Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Kuutio
Työläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Syys 2011 00:32

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Kuutio » 09 Joulu 2011 22:50

knocker kirjoitti:
BB-3 kirjoitti:jipii. kaikki mukana taas bileissä
No voi vittu! Eiks Suvi mennytkään nukkumaan?! Ois yhen illan saanut olla kuuntelematta...
Ihan sata varmasti rupee mussuttaa altaassa...

Janica vois voittaa koko paskan.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Annie » 09 Joulu 2011 22:51

Mikael voittaa. Eiköhän tämä ilta sinetöinyt sen.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Joulu 2011 22:51

BB-3 kirjoitti:jipii. kaikki mukana taas bileissä
Minä se täällä hämmästelen noiden kärsivällisyyttä toisiaan kohtaan. Paha tietysti mennä sanomaan miten itse käyttäytyisin, kun ei kaveripiirissä ole noin itsekeskeistä porukkaa, mutta voisin kuvitella että ihan loputtomiin asti en jaksaisi katsella tota käytöstä mitä noilla nyt ilmeisimmin on tänä iltana ollut.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Hilma » 09 Joulu 2011 22:53

mirian kirjoitti:Ja Tanjakin vois pitää välillä ne mölyt mahassaan jos aina vituttaa, niin muut voi nauttia vikoista illoista. Tuollainen "v*ttu ärsyttää" -tilityskö ei sitten vaikuta muiden mielialaan ja ole itsekeskeistä minä, minä ja minun paha oloni -ajattelua...
Huomasitko ollenkaan, että Tanja yritti mennä pahoine oloineen pois muiden seurasta?
Skygge kirjoitti:
Hannu79 kirjoitti:Toi Suvi kyllä aiheuttaa jo myötähäpeän tunnetta. V*ttu mikä idiootti :P
Jep. Ihmettelee, että saa kuraa BB:ltä paljon niskaan, kun käyttäytyy noin. Ei näin, ei todellakaan näin. :td
Itse asiassa viimeisinä aikoina on haiskahtanut vahvasti, että Suvin keulimaan lähteneelle mopolle on peekoossa annettu vähän lisävauhtia.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 09 Joulu 2011 22:55

Annie kirjoitti:Mikael voittaa. Eiköhän tämä ilta sinetöinyt sen.
Benkku on edelleen kiltein ja kaunein eli miksu ei voi voittaa ;) *vitsi vitsi*
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Joulu 2011 22:55

Hilma kirjoitti:
mirian kirjoitti:Ja Tanjakin vois pitää välillä ne mölyt mahassaan jos aina vituttaa, niin muut voi nauttia vikoista illoista. Tuollainen "v*ttu ärsyttää" -tilityskö ei sitten vaikuta muiden mielialaan ja ole itsekeskeistä minä, minä ja minun paha oloni -ajattelua...
Huomasitko ollenkaan, että Tanja yritti mennä pahoine oloineen pois muiden seurasta?
Mistä tuo edes taas lähti? Siitä kun Suvi (miksi Suvi?) käski Tanjan päikkyyn ja sieltä tullessaan oli taas pahalla päällä?
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 09 Joulu 2011 22:56

tuusannuuska kirjoitti:
Hilma kirjoitti:
mirian kirjoitti:Ja Tanjakin vois pitää välillä ne mölyt mahassaan jos aina vituttaa, niin muut voi nauttia vikoista illoista. Tuollainen "v*ttu ärsyttää" -tilityskö ei sitten vaikuta muiden mielialaan ja ole itsekeskeistä minä, minä ja minun paha oloni -ajattelua...
Huomasitko ollenkaan, että Tanja yritti mennä pahoine oloineen pois muiden seurasta?
Mistä tuo edes taas lähti? Siitä kun Suvi (miksi Suvi?) käski Tanjan päikkyyn ja sieltä tullessaan oli taas pahalla päällä?

Siitä se lähti. Tai no. Kyllä tanja oli jo sitä ennen aika huonolla tuulella juuri tästä, että vanhat asukkaat oli pihalla.
ja noin

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja sandman » 09 Joulu 2011 22:59

Annie kirjoitti:Mikael voittaa. Eiköhän tämä ilta sinetöinyt sen.
Ainakin Mikael on vähiten rasittava.
Onko se sitten riittävä syy BB2011 voittoon :keineahnung:
(sehän on vissiin uuden debaatin aihe)

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 09 Joulu 2011 23:02

Mitä tanja tekee sisällä?
ja noin

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Joulu 2011 23:03

Tietääkö kukaan, mistä toi "mittasuhteille" juttu on lähtenyt?
you've got the dream but not the drive

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja rink » 09 Joulu 2011 23:03

BB-3 kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:
Hilma kirjoitti: Huomasitko ollenkaan, että Tanja yritti mennä pahoine oloineen pois muiden seurasta?
Mistä tuo edes taas lähti? Siitä kun Suvi (miksi Suvi?) käski Tanjan päikkyyn ja sieltä tullessaan oli taas pahalla päällä?
Kyllä tanja oli jo sitä ennen aika huonolla tuulella juuri tästä, että vanhat asukkaat oli pihalla.
Näin. Ja ehkäpä siitä, kun Kaisa huusi fanittavansa Suvia. Ja kun Suvi kertoi, että tällä on ainakin yksi fani.

