Sebastian Tynkkynen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Sebastianille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:08

5 - Suosikki
366
52%
4
112
16%
3
69
10%
2
47
7%
1
31
4%
0 - Inhokki
82
12%
 
Ääniä yhteensä: 707

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Karhu » 28 Marras 2011 18:51

maumiu kirjoitti:Jännä juttu sinänsä että olen kuvitellut että ihminen jolla on joku murre, ei voi vain yhtäkkiä pyyhkiä omaa totuttua puhetapaansa pois kuin katkaisijasta painamalla. Näköjään Seba voi.
Minusta taas ei ole mitenkään vaikeaa tai outoa "vaihtaa kuin napista painamalla" murteesta kirjakieleen niin halutessani. Murteesta toiseen vaihtaminen sitten varmaan olis toinen juttu, kuvittelisin.

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 28 Marras 2011 18:53

maumiu kirjoitti:Jännä juttu sinänsä että olen kuvitellut että ihminen jolla on joku murre, ei voi vain yhtäkkiä pyyhkiä omaa totuttua puhetapaansa pois kuin katkaisijasta painamalla. Näköjään Seba voi.
Näin olen itsekin kuvitellut. Tämä tietoinen muutos on vain yksi "todiste" lisää Sebun laskelmoinnista ja käytöksen jatkuvasta kontrolloinnin tarpeesta.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 28 Marras 2011 18:59

Työkaveri väitti, että hänen Pohjois-Karjalasta kotoisin oleva vaimonsa alkaa puhua pohjoiskarjalaisittain, kun sinnepäin mennessä ollaan Varkauden kohdalla.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2011 19:10

maumiu kirjoitti:Jännä juttu sinänsä että olen kuvitellut että ihminen jolla on joku murre, ei voi vain yhtäkkiä pyyhkiä omaa totuttua puhetapaansa pois kuin katkaisijasta painamalla. Näköjään Seba voi.
No tuo nyt on ihan höpönpöpöä. Itse puhun omaa murrettani hyvinkin leveästi "omieni joukossa", mutta jos olen sellaisessa seurassa, jossa on ihmisiä eri puolilta Suomea - tai kokonaan murrealueeni ulkopuolella - puhun neutraalia yleispuhekieltä, jossa ei mitään tunnistettavia murrepiirteitä juuri esiinny.

Toki on niitä vanhan kansan huru-ukkoja jotka jaarittelevat omalla murteellaan niitä näitä vaikka huonosti suomea taitavien ulkomaan elävienkin kanssa osaamatta sopeuttaa puhettaan yhtään sosiaalisen tilanteen mukaan, mutta ne nyt ovat oma alalajinsa, eivätkä mikään murteenpuhumisen yleissääntö.

(Ja kaikilla ihmisillä on jokin murre(/slangi), joka on niiden varsinainen äidinkieli, paitsi niillä, joista se piestiin jossain kansakoulussa pois tai jotka "eivät ole mistään kotoisin.")

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Burph » 28 Marras 2011 21:52

Plaza-asukki kirjoitti:
maumiu kirjoitti:Jännä juttu sinänsä että olen kuvitellut että ihminen jolla on joku murre, ei voi vain yhtäkkiä pyyhkiä omaa totuttua puhetapaansa pois kuin katkaisijasta painamalla. Näköjään Seba voi.
Näin olen itsekin kuvitellut. Tämä tietoinen muutos on vain yksi "todiste" lisää Sebun laskelmoinnista ja käytöksen jatkuvasta kontrolloinnin tarpeesta.
Noh, väärin kuviteltu. Täällä meinaan vielä yksi, joka tosiaankin pystyy tietoisesti kääntämään murteesta toiseen ihan kuin nappia painamalla. Siis tästä "eteläsuomalaisesta yleiskielestä" karjalanmurteeseen ja tarvittaessa kirjakieleen naps naps vaan. Eikä ole mitenkään poikkeuksellinen taito.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Marras 2011 23:28

Vaikka edelleen Tanjasta tykkään enemmän kun Sebusta (olen kai masokisti ;) ) niin kyllä menee Sebulle pisteet tuosta Tanjan ja Sebun "riidasta".
En olekaan tätä aiemmin kommentoinut täällä ketjussa, mutta dailya katsoessa tajusin että pitääpä kommentoida.

