Mikael Perttula

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Mikaelille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:10

5 - Suosikki
135
22%
4
105
17%
3
108
17%
2
75
12%
1
57
9%
0 - Inhokki
138
22%
 
Ääniä yhteensä: 618

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja sally » 07 Syys 2011 14:59

Mä veikkaan ett ainoa "kolmiodraamaan" päin häilyvä jatke tälle tilanteelle on se ett Annika, hyvin tuttuun naistyyliin, vetää herneet vtun syvälle nenään VAIKKEI ole Mikaelin edes antanut ymmärtää mitään. Eli tämän olis pitänyt osata lukea Annelin ajatukset ja pysyä tiiviisti Annelin vieressä niinku vahtikoira. Ja erityisesti vaik annelia ei edes kiinnostaisi muutenkaan nii Mikaelin pitäisi pysyä ihastuksissaan että Annelin itsetunnossa tuntuu hyvälle :roll:
Mikael ei mun laskujen mukaan tehnyt mitään kun kumpikaan ei ole "lupautunut toisilleen".

Raukka parka ku naiset hötkyttää ;) eli mun mielestä toi pelimieheksi kääntäminen eio validi kyllä mitenkään, ei edes vaikka tää kundi ei suosikkilistan kärjessä olisikaan.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 07 Syys 2011 15:33

En itsekään nyt oikein tajua näitä "vanha akka" -puheita. onko 30 (tai 31 muutaman kuukauden päästä) -vuotias nainen muka vanha? Itse voisin näin kohta 30-vuotiaana miehenä kyllä seurustella vaikka 20 vuotta itseäni vanhemman naisen kanssa jos riittävän seksikäs ja ihana sellainen sattuisi kohdalle, melkeinpä mieluummin kuin nuoremman kanssa. [smilie=a_happyhappy.gif] Enkä näe tuollaisessa mitään ihmeellistä jos nyt ei ole ihan valtavista ikäeroista kyse (eli tyyliin toinen voisi olla toisen mummo) tai pelkästään rahan takia syntyneistä suhteista tyyliin Madonna ja se joku Hesuus.

Ja tapahtuiko siellä muka yöllä jotain? Itse en ainakaan havainnut että mitään olisi tapahtunut. :keineahnung:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Bandit » 07 Syys 2011 15:48

Tirkka kirjoitti:Ja tapahtuiko siellä muka yöllä jotain? Itse en ainakaan havainnut että mitään olisi tapahtunut. :keineahnung:
Vain pientä viatonta puuhastelua, ei sen kummempaa aikuisten oikeesti.
* One Day at a Time *

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja calderyon » 07 Syys 2011 15:54

Bandit kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Ja tapahtuiko siellä muka yöllä jotain? Itse en ainakaan havainnut että mitään olisi tapahtunut. :keineahnung:
Vain pientä viatonta puuhastelua, ei sen kummempaa aikuisten oikeesti.
Vähän Janican kaulan suutelua, vartalon hyväilyä ja pyllyn kourimista ja "mää on vaan mies, sä oot kuuma nainen, ooh, älkää tuomitko mua" tms. muminaa Mikken toimesta.

Ja lisäksi jonkinverran seksikästä keimailua Janican puolelta. That´s about it.

Mutta... to be continued. ;)
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja merri » 07 Syys 2011 17:15

Kyllä mä ymmärrän Annikan pettymyksen. Hänen sijassaan mun alkava ihastus lässähtäisi kyllä kasaan, jos vastapuoli käyttäytyisi, kuten Mikael.

Tietenkään Mikael ei ole mitään velkaa. He eivät ole pari, mutta jos toinen antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut, niin musta on outoa, että hän retkahtaa heti ensimmäiseen flirttailijaan. Katsoisin pelimieheksi samantien. Mulla itsellä kun ihastus tapahtuu aika jäätävästi eikä silloin yksinkertaisesti näe muita.

No, enhän mä tiedä, mitä Annika miehestä hakee, mutta näin omasta näkökulmastani.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Evalds » 07 Syys 2011 17:20

Tuotanto hykertelee tyytyväisenä tästä "romanssista", otsikoita ja matskua tuleen Extroihin ja Talk-ohjelmiin riittää viikkokaupalla. Niihän sitä vatvottiin aikoinaan Samin ja Käpän olematonta "romanssia" ja kansa huokailee tyytyväisenä :tu

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 07 Syys 2011 17:31

Mikael ilmeisesti on ihan oikeasti pikkasen ihastunut Annikaan koska julisti Annikan ihanuutta myös ollessaan ihan pleksit, silloin kun ei ollut mitään tarvetta antaa ymmärtää muuta, Annika kun ei ollut edes lähettyvillä. Samoin Mikael näytti olevan vähintään yhtä rikki kuin Annika kun Annika oli aamupäivän varsin viileä Mikaelia kohtaan. En tiedä onko näiden välit taas kunnossa mutta ainakin paremmat ne on kuin aamupäivällä.

Mikael on ihan mukava ja hauska tyyppi ainakin tällä hetkellä, talon miehien parhaimmistoa.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 07 Syys 2011 19:04

Mikael nyt on sataprosenttinen paskanpuhuja. Juuri näistä tyypeistä äitien pitäisi varoittaa. Tän viikon jutut ovat ensi viikolla muinaishistoriaa ja naisesta naiseen heti kun alkaa kyllästyttää. Toi koko renttuus on vain rooli, koska se "oikea Mikael" on joskus torpattu. Joka uskoo sanankin Mikaelin kehuista tai rakkaudentunnustuksista voi syyttää vain itseään.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja sandman » 07 Syys 2011 20:04

sandman kirjoitti:Miklu on mielestäni miehistä paras. Rento, viihdyttävä, jännittävä, sosiaalinen, sanavalmis, huumorintajuinen, lähes virheetön, ihan kuin bb5-Sami kunnes hän sortui ...
Mikael elä tee Sameja ethän ..... :?
Justiina - SAMI - Kätlin
Janica - MIKAEL - Annika

Jos en olisi tyhmä maalainen keksisin vissiin jonkun
fiksun ulkomaalaisen sivistys sanan kuvaamaan tätä ilmiötä :shock:

Avatar
Bella Chi
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 30 Elo 2010 14:05

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Bella Chi » 07 Syys 2011 20:33

Mikaelissa on jotakin sellaista selittämätöntä vetelyyttä ja löysyyttä, mikä ärsyttää meikäläistä kovasti. Rento tyyppi, mutta vähän turhankin rento jo. Jututkin ovat enimmäkseen aavistuksen väsähtäneitä.

Ei kuulu suosikkeihini.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja calderyon » 07 Syys 2011 20:44

sandman kirjoitti:
sandman kirjoitti:Miklu on mielestäni miehistä paras. Rento, viihdyttävä, jännittävä, sosiaalinen, sanavalmis, huumorintajuinen, lähes virheetön, ihan kuin bb5-Sami kunnes hän sortui ...
Mikael elä tee Sameja ethän ..... :?
Justiina - SAMI - Kätlin
Janica - MIKAEL - Annika

Jos en olisi tyhmä maalainen keksisin vissiin jonkun
fiksun ulkomaalaisen sivistys sanan kuvaamaan tätä ilmiötä :shock:
Ehkäpä vaikka:
kolmiodraama elikkä love triangle

by sanakirja.org
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Syys 2011 21:45

Mitä lienen iltapäivällä töpännyt, kun kommenttini siirrettiin jonnekin talteen. Mutta uusi yritys. Mikael ei siis yöllä mokannutkaan (eikä Janica) liveketjun mukaan. Eli Mikael pysyy edelleen yhtenä suosikeistani. Ja veikkaan, että pysyy pitkään.
Myös ihastuminen Annikaan on mitä ilmeisin (ei sinällään vaikuta suosikkiasemaan).
a walking disaster

Panda
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Elo 2007 19:10

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Panda » 07 Syys 2011 22:29

Pariin päivään ei ole tullut oikein seurailtua, mutta nyt koostetta katsoessa kyllä Mikaelin pinnat nousussa. Kundilla hyvä asenne tehtävään ja selkeästi viihdearvoa - Jatkoon!

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja maumiu » 07 Syys 2011 23:35

Olin siis oikeassa! :tu
Ei ollut BB antanut Mikaelille tuota roolia vaan ainoastaan olla kuningattaren oikea käsi. Sävelsi siis itse nuo todella ärsyttävästi yliampuvat tekonsa ja määräyksensä..
Ymmärrän että on painetta kun Talkissa sanottiin vaisuksi mutta tuo meni jo yli.
Mikael oli suosikkilistallani mutta eilisestä tuli pirusti miinuksia, vaikka esitti tehtävässä niin läpi paistoi sellainen veemäisyys jota en voi sietää..
Toivottavasti tää hämäräheikki ei ota vapaalippua finaaliviikolle.. :shock:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Syys 2011 23:58

maumiu kirjoitti:Olin siis oikeassa! :tu
Ei ollut BB antanut Mikaelille tuota roolia vaan ainoastaan olla kuningattaren oikea käsi. Sävelsi siis itse nuo todella ärsyttävästi yliampuvat tekonsa ja määräyksensä..
Ymmärrän että on painetta kun Talkissa sanottiin vaisuksi mutta tuo meni jo yli.
Mikael oli suosikkilistallani mutta eilisestä tuli pirusti miinuksia, vaikka esitti tehtävässä niin läpi paistoi sellainen veemäisyys jota en voi sietää..
Toivottavasti tää hämäräheikki ei ota vapaalippua finaaliviikolle.. :shock:
Makuasioitahan nämä, mutta minusta Mikaelin tulo soturien soturiksi piristi viikkotehtävää laakista todella paljon. Tuohon muutoin niin pliisuun touhuun tarvitaankin kunnon asennetta ja panostusta, että me katsojat viihdyttäisiin ja tulisi keskustelua.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2011 06:30

^ Täältäkin Mikaelille plussaa roolisuorituksesta vaikka kuppia veti vähän liikaa. Vieläkin enemmän plussaa, jos sävelsi ja toteutti roolinsa ihan itse saamatta mitään muita vinkkejä PK-huoneesta kuin arvonimet ("soturien soturi", "kuningattaren vahva oikea käsi".) Mutta sitähän ei tietysti voi tuon koostepätkän perusteella tietää. (PK-huoneesta lähtöä ei näytetty, joten ei voi tietää oliko sessio kokonaisuudessaan siinä vai tuliko Sainiolta Mikaelille vielä tarkemmat toimintaohjeet siihen kuinka soturien soturin tulee käyttäytyä.)

Yöläheisyys Janican kanssa... no, kuningatar halusi kiusata Annikaa määräämällä Mikaelin seurakseen, mutta lopulta "pelasti" Mikaelin kuilun partaalta muistuttamalla Annikasta sillä hetkellä kun jotain olisi voinut ruveta tapahtumaan. Ja sitten Mikael päättikin hakeutua lattialle nukkumaan. Tilannetta voi tulkita monella tavalla riippuen siitä katsotaanko Mikael itsenäiseksi aikuiseksi toimijaksi joka tekee omat ratkaisunsa, johdatelluksi olosuhteiden uhriksi, Annikalle katsojan silmissä virtuaalipakkoparitetuksi lähes-kihlatuksi (joka ei ehkä itse tiedä asemaansa virtuaalikihlattuna) vai miksi ihmeeksi. Mutta kyllähän se Janican kaula toki maistui.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2011 08:37

Annikan ja Mikaelin välillä käytiin aamulla tällainen parisuhdekeskustelu:

http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... 17#p431917

Se ehkä antaa jonkin verran lisävalaistusta kummankin asukkaan ajatusmaailmaan, joten linkitän tänne ja myös toisen osapuolen ketjuun.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Syys 2011 10:01

^Aika realistista ja fiksua puhetta Mikkeltä, Annika taas hieman tuntuu elävän satumaailmoissa. Toivotaan nyt ettei Mikke ryydy Annikan kainaloon, kaverilla on viihdearvoa.

Avatar
SubZero138
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:08

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja SubZero138 » 08 Syys 2011 15:05

Suosikki ollut kickoffista lähtien. Hauskaa läävää heittää tämä velikulta.

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 08 Syys 2011 18:47

Tuossa yllä linkatussa keskustelussahan tulee esiin koko Mikaelin luonne - hän on tottunut valmiiksi pedattuun. Koskaan ei ole tarvinnut ponnistella minkään eteen, vanhempien lompakossa on raha riittänyt, peruskoulu käyty rimaa hipoen (arvio) ja löysäilijä on vain kerännyt sympatiat pois. Oppinut jo varhain elämänstrategiakseen tällaisen vaivattoman vaihtoehdon.

Naisseikkailuihin se sitten heijastuu myös niin, että kun ns. fun part on hoidettu, voikin jo erota. Parisuhteeseen kuuluu kaikkea Mikaelin ikävää: toisen huomioonottamista, arkiaamuja, riitoja, sukuillallisia jne. Näissä tilanteissa joutuisi ponnistelemaan, yrittämään... Ei Mikaelille, joka elää alkoholivoittoista jetset-elämäänsä just niinku tuntuu hyvältä, tiätsä.

Ja kun pääsi vallankahvaan, niin hirveä käskytys alkoi heti. Juuri tästä on huonot alikersantit tehty!
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja merri » 08 Syys 2011 19:49

Komppaan Tuotantoa!

Mun on myös hyvin vaikea käsittää ihmisiä, jotka eivät näe parisuhteessa muuta kuin taakan, mutta eipä siinä, ihmiset on erilaisia. Pääasia ettei kuseta toisia ymmärtämään liikoja.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mikael Perttula

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 08 Syys 2011 20:58

^^No Tuotanto sen nyt viimein tiivisti sanoiksi, mikä minua Mikaelissa on häirinnyt alusta asti. Itse en tähän kyennyt, mutta nyt tuon luettuani sen vasta tajusin. Juuri tuollainen Mikael todennäköisesti on. Laskisi koko ajan listallani, jos ei olisi niin paljon vielä huonompia takana.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”