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Salami » 09 Joulu 2011 23:06

Kyllä taas näkee tästä illasta, että naiset ei osaa olla sovussa keskenään. :lol: Miksu ja Benkku keränny pisteet kotiin tältä illalta. Miksulle vielä erityisplussa kissan nostamisesta pöydälle Tanjan angstaamisesta. :tu

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja calderyon » 09 Joulu 2011 23:06

En ole viiteen päivään liveä avannut, nytkin vain n. 30 min timeshiftillä tuon "twistin" takia, joka oli kyllä kuplien kupla, etten sanoisi.

Mutta sama meno näyttää jatkuvan, eikä mikään ole näköjään muuttunut: Suvi käyttäytyy kuin itseään täynnä oleva ghettokana ja huutaa kaikille, Tanja angstailee kaikille milloin mistäkin, Janica jadeilee, Miksu ihmettelee, että "Wtf, is happening here?" ja Ben... Hei, missäs Ben on? No, varmaan jossain taas ihmettelemässä, että miksei hänestä tykätä tms.

Vois vaikka laittaa liven kiinni...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Joulu 2011 23:08

tuolla on nyt visiin vähän parempi meininki nyt, kuin tunti sitten
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Sky » 09 Joulu 2011 23:08

Sky kirjoitti:Mä katoin ton kohdan timeshiftillä mutta en siltikään kuullut tota huorittelua? Osaisko joku kertoa missä kohdassa tarkalleen?
Nevermind, löysin itse.

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Juunas » 09 Joulu 2011 23:14

Ihan kivat bileet näistä kuitenkin onneksi tuli. :) Propsit asukkaille siitä miten saivat asiat kuitenkin reippaasti sovittua ja antoivat anteeksi toisilleen!

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Annie » 09 Joulu 2011 23:18

^ Kiva, kun joku jaksaa nähdä vielä edes jotain myönteistä noissa asukkaissa ;)

No nyt se Mikael sai bohemian rhapsodynsa.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Hilma » 09 Joulu 2011 23:18

Salami kirjoitti:Kyllä taas näkee tästä illasta, että naiset ei osaa olla sovussa keskenään. :lol:
Jos nyt kumminkin muistettais se mitä Miksukin sanoi: noi on tuijotelleet toistensa naamoja kolme kuukautta.
Juunas kirjoitti:Ihan kivat bileet näistä kuitenkin onneksi tuli. :) Propsit asukkaille siitä miten saivat asiat kuitenkin reippaasti sovittua ja antoivat anteeksi toisilleen!
Näin. :tu

Lillin
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 01 Marras 2011 12:04

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Lillin » 09 Joulu 2011 23:23

Mitäs tuo Tanja märisi (liveketjustako tämän luin..?), että hänet jätetään aina yksin, jos hän on pahalla päällä, eikä haeta mukaan.. Kuitenkin on puolet kaudesta raivonnut, kun ei saa olla yksin, kun yrittää poistua tilanteesta, jossa rupee kiehumaan. Hieman ristiriitainen tyyppi [smilie=a_listenuppunks.gif]

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Hilma » 09 Joulu 2011 23:26

Omien aiempien sanomistensa varjossa Suvin olis ehkä kannattanut pitää oma vähemmän myönteinen mielipiteensä Queenistä itsellään kun Miksu viimein pääsi kuulemaan paljon toivomaansa BoRhapia...

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 09 Joulu 2011 23:27

Lillin kirjoitti:Mitäs tuo Tanja märisi (liveketjustako tämän luin..?), että hänet jätetään aina yksin, jos hän on pahalla päällä, eikä haeta mukaan.. Kuitenkin on puolet kaudesta raivonnut, kun ei saa olla yksin, kun yrittää poistua tilanteesta, jossa rupee kiehumaan. Hieman ristiriitainen tyyppi [smilie=a_listenuppunks.gif]
En tiedä mistä tuollaista olet lukenut mutta minun silmääni ei ole ainakaan tarttunut.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Joulu 2011 23:28

LuckyTheFox kirjoitti:
Lillin kirjoitti:Mitäs tuo Tanja märisi (liveketjustako tämän luin..?), että hänet jätetään aina yksin, jos hän on pahalla päällä, eikä haeta mukaan.. Kuitenkin on puolet kaudesta raivonnut, kun ei saa olla yksin, kun yrittää poistua tilanteesta, jossa rupee kiehumaan. Hieman ristiriitainen tyyppi [smilie=a_listenuppunks.gif]
En tiedä mistä tuollaista olet lukenut mutta minun silmääni ei ole ainakaan tarttunut.
Minulla tarttui, tähän varmaan viitataan.
Sky kirjoitti:Tanjasta tuntuu, että häntä ei tsempata samalla tavalla kuin muita, ja päälle vielä Tanjan biisi että ketutus maksimoituisi. Myös ärsyttää, että kun muut näkevät Tanjan olevan huonolla fiiliksellä vaikka muilla on kivaa, ja silloin jätetään yksin eikä haeta Tanjaa mukaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”