Eli Sebu otti tosi hyvin tuon tilanteen, ja pk-huoneessakin vielä sanoi hyvin Tanjasta. Eli jotenkin "Tanja on niin ihana tyyppi että miksi sen pitää käyttäytyä noin? En ihan oikeasti kestä tätä kohtelua, mutta rakastan sitä tottakai silti".

Harva osaa ihan noin kypsästi suhtautua erilaisiin ihmisiin, ja pisteet siitä!

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 28 Marras 2011 23:35

Burph kirjoitti: Noh, väärin kuviteltu. Täällä meinaan vielä yksi, joka tosiaankin pystyy tietoisesti kääntämään murteesta toiseen ihan kuin nappia painamalla. Siis tästä "eteläsuomalaisesta yleiskielestä" karjalanmurteeseen ja tarvittaessa kirjakieleen naps naps vaan. Eikä ole mitenkään poikkeuksellinen taito.
Sama minulla. Karjalanmurre on minulle automaattista puhuessani kotopuolen kanssa esim. puhelimessa tai vaikkapa ratikassa keskellä Helsinkiä sieltä kotoisin olevan ystäväni kanssa. ;)
Muuten yleiskieli tai kirjakieli toimii muissa yhteyksissä.
Se "nappia painamalla" tulee selkäytimestä ilman mitään miettimistä.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja omelia » 29 Marras 2011 02:12

Täytyy kyllä taas ihmetellä miten pitkä pinna Sebastianilla on ja miten aikuismaisesti ja rauhallisesti osaa hoitaa tilanteita, Sebastian toimii monta kertaa aikuisemmin kuin Tanja ja jaksaa ottaa nuo Tanjan ihmeheitot- ja kilahtelut niin rauhallisesti ja järkevästi, moni olisi jo ajat sitten menettänyt hermonsa. Monta kertaa unohtaa, että Sebastian on vasta niin nuori, kun on sosiaalisesti ja ajattelukyvyltään niin lahjakas, toki sellaista pikkupoikamaisuuttakin usein löytyy ja sen vuoksi Sebastianin persoona onkin niin mainio, kun siinä on niin eri puolet yhdistettynä :)

Harmittaa tuo miten Sebastian joutuu jatkuvasti Tanjan piikittelyjen kohteeksi, Tanja yhtä aikaa sekä yrittää jostain syystä hakea Sebastianin hyväksyntää että yrittää kaikin tavoin saada tätä ärsyyntymään, voisi tuo Tanja vähän nyt ajatella, että Sebastian on kuitenkin hänen kanssaan saman ikäinen ja miettiä miten reilua on koko ajan kasata toisen niskaan tuommoista kasaa p**kaa ja aivan syyttä, Sebastian sentään tulee tosi paljon Tanjaa vastaan ja on halukas selvittämään ja sovittelemaan, mutta teki hän mitä vain niin Tanjan mielestä se on aina väärin. Sebastianilla on kyllä ollut rautaiset hermot, mutta ei siltikään ole reilua, että joutuu jatkuvasti kestämään tuollaista mitä Tanjan taholta tulee, etenkin kun ei Sebastianilla ole muutenkaan ollut mitään helppoa tuolla talossa. Joku hieno ajatus Sebastianilla on siinä, ettei ole Tanjaa nimennyt kertaakaan vaikka Tanja jaksaa jatkuvasti piikitellä ja yrittää ärsyttää Sebastiania, mutta toivottavasti Sebastian seuraavaksi nimeää Tanjan niin ei Tanjan sitten tarvitsisi enää turhia syytellä.

Kaikki rooliasut muuten pukee Sebastiania tosi hyvin, niinkuin nyt tuo tonttuasu ja sitten se prinssiasu Janican syntymäpäiväjuhlissa :) Ja niin kivan innoissaan järkkäsi Janican synttärijuhlia ja soitti kyllä hyvin pianoa, on kiva kuunnella, kun joku oikeasti osaa soittaa jotain.

Kirjoitin juuri Mikael-ketjuun tämän, mutta laitan nyt vielä tähänkin, että oli kiva katsella kun Mikaelilla ja Sebastianilla oli hauskaa tehtäväalueella, ovat lähentyneetkin viime aikoina kivasti ja tän kauden miehistä ovat kyllä ainoat joille finaalipaikka kuuluu; molemmat reiluja tyyppejä, osaavat toimia aikuismaisen rauhallisesti ja järkevästi, eivät halua puhua nimeämisistä eivätkä ole juonitelleet ja ottavat viikkotehtävät hyvällä asenteella ja osaavat olla hauskojakin. Mua ei haittaisi yhtään, jos Mikael olisi Sebastianin jälkeen kakkonen ja saisi sen 5000 euroa, nuo naiset on aikalailla pelanneet itsensä ulos jo mun mielestä, no ehkä Suvilla on vielä mahdollisuuksia naisista. Sebastian on kuitenkin ainut edelleen, jolle voiton soisin. Ja kyllähän sekin jotain kertoo, että niin moni talosta pudonnut asukas toivoo voittoa Sebastianille.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Cheri » 29 Marras 2011 08:07

orgasmienkeli kirjoitti:Vaikka edelleen Tanjasta tykkään enemmän kun Sebusta (olen kai masokisti ;) ) niin kyllä menee Sebulle pisteet tuosta Tanjan ja Sebun "riidasta".
En olekaan tätä aiemmin kommentoinut täällä ketjussa, mutta dailya katsoessa tajusin että pitääpä kommentoida.

Eli Sebu otti tosi hyvin tuon tilanteen, ja pk-huoneessakin vielä sanoi hyvin Tanjasta. Eli jotenkin "Tanja on niin ihana tyyppi että miksi sen pitää käyttäytyä noin? En ihan oikeasti kestä tätä kohtelua, mutta rakastan sitä tottakai silti".

Harva osaa ihan noin kypsästi suhtautua erilaisiin ihmisiin, ja pisteet siitä!
Samoin.
Tanjalla on ollut paha olla talossa viime aikoina, purkanut paljon pahaa oloaan muihin, mikä ei ole koskaan hyvä asia. Sebastian on nyt ollut monen piikittelyn kohteena muiden asukkaiden kanssa.

Tanjahan on osittain ollut mustis siitä että Sebastian on ollut Janicalle läheisempi ja Sebastianin muutaman viikon aikainen huijaus taisi laskea luottamusta Tanjan silmissä. Toivottavasti saavat juteltua asiat selväksi ennen ulkomaailmaantuloa.

Mikaelin ja Sebastianin lähentyminen ja pelleily on ollut hauskaa seurattavaa, varsinkin eilen tehtäväalueella tsemppasivat ja vetivät asenteella.

Avatar
helistin
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Marras 2011 00:21

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja helistin » 29 Marras 2011 08:27

Kyllä Sebastan nyt yhden Tanjan kiukuttelut kestää, näkee, ettei sil oo hyvä olla.

Tottakai Sebastian rakastaa Tanjaa, vaikka se on mikä on, koska lähimmäisenrakkaus on hyvin oleellista hartaiden kristittyjen keskuudessa.

Mikael parantanut taas, mutta aika puolivaloilla vetänyt, ja sen takia en toivo voittoa sille. Varmaan vaikuttaa toi sen "koskemattomuus", mutta on se tehnyt selvästi päätöksen olla raottamatta omaa elämää ja varoo kyllä mitä tekee ja suustaan päästää talossa (toki poikkeuksia löytyy ja ne on useinmiten kännissä puhuttu ohi suun ja ne ei aina niin kauniita juttuja ookkaan ollu.. mm. tanjan haukkuminen jne).
Valitse nyt sitten huonoista se "paras"... kaikki ärsyttää, kuka vähiten? Ehkä Sebastian kumminkin...

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja jamppa » 29 Marras 2011 09:38

Sebastian on itse esiintynyt ihmissuhteiden asiantuntijana ja hyvin varmoilla äänenpainoilla lausunut mielipiteitä ja analyysejä PK-huoneessa ja pesässä muista asukkaista ja muitten asukkaitten välisistä suhteista joten ei hän voi pestä Tanjasta käsiään niin helposti. Ainakin toivon, että Sebastian alkaisi vaihteeksi miettiä onko mahdollisesti itse tehnyt jotain virheitä eikä pelkästään analysoi muita. Tilanne Tanjan kanssa ei ole tullut yhtäkkiä vaan on kehittynyt viikkojen aikana ja jossain vaiheessa olisi ollut mahdollisuuksia estää tilanteen kärjistyminen mutta suhteen korjaaminen on tullut yhä vaikeammaksi ajan mukana.

Oma veikkaukseni on se, että Sebastian on saanut Tanjan avautumaan ja paljastamaan tunteitaan pesässä ja Tanjalle on syntynyt tunteellinen side Sebastianiin ja sitten kun Sebastian ei ole vastannut tunteisiin eikä ole antanut vastaavasti itsestään mitään niin Tanja on tuntenut itsensä hyväksikäytetyksi. Eli Sebastianin kannattaisi olla varovaisempi kun ryhtyy leikkimään terapeuttia tai sörkkimään ihmissuhteita. Sebastianin analyysi oli aikoinaan se, että Tanja on hylkiö esim. Mikaelin taholta ja Tanjaa ei kuunnella ja hänelle pyöritellään silmiä ja tämä oli yksi ilmiö joka osoitti yhteisön mädännäisyyden. Nyt kuitenkin tilanne on se, että Sebastian ei itse osaa suhtautua Tanjaan muuten kuin kohtelemalla kuin ilmaa mutta Mikaelin suhde Tanjaan on melko hyvä ja Benkin on Tanjan kanssa hyvä kaveri. En odota Sebastianilta täydellisyyttä mutta hän itse voisi miettiä mitä se kertoo, että on osallisena talon kaikkein tulehtuneimmassa ihmissuhteessa ja sen jälkeen voisi ehkä löytyä joku ratkaisu.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Marras 2011 10:25

Sebastian on ollut yksi tärkeimmistä ja näkyvimmistä asukkaista tällä kaudella. Ihan oikeutettua, että pääsee tod.näk. finaaliin.
Se ansaitseeko Sebastian voiton......en oikeasti ole vielä päättänyt.
Sebastian on semiaito asukas. Sebun tempaukset vaikuttavat hyvin laskelmoiduilta ja ruutuaikaa kalastelevilta ja näihin BB onkin tarttunut ja esittänyt ne myös suurelle yleisölle.
Sebastianissa on loistavaa hänen luovuutensa.
Vähemmän pidän sitten jeesustelusta ja toisten asioihin sekaantumisesta, kun ei kuitenkaan sekaannu kunnolla. Eli siis antaa ymmärtää, että jotain on meneillään, mutta ei kerro koko tarinaa. Se on todella ärsyttävää.
Toinen suurin ärsytys Seban kohdalla on se että nostaa itsensä BB yläpuolelle. Se ei olisi iso juttu jos sitä tapahtuisi vain toisinaan, mutta kun se on koko ajan päällä.

Kaikenkaikkiaan yksi parhaimmista asukkaista ikinä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 29 Marras 2011 14:57

Kiitos Sebastian, kun lähdit mukaan tällä kaudella! Sebastian on ollut suurin syy, miksi olen tätä kautta jaksanut katsoa.

Aluksi Sebastian vaikutti vain hassulta ja kiltiltä pojalta, mutta uusia puolia Sebasta on tullut jatkuvasti esiin. Pidän Sebastianin periaatteista eikä uskonnollisuus ole minua itseäni koskaan mitenkään häirinnyt.
On ollut koko kauden yksi talon näkyvin persoona, ihan ilman viinaa tai elämää suurempaa draamaa. Vaikka Sebastian on tehnyt virheitä ja onnistuu välillä ärsyttämään, on ollut oikeastaan ihan mukava huomata, ettei kyseessä ole mikään täydellinen ihminen, vaan nuori mies, jolla on elämä vielä edessä.

Sebastian menee ehdottomasti kaikkien aikojen suosikkiasukkaitteni joukkoon. Ehkä jopa ensimmäiselle sijalle.

Toivon koko sydämestäni että tämä poika voittaa! :in love:
you've got the dream but not the drive

Veeruska
Päivystävä meribiologi
Viestit: 622
Liittynyt: 14 Marras 2009 23:23

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Veeruska » 29 Marras 2011 15:10

Sebastianin rakkaus on kyllä niin omituista kamaa, etten haluaisi sellaista kokeilla. Niin omituinen tyyppi, ei kai tosiaan usko edes itdekään tekemäänsä persoonaan. Toivottavasti päätyy johonkin teatteriin. En usko tuohon luomukseen tippaakaan. Jos väittää näitä samoja ihmejuttuja "normaalielämässään", en ostaisi häneltä edes partiolaiskalenteria.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 29 Marras 2011 17:18

Tjaa, mä en tiiä mitä tosta nyt sanois :D Ei kyl lukeudu mulla parhaimpien joukkoon ku se niin tiuhaan tahtiin jankkaa ja jankkaa. Sunnuntainakin Tanja sanoi että "ei puhuta enää" nii eikö Sebastian alkanut jankkaamaan siitä silti ja sittenhän se Tanja kilahti.
That damn fox!

Kuva

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re:

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 29 Marras 2011 17:32

Dorothy kirjoitti:Kiitos Sebastian, kun lähdit mukaan tällä kaudella! Sebastian on ollut suurin syy, miksi olen tätä kautta jaksanut katsoa
Samanlaiset ajatukset. Sebastianin jalojen hienojen piirteiden lista on pitkä, ehkä kaikkien Suomen BB-asukkaiden pisin.

Yksi ihailtavimmista ominaisuuksista on sitkeys vaativien, ikävien, typerien, raskaiden ja rasittavien kanssa-asukkaiden ymmärtämisessä tai ainakin ymmärtämisen halussa ja motivaatiossa. Sekä tukemisessa. Tämä on sitäpaitsi aitoa, toisin kuin joku Suvin "empatia", joka saattaapi oikeasti olla yhden ihmisen narsistista näytelmää, jossa pääroolissa esiintyy kameroille Suvi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Marras 2011 17:57

Viimeksi kyselin määritelmää Sebastianin käyttämälle termille "kehällinen".

Nyt on vuorossa sananselityksiä, osa kaksi:

Mitä Sebastian täsmällisesti tarkoittaa kun määrittelee jonkin asian "asenteelliseksi"?

Sebastianin mielestä mm. Mikael on "asenteellinen tyyppi". Myös musiikki voi Sebastianin mielestä olla "asenteellista".

Asenteita voi olla monenlaisia. Joku voi esimerkiksi ottaa asioihin iloisen, reippaan, hyväntahtoisen, avuliaan tai suopean asenteen. Veikkaan kuitenkin, että silloin kun Sebastian puhuu "asenteellisuudesta", mielessä eivät ole tällaiset asenteet, vaan jokin aivan muu.

Mitä Sebastian siis täsmällisesti ottaen tarkoittaa "asenteellisuudella"? Miksi juuri se asenne on Sebastian mielestä kaikista mahdollisista asenteista se, jota ei tarvitse edes tarkemmin määritellä? Onko "asenteellisuus" Sebastianin mielestä hyvä vai huono asia?

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 29 Marras 2011 18:06

Mun mielestä kyseessä on vähän kömpelö käännös englannista, ts. to have an attitude. Tai oikeammin Attitude, isolla A:lla. Olla mieltä jostain, että on asennetta, mielipiteensä avoimesti ilmaiseva. Tosin en pidä Sebastianin tarkoitusta kielellisesti oikeana. Mun mielestä asenteellinen on sanana negatiivispainotteinen, eikä täten välttämättä välity kuulijalle oikein. Mutta Sebua ei pikkuasiat kieliasioissa haittaa, vrt. pois-poissa :)

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja mirian » 29 Marras 2011 18:17

BrutalGentleman kirjoitti:Viimeksi kyselin määritelmää Sebastianin käyttämälle termille "kehällinen".

Nyt on vuorossa sananselityksiä, osa kaksi:

Mitä Sebastian täsmällisesti tarkoittaa kun määrittelee jonkin asian "asenteelliseksi"?

Sebastianin mielestä mm. Mikael on "asenteellinen tyyppi". Myös musiikki voi Sebastianin mielestä olla "asenteellista".

Asenteita voi olla monenlaisia. Joku voi esimerkiksi ottaa asioihin iloisen, reippaan, hyväntahtoisen, avuliaan tai suopean asenteen. Veikkaan kuitenkin, että silloin kun Sebastian puhuu "asenteellisuudesta", mielessä eivät ole tällaiset asenteet, vaan jokin aivan muu.

Mitä Sebastian siis täsmällisesti ottaen tarkoittaa "asenteellisuudella"? Miksi juuri se asenne on Sebastian mielestä kaