Tanja Westerlund

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tanjalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:11

5 - Suosikki
117
18%
4
100
16%
3
86
13%
2
65
10%
1
67
10%
0 - Inhokki
209
32%
 
Ääniä yhteensä: 644

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Burph » 06 Joulu 2011 12:31

LuckyTheFox kirjoitti:^^ Se että tulit sanomaan tuosta juuri sen jälkeen kun tilanne näytettiin koosteessa saattaa ehkä hieman vihjata ettet nähnyt tilannetta livenä. ;)
Läppäläppä, mutta enpä nyt malta tulla omaa totuuttani kertomaan. Näin ton tilanteen livenä, myös sen makuuhuoneesta alkaneen kohtauksen. Ja kun näin tuon koosteessa uudelleen, niin mielikuvani Tanjasta itsekeskeisenä kusipäänä vain vahvistui.

Miks pitäis verrata Suvin käytökseen? Siis jos Suvi veti herneet nenään ja käyttäytyi mahdollisesti vielä huonommin, niin ei se Tanjan arvostusta mitenkään mun silmissä nosta. Itsesäälisiä kilareita, huutoa.. Ja sit tuo elekieli ("tänne vaan, anna tulla nyt kaikki") saisi pyhimyksenkin raivoisan halun valtaan vetää korville tota omahyväistä naamaa.

Eikä arvostusta nosta sekään, että sopivat myöhemmin. Kun mä en vaan arvosta noita kumpaakaan. Yhtään. Ällöttävät, huonotapaiset, huonostikasvatetut, henkisesti ja fyysisesti laiskat lähiömammat. White trashia sanan varsinaisessa merkityksessä.

En osaa diplomaattisemmin asiaa muotoilla kun olen kipeä ja vituttaa muutenkin. :x

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

chives
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 31 Elo 2011 22:49

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja chives » 06 Joulu 2011 12:57

Presidenttipuheessa Tanja olisi vihdoinkin voinut tuoda esille sen faniensa hehkuttaman älykkyyden, herkkyyden ja hauskuuden, mutta eipä noita ilmentynyt. Tyhjästä on paha nyhjästä.

Avatar
Anajebaa12
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Helmi 2011 18:21

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Anajebaa12 » 06 Joulu 2011 14:18

tanja on aivan ihana sillon kun se ei kilahtele! sen sarkastisuus, huumori ja kaikki! tosi aito ihminen, tanjan pitäis voittaa koko potti :)
tanja on paras! :)

kalma
Juonittelija
Viestit: 180
Liittynyt: 22 Loka 2007 16:47

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja kalma » 06 Joulu 2011 14:30

Minusta on tavallaan hauskaa lukea muutaman nimimerkin jatkuvaa dissausta ilman asian häivääkään tässä ketjussa ja antaa joka viestistä Tanjalle plussaa. Negatiiviset komentitkin voi sanoa, mutta jatkuva läyhäys samoista omien näkemysten mukaan väännellyistä aiheista kertoo aika paljon dissaajan tarkoitusperistä ja asenteesta.

Tanja on koonnut itsensä hyvin huonojen aikojen jälkeen. Suvin aiheettoman kilahduksen Tanja hoiti todella hienosti Sunnuntai-iltana. Ei ole järkevää odottaa että kukaan viitsisi kuunnella Suvin paloautomaista huutoa provosoitumatta edes aavistuksen, mutta pää pysyi kylmänä ja se on pääasia tuollaisessa tilanteessa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Joulu 2011 14:32

^ Niinpä. Ja se on nyt mennyt jo siihen, että teki Tanja mitä tahansa, niin vika on hänessä. Annikan ketju meni samanlaiseksi, ja tällä kertaa se kohde on vaan Tanja!

Ymmärrän silti, jos jotkut eivät Tanjalle voittoa suvaitsisi.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 06 Joulu 2011 16:11

caroline kirjoitti:Rassaa niin paljon etta Tanja paasi finaaliin ja Sebastian putos.
Tästä varmaan johtuu suurin osa Tanjaan kohdistuneesta angstista (kyllä, alkaa oikeasti jo tulla sellainen fiilis, että täällä pata soimaa kattilaa ja olisi peiliinkatsomisen paikka joillakin). Sebastian sai vähemmän ääniä kuin Tanja ja Ben, ei se ole Tanjan eikä edes Benkun vika.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Joulu 2011 16:14

^ Tätä itsekin olen miettinyt, että nyt syytetään kyllä väärää puuta. Ymmärrän että Sebun putoaminen ärsyttää monia ja ymmärrän että siitä syytetään äänestystapaa ja tuotantoa, mutta nyt Tanja onkin se johon kaikki purkavat ärtymyksensä.
Ei tosiaan ole kuitenkaan Tanjan eikä Benkun vika.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Joulu 2011 16:43

^ Kyllä sen huomas heti siitä, että toi inhokki-palkki ryöpsähti taas sunnutain jälkeen. Niinkuin Tanja ittekki sano, että "ei se ole mun vika et mä jäin tänne" Järkee päähän foorumilaiset...

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Hilma » 06 Joulu 2011 17:06

^ Tällä foorumilla toi sentään näkyy vaan kevytversiona.

Seban fanitus on joillakin mennyt niin fanaattiseksi, että sen kääntyminen fanaattiseksi toisen asukkaan inhoamiseksi on paikoittain jo vähän pelottavaakin. :?

Tarkoitan nyt siis ihan oikeaa fanaattisuutta enkä vain erityisen intomielistä yhden asukkaan kannatusta. Sebasta on näköjään tullut joillekin katselijoille kuin puolijumala.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Burph » 06 Joulu 2011 17:14

Ei kai nyt kukaan niin pönttö ole, että pitäis Tanjaa syyllisenä Sebun häätöön - vaikka Tanja antoikin Sebulle kaks pistettä. Eiköhän Tanja ihan itse ole omalla toiminnalla inhokkiäänensä ansainnut. Tai näin mä kuvittelen, mistäs mä tiedän.

Mulla ainakin alkoi Tanja tökkiä tossa jo kolmisen viikkoa sitten. Ja sit romahdus olikin nopea, koska Tanja kuitenkin oli jossain vaiheessa mun suosikki. Ehkä se on niin, että kun jonkun naama alkaa ärsyttää, niin siitä huomaa sen jälkeen pelkät negatiiviset piirteet ja positiiviset jää huomaamatta.

Toisaalta näin mulle käy joka vuosi. Kyllästyn totaalisesti kaikkiin asukkaisiin, jokaikinen käy mun hermoille. Kuka enemmän, kuka vähemmän. Tanja ja Suvi nyt enemmän. Miksu ja Janica vähemmän. Ja Benkku nyt on sellainen koko kauden mega-inhokki, että sen asema on ihan stabiilisti miinuksella.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Joulu 2011 17:19

^^ Niin, kyllä se tällä foruumilla tosiaan näkyy paljon laimeammin. Esim. eilen kun luin virallisilta sivuilta jotain Tanjaa koskevaa uutista, niin heti tulee miljoona dissaus kommenttia, vaikka uutisessa ei ollut mitään erikoista. En ymmärrä, miten jotkut fanit voi ruveta inhoamaan toista asukasta sen takia, kun suosikkiasukas tippui, en vain ymmärrä! :shock:

joddo
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 07 Marras 2011 08:25

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja joddo » 06 Joulu 2011 18:46

Marika 1 kirjoitti:^^ Niin, kyllä se tällä foruumilla tosiaan näkyy paljon laimeammin. Esim. eilen kun luin virallisilta sivuilta jotain Tanjaa koskevaa uutista, niin heti tulee miljoona dissaus kommenttia, vaikka uutisessa ei ollut mitään erikoista. En ymmärrä, miten jotkut fanit voi ruveta inhoamaan toista asukasta sen takia, kun suosikkiasukas tippui, en vain ymmärrä! :shock:
Joo, se on kyllä huvittavaa miten aina jostakin asukkaasta yritetään vääntää kaikesta mahdollista p*skaa pienimmästäkin syystä, esim virallisilla forumeilla tehtiin tänään numero siitä että Tanja "Halosena" kävi tupakilla! :lol:

caroline
Tapetti
Viestit: 34
Liittynyt: 11 Syys 2010 03:32

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja caroline » 06 Joulu 2011 19:11

Tanjahan tietenkaan ei voi vaikuttaa siihen etta putoaako vai ei, mutta se oli "vahinko" etta Sebastian putos, silla Ben ja Tanja sai aania niilta jotka yritti tiputtaa jompaa kumpaa. Mutta oli miten oli, Tanja sai kun saikin enemman aania. Raskas ja itsekas tyyppi han on joka tapauksessa. En voi ymmartaa etta ihmiset viela jaksaisivat kuvailla hanta ihanana ja "aitona?!" Ehka aidosti ilkea ja vastenmielinen ihminen...

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 06 Joulu 2011 19:16

Burph kirjoitti:Ei kai nyt kukaan niin pönttö ole, että pitäis Tanjaa syyllisenä Sebun häätöön - vaikka Tanja antoikin Sebulle kaks pistettä. Eiköhän Tanja ihan itse ole omalla toiminnalla inhokkiäänensä ansainnut. Tai näin mä kuvittelen, mistäs mä tiedän.
En minäkään tiedä varmaksi, mutta vahvasti sellanen fiilis on tullut kun on lukenut kommentteja Tanjan taloon jäämisestä tai Sebastianin poistumisesta. Todella monessa manataan sitä, että Tanja jäi Sebastianin sijaan, vaikka järkevämpää olisi manata sitä miten äänestystilannetta näytettiin ja vaikka sitä, että ei tullut laitettua Sebastianille vielä muutamaa ääntä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Geoff
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Elo 2011 12:53

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Geoff » 06 Joulu 2011 21:27

Asukkaat tuossa muistelivat Tanjan saavutuksia drinksujen ajan. Itsellä tuli mieleen täytesanojen lässytys, puukon heittely, angstailu, raivokohtaukset, reisimakkarat ja blaa.

Meinaspa ottaa kilarit tuossakin keskustelunkin aikana. Ei olisi haitannut sillä tykkään Tanjasta juuri pahimpien angstien aikana, mielellään peitto korvien yli vedettynä, piilossa kameroilta, mikki epäkorjattuna jossain tyynyn alla mutella. :in love:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Joulu 2011 21:30

^ Missä kohtaa muka kilarit? Mitään kilareita ei ollut lähimaillakaan, vaikka selvästi kasvoista näkyi, että kohta on paha mieli ja sanoikin niin. Nopeasti kuitenkin vaihtoivat aihetta (Suvi olisi halunnut jauhaa lisää) ja Tanja kohta jo naureskeli.
That damn fox!

Kuva

Geoff
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Elo 2011 12:53

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Geoff » 06 Joulu 2011 21:31

Jonksu kirjoitti:^ Missä kohtaa muka kilarit? Mitään kilareita ei ollut lähimaillakaan, vaikka selvästi kasvoista näkyi, että kohta on paha mieli ja sanoikin niin. Nopeasti kuitenkin vaihtoivat aihetta (Suvi olisi halunnut jauhaa lisää) ja Tanja kohta jo naureskeli.
Just siinä kohtaa meinas ottaa. Ei siis ottanut.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Joulu 2011 21:36

Geoff kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:^ Missä kohtaa muka kilarit? Mitään kilareita ei ollut lähimaillakaan, vaikka selvästi kasvoista näkyi, että kohta on paha mieli ja sanoikin niin. Nopeasti kuitenkin vaihtoivat aihetta (Suvi olisi halunnut jauhaa lisää) ja Tanja kohta jo naureskeli.
Just siinä kohtaa meinas ottaa. Ei siis ottanut.
Paha mieli ja kilarit on kaksi eri asiaa :D Ainakin itse käsitän ne erillisenä koska kilari on ääretön itkupotkuraivari ja paha mieli on vain paha mieli.
That damn fox!

