Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Voittaja selvinnyt. Onneksi olkoon Marika.
Vastaa Viestiin
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 28 Loka 2011 23:08

^Ei välttämättä mene noin, vaikket itse pidekään Marikasta niin aika moni muu pitää :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Loka 2011 23:12

Ja ei se Marika nyt niiiin paljon plussaa ole muihin verrattuna saanut..

Harmi että noin hienon asukkaan menestys kisassa menee ihan hukkaan, kun heti epäillään vilppiä.
Ehkä ihan tosissaan sillä on fanejakin, ja ehkä ihan tosissaan moni pitää että Marika olisi ansainnut voiton kutoskaudella?

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja gauchito » 28 Loka 2011 23:16

Ongelma vaan on siinä että jos on kusettaja liikkeellä niin se kusettaa tulevillakin kierroksilla jollei tohon puututa. Oishan se tosin historian ironiaa jos huijauksen uhrina bb-finaalinsa hävinnyt Marika voittais tän kisan huijauksella.

Sitten siltä vois plazan haastiksessa kysyä että tuntuuko hienolta. Ja Esa A olis jossain Otaniemen labrassa autuaan tietämätön että se on jälleen suhmuroitu pois voittajan pallilta. :D

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Loka 2011 23:23

Tottakai pitää juu puuttua, mutta en nyt näe miksi tässä niin varmasti olisi huijauksista kyse!

Onhan Marikalla faneja, mutta ehkä täällä ei olla totuttu että Marikan tyyppiset asukkaat menestyvät näissä äänestyksissä? ;)
On täällä Kadikin vielä, vaikka se on ilmeisesti yleensä ollut hikisesti 30 parhaan joukossa.

En nyt mitään varmaa voi mennä toki vannomaan, kun en tunne kaikkia äänestäjiä enkä näe kaikkea mitä Spencer näkee.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Risto » 28 Loka 2011 23:41

Kadin ja Miran fanittamisen vielä ymmärrän, mut tota Marikan hienoutta en vaan tajua. Mun mielestä Marika oli viimekauden rasittavin asukas. Liian lapsellinen tyyppi ja ärsyttävä inisijä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 28 Loka 2011 23:47

OllieMan kirjoitti:Vois ton Marikan vaikka tiputtaa automaattisesti, kun joku on 200 eri tunnuksella sitä äänestäny. :tu
Just.

Älkää nyt oikeesti huolehtiko tämän äänestyksen rehellisyydestä. Kyllä Spencer hoitaa homman kotiin, jos jotain epärehellisyyksiä on tapahtunut.
Risto kirjoitti:Kadin ja Miran fanittamisen vielä ymmärrän, mut tota Marikan hienoutta en vaan tajua. Mun mielestä Marika oli viimekauden rasittavin asukas. Liian lapsellinen tyyppi ja ärsyttävä inisijä.
Mä taas en Kadin ja Miran fanitusta oikein ymmärrä, mutta Marikan fanituksen taas ymmärrän, mutta se oonkin vaan mä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Loka 2011 00:05

Komppailen edelleen Zygeröä, että Spencer hoitaa jos on jotain hoidettavaa!
Risto kirjoitti:Kadin ja Miran fanittamisen vielä ymmärrän, mut tota Marikan hienoutta en vaan tajua. Mun mielestä Marika oli viimekauden rasittavin asukas. Liian lapsellinen tyyppi ja ärsyttävä inisijä.
Mä taas ymmärrän näistä jokaisen fanituksen, mutta en ymmärrä mikä jossain Kaarlossa, Tatussa ja Henassa on niin saatanan hyvää. :D

Meillä on kaikilla eri mielipiteet, eikä kaikkia voi aina ymmärtää!
Itse taidan pitää Marikaa parhaana asukkaana ikinä, koska hän oli samaan aikaan tyhmä ja fiksu! Kukaan ei vaan ymmärtänyt talossa hänen fiksuuttaan, koska muut olivat putkiaivoja eivätkä edes yrittäneet ymmärtää Marikan pointteja, kun talossa sattui vallitsemaan se nokkimisjärjestys, että Mardis on idiootti ja muut parempia.
Mutta täältä katsomosta kun kuunteli, niin Marikan ajatuksissa oli todellisia helmiä, ja hän usein tajusi asioita joita muut eivät.
Hän myös piti yksin ainakin minun mielenkiintoani yllä koko kauden ajan, kun muut olivat jostain syvältä ruskeasta aukosta!

Siinä jo muutama syy, miksi Marikaa voi fanittaa ihan yhtä hyvin kun Kadia, Miraa, Ollia tai Esaakin.

Perttuhan on se fanitetuin tyyppi ikinä vissiinkin, mutta vaikka itsekin pidän häntä ihan arvostettavana tyyppinä, niin eihän siitä persoonasta saanut mitään kiinni! Lähinnä se fiilis jäi, että talossa oli koomikko, jonka oma persoona on jossain piilotettuna roolin taakse.
Voi olla että avautui itsestään paljonkin, mutta tuo kuva minulle Pertusta jäi.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 29 Loka 2011 00:33

Sen verran pitää ottaa omia sanojani takaisin, että kun tarkemmin asiaa ajatelleena, huomasin, että Kadin fanitusta en oikeastaan pidä niin käsittämättömänä. Kadi toi kuitenkin kolmoskaudella erittäin paljon tapahtumia taloon ja oli sellainen keskeinen hahmo. Kadi oli välillä todella ärsyttävä asukas, mutta esim. Suvin kanssa oli ihan siedettävä ja finaalissa jopa toivoin, että hän olisi tylsimys-Saulin voittanut, koska Niko pelattiin silloin tilanteiden näyttämisten takia pois pelistä jo heti finaalin alussa.

Miran fanitus ei vaan mene kaaliini, koska mielestäni Mira ei tuonut muuta kuin pahaa ilmapiiriä taloon ja oli muutenkin ärsyttävä. Nämä ovat tietty kaikki vaan omia mielipiteitäni ja tiedostan sen, että muiden mielipiteet poikkeavat paljonkin omistani, kuten tälläkin kaudella on jo tullut huomattua.

Marika oli asukkaana sellainen, jota mielestäni ei aiemmilla viidellä kaudella ollut talossa ollut. Toki Marikaa voisi verrata esim. Miraan siinä, että jakoi katsojien mielipiteet ja Perttuun siinä, että oli kanssa-asukkailleen "kryptoniittia" ja katsojille viihdettä. Pystyn hyvin kuvittelemaan, miksi niin moni Marikasta ei pitänyt, koska oli itsellänikin yhdessä vaiheessa lähellä, etteikö vaakakuppi olisi kallistunut sinne inhokin puolelle, mutta Marikassa oli kuitenkin enemmän positiivisia kuin negatiivisia puolia ja Nikon talossaolo vielä lisäsi sitä tykkäämisen määrää, koska mielestäni Niko oli täysin eri henkilö kutoskaudella kuin kolmoskaudella ja sitä kaikkien kavera ei enää nähty, vaan sieltä huppareiden alta ilmestyikin itseään täynnä oleva tyyppi, joka koki muut suositut asukkaat ainoastaan esteenä omalle pärjäämiselleen, varsinkin Marikan.

Nyt tämä meinasi mennä ihan vuodatuksen puolelle taas, mutta pointtina tässä oli se, että kaikki näistä kolmesta, jotka nyt puheenaiheena olivat, eli Kadi, Marika ja Mira, olivat omilla kausillaan keskeisiä asukkaita ja siksi ansiollisia olemaan näin pitkällä tässä pelissä, vaikka oikeasti näistä kolmesta en kovin korkealle omalla listallani nostakaan kuin Marikan.

Oma kaikkien aikojen suosikkini on vielä onneksi mukana tässä kisassa (ja se ei ole kukaan noista kolmesta). Top 10:stä ei harmittavasti enää ole mukana kuin kaksi. Kuitenkin omat suosikkini ovat tänä vuonna pärjänneet paljon paremmin kuin kaksi vuotta sitten. Tiedä sitten, mistä tämä johtuu? Aika kultaa muistot?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 29 Loka 2011 02:59

orgasmienkeli kirjoitti:Komppailen edelleen Zygeröä, että Spencer hoitaa jos on jotain hoidettavaa!
Risto kirjoitti:Kadin ja Miran fanittamisen vielä ymmärrän, mut tota Marikan hienoutta en vaan tajua. Mun mielestä Marika oli viimekauden rasittavin asukas. Liian lapsellinen tyyppi ja ärsyttävä inisijä.
Mä taas ymmärrän näistä jokaisen fanituksen, mutta en ymmärrä mikä jossain Kaarlossa, Tatussa ja Henassa on niin saatanan hyvää. :D

Meillä on kaikilla eri mielipiteet, eikä kaikkia voi aina ymmärtää!
Itse taidan pitää Marikaa parhaana asukkaana ikinä, koska hän oli samaan aikaan tyhmä ja fiksu! Kukaan ei vaan ymmärtänyt talossa hänen fiksuuttaan, koska muut olivat putkiaivoja eivätkä edes yrittäneet ymmärtää Marikan pointteja, kun talossa sattui vallitsemaan se nokkimisjärjestys, että Mardis on idiootti ja muut parempia.
Mutta täältä katsomosta kun kuunteli, niin Marikan ajatuksissa oli todellisia helmiä, ja hän usein tajusi asioita joita muut eivät.
Hän myös piti yksin ainakin minun mielenkiintoani yllä koko kauden ajan, kun muut olivat jostain syvältä ruskeasta aukosta!

Siinä jo muutama syy, miksi Marikaa voi fanittaa ihan yhtä hyvin kun Kadia, Miraa, Ollia tai Esaakin.

Perttuhan on se fanitetuin tyyppi ikinä vissiinkin, mutta vaikka itsekin pidän häntä ihan arvostettavana tyyppinä, niin eihän siitä persoonasta saanut mitään kiinni! Lähinnä se fiilis jäi, että talossa oli koomikko, jonka oma persoona on jossain piilotettuna roolin taakse.
Voi olla että avautui itsestään paljonkin, mutta tuo kuva minulle Pertusta jäi.
Totta. Vaikkakin ei mulle tule mieleen mieleen että mitenkä se ois ollu tyhmä milloinkaa. Fiksuus tuli sen sijaan esille useampaankin otteeseen.
Tykkäsin paljon hänen pohdiskelevasta luonteesta, että hän ei takerru pelkästään vastauksiin, vaan hän pohtii myöskin että miksi asia on niinkuin se on.

Marikahan sai mut ostamaan ensimmäistä kertaa kaksneljän. Se vaan iski heti ku tuhat volttia ja silmien ympärille ilmesty ruusunpunaiset lasit heti ku ekan kerran näin sen telkusta ja ne lasit vain vahvistui ajan myötä. [smilie=a_smitten.gif]

Tosi monipuolinen persoona kyllä. Enkä kyllä yhtään tosin ihmettelekkään, että jakaa mielipiteitä ku vahvoilla persoonilla on tapana näin saada aikaan. :D Muutamaan kertaan itteänikin vähän ärsytti hän muutamien tuntien ajan, mutta silti pidin silloinkin. Eiköhän sitä ihmisillä omiin vaimoihinkin, kavereihin yms mene hermot aina välillä, joten sehän vain kasvattaa luonnetta. :)

Itse en pertusta kanssakaan hirveemmin välittänyt, tosin eipä sillä kaudella niitä hyviä paljoo tainnu ollukkaa. Tosin eipä niin kauas enää muistakkaan.

Kadin ihqutus tuli mulla aika puuntakaa, ku huomasin sen vasta timon poistuttua talosta. Että meinasin sen poistumisen takia heittää pyyhkeet kehiin, mutta Kadin itsepäisyys teki vaan ihqutuksen. Itsepäisyys=

No kaippa oikeet henkilöt päätyy finaaliäänestykseen. Tuskimpa siellä hirveesti tapetteja ole, paitsi Esa A. Mut oli seki jollain tavalla kiva.

Niko S kyllä ois ansainnu toppiin, mutta toisaalta se oli vaan nii vähä aikaa talossa. Voi hitsin hunkki ku meni sinne taloon viemään hänen paikkansa. Hienoa olisi ollut nähdä hänet kunnolla talossa, että olisi nähnyt hänen persoonansa kunnolla. Saa kyl luvan mennä alstarriin jos sellane tulee.

Eli mullakin on nyt top kympissä pari lempparia ja yksi kiva asukas. Eli ihan hyvin. Loppu sijoitukset on vain hyvää boonusta.
Numero yksi:Marika

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Loka 2011 07:09

Olenkohan Zygerön kakkosnick kun molemmat annoimme Marikalle plussan? Vai kenties me molemmat ollaan jonkun muun kakkosnickejä? [smilie=a_holycrap.gif]

Foliohattuilu sikseen, kyllä se Spencer näkee jos joku uusi on jonkun toisen käyttäjän kakkosnick. Ja asiasta olisi varmaan mainittu jos jotain tuollaista olisi havaittu.
Totuus on tuolla ulkona.

Jigger
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 14 Elo 2011 19:29

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Jigger » 29 Loka 2011 10:56

Itse en ainakaan mikään kusettaja ole, vaan minulle tämä äänestys nyt vaan merkkaa sen verran paljon, että tahdoin rekisteröityä, jotta pääsen vaikuttamaan. Uskon, että kaikilla muillakin on sama juttu. Olen jekku06 sub foorumilla, jos joku teistä siellä päin liikkuu. PISTE.

Jaymz84
Jööteri
Viestit: 0
Liittynyt: 01 Loka 2010 12:54

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Jaymz84 » 29 Loka 2011 14:51

Suoraan sanottuna aika säälittävää itkua kun ei oma inhokki lähdekään. Menkääpä vertailemaan vaikka allekirjoituksen suosikkilistaa (bblist) ja kertokaa mullekin kenen kakkosnicki olen.

Itse pidin viime syksynä luonnollisena tänne rekkaitumista erilaisten äänestysten takia vaikken tänne kirjoitellutkaan. Aktiivinen plazan seuraaja kun kuitenkin olen ollut.
Kuva

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja gauchito » 29 Loka 2011 14:59

Oli oikeita nikkejä tai kusettajia, niin ihan mielenkiintonen jakauma silti.

Kuva
Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Loka 2011 17:04

Pitää silti muistaa, että aiemmilla kerroilla mäkään en ole ollut tässä messissä! :D
Tänä vuonna taas juurikin tuen näitä Marikoita ja Kadeja ja Miroja!
Olisin tehnyt sen aiempinakin vuosina (paitsi Marikahan on nyt ekaa kertaa mukana) jos olisin täällä ollut silloin.

Ehkä muutkin vastaavien kannattajat ovat heränneet tänne? ;)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Loka 2011 17:32

Toki se nostattaa kulmakarvoja, kun nollapostaajia ilmestyy yhtäkkiä kuin tyhjästä plussaamaan jotakuta, mutta en kuitenkaan havainnut mitään epäilyttävää. Kun ratkaisun hetket lähestyy ja suuret suosikit on mukana äänestyksissä, niin porukka myös herkemmin osallistuu. Viimeisessä häätöäänestyksessä annettiin muuten enemmän ääniä kuin koskaan aiemmin (72 ääntä). Viimeiset äänet käänsivät tilanteen Kadin eduksi.

Nyt kun Mira putosi, niin yhtään omaa suosikkia ei ole enää mukana. Finalisteista Kaki on mielestäni aivan suvereenisesti paras asukas. Ei ollut vaikea päättää ketä äänestää.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Annie » 29 Loka 2011 18:03

Pitäisikö tässä nyt äänestää omaa suosikkia vai parasta asukasta? Ne kun ei välttämättä ole sama :D

(Kai sitä parasta, kun tämä tämä kerta on paras asukas -kisa ;) )

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Loka 2011 18:23

Itse en osaa nähdä tätä ihan niin objektiivisena, että tässäkin vaiheessa pitäisi etsiä se paras, vaikka se ei oma suosikki olisikaan! ;)
Ymmärrän että objektiivisuutta tarvitaan tässä kisassa, mutta tässä vaiheessa jo kaikki on sen verran hyviä asukkaita (ja näkyviä sellaisia) että itse ainakin valitsen vaan sen kenen haluan pärjäävän parhaiten!

Hyvä esimerkki on tuo Perttu, joka on huippu asukas, mutta ei se minulle ole kun kuudenneksi paras näistä kuudesta.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Loka 2011 00:50

Mulla on peräti kaks isoa suosikkia (Sari ja Marika) vielä mukana, yksi suosikki (Esa A) ja yksi lähes-suosikki (Perttu) ja ainoastaan yksi inhokki (Kadi).
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Loka 2011 14:08

Mun suurimmat suosikit noista on Marika, Kadi ja Esa A. Kaikkein suurimmalla jalustalla tietty Marika :D Onhan noi Kari ja Sari myös aika viihdyttäviä, Pertusta ei oikein mitää mielipidettä...
That damn fox!

Kuva

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja sjoku » 30 Loka 2011 15:14

Jäljelläolevista suurimmat suosikit on Marika ja Perttu. Ok-tyypeiksi lasken Esa A:n, Karin ja Sarin. Kadi on näistä sellainen, josta en ole oikein koskaan pitänyt.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 30 Loka 2011 17:31

Sari sai vain 2 ääntä! [smilie=a_doh.gif] Herää kysymys, että mitä ihmettä tyttö teki finalistien joukossa. Jos ois joutunut viimeiseen häätöäänestykseen, niin luultavasti finaalissa ois nyt mukana Mira tai Olli. Pirpanalla kävi tuuri, kun ei joutunut häätöäänestykseen kertaakaan.

Muistakaahan äänestää uudestaan! Mitä todennäköisemmin voittokamppailusta tulee todella tasainen ja voittaja ratkeaa pienellä erolla. Vuonna 2009 voittaja ratkesi vain kahden äänen erolla.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Loka 2011 18:25

^ En nyt sanoisi että Sarilla ihan tuuri olisi käynyt! Se ei vaan ärsyttänyt ketään, eli ihan ansaitustikaan ei tullut nimetyksi kun kaikki siitä tykkäsivät. Nyt vaan kun pitää valita kaikista paras, niin yleensä pirpana jää kaikilla kakkoseksi tai kolmoseksi. Arvelisin ainakin näin!
Kyllähän Sari käänteisissä nimeämisissäkin jatkoon vielä pääsi.

Olen silti tosi tyytyväinen ettei pirpana tänä vuonna ollut paras nainen, niinkun yleensä tuppaa olemaan! Kyllä Kadi ja Marika ihan ansaitusti värikkäinä persoonina sen tänä vuonna nokittivat.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Suomen Big Brotherin paras asukas 2011 -kisa”