Sebastian Tynkkynen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Sebastianille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:08

5 - Suosikki
366
52%
4
112
16%
3
69
10%
2
47
7%
1
31
4%
0 - Inhokki
82
12%
 
Ääniä yhteensä: 707

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja maumiu » 06 Joulu 2011 18:05

Kaikkea hyvää Sebastianille tulevaisuuteen talon ulkopuolella! [smilie=a_okbyenow.gif] Tämä Seban tippuminen talosta oli juuri sellainen äänestyskämmi josta olen koko tämän huonon kauden puhunut eli kun alettiin rahastamaan kunnolla ja jätettiin pois miinusäänet niin Sebastianin äänestävät fanit lopettivat äänestyksen liian aikaiseen ja keskittyivät Beniin ja Tanjaan niin kappas Sebastian meni tippumaan.. Niin väärä henkilö lähti kyllä mutta näin se peli joskus menee..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 06 Joulu 2011 20:49

Voisiko ton Ilta-Sanomien haastattelun pohjalta tulkita niin, että Sebastian tiesi joutuvansa ulos ennen finaalia? Kun se kieltäytyy kommentoimasta putoamistaan ja viittaa tuotannon asioihin tossa videon alkupuolella.

Siinä tapauksessa voisi fani olla murehtimatta ennenaikaista häätöä ja tietää, ettei Sebastian itsekään murehdi sitä ainakaan yhdestä vaivaisesta äänestä johtuneeksi, siis vain huonoksi tuuriksi. Kaikki olikin (maallisen) korkeamman voiman kädessä eikä kenenkään tarttisi ajatella että voi hitto kun olisin heittänyt yhden äänen Seballe.
Realcowboy kirjoitti:Ilta-Sanomien haastattelu

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Joulu 2011 20:53

Sebastianin kommentti kirjoitteluun FB:n BB-sivuilta:
Nyt täytyy ottaa julkisesti kantaa yhteen asiaan. Tanja oli minulle tärkeä ystävä ja harmittaa se keskustelun taso mikä täällä on, sama oikeastaan koskee myös Benistä käytyjä keskusteluja muitakaan pois sulkematta. Tuntuu, että tämän yhteisön jäsenet nostavat liikaa esiin toisten virheitä, vaikka samanlaiset tekemiset tallennettaisiin, jos Big Brotherissa asukkaina olisivatkin tämän yhteisön jäsenet. Ja väännetään vielä rautalangasta yksi asia selväksi: jos joku luulee, että Tanjan ja Benin lokaamisella mieleni kohenee, niin et voisi olla enempää väärässä. Joka kerran puukko osuu myös mun sydämeen. Siinä on kaks yhtä hienoa ihmistä kuin kaikki muutkin asukkaat.

Tällä en tarkoita sitä, että ei pitäisi suhtautua kriittisesti siihen toimintaan mitä näkee asukkaiden arjessa BB-talossa. Paluu arkeen monelle meistä on muutenkin varmasti vaikea, joten miksi vaikeuttaa sitä todella törkeillä puheilla. Mieti ensin tilanne omalle kohdallesi, ja kirjoita vasta sen jälkeen, mitä ajattelet. Mekin olemme kuitenkin ihmisiä, emmekä sittenkään niitä koe-eläimiä. Itsenäisyyspäivän rauhaan sulkeutuen, Sebastian.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja rink » 06 Joulu 2011 21:07

Häntäheikki kirjoitti:
Saukko A. kirjoitti:Aika monesti tätä palstaa lukiessa sitä pyörittelee päätään ihmisten jutuille. Kuinka tyhmä pitää oikeasti olla, että tuon Sebastianin kommentin ymmärtää niin että siinä verrataan Janicaa huoraan?
En usko, että kukaan voi oikeasti olla niin tyhmä... Jotain propagandan makua tässä on. Ne jotka ei ymmärrä Sebastianin arvomaailmaa, ei edes halua ymmärtää ja sitten keksivät jotain ihan ihme juttuja.
Olen samaa mieltä, joskus tosin se oikean perustellen kriitiikin ja propagandan raja on häilyvä. Jos joku tuntuu teidän mielestänne unohtavan rajat, niin raportoikaa perustellusti asiasta modeille. Sen jälkeen asioita tarkistellaan modejen kesken ja tehdään tarvittaessa toimenpiteitä. Sama koskee kaikki asukkaita kaikissa otsikoissa.

Omalta osaltani olisi ehdottomasti halunnut nähdä Seban finaaliviikolla. Eikä pelkästään sen takia, että EN olisi halunut nähdä Beniä siellä. Ihan varma en ollut siitä olisinko kuitenkaan halunut Seban voittavan, vaikka pidänkin tätä parhaimpana asukkaana kautta aikojen (nooh ehkä Perttu oli vielä parempi)

Aiemmin kirjoittelin voittajasuosikeista näin http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... 41#p499841 ja olen edelleen samoilla linjoilla. Seban osalta isona miinuksena voittoa ajatellen oli formaattivastaisuus

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja mävaan » 07 Joulu 2011 00:30

rink kirjoitti:
Häntäheikki kirjoitti:
Saukko A. kirjoitti:Aika monesti tätä palstaa lukiessa sitä pyörittelee päätään ihmisten jutuille. Kuinka tyhmä pitää oikeasti olla, että tuon Sebastianin kommentin ymmärtää niin että siinä verrataan Janicaa huoraan?
En usko, että kukaan voi oikeasti olla niin tyhmä... Jotain propagandan makua tässä on. Ne jotka ei ymmärrä Sebastianin arvomaailmaa, ei edes halua ymmärtää ja sitten keksivät jotain ihan ihme juttuja.
Olen samaa mieltä, joskus tosin se oikean perustellen kriitiikin ja propagandan raja on häilyvä. Jos joku tuntuu teidän mielestänne unohtavan rajat, niin raportoikaa perustellusti asiasta modeille.
Jos saa sanoa oman mielipiteensä? tai ihmetellä asiaa :?
Mun mielestä toi oli tämän kauden sanontaa lainatakseni "hauska läppä". Ja itse tosiaan pidin Sebastianista. En kokenut asiaa kritiikkinä tai propagandana.

Jos asioihin vastaa vertauskuvilla, eikä suoraan, niin siinähän sitten jokainen tekee tulkintansa. Ja tuossa valitettavasti voi olla lopputulos.
(tuossa kuitenkin taustalla oli janican stripparintyö, joka myös ohjasi Sebastianin sanavalintoja). Joku muu ystävyyskysymykseen vastatessaan ei olisi edes maininnut strippauksesta, vaan vain todennut hänen olevan hyvä tyyppi, yms.

Itsellä Sebastianin kommentista Jeesus-vertailuineen tuli se mielikuva, että koska Jeesus oli kaveri kaikkien kanssa, niin miksi hän ei ollut yhtä hyvä kaveri kaikkien naisten kanssa (jokaisessa oli omat vikansa ja hyvät puolensa), vaan suosi yhtä.

Tähänkin varmasti löytyy pohdittavaa puolesta ja vastaan, joten jääköön tuohon :)

Eikä asia olisi noussut millään tavalla ihmettelyn asteelle ilman vertauskuvallista vastausta... (jeesus oli kaikkien kaveri, enkä usko, että valikoiden)

Vaikka Sebastianin uskosta kiistellään, että vaikuttiko se suosioon, niin uskoisin, että enemmänkin positiivisesti.
Hänen persoonansa on ollut suurin syy suosioonsa.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 07 Joulu 2011 01:03

Sanoi Sebastian mitä tahansa, niin ei se poista noiden kahden asukkaan kusipäisyyttä. Ehkä Sebastian on parempi ihminen ja pystyy antamaan anteeksi myös kusipäille. Itse en tähän pysty. En oikeastaan haluakaan. Niin tai näin, Sebastian on yksi kautta aikojen parhaita BB-asukkaita.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Santra » 07 Joulu 2011 18:59

Olen ollut matkoilla ja vasta nyt ehdin kommentoimaan Sebastianin shokkihäätöä. Olin aivan tyrmistynyt. Koko kauden ehdottomasti paras ja monipuolisin , hauskin asukas putosi mitättömällä erolla! Kyllä tulee mieleen taas vaikka mitä foliohattuajatuksia tästä äänestyksestä.

Minulle tämä BB-kausi oli tässä. Kiitokset Sebastianille, joka on omalla listallani yksi kaikkien aikojen asukkaista. Hyvää jatkoa elämääsi, Sebastian! :tu
24/7 kaapelissa.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Joulu 2011 20:17

Alkukaudesta en tykännyt, mutta pikku hiljaa nosti pisteitään kunnes pisteet lähtivät jälleen laskuun. Sebastianin putoaminen ei sinällään varsinaisesti harmittanut, mutta tapa jolla se tapahtui sai minut näkemään punaista. Harmitti Sebastianin kannattajien puolesta. Varmaan monet pitävät Sebastiania kauden moraalisena voittajana.

Loppuarvosana: 3
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 07 Joulu 2011 20:41

Listallani kärkipäässä.
Lähti talosta juuri oikealla hetkellä.
Yritti vilpittömästi tulla toimeen kaikkien kanssa.
Ei mikään normiasukas. Kauden ykkösselviytyjä.
jne.

Lizzie23
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 30 Marras 2011 20:42

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Lizzie23 » 08 Joulu 2011 13:05

Mun mielestä Sebastian on yksi parhaista asukkaista koko Suomen BB:n historiassa. Oli kyllä kamala shokki kun hänet häädettiin kun oli koko ajan johtanut äänestystä. Ja tuolta bbplazan varjoäänestyksessäkin oli yli 50 % äänistä joten olin ihan varma ettei hän putoa. Jotenkin tuntuu että tuotanto manipuloi äänestäjiä näyttämällä äänestystilannetta (liekö aina edes oikea tilanne kun äänten kokonaismäärää ei julkaista, vain prosentit). Eikä yhtään ihmetytä jos tuotanto halusi Sebastianin ulos. Tuskin olisi suostunut chatitjuontajaksi yms. mitä jotkut voittajat ovat.

Ja olen sitä mieltä että tämän formaatin voisi lopettaa, koska mua ärsyttää kun ohjelma antaa sen kuvan että ryyppääminen on ainoa tapa bilettää yms. Äänestystavan ainakin voisi muuttaa. ja olisi hyvä kun laitettaisiin tyypit bilettämään ilman alkoholia, olisi kiva nähdä sellainen tilanne. Tai sitten ehkä 1-2 pulloa juomaa, miksi pitää kännätä.

sinna
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:41

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja sinna » 08 Joulu 2011 13:18

http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/s ... aanestysta
Skandaali: Big Brother yritti manipuloida äänestystä

Ohjelmasta juuri pudonnut Sebastian on kertonut YLE:n Radio X3M:n haastattelussa, että häntä on yritetty manipuloida ehdokkaan valinnassa.

Sebastian kertoo, että toisten kilpailijoiden paremmuusjärjestykseen laittaminen oli vaikea pala. Todellisen pommin hän kuitenkin pudottaa kertomalla, että Big Brother suostutteli häntä muuttamaan ehdokkaansa putoamisäänestykseen.

- Juuri niin. Pahinta kaikessa on, kun Big Brother sanoi minulle päiväkirjahuoneessa, että älä ehdota väärää ihmistä.

Hänen mukaansa ääni ei kuitenkaan sanonut suoraan, että hän valitsee väärin.

- Ei täsmällisesti niillä sanoilla, mutta siellä sanottiin nyt et ehdota oikeaa ihmistä, miksi teet niin? Olin todella pettynyt.

Ohjausyritys sai häneltä suoraa kritiikkiä, mikä johti siihen, että Sebastian sai rangaistuksen röyhkeästä käytöksestä.

- Talo tyhjennettiin ja vain minun sänky ja tuoli jäivät jäljelle. Sitten viestitettiin, että olen ollut ylimielinen Big Brotheria kohtaan ja siksi kaikkia rangaistaan.

Tapahtumien ohjailu tai draaman järjestäminen ei jäänyt tähän. Sebastian kertoo, miten hän halusi kieltäytyä tehtävästä, jossa oli vahvasti eroottinen sävy. Silloin Big Brother saneli hänelle tarkat ohjeet siitä, mitä hänen pitää sanoa muille kilpailijoille.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Joulu 2011 13:23

Eiköhän tää ole kevyttä kulkua Sebulle, joka kuitenkin elää Herran Jeesuksen Kristuksen oppien mukaan. Siinä paljon BB paina kun itse maailmankaikkeuden monarkki sanoo mitä tehdä.

Sunnuntaina kirkkoon kaikki, Sebastian on MESSIAS!1

Lizzie23
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 30 Marras 2011 20:42

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Lizzie23 » 08 Joulu 2011 13:27

Olis kyllä kiva tutustua Sebastianiin oikeassa elämässä. Harmi etten asu missään Oulun lähelläkään, joten melko huonot mahdollisuudet siihen.
:cry: :victorianfalls:

Ja älkää please naurako: näin parisen viikkoa sitten unta, että seurustelin Sebastianin kanssa. Ja mun ei pitäny todellakaan katsoa koko BB:tä, koska en viime vuonnakaan katsonut yhtään jaksoa, mutta aloin seuraamaan kautta 2011 kesken kauden. Jumala onkin olemassa ja kehottaa ottamaan yhteyttä. :keineahnung: :) :unbelievable:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Joulu 2011 13:31

Ei jumalauta Sebastian!! :lol: Eiks se vieläkään tajua, että röyhkeä käytös pk:ssa ei johtunut sen puheista, vaan KÄYTTÄYTYMISESTÄ siellä!! Opettajaksi kouluttautumassa ja oma järki ei tajunnut tota, minkä katsojat näki, herramunjee... Sitä mitään ohjailtu nimeämisissä, vaan se pakoili kameraa, joka on ankarasti kielletty.
That damn fox!

Kuva

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja mirian » 08 Joulu 2011 13:56

Jonksu kirjoitti:
Ei jumalauta Sebastian!! :lol: Eiks se vieläkään tajua, että röyhkeä käytös pk:ssa ei johtunut sen puheista, vaan KÄYTTÄYTYMISESTÄ siellä!! Opettajaksi kouluttautumassa ja oma järki ei tajunnut tota, minkä katsojat näki, herramunjee... Sitä mitään ohjailtu nimeämisissä, vaan se pakoili kameraa, joka on ankarasti kielletty.
Tajuaa. On koko ajan tajunnut, mutta kritisoinut isoveljeä siitä syystä, että isoveli PAKOTTAA jäämään päikkäriin ja sanomaan asioita, joita ei halua muista asukkaista sanoa eikä päästä pois päikkäristä, vaikka asukas on jo kaikki asiansa kertonut ja vastannut kysymyksiin. Kysytään, ja kysytään ja kysytään vähän eri tavalla ja yritetään nyhtää haluttu vastaus väsyttämällä. Yritetään siis väkisin saada sellaista kommentointia, mikä loisi kuvaa huonoista väleistä tai saada kritisoimaan muita asukkaita, vaikka näistä ei olisi sen kummempaa sanottavaa juuri sillä hetkellä.

Tässä tapauksessa näköjään BB ei ole päästänyt Sebastiania päikkäristä, kun hän ei suostunut nimeämään BB:n ohjailemalla tavalla, johon Sebastian reagoi jättämällä vastaamatta enää muihin kysymyksiin. Sebastian ja muut asukkaat ovat aikaisemminkin kritisoineet sitä, että isoveli ei päästä pois pk-huoneesta, vaan yrittää väkisin saada sanomaan asioita, joita ei tarkoita (mm. päivän 74. koodikielikeskustelussa viitattiin tähän).

Meille ei näytetty ikinä, mikä sai Sebastianin oikuttelemaan pk-huoneessa, meille näytettiin vain hänen reagointinsa. Ja nyt tuli sitten syy siihen, mikä oli arvattavissa Sebastianin aikaisemman kritiikin perusteella.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja mirian » 08 Joulu 2011 14:55

Vähänkö muuten tuotannolla kävi tuuri, että katsojat äänestivät Sebastianin pois juuri ennen finaalia 0,01 %:lla! Oisko ollut pikkusen noloo, jos kauden voittaja olisi alkanut lateleen näitä paljastuksia... Nyt tää on vain katkeran BB-formaattia vastustavan kilpailijan häviön jälkeistä löpinää ja selittelyä. ;) :tu

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Joulu 2011 15:06

^ Totta! Aika hyvä säkä! :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja scarredi » 08 Joulu 2011 18:17

Sebastianin livenä nähneenä voin kertoa, että hän on todella ihana persoona! Keskustelee ja kyselee asioita ja antaa itsestään juuri sen kuvan, mitä on ollut talossakin. Huomaavainen, huumorintajuinen ja mukava ihminen, jonka haluan nähdä vielä uudestaan ja monesti.

Kiitos Sebastianille nimmarista ja lämpimästä halauksesta! :in love:
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Joulu 2011 23:20

Voi Bastian, kunpa olis ollut nää viimiset päivät Talossa. Ei olis tylsyyden määrä lähelläkään nykyistä.
a walking disaster

Avatar
Luna
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 31 Loka 2011 16:24
Paikkakunta: Kotka

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Luna » 09 Joulu 2011 01:05

Lizzie23 kirjoitti:Olis kyllä kiva tutustua Sebastianiin oikeassa elämässä. Harmi etten asu missään Oulun lähelläkään, joten melko huonot mahdollisuudet siihen.
Voi et ole ainoa, häneen olisi mahtava tutustua. Maanantain verkkovierailussakaan juttelu ei onnistunut millään, herra ku sai niin valtavan määrän kysymyksiä ja muuta, niin yksikään meikäläisen kysymyksistä ei saanut vastausta.
Täytyy vaan toivoa, että joskus Sebun tapais livenä ja vois jutella! :D

Ja komppaan knockeria, sinäkin olet aivan oikeassa.
"Sä oot niinku mun long lost daughter"

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Zeus » 09 Joulu 2011 02:42

En keksi syytä, miksi tuotanto ei päästänyt Sebastiania perjantaina taloon.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 09 Joulu 2011 03:19

^ Ehkä Sebaa ei huvittanut tulla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”