Kuva

Geoff
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Elo 2011 12:53

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja Geoff » 06 Joulu 2011 21:39

Jonksu kirjoitti:
Geoff kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:^ Missä kohtaa muka kilarit? Mitään kilareita ei ollut lähimaillakaan, vaikka selvästi kasvoista näkyi, että kohta on paha mieli ja sanoikin niin. Nopeasti kuitenkin vaihtoivat aihetta (Suvi olisi halunnut jauhaa lisää) ja Tanja kohta jo naureskeli.
Just siinä kohtaa meinas ottaa. Ei siis ottanut.
Paha mieli ja kilarit on kaksi eri asiaa :D Ainakin itse käsitän ne erillisenä koska kilari on ääretön itkupotkuraivari ja paha mieli on vain paha mieli.
Kun Tanjalla tulee paha mieli sitä seuraa kilarit. Eli meinas tulla pahamieli, mitä olisi seurannut kilarit.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja mävaan » 06 Joulu 2011 21:58

mirian kirjoitti:En katsonut tänään koostetta eli en viitannut nyt Suvin selostuksiin tuosta tilanteesta. Mun oli tarkoitus kommentoida vain tuohon Marika1:n viestiin siitä, kuinka Tanja on selitellyt päikkärissä, että hänet aina tulkitaan väärin. Eli kantsis sitten varmaan Tanjan tsekata hieman, miltä hänen lähestymistapansa muista näyttää, jos ihmiset Tanjan mukaan saavat ihan väärän kuvan Tanjasta, joka oikeesti vain haluaa rauhaa ja rakkautta kaikille.
Jep, olet oikeassa siinä, että välillä Tanja sanoo asioita hyökkäävästi huutaen.

Kommentoin vain tilanteeseen, kun koosteen näin. Siinä Suvi pk:ssa puhui nyrkkitappaleusta.
Tanja sanoi väärinymmärryksistä Suville sen edessä.

Mut tilanne, joka näytettiin, alkoi niin, että Tanja (ehkä provosoivastikin) iloitsi makkarissa. Suvi sanoi sille Sebastianin nimeämisistä ja lähti sieltä pois. Meni sanomaan samaa muille. Kun Tanja kulki olohuoneessa, Suvi jotain sanoi Tanjalle hänen huonosta asenteestaan (Suvin tulkinnan mukaan Sebun tippumisesta).

Tanja halusi selvittää asian ja korjata, että iloitsi siitä että jäi taloon, eikä Sebun tippumisesta.

Toinen esimerkki, mistä Tanja kummastui aikaisemmin: hän iloitsi Suvin laatikkoleikin voitosta ja Janica käänsi sen niin, että Tanja ei olisi toivonut Janican voittoa. Tanja sanoi, että olisi aivan yhtä paljon iloinnut Janican voitosta
(täällä palstalla osa arveli etukäteen, että Tanja kilahtelisi siitä, ettei ei itse voita, niin nyt onnittelutkin tulkittiin väärin... )

Näin siinä kävi, linnan juhlat jäi katsomatta ja olen palstalla :noup:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Joulu 2011 22:09

Geoff kirjoitti:Asukkaat tuossa muistelivat Tanjan saavutuksia drinksujen ajan. Itsellä tuli mieleen täytesanojen lässytys, puukon heittely, angstailu, raivokohtaukset, reisimakkarat ja blaa.

Meinaspa ottaa kilarit tuossakin keskustelunkin aikana. Ei olisi haitannut sillä tykkään Tanjasta juuri pahimpien angstien aikana, mielellään peitto korvien yli vedettynä, piilossa kameroilta, mikki epäkorjattuna jossain tyynyn alla mutella. :in love:
Sori nyt, mutta mun mielestä kilarit meinasi ottaa Suvi, ei Tanja. Tanja sanoi ihan nätisti, että hänelle tulee paha mieli.
Ja kun Miksu vaihtoi tarkoituksella puheenaihetta drinkkilaseihin, Suvi ei puhunut enää sanaakaan keskustelun aikana.
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanja Westerlund

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Joulu 2011 23:39

^ Juuri noin.

Pitääpä vielä mainita, että Tanjalla on nätti asu ja kovin Tanjan näköinen ja sopii Tanjalle erittäin hyvin :)
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”