Suvi Pehkonen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Suville?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:04

5 - Suosikki
43
7%
4
79
14%
3
108
19%
2
89
15%
1
96
17%
0 - Inhokki
164
28%
 
Ääniä yhteensä: 579

Sienna
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 24 Loka 2007 01:35

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Sienna » 12 Joulu 2011 00:03

KIITOS KAUDESTA SUVI!

Olit viihdyttävä, ihana ja raivostuttava. Harmi ettet voittanut. Toivottavasti sun kuulumisia kuulee jostain, mut ei mitään nakukuvia Hymyyn. :D
Voin kertoa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 12 Joulu 2011 00:05

Suvi oli kyllä ihanan eloisa ja ihanat reaktiot oli talon ulkopuolella, vaikkei voittanutkaan! Tosi harmi kyllä, jos Suvin liiketilat meni ja mies jätti, mutta minkäs sille mahtaa... Kyllä Mama vielä jonkun löytää ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 12 Joulu 2011 00:13

Jonksu kirjoitti:Suvi oli kyllä ihanan eloisa ja ihanat reaktiot oli talon ulkopuolella, vaikkei voittanutkaan! Tosi harmi kyllä, jos Suvin liiketilat meni ja mies jätti, mutta minkäs sille mahtaa... Kyllä Mama vielä jonkun löytää ;)
Täällä BBplazalla näyttäisi ainakin olevan yksi innokas uusi Ori ilmottautumassa! [smilie=a_cool.gif]

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja rink » 12 Joulu 2011 00:19

Kiitos Suvi!

Eiköhän suomenniemeltä - tai sitten, vaikkapa Turkista, löydy oriita ja jopa ruunia Suvin makuun. Ihan mukiinmenevä naisimmeinen olet! :)

No asiasta asiaan eli älä hyvä ihminen valittele jokaisesta pienestä saatikka olemattomasta vaivasta. Eikä aina tarvitse muutenkaan ottaa kantaa ihan joka asiaan eli lörpötellä niitä näitä ja varsinkin niitä.

Asukkina olit vallan mainio, joskin em. asioiden takia ärsyttävä. Varmaan kaikista asukeista sinulle saattoi tulla enemmän ns. seuraamuksia normielämään...tsemppiä mahdollisten ongelmien hoitoon, Suvi!

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 12 Joulu 2011 00:31

Pitäisi kirjoittaa varmaan jotain positiivista, mutta on turhan murheellista, että julkisuushakuisuudessaan on valmis myymään lapsiensa ja läheistensä intiimiasiat vaikka sitten kuika empaattinen olisikin... :(

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 12 Joulu 2011 04:37

No huh huh! Suvin meno oli kyllä aikamoista vuoristorataa, ja löysinkin Suvista yhden inhokkini lopulta.
Alussa tykkäsin ja pidin potentiaalisena, ja kyllähän se potentiaali tulikin Suvissa esiin. En tosin ymmärrä, mikä Suvissa jaksoi ihmisiä kiinnostaa loppuun asti. :? Minua jo vähän puudutti.

Suvi oli usein hauska, mutta annoin lopulta arvosanaksi nollan, kun Suvi myrkytti pahasti toisten ihmisten ystävyyssuhteita, eikä välittänyt edes oman lähipiirinsä yksityisyydestä. Kaikki oli kerrottava!

Kaipa niitä pisteitä vähän pitää nostaa, kun kuitenkin erittäin pitkään Suvista vähän tykkäsinkin. Joka tapauksessa loppuaika talossa oli erittäin kamalaa katseltavaa Suvin osalta, enkä pidä tästä ihmisestä enää pätkän vertaa sen perusteella mitä sitä näin.

Loppuarvosana: 1
Kiitos nauruista! Niillä tämän ansaitsit.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 12 Joulu 2011 08:33

Maikkarin uutisissa myös kampaamosta.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Suvi: Työt vaarassa
12.12.2011 08:24. Big Brotherissa kolmanneksi sijoittunut Suvi pelkää työpaikkansa puolesta.
Kampaajana työskentelevä Suvi vitsaili sunnuntain suorassa finaalilähetyksessä pelkäävänsä asiakaskuntansa menettämistä ohjelmassa nähdyn materiaalin vuoksi. Vitsailun takana on kuitenkin aito pelko ja epätietoisuus tulevien työasioiden suhteen.

– Minua ihan oikeasti pelottaa työni puolesta, koska saatan menettää toimitilani, Suvi kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Suvin mukaan hänen täytyy selvittää asioita ex-miehensä kanssa, koska Suvin mukaan hänen ex-miehensä on henkilö, joka on heittämässä naisen pois toimitilasta.

– Minun täytyy selvittää nyt asioita ex-mieheni kanssa, koska hän on minua heittämässä sieltä pois. Tässä nyt jännitetään ja pelätään asioiden etenemistä. (MTV3)
Jaaha, ex-miehen on täytynyt vetää jostain iso härkäpapu nenään, tuskin muuten tälläiseen ryhtyisi. Onkohan muita toimenpiteitä odotettavissa?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Joulu 2011 08:46

^ Vielä talossa ollessaan Suvi itse arveli jotain sen suuntaista, että jos ex-miehen ja tämän nykyisen naisystävän suhde syvenee (ja muuttavat yhteen?), niin ovat vaakalaudalla niin toimitilat kuin yhteiset joulutkin. Eli ei kai ainakaan välttämättä tarvitse tuon kummemmasta asiasta olla kyse.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja maumiu » 12 Joulu 2011 12:30

Luulen myös että ex-miehen ja uuden naisen suhde on syventynyt ja nyt haluavat ehkä muuttaa yhteen yms. niin Suvi ja kampaamonsa saa lähteä livohkaan. Luulen että se mies on kuitenkin tiennyt millainen Suvi on kun ovat tunteneet vuosikymmenet joten en usko että ihan hevillä Suvin talossa tekevät/ sanomat asiat vaikuttaisivat tuohon ettei mies halua Suvin pitävän putiikkiaan miehen kodin yläkerrassa.
Eiköhän Suville joku paikka löydy kuitenkin :tu Vielä kerran onnittelut Suville 3. sijasta, mahtavaa vaikka sun olisikin pitänyt voittaa :in love:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 12 Joulu 2011 14:50

Onneksi ei voittanut, sai nytkin turhan hyvä sijoituksen! Ihmetytti miksi rupesi jauhamaan paskaa vielä Tanjasta, kun Tanja oli juuri häädetty?! :td Näköjään se juoruämmyys on Suvilla joku pakkomielle. :noup:

Suvi oli pitkään suosikkini ja pidin häntä ihanan höpsönä ja hyvä sydämisenä. Pari viikkoa sitten Suvi rupesi ärsyttämään minua paskanjauhamisellaan, eikä ärsytys muuta kuin noussut loppua kohden. Tais nousta pissa päähän, kun pääsi noin pitkälle. Hyvä kuiteski, kun oli mukana bb:ssä, sillä toi paljon väriä tuonne niin hyvässä kuin pahassa, tosin olisi saanut tippua ennemmin.

Loppuarvio: 0 tai 1

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 12 Joulu 2011 15:18

Suvi Suvi... Olit välillä ihan siedettävä hahmo. Mutta olit yksi talon pahimmista läyhääjistä, vaikka sanoit alkukaudella jotain, että et enää puhu selän takana kuin ennen. Valitettavasti tuo oli pienin Suvin "paheista". Perhe ja ystävät eivät tunnu olleen sinulle yhtään pyhää. Kailotit kaikkien intiimi- ja yksityisasiat.

Toivottavasti pystyt kestämään ja selättämään yksityiselämääsi (mahdollisesti) tulleet ongelmat. Annan loppuarvosanaksi sinulle ykkösen. [smilie=a_okbyenow.gif]
:trollface:

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Burph » 12 Joulu 2011 16:12

Pidin Suvista alussa paljonkin. Oli pirteä, hauska pälättäjä. Mutta sitten alkoi kyllästyttää se loputon pälpättäminen, Turkki- ja orijutut + kaikenlaisten yksityisasioiden paljastaminen, kaikkitietävyys... Ei se nyt niin haittaa, jos itseään paljastelee, mutta millä oikeudella lörpöttelee kavereidensa, ex-miehensä ja lastensa asiat??!!
Olin monta kertaa todella tyytyväinen siitä, etten kuulu Suvin tuttavapiiriin.

Talossa kanssa-asukkaiden asioihin puuttuminen, päsmäröinti ja läyhääminen ei myöskään pisteitä nostanut.
Ja se jatkuva valitus ja luulosairaus. Mitä jos liikkuisit enemmän, jospa osa vaivoista jäisi lenkkipolun varrelle!? Vai kieltääkö lääkäri?

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 12 Joulu 2011 22:39

Burph kirjoitti:Ja se jatkuva valitus ja luulosairaus. Mitä jos liikkuisit enemmän, jospa osa vaivoista jäisi lenkkipolun varrelle!? Vai kieltääkö lääkäri?
Tää on NIIN totta! Auttais varsinkin lonkkiin!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Joulu 2011 22:57

Suvi sanoi eilen haastattelussa kuulleensa huhuja, ettei toimitilaa enää olisi. Ja kommentoi vielä, että haluaa puhua exän kanssa.
Kuinka varma Suvi olikaan siitä, ettei ex löytäisi uutta naista ja alottaisi kunnon elämää tämän kanssa. Aika usein puhui siitä, että sisustaisi exänkin kämpän ja mahdollisesti vaihtaisivat kämppiä. Ei kai sekään nyt ihan noin mene, eiköhän ne vuokrasopimukset ole kuitenkin tehty kummankin omilla nimillä, eikä yhteisesti.
Tuli vaan niin sellainen tilanne silmiin, kuinka Suvi paasaa exälle, ettei niin voi tehdä! Ja kulkee perässä huoneesta toiseen. :lol:

Verkkovirailussa tuli vähän kummallinen kuvatus, kun Suvi sanoi, ettei ole duuniaan menettänyt. Sotii hiukan eilisiä puheita vastaan. Toisaalta muutenkin joistain kommenteista tuli sellainen olo, ettei nyt ihan tottakaan puhunut.

Palaan vielä talossaoloajan valitukseen lihomisesta, etenkin videoklippien jälkeen. Eikö aikuiselle ihmiselle tule mieleenkään se, että jos vetää hirveetä kerma- ja rasvamässyä koko ajan, eikä liiku kuin pakosta pihatuoliin BB:n käskystä, niin kyllä siinä lihominen on tapahtunut.
a walking disaster

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Juunas » 12 Joulu 2011 23:15

Mun mielestä Suvi oli ihan loistava asukas! Voittoa en hänelle missään vaiheessa toivonut, mutta siitä huolimatta olen tosi tyytyväinen että Suvi otettiin taloon mukaan. Toki Suvissa oli huonot puolensa (ja osa niistä tosi huonoja ja sellaisia, joita en arvosta ihmisessä yhtään) ja Suvi onnistui usein saamaan katsojan raivon partaalle tuhannella eri tavalla, mutta toisaalta koen, että Suvi myös toi taloon ihan hirveästi. Suvi oli Sebastianin ohella se asukas, joka elävöitti taloa eniten ja tämä on aina plussaa. Vaikka rauhallisista asukkaista muuten tykkäänkin niin BB olisi kyllä ihan pirun tylsää katsottavaa jos siellä olisi vaan hiljaisia ja korrekteja asukkaita. Suvi myös kesti talossa tosi hyvin ja veti aika hyvällä draivilla loppuun saakka. Ehdottomasti lisää tämänkaltaisia asukkaita taloon myös ensi kaudella!

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Hilma » 13 Joulu 2011 00:25

^ Suvi vaan oli sillä huonolla tapaa värikäs asukas, että tukahdutti niitä muita silkalla olemassaolollaan. Tää jyräävä kälkätin vei ilmatilan ja keskustelut itseensä ja jos joku silti onnistui viemään huomion pois Suvista (siis oikeesti, tää piti itseään huomaamattomana!), alkoi likainen peli.

Suvin tilannepäivitys asiaan Ori:
Suvi kirjoitti:Ummm... Olen loukannut häntä tosi paljon sanomisillani ja olemattomilla tekemisilläni. Ja tota... Muun muassa Salar ei ole pannut mua takapuoleen, minkä kuvan nyt sitten ilmeisesti ulkomaailma on saanut (häh?).
Ööö, totatota, umm... Mei ollaan keskusteltu yöllä ja mä toivon et me keskustellaan viel monet keskustelut ja sit katotaan. Mä oon tositositosi pahoillani, että mä olen loukannut häntä ja hänen perhettään ja hänen läheisiään mun tekemillä jutuilla tai mun sanomisilla ja mä toivon et hän antaa mulle joku päivä viel anteeks ja me alotetaan puhtaalta pöydältä. Hän on kumminkin reilun vuoden verran ollut tärkeimpiä ihmisiä mun elämässä.
Lähde: IL-TV

Xiaoyu
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Loka 2011 14:15
Paikkakunta: Lappland

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Xiaoyu » 13 Joulu 2011 03:22

Iltalehden haastattelussa käsittääkseni heti finaalin jälkeen Suvi kertoo haastattelijalle kampaamonsa tilanteesta että hän on työskennellyt exänsä kotoa käsin ja ehkä ex haluaa jatkaa nyt elämäänsä eteenpäin. Ei suostunut spekuloimaan kuitenkaan sen enempää, vaikka toimittaja ansiokkaasti yrittikin tentata. Suvi totesi vain että selviää sitten kun hän on jutellut Piihun kanssa :tu Hyvä Suvi! Samassa yhteydessä hän mainitsi myös että hänen toiminimensä on jäädytetty, joten hän on nyt työtön.

Tuolta näkee Suvin yrityksen tiedot www.ytj.fi-palvelussa.
Viimeisin tieto: Elinkeinotoiminta päättynyt
Loppupvm: 31.08.2011
Tietolähde: Verohallinto

Elinkeinotoiminnan loppumisestä 31.8.2011 on siis tullut tieto verohallinnolta [smilie=a_doh.gif]

edit: muokattu luettavammaksi
"Haiseeko emättimesi helmiltä?" "Onko sinut nukutettu väärin?"

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Karhu » 13 Joulu 2011 03:31

^^
Kuva

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Burph » 13 Joulu 2011 11:16

Olipa harmi, ettei Suvi voittanut. Olisi saanut verovelkansa ja sakkonsa maksettua, ellei olisi sitä ennen ehtinyt viedä rahoja Turkkiin.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja JVDS » 13 Joulu 2011 12:54

Suvi oli talon äitihahmo, joka jäi mieleeni ainaisista valituksistaan viikkotehtävissä. Aina myös kolotti jokin paikka. Suvi oli siellä missä tapahtui. Suvi ei välillä ymmärtänyt muiden asukkaiden reaktioita eikä malttanut pysyä hiljaa. Huonona päivänään Suvi oli koko ajan äänessä ja huutamassa milloin kenellekin synnyttäen samalla yleistä mielipahaa, joka vaikutti negatiivisesti talon ilmapiiriin.

Suvin ja Stefanin naljailuja alkukaudesta oli välillä viihdyttävää seurata, kunnes Suvi pilasi senkin, ja lopulta Stefan häädettiin ulos talosta. Suvi oli kovaan ääneen mukana väittelyissä mm. Oskarin kanssa ja sai Tamerin hermostumaan. En pysynyt edes laskuissa mukana, että kuinka monta kertaa Suvi oli luovuttamassa koko peliä.

Suvista nähtiin myös toinen puoli. Ehkä selvimmin mainostamassani "Taivas ja helvetti" -viikkotehtävässä, kun Suvi ei kestänyt enää katsoa sivusta helvetin asukkaiden "kärsimystä". Taktinen peliliike ainakin ellei muuta, mutta kyllä Suvia varmasti oikeastikin ahdisti tuo touhu.

Suvi kaipasi muiden tavoin talossa läheisyyttä saamatta sitä kunnolla keneltäkään. Suvi ainakin hakeutui tarkoituksella Matin ja Ramin seuraan ja pyöri yhdessä vaiheessa myös Salarin ympärillä tiuhaan. Suvin ja Netan "kauhujen yö" oli yksi kohokohdista hänen talossa oloaikanaan.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 13 Joulu 2011 13:45

Suvi on kaikissa antamissaan haastatteluissa katunut nyt syvästi puhumisiaan ja kertonut vasta talon ulkopuolella oikeasti ymmärtäneensä, että on puhunut ohi suunsa ja liikaa muiden henkilöiden yksityisasioista.
Jokohan Suvi nyt vihdoin ymmärtää ne Ramin kaikella ystävyydellä heittämät kommentit Suvin puheista ja käyttäytymisestä? Suvihan oli niin kovasti loukkaantunut, kun Rami talossa kehtasi yrittää hillitä Suvin puheita ja yritti saada Suvia ymmärtämään puheidensa merkitystä (taisipa antaa Ramille ihan nimeämispisteenkin osittain juuri sen vuoksi). Suvihan tuolloin perusteli henkilökohtaisia puheitaan sanomalla, että mistäs hän sitten puhuu jos ei juuri niistä asioista...

Kovin pitkälle ei Suvin katumusharjoitus silti tunnu riittävän. Suvi nimittäin tunnustaa Seiskan tuoreessa haastiksessa, että ei koskaan maksa veroja kavereilleen tekemistä töistä. Hänen mielestään Suomesta ei edes löydy sellaista kampaajaa, joka ei tekisi töitä pimeästi. (Tarviiko tuota nyt tunnustaa? Eikö mieluummin kannattaisi sanoa tekevänsä kavereille kampauksia vaikka ilmaiseksi kuin että ottaa maksun mutta jättää verot tuloista maksamatta?!?)
Kirjanpitäjäkin on Suvin kertoman mukaan sanonut itsensä irti Suvin bisneksistä... [smilie=a_doh.gif] Wonder why?

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a274028/ ... erhettaan/

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Taika » 13 Joulu 2011 14:11

Suvi oli valituksineen, järjettömine paljastuksineen ja ruuanlaittoineen yksi talon ja kauden suurista hahmoista. Toivon silti syvästi, ettei tämmöistä ihmistä enää ikinä laiteta taloon, koska hän toi taloon monta sinne kuulumatonta (alaikäistäkin) ihmistä puheillaan.

Toivottavasti tuotantokin kantaa enemmän vastuuta viattomien sivullisten asioiden paljastelusta BB-talossa jatkossa. Aika laimeeksi jäi se lapsista puhumisen kieltäminen, kun senkin jälkeen Suvi mm kuulutti Frederikin alaikäisen seksikumppanin nimen ilmoille monta kertaa ilman mitään sen kummempaa sanktiota. Jossei asukkaan järki pakota päätä tuon enempää, niin tuotannon pitäisi toimia.

Mulle jäi Suvista vähän paha maku suuhun, kun en pysty mitenkään arvostamaan sitä repostelua kaikista laittomuuksista, joita Suvi talossa tunnusti. Jätetään nyt erittelemättä sen tarkemmin, koska kausi on ohi ja jätettäköön asukkaat rauhaan. Hyvä, jos Suvi katuu puheitaan talossa, mutta vielä parempi olisi, jos katuisi myös joitakin tekojaan. Toivottavasti Suvi kasvaa ihmisenä tämän jälkeen. Potentiaalia ehkä olisikin, kun käyttäytyihän Suvi sentään joissain tilanteissa järkevästi, aikuisesti ja empaattisesti. Toisissa tilanteissa sitten taas... noh hohhoijjaa, siellä on sitä kasvuvaraa vaikka muille jakaa.
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”