Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Voittaja selvinnyt. Onneksi olkoon Marika.
Vastaa Viestiin
Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Marras 2011 20:08

Mä en edes ole Kaki "fani". Ja mun puolesta Marika saa vaikka voittaa tän, kunhan vaan peliä pelattaisiin rehellisin keinoin, eikä millään haamuäänillä.

Ymmärrän myös sen, ettei haamuäänet niin paljoa ärsytä, kun ne äänestää samalla tavalla kun itse haluaa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Marras 2011 20:20

^ Mutta kovasti sitä Kakin ja Nikon fanit tuntuu olevan varmoja, että Marikan voitto on täysin feikkijuttu.
Voihan sen kääntää niinkin päin, että ehkä sellaisen voitolle etsii jotain vilppisyytä, jonka voitto ei juuri itseään miellytä? (enkä nyt tarkoita sinua, vaan ihan ylipäätään).

Tottakai itseänikin ärsyttää jos tämän omakin suosikki epärehellisesti voittaa, mutta sellaista ei nyt oikeasti olla havaittu.
Ja Marika on suosittu asukas kuitenkin, eli miksi se on niin vaikea ymmärtää että se tämän voi voittaa?
Ei Kakikaan kautensa suosituin aikoinaan ollut...

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 02 Marras 2011 20:29

Minusta tuntuu oudolta, että mitenkä jotkut voi kannattaa jotai tusina ihmisiä niinku karia tai nikon;ää. Niitähän tapaa ja näkee kaduillakin ja jokapaikassa, joten ei mua telkkarista niitä enää kiinnosta nähdä. Jos haluan sellasia ihmisiä tavata, niin menen kaupungille.

Persoonalliset ja omaperäiset asukkaat on tän bb;n suola. :)
Numero yksi:Marika

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mardis » 02 Marras 2011 20:56

Pitihän tämäkin aravata että, jos Marika voittaa sitä pidetään voittajana, joka ei olisi kuulunut voittaa oikeasti, koska sehän ei olisi voinut pärjätä vanhemmille asukkaille, koska niiden kaudet olivat niin erinomasia! [smilie=a_doh.gif] Myönnän viime kausi oli aika floppi, mutta erinomaisen siitä teki asukas nimeltä Marika!

Ps. Karilla ja Esa A:llakin oli äänestäjiä jolla oli parikymmentä lähetettyä viestiä!!

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja gauchito » 02 Marras 2011 21:03

Se voi kyllä olla ihan oikea pointti, että tuo uusien täysin erilainen äänijakauma johtuu siitä että ei ole katsottu kuin pari viime kautta, tai ainakin ne on paremmassa muistissa, joten suosikkeja ei sitten löydy aiemmilta kausilta.

Silloin kun Niko voitti, oli 3. kaudesta kulunut vasta kaksi vuotta, mikä varmaan oli Nikolle etu. Jos neljän vuoden päästä Marika pääsee samaan kuin Mira tai Kaki nyt, niin sitten voi puhua jo oikeasta kannatuksesta.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Marras 2011 21:23

gauchito kirjoitti:Esa A:lla oli näistä tässä äänestyksessä pitkälle päässeistä varmaan huonoin talokokemus: ei saanut sieltä mitään, ei voittoa, ei läheisiä kavereita, ei mukanaoloa missään kauden jälkeen. Ainoa mitä sai, oli kova gallupsuosio, mutta sillä ei varsinkaan Esan tapainen asukas tee mitään. On täysi mysteeri minkä takia Esa haki taloon. Oliko katsonut aiempia kausia ja luuli sen perusteella jotain? No jos luuli niin ei varmaan sitten toteutunut. Suomi-bb:n suuri pettyjä.
Esa taisi talossa kertoa että se on hänelle lähinnä itsetutkiskelumatka! :D
Olen varma, että (niin kliseeltä kun se kuulostaakin) niin Esa halusi talosta kokemuksen, eikä mikään talonjälkeinen julkisuus Esaa kiinnostanut lainkaan.
Raha olisi varmasti kelvannut, mutta olen varma ettei Esa uskonutkaan voittoonsa. Ja niinhän se itsekin siellä sanoi!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 02 Marras 2011 21:33

gauchito kirjoitti:Käsi ylös kaikki ketä ootte liittyny tänne äänestämään ja nyt olette varsinaisia foorumin kalle päätaloja.
Mä liityin tänne silloin 2009 juurikin tämän äänestyksen takia En mä itseäni kyllä minään kalle päätalona pidä, mutta olen sentään jotain yrittänyt tänne kirjoitella.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Marras 2011 21:36

^^Esan osalta tilanne oli nimenomaan tuo. Varmasti oli myös yllättynyt saamastaan suosiosta, kuvitteli lähtevänsä useita viikkoja aikaisemmin.
Osallistuin tähän kisaan ihan loppumetreillä ja olisin toivonut, että kaksinkamppailu olisi käyty EsaAn ja Marikan kesken. Kaki oli mun inhokki, Pertun suosiota en ymmärtänyt lainkaan, joten se takia osallistuinkin, että voisin auttaa heidän pudottamisessaan.
Ekoilla kausilla oli ihan toiset sosikit.
a walking disaster

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja gauchito » 02 Marras 2011 21:43

orgasmienkeli kirjoitti:Esa taisi talossa kertoa että se on hänelle lähinnä itsetutkiskelumatka!
Näin muistelen Esan kertoneen, mutta ei tainnut jäädä siitäkään paljon naapureille leuhkimista.

Talonjälkeiset jutut, joissa asukkaat voi olla mukana, on paljon muutakin kuin julkisuutta, ja itse asiassa ne parhaat jutut kai onkin nimenomaan sitä muuta. Yhteisiä reissuja, harrastuksia, kokemuksen jakamista ja jatkumista uudella tavalla (ja oikeammalla tavalla) oikeassa elämässä.

Noissa eri kausien hehkutetuimmissa asukkaissa on silmiinpistävän vähän sellaisia joille jäi käteen tässä mielessä mitään mainittavaa. No, voihan ne käydä netissä lukemassa anonyymien kehuja.
Zygerö kirjoitti:
gauchito kirjoitti:Käsi ylös kaikki ketä ootte liittyny tänne äänestämään ja nyt olette varsinaisia foorumin kalle päätaloja.
Mä liityin tänne silloin 2009 juurikin tämän äänestyksen takia En mä itseäni kyllä minään kalle päätalona pidä, mutta olen sentään jotain yrittänyt tänne kirjoitella.
jee ainakin yksi tilastomerkintä tähän sarakkeeseen. [smilie=vibes.gif]

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Annie » 02 Marras 2011 22:00

Mulle on ihan sama, kumpi noista kahdesta voittaa. Marika oli ihana keiju ja oma suosikki, mutta Kaki oli myös aivan mainio asukas ja todellakin persoona (ei oma suosikki, mutta ei aina tarvitse ollakaan). Molemmat ovat oikealla paikalla top3:ssa. Ihan tyytyväinen olen finalisteihin. Kakia myös ajattelin, että se voisi tämän voittaa.

Nikoa vastaan mulla ei ainakaan ole kaunaa. Kolmoskaudella oli itse asiassa yksi suosikeista, mutta viime kaudella ei jaksanut kiinnostaa enää.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Marras 2011 22:41

Julkaistaan nämä jo nyt.

Tulokset kausittain (suluissa edellinen sijoitus):

BB1
1. Perttu (1) -
2. Mika (2) -
3. Iina (6) +3
4. Tiina (4) -
5. Antti A (3) -2
6. Hanna (8) +2
7. Kathy (5) -2
8. Jani (11) +3
9. Timo (7) -2
10. Minna (12) +2
11. Antti S. (10) -1
12. Terhi (9) -3

BB2
1. Kari (1) -
2. Sari (3) +1
3. Olli (2) -1
4. Mira (9) +5
5. Jenni (6) +1
6. Tatu (4) -2
7. Hanne (7) -
8. Henri (8) -
9. Kaarlo (5) -4
10. Mia (12) +2
11. Jani (11) -
12. Mirka (16) +4
13. Piritta (14) +1
14. Ari (17) +3
15. Heidi (13) -2
16. Mika (10) -6
17. Sorella (15) -2
18. Jaakko (18) -

BB3
1. Kadi (6) +5
2. Maxine (8) +6
3. Timo (3) -
4. Sauli (2) -2
5. Riitta (7) +2
6. Jarkko (4) -2
7. Tellu (5) -2
8. Suvi (11) +3
9. Henri (9) -
10. Aki (10) -
11. Piia (13) +2
12. Tiina (16) +4
13. Einari (15) +2
14. Satu (14) -
15. Farbod (12) -3
16. Maria (18) +2
17. Martina (17) -
18. Heli (20) +2
19. Jussi (19) -
20. Niko (1) -19

BB4
1. Anniina (3) +2
2. Tero (1) -1
3. Cheryll (6) +3
4. Johan (2) -2
5. Harri (4) -1
6. Tuuli (8) +2
7. Marko (5) -2
8. Niko (15) +7
9. Mia (10) +1
10. Minna (12) +2
11. Jari-Matti (14) +3
12. Marianne (9) -3
13. Jarmo (7) -6
14. Kaisa-Reeta (13) -1
15. Andreas (17) +2
16. Marianna (11) -5
17. Anna (18) +1
18. Risto (16) -2
19. Henna (22) +3
20. Maria (19) -1
21. Antti (20) -1
22. Alex (21) -1

BB5
1. Esa A
2. Kätlin
3. Tuija
4. Lotta
5. Aso
6. Sami
7. Marko
8. Nino
9. Dana
10. Minna
11. Esa J
12. Antti
13. Saranna
14. Iida
15. Sampo
16. Toni
17. Justiina
18. Terttu
19. Stephania
20. Jelena
21. Ragnar

BB6
1. Marika
2. Hannu
3. Ville
4. Elisabet
5. Ksenia
6. Eetu
7. Petri
8. Vilhelmiina
9. Nino
10. Satu
11. Mari
12. Jani Y
13. Mia
14. Noora
15. Ellinoora
16. Paul
17. Elli-Maija
18. Maria
19. Jani T
20. Inka
21. Riikka
22. Habib
23. Esa-Tapio
24. Niko

No menikö sijoitukset suurinpiirtein kohdilleen? Kommentteja.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Marras 2011 23:10

Mitä ihmettä täällä keuhkotaan siitä miten täällä äänestetään? :shock: Taitaa gauchitoa pänniä kun oma suosikki ei voitakaan ja täten on pakko valittaa ja väittää Marika-faneja huijareiksi! Itse voin sanoa suoraan että ensimmäinen kommenttini BBPlazalla oli jokin äänestys, ei tainnut olla tämä mutta kuitenkin äänestyksien takia tänne tulin ja nyt jo aika hyvin kirjoitellut.

Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää että se on vain PELI ;) ja kommentoidakseni miksi ennemmin Marika kuin Kaki? No koska Marika on sellainen asukas, jota ei ole aikaisemmilla kausilla nähty. Eikä ole toista asukasta, joka olisi yhtä aikaa sekä vihattu että rakastatettu, niin asukkaiden kuin katsojienkin keskuudessa. Marikahan oli kaikkein eniten häätöäänestyksissä ja tehnyt täten SBB:n historiaa, eikö tämä kerro siitä että Marika ihan oikeutetusti superfinaalissa vai hä?
That damn fox!

Kuva

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja gauchito » 02 Marras 2011 23:34

No mulla ei ainakaan omat suosikit ja inhokit vaikuta mitään tohon huomioon mistä eri asukkaitten kannatus tulee. Käpä on mulla inhokkina, mutta voin silti sanoa että sen sijoitus tässä kisassa on liian alhaalla koska Käpän häädössä taisi olla miinustajina noita samoja nikkejä.

Marikasta en muista että asukkaat olisi häntä ihmeemmin rakastaneet, kyllä se oli aika yksipuolisesti katsojakunnan eräältä osalta tulevaa. Se että tuotanto laittoi Marikan aina häätöön, ei sen kummemmin ole plussa eikä miinus.


^^3. kauden kaksi isoa nousua kärkeen on kai seurausta Nikon ja Saulinkin suosion laskusta. Edes Adam-kuvio ei ole kohottanut Saulin osakkeita, vaikka jossain päin nettiä pariskunnan fanitus on todella fanaattista.

Ilmeisesti asukkaat ei itse voi tehdä paljon mitään suosionsa eteen kauden jälkeen, kun ei edes Saulin uutiset aiheuta innostusta. Nousuja tulee vain muiden laskun ansiosta. Jos Kurhinen poistaisi syövän ja nälänhädän maailmasta niin sitä dissattaisiin varmaan silti.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Marras 2011 23:46

^ No eihän tuotanto voinu olla laittamatta Marikaa miltei aina häätöön ku sillähän oli melkein joka kerta kaikkein eniten häätöpisteitä :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja VeePee » 03 Marras 2011 12:19

Yllättävä ollut tämä äänestys, toki osasin odottaa että Kaki löytyy kärkikahinoista Kaki on nyt ja todennäköisesti tulee olemaan suuria suosikkejani BB-historiassa.

Marikan suosiosta yllätyin, liekkö syynä Marikan tuoreet muistot viime BB-kaudelta. Ei sillä etteikö Marika olisi merkittävä asukas, itsehän olin käytännössä Marikan puolella edelliskauden seuraamisessa ja kovasti toivoin Marikan tai Petrin voittoa kultalusikkaisen Hunksi-Naikoun sijaan.

Hunks-Naikoun tippuminen kärjestä ei ollut yllätys, kolmoskauden rennosta lippis-naikoista oli kuoriutunut melko röyhkeä ja peräti ylimielinen kokonaisuus 6. kaudelle. Muutenkin tämä edelliskauden Naikoulle pedattu voitto kaikkine ulkomaanvaihtoineen rupesi pidemmän päälle ärsyttämään minua. Vain hanhenmaksapallerot puuttuivat!

Iso ylläri oli Pertun ja Mika Lindemannen puuttuminen kärjestä, Perttu toki löytyy nelossijalta mutta mielestäni TOP-3 kolmikossa pitäisi melkein olla trio Perttu-Kaki-Esa A..

Lintsin heikohkoa sijoitusta voin vain todeta että kaveri on totaalisesti hävinnyt julkisuudesta kokkiohjelmansa jälkeen eli Lintsi ei vaan ole niin tuoreessa muistissa kaikilla ihmisillä. Lintsi muutenkin on minulle oman kautensa moraalinen voittaja.

Takaisin kaksikkoon Kari-Marika

Molemmat tarjosivat paljon viihdettä omilla kausillaan mutta Marikan viihdearvo oli enemmänkin tätä känniviihdettä ja -ääliöintiä. Marika toki oli suoranainen väriläiskä ja tarjosi sisältöä muuten tylsälle kaudelle.

Kari toimi omalla kaudellaan välillä peräti kauden kantavana voimana ja dynamona. Kari tarjosi myöskin hyvää viihdettä ja lentäviä lauseita oli puhe sitten virpomisesta tai ihan mistä tahansa muusta.

Tämän vuoksi kallistun Kakin puolelle tässä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 03 Marras 2011 15:05

Realcowboy kirjoitti:Alex Hytönen (BB4) Puoliksi Espanjassa syntynyt
Miten synnytään puoliksi Espanjassa? Onko synnytys tapahtunut fyysisesti valtionrajojen päällä, vai mitä ihmettä? Ja jotta kaikki ymmärtävät tämän sarkasmiksi, laitan tähän loppuun hymiön: ;)
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Marras 2011 15:41

Reilulaksatiivi Eilen 18:10 kirjoitti:Marika
Reilulaksatiivi 12 minuuttia sitten kirjoitti:Marika
Jos Reilu ihmettelet mihin viimeisin viestisi katosi, niin olet äänestänyt jo tässä superfinaalissa. Poistin tuplaäänen.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 03 Marras 2011 17:03

Jee, hyvä Marika :tu

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 03 Marras 2011 17:04

Tyytyväinen pitää olla kun (omissa kirjoissani) kaikkien aikojen BB-asukit
Kaki, Perttu ja Esa A. löytyivät sieltä kärjestä! wohoo!

Ylivoimaisesti parhaalta BB-kaudelta suomessa (2006) löytyy neljä asukkia top8 joukosta, tämän ilolla noteeraan. Luku voisi olla vieläkin suurempi. 2006 kauden jälkeenhän koko formaatti lässähti suomessa. Huom! Tästä suon mahdollisuuden olla eri mieltäkin. (Tämä kausihan on ollut tuotannon taholta taas pitkästä aikaa ihan positiivistä yritystä, terkkuja Aaltoselle sinne jonnekin... Sainio - We Salute You!)

On saavutus jo sinänsä nousta tuolta vuoden 2005/2006 kausilta kärkisijoille vuonna 2011. Uusien rekisteröityjen sukupolvi BBPlazallakin kuitenkin jo jyllää, wanhat kaudet ei kaikilla välttämättä edes katsottuna.

"Vääriin" Big Brother voittajiin on tässä vuosien varrella saanut jo tottua. Sellainen saatiin tässäkin leikkimielisessä äänestyksessä. Marikaa vastaan sinänsä mulla ei mitään ole, top10 sijoituksen haminoillehen mimmi kuuluu anyway. Marikan olisi suonut voittavan viime kauden finaali joten olkoon tämä nyt kuitti siitä tappiosta. Nousiaiselle näytettiin ihan aiheellisesti kaapin paikka, 115. sija on tuotannon ikiomalle kultapojulle ihan ok. Ei enää kolmatta kertaa taloon eihän?

Hieman tahtoi mennä tämä keskustelu tässä ketjussa omista eriävien mielipiteiden vääräksi teilaamiseksi ja omien pönkittelyksi. Kysymys kuitenkin henk.koht. mielipiteistä joten sinänsä aika turhaa hommaa moinen.

Onnittelut Marikalle!

// My 2 cents
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mardis » 03 Marras 2011 17:07

Parempaa voittajaa ei olis voinu olla :in love: Onnee Marika! :kippis:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Marras 2011 17:07

Onnittelut Marikalle ja myös Kakille! :kippis:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 03 Marras 2011 17:08

Ihan mielenkiinnosta laskeskelin, miten tämän kisan julkistamisen jälkeen liittyneiden alle 20 viestiä kirjoittaneiden jäsenien äänet jakautuivat.

Äänet jakautuivat seuraavasti:
Marika: 18
Kari: 11
Esa A: 5
Perttu: 1
Sari: 1
Kadi: 0

Nuo äänimäärät ovat sen verran pieniä, ja mikä tärkeintä, lopputuloksen kannalta merkityksettömiä, että eiköhän nyt sitten kaikki Marikan voittoon tyytymättömät voi lopettaa sen inisemisen "vaalivilpistä".

Hieno homma, että Marika voitti, mutta mieluummin olisin nähnyt Esa A:n voittavan tämän äänestyksen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -kisa”