Janica Kortman

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Janicalle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:14

5 - Suosikki
252
36%
4
152
22%
3
96
14%
2
47
7%
1
35
5%
0 - Inhokki
109
16%
 
Ääniä yhteensä: 691

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 02 Joulu 2011 16:01

thome kirjoitti:Eipä menneet Janicalta kovin vahvasti viimeiset nimeämiset: Ensin selkäänpuukottaa ystäväänsä, sitten hirveät selittelyt ja päälle vielä törkeä sääntörikkomus. :td
Kerro, mikä sääntörikkomus? Siis tänään?

Muuten olen sitä mieltä, että Janican arvo nousisi silmissäni jos se olisi nimennyt Suvin ja samalla osoittanut edes jonkinlaista kaveruutta Tanjalle. Noi perustelut oli naurettavat nekin. :td

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Joulu 2011 16:06

LuckyTheFox kirjoitti:^ Suorasanainen ja järkevästi perusteltu avautuminen känni-Jadelta taitaa olla liikaa vaadittu. Vai ymmärsinkö nyt väärin mitä tarkoitit illalla?
Et ymmärtänyt väärin. Tosin toi tilanne käsiteltiin jo Benkun ja Janican kesken, mutta olis Janica sen kännissäkin kyennyt hoitamaan. Ja saattaa joutua palaamaan asiaan vielä illalla. Benkku ei pääse asian yli.
a walking disaster

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja mirian » 02 Joulu 2011 16:14

ysiluokka kirjoitti:
thome kirjoitti:Eipä menneet Janicalta kovin vahvasti viimeiset nimeämiset: Ensin selkäänpuukottaa ystäväänsä, sitten hirveät selittelyt ja päälle vielä törkeä sääntörikkomus. :td
Kerro, mikä sääntörikkomus? Siis tänään?

Muuten olen sitä mieltä, että Janican arvo nousisi silmissäni jos se olisi nimennyt Suvin ja samalla osoittanut edes jonkinlaista kaveruutta Tanjalle. Noi perustelut oli naurettavat nekin. :td
Janica paljasti nimetessään Tanjan, että ei ollut nimennyt tätä koskaan aikaisemmin. Nimeämisiä ei saa jälkikäteen paljastaa, vaikka juonitella voikin. Halusi ilmeisesti tällä lohdutella Tanjaa ja tehdä selväksi, ettei ole halunnut häntä talosta ulos, mutta nyt joutui antamaan pisteen kun piti valita neljästä asukkaasta kaksi ihmistä.

En kyllä ymmärrä näitä selkäänpuukottamispuheita. Sebastian on Janican paras ystävä talossa, mutta en mä osais sanoa kumpi Janicalle on Tanjasta ja Suvista tärkeämpi. Suvihan on myös hyvin tärkeä ihminen Janicalle ollut koko ajan. Varmaan vaikea valinta näiden kahden välillä. Mutta tuo Tanjan käytös on kyllä tehnyt Janicankin olon varmasti vaikeaksi, varsinkin kun Tanjan viha kohdistuu nimenomaan hänen parhaaseen ystäväänsä. Joten siinä mielessä en yhtään ihmettele, että päätti sitten antaa yhden pisteen Tanjalle eikä Suville.

Edit. Ja oikein tais Janica pisteet antaa. En usko, että Suvilta olisi tullut yhtä katkeraa tekstiä Janicasta, vaikka olisikin tältä saanut pisteen. Tanja sen sijaan: Olis pitänyt antaa Janicalle piste kun tiesin, ettei se anna kuitenkaan Suville ja Sebastianille, niin sitten sekin olisi joutunut häätöön. Siinäpä meillä vasta tosiystävä onkin...

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 02 Joulu 2011 16:20

Kiitos, tuota mokaa en olisi yksikseni koskaan hokannut. :D Muuten olen sitä mieltä, että Janicaa voisi rankaista.

Harmittaa kyllä Tanjan puolesta toi, että on varmaan itse luullut olevansa Janicalle heti Sebastianista seuraava. :(

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 02 Joulu 2011 16:37

ysiluokka kirjoitti:Kiitos, tuota mokaa en olisi yksikseni koskaan hokannut. :D Muuten olen sitä mieltä, että Janicaa voisi rankaista.

Harmittaa kyllä Tanjan puolesta toi, että on varmaan itse luullut olevansa Janicalle heti Sebastianista seuraava. :(
Niinhän Tanja on luullut, mutta kyllä Suvi varsinkin Norja/Ruotsista tulo iltana jo näki kuka naisista se J tärkein tuki on. Suvin kanssa lähelle 3 juttelivat kahdestaan ja muutenkin Janica ja Suvi ovat n. saman ikäisiä ja samassa tilanteessa; lapset jo koulussa ja vakituinen työpaikka ja oma koti joten samaistuvat toisiinsa hyvin. Sinänsä hieno kommentti kun Benis rupes ruikuttamaan pisteistä niin tokas Miksun tultua sisään... Sä oisit varmasti saanut ne pisteet jos ois voinut... no en nyt sitten tiiäkkään ehkä et sittenkään ois sua nimennyt... ja Ben meni aivan hiljaiseksi, kun tajusi Janican joka tapauksessa nimeävän Beniä.

Joo sanoihan Janica itsekkin perusteistaan, että nyt tuli varmaan rikottua sääntöjä ja sitten vaikka suoraan äänestykseen, mutta asia varmaan meni nuhteilla. Onhan kauden aikana noita sattunut muillekkin ja aika kova rike pitää olla, että suoraan äänestykseen joutuis, kun Tanjakin saa rikkoa käskyjä huoletta. Perustelut on virallisilla sivuilla joten IV on ne hyväksynyt ja rikettä ei ole tapahtunut. No nyt Suvi, Janica ja Mikael ovat finaaliviikolla ja sunnuntaina äänestäjät päättää ketkä muut.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Burph » 02 Joulu 2011 22:48

Janica taitaa olla mun voittajasuosikki tällä hetkellä, kun kaikki muut käy niin pahasti hermoille.

Ei silti, Janica onkin ollut pääasiassa ok tyyppi. Jadeilut ja Annika-gate hieman aiheuttaneet myötänoloutta, mutta hyvin ja asenteella muuten vetäny.

Janica on hassun ristiriitainen tyyppi. Ja siksi kai niin mielenkiintoinen. Tausta vaikuttaa hyvin perinteiseltä, asuu lapsuudenkodissaan, lapset samassa koulussa, mitä on itsekin käynyt. Äitinsä kirje fraaseja vilisevä, kovin sentimentaalinen pläjäys, mutta osui Janicaan. Perhe ja lapset kovin tärkeitä.

Janica on aika kilpailuhenkinen + sitkeä ja vaikuttaa ehkä siksi kylmältä. Mitä ei kuitenkaan ole, koska liikuttuu hyvin helposti.

Edit. Nii ja siksi ristiriitainen tyyppi, että on tehnyt (myös) ei-niin-perinteisiä ratkaisuja elämässään. Esimerkiksi nuo ammatinvalintahommat. Ja onkin puhunut talossa, että pitää elää itsensä näköistä elämää, tehdä asioita, mistä itse pitää eikä antaa liikaa merkitystä muiden mielipiteille.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Mardis » 02 Joulu 2011 23:15

Ihmetyttää kun pakeni saunaan kun puhuttiin Annikasta, varsinkin kun sanoi Seballe perusteluksi että ei halua kuulla ihmisestä jota inhoaa [smilie=a_holycrap.gif] Tiesin ettei Annikasta hirveesti tykännyt mutta en nyt inhoamisesta mitään tiennyt.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Burph » 02 Joulu 2011 23:19

^Mä käsitin, että pakeni Suvia, joka halusi jauhaa Annikasta. Kun Janica ei halunnu puhua tyypistä, joka ei ole enää talossa.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja mirian » 02 Joulu 2011 23:24

Burph kirjoitti:^Mä käsitin, että pakeni Suvia, joka halusi jauhaa Annikasta. Kun Janica ei halunnu puhua tyypistä, joka ei ole enää talossa.
Jep. Janica sanoi, ettei halunnut puhua Annikasta kun tämä ei ollut edes talossa enää ja Suvi jauhoi asioista, joita Annika ei edes itse ole kertonut Janicalle vaan vain Suville.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Mardis » 02 Joulu 2011 23:47

mirian kirjoitti:
Burph kirjoitti:^Mä käsitin, että pakeni Suvia, joka halusi jauhaa Annikasta. Kun Janica ei halunnu puhua tyypistä, joka ei ole enää talossa.
Jep. Janica sanoi, ettei halunnut puhua Annikasta kun tämä ei ollut edes talossa enää ja Suvi jauhoi asioista, joita Annika ei edes itse ole kertonut Janicalle vaan vain Suville.
Jaa, no tästä väärinkäsityksestä kiitos bb:n virallisille sivuille! Ei kannata sitte jatkos niihinkää enää luottaa...

Avatar
helistin
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Marras 2011 00:21

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja helistin » 03 Joulu 2011 00:27

No aika selvästi kyllä kävi selväks Janican puheista silloin kun livisti saunaan, ettei paljon Annikaa arvosta, ja myös sn takia ei halua puhua siitä yhtään mitään. Kuten sanoikin siitä inhoamisesta "ensimmäisestä päivästä lähtien".

Janican pitäisi päästä eroon tosta katkeruudestaan ja myös siitä, ettei kaikki oikeasti ole sille kateellisia, niin voisin mun puolesta vaikka voittaa koko roskan..
Valitse nyt sitten huonoista se "paras"... kaikki ärsyttää, kuka vähiten? Ehkä Sebastian kumminkin...

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 03 Joulu 2011 00:34

helistin kirjoitti:No aika selvästi kyllä kävi selväks Janican puheista silloin kun livisti saunaan, ettei paljon Annikaa arvosta, ja myös sn takia ei halua puhua siitä yhtään mitään. Kuten sanoikin siitä inhoamisesta "ensimmäisestä päivästä lähtien".

Janican pitäisi päästä eroon tosta katkeruudestaan ja myös siitä, ettei kaikki oikeasti ole sille kateellisia, niin voisin mun puolesta vaikka voittaa koko roskan..
Aika selvästi kävi myös ilmi Janican ja Annikan keskusteluista ajalta hiukan ennen Annikan häätöä että ovat hyvissä tai ainakin asiallisissa väleissä. Että jos ei tartuttaisi yhteen humalassa ja ärtyneenä heitettyyn lauseeseen.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Annie » 03 Joulu 2011 12:02

Näistä kuudesta toivoisin kaikista vähiten Janican voittoa. Syy on suureksi osaksi se, että Janica on kutsuttu asukas ja en haluaisi BB:n menevän siihen, että kutsutut asukaat promoavat itseään talossa ja vievät vielä voiton päältä. Janica ei myöskään ole ollut kauhean kiinnostava persoona talossa, joten senkin takia voitto voisi mennä jollekin toiselle.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Mardis » 03 Joulu 2011 12:11

Janica parantaa mielestäni joka päivä menoaan tuola, eikä enää edes paljoa haittaisi vaikka voittaisi. :tu Suosikiksi ei kuitenkaan yllä ylenpalttisen voitontahdon ja katkeruuden takia (Annikaa kohtaan). Mutta tällä hetkellä pidän kuitenkin Janicasta enemmän kuin koskaan!

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Sky » 03 Joulu 2011 12:13

^^Mulle ei ole vieläkään täysin selvinnyt onko Janica ihan tuotannon keksinnöstä kutsuttu, vai vaan esim. ystävien toimesta ilmiannettu (joka siis oli haussa tänä vuonna mahdollista), ja tätä myötä kutsuttu. On aina jotenkin ollut ton jälkimmäisen kannalla mut en oo varma.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 03 Joulu 2011 12:20

^ Jossain vaiheessa taisi jossain olla puhetta että Janica (Jade) olisi päässyt taloon tuotannon kutsumana. Homma lähti Janican haastattelusta (seksimessut) Radio Rockissa eteenpäin. Sainiolla lienee sormensa pelissä.

Joku varmaan osaa kertoa tarkemmat faktat? nyt ei kerkeä kaivamaan.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 03 Joulu 2011 12:23

Annie kirjoitti:Näistä kuudesta toivoisin kaikista vähiten Janican voittoa. Syy on suureksi osaksi se, että Janica on kutsuttu asukas ja en haluaisi BB:n menevän siihen, että kutsutut asukaat promoavat itseään talossa ja vievät vielä voiton päältä.
Itse kyllä kannatan sitä, että tuotanto käyttää kaikkia mahdollisia keinoja hyvien asukkaiden löytämiseksi. Nettihakua ja ilmiantoa olisi pitänyt käyttää jo viime vuonna.

Toivottavasti Janica onnistuu olemaan loppuajan talossa ilman Jade-ylilyöntejä. Molemminpuoliset nimeämispisteet estänevät Big Ben -houkutukset.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2011 12:28

Jeps, kyllä kaikki keinot on sallittuja, jos pitää etsiä hyviä asukkaita! :D
Realcowboy kirjoitti:Toivottavasti Janica onnistuu olemaan loppuajan talossa ilman Jade-ylilyöntejä. Molemminpuoliset nimeämispisteet estänevät Big Ben -houkutukset.
Onko niitä houkutuksia kovin paljon Jadellakaan? ;)
Ei se pitkään aikaan ole osoittanut pienintäkään kiinnostusta nähdä Benin big dickiä!

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Sky » 03 Joulu 2011 12:30

wäinämöinen kirjoitti:^ Jossain vaiheessa taisi jossain olla puhetta että Janica (Jade) olisi päässyt taloon tuotannon kutsumana. Homma lähti Janican haastattelusta (seksimessut) Radio Rockissa eteenpäin. Sainiolla lienee sormensa pelissä.

Joku varmaan osaa kertoa tarkemmat faktat? nyt ei kerkeä kaivamaan.
Mä muistan, että Oskar oli kutsuttu kun oli ollut Radio Rockin haastattelussa. Vai onko molemmat?
Realcowboy kirjoitti:Itse kyllä kannatan sitä, että tuotanto käyttää kaikkia mahdollisia keinoja hyvien asukkaiden löytämiseksi. Nettihakua ja ilmiantoa olisi pitänyt käyttää jo viime vuonna.
Mä olen tästä samaa mieltä. Loppujen lopuksi mulle ei ole väliä miten ne asukkaat taloon päätyy, kunhan ovat hyviä ja mielenkiintoisia.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja mävaan » 03 Joulu 2011 14:33

Huomaa, että juuri nyt mulla ei ole mitään ylivoimaista ykkössuosikkia voittajaksi.

Janicasta olen monesti ajatellut, ettei hänen voittonsa haittaisi (vaikka onkin talossa paljon saanut ja välillä olen sen takia toivonut, ettei hän voittaisi).

Hän on kuitenkin ollut jokseenkin huomaamaton viimeajat synttäreistä ja avaruusavautumisesta huolimatta. Norjaviikko on yllättävän hyvin taka-alalle menneisyyteen painunut.

Nykyisin luokittelen hänet tavalliseksi harmittomaksi ja vähän värittömäksi asukkaaksi Mikaelin tapaan.

Ampiaisviikosta en pitänyt, mutta kyllä se tv:ssäkin näkyi, että kun Mikael kävi tarpeeksi kuumana, Janica otti Annikan puheeksi eli muistutti Mikaelia omasta sitoutumisestaan. Ei hän yrittänyt kaikin keinoin saada Mikaelia pöksyihinsä, vaikka pyytelikin häntä sänkyyn, ettei lattialla tarvitsisi nukkua.

Helvettiviikolla en nähnyt mitään väärää hänen toiminnassaan, vaikka Annikaa halusikin kiville kävelemään (vastaavassa tilanteessa Annika olisi toivonut muut konttaamaan kiville, tämänkin näytettiin tv:stä). Janica hoiti mallikkaasti sähköpallolla kopittelun, kun nakki hänelle osui.

Olen iloinen, että hänen taustansa ja ammattinsa ei ole ollut este näin pitkälle pääsemiseen.

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 03 Joulu 2011 16:26

Pakko palata nyt tuohon Janica ja Annika asiaan. Kyllä Janica eilen sanoi Annikasta pahasti. Ei ollut BB-uutisten keksintöä vaan ihan omin korvin minäkin kuulin sen. Pysytäänpäs totuudessa tässä asiassa.

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Janica Kortman

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 03 Joulu 2011 18:12

Toivottavasti Janica voittaa. Ainoa oikeasti täysjärkinen tässä talossa.
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”