi, Amanda ja Janica päättivät vetää vesikännit. Juovat skumppalaseista vettä ruokapöydän ääressä.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 21 Syys 2011 17:47

Kuva

Juontaja Mikaelin sanoin: "Alkoholisoitunut Peppi Pitkätossu! Poliisi otti hevosen pois koska kännissä ei saa ratsastaa!"

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 21 Syys 2011 17:48

Lisähuoneessa Salar yrittää ilmeisesti saada Stefania mukaan juonitteluun Suvia ja "Pastoria" (Sebastian) vastaan. Salar sanoo, että Stefan olisi viiden mukana oleva. Ei kerro, ketkä ovat mukana liittoumassa, mutta sanoo, että pitää varmasti tyypeistä. Salar toteaa, että liittouman jäsenet eivät tiedä toisistaan, on puhunut muille samalla tavalla kuin Stefanille, eli yksityisesti.

Sai ilmeisesti puhuttua Stefanin mukaan nimeämään Suvin ja Sebastianin. Salar ja Stefan lyövät kättä päälle ja poistuvat lisähuoneesta.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Syys 2011 17:55

Seba yrittää kysellä mikä Salarilla on. "Me just mietittiin Janican kanssa sitä mikä sulla on". "Janica puhuukin paljon selän takana paskaa" vastaa Salar. Seba vastaa ettei se ollut paskaa, olivat vaan huolissaan kun Salar on niin hiljaa. Salar toteaa että kolmeen viikkoon voi hyvin mahtua yksi huono päivä.
Eki tulee paikalle: "Poika, sullon kyrpä ottassa". Lähtee naureskellen pois.

Seba naureskelee tyttöjen vesikänneille. Salar kääntyy katsomaan Sebaa ja käskee tekemään naamallensa jotakin. "Vitun Jarkko".
you've got the dream but not the drive

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Syys 2011 18:01

Naiset kertoilevat mitä ovat BB:n jälkeen tehneet. Tanja oli saanut seiskan tarjoaman rintaleikkauksen ja elää muutenkin Seiskalta saaduilla tuloilla. Känniörveltää joka päivä, mutta aikoo kuitenkin jossain vaiheessa aloittaa kunnon duunin. On vaan nyt niin rappiolla. Kulkee Kalinaisen kanssa ja Tuksukin on hyvä tuttu.
Salar (Suvin broidi) huutelee jotain Tanjalle. Tanja vastaa, etteksä tunne kuka mä oon, häh? Mee kattoo Seiskasta, sieltä sä mut löydät.

Terhi on vaan ratsastanut kännissä hevosella, sitte poliisit tuli ja vei. Ei tiedä, ratsastiko tammalla vai orilla. Suvi soittaa orille ja kysyy, onko se ratsastanut Terhillä.
a walking disaster

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Syys 2011 18:10

Känninaiset siirtyivät tupakkapaikalle metelöimään. Seba siivoilee keittiössä yksin ja lauleskelee hiljaa: "Anna mulle ne vastaukset... mun on niin piinaavan vaikee löytää ne setelit..".

18.15 - Tytöt palasivat yksitellen sisään. Salar mutisi sohvalla Ekille että "menee hermot tohon vitun ämmään". (Jäi epäselväksi puhuiko Suvista vai Janicasta). Eki murehtii miten saa huulipunat naamastaan pois.

Naiset kälättävät ruokapöydän ääressä. Salar sohvalta: "Hei sisko, voitko pyytää että sun kaveris lähtee vittuun täältä?", "Hei sisko, onks toi sun kaveri Veera sinkku?".
Eki-isä huutaa sohvalta että lähtee Salar-pojan kanssa kattoo Jokerien matsiin DJ:tä. Tytöt käskee olla hiljaa. Salar sanoi että ranskalainen (Seba) se huutelee. Tytöt skoolaavat ranskalle. Veera: "Mä oon iha khännissä!".

18.25 - Tanja kysyy onko Suvi palkannut bileisiin pellen. "Eikun se on mun faija!" Suvi huutaa. "Sun faijas on ihan pelle" Tanja vastaa.

Tytöt ovat lähdössä baariin, mutta Salar ei halua että Veera lähtee. Veera menee Salarin viereen sohvalle makoilemaan.

Annika ja Mikael tulee keittiöön. Naiset alkaa huutaa: "Voiii, te saitte ne kaksoset, tuliko tyttöjä vai poikii?". Annika näyttää hetken olevan pihalla, mutta lähtee mukaan: "Tyttö ja poika" ja päälle kumoaa lasin vettä ykkösellä.

Ama: "Hei, tulee biisi!" (ei siis tule)
Kaikki naiset säntäävät lisähuoneen oven eteen tanssimaan. Kamala kälätys.

Seba ei jaksa enää siivota tyttöjen sotkua. Hänet on kuulemma palkattu tarjoilemaan ja ajamaan limusiinia, ei siivoamaan.
Seba: "Eksä tiiä kuka mä oon?"
Tanja: "Eksä tiiä kuka mä oon? Mä oon BB-Tanja!"
Seba on kiintiöhomo, joka heitti kerran lasin talossa. "Niko!" naiset huutaa. Naiset lähtee Seba-Nikon limusiinin kyytiin (ovat laittaneet keittiön penkit autoksi).

Kuva
Party-Limossa lauletaan mm. Aikuista naista.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Syys 2011 18:36

Limusiinikuljettaja ajaa Mikaelin yli.
Naiset: "Ei haittaa! Ei haittaa!"
Seba pysäyttää, raahaa Miksun pois auton edestä ja jatkaa matkaa.

Matka jatkuu. Kerran pitää pysähtyä kyykkypissalle. Känninen örvellys kaikuu koko talossa. Annika oksentaa limusiiniin ja matka päättyy. Lähtevät baariin.

Seba on portsari. Kukaan ei pääse sisään ennen kun näyttää henkkarit. "Etsä tiiä kuka mä ooon?" huutavat kaikki. Henkkarit kuitenkin näytettävä. Pääsevät yksitellen terassille (eli pihalle). Naiset jäivät tupakkapaikalle pitämään järjetöntä meteliä ja Seba siirtyi Salarin seuraksi sohville.

18.48 - Veera kyllästyi leikkiin ja tuli Salarin viereen sohvalle. Päättivät mennä nukkumaan, pyytävät herätystä tunnin päästä. Siirtyivät makkariin ja Annika valtasi sohvan. Muut naiset jatkaa vielä leikkiä kovaan ääneen, pyytävät Annikaa takaisin. Annika lähtee kovaan ääneen takaisin muiden luokse.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Syys 2011 18:55

Kuva
Yks, kaks, kol: aawwwww...

19.19 - Salar siirtyi olkkarin lattialle makoilemaan.
you've got the dream but not the drive

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 21 Syys 2011 19:25

Kolme ninjaa talossa. Yksi sisällä ja kaksi ulkona

Ulkoa tulleet ampui pari "pommia"

Ninja varasti kahvi?pannun

19:34 taas ninjoja talossa. Varastivat kenkiä :lol:
heittivät monta paria paljuun

Mikael aikoo heittää ninjaa märällä kengällä :twisted:
ja noin

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Syys 2011 19:37

Kolme ninjaa tuli pk:sta. Veivät porukan kengät, viskoivat ne paljuun ja yrittivät viedä leivänpaahtimen. Saivat kahvinkeittimen mukaansa. Myös Janican meikit lähti.

Mikael suuttui kastuneista kengistään, meni pk:hon ja tuli nopeasti ulos ovet paukkuen.

Suunnittelivat heittävänsä ninjoja tavaroilla kun tulevat seuraavalla kerralla. Miksu aikoo heittää märän kenkänsä. "Vittu mua ottaa päähän" Miksu puhisee Annikalle.
you've got the dream but not the drive

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 21 Syys 2011 19:47

Suvi huolissaan meikeistä, joita ninjat ilmeisesti vieneet. Pelkää että sieltä on hajonnut kalliita meikkejä, "kahdenkympin luomivärit pillunpäreinä" ja muuta valitusta. Yleistä pohdintaa siitä, korvaako BB tuolla tavalla tuhoutunutta omaisuutta.

Ben istuu kylppärissä kuivaamassa kenkiä hiustenkuivaimella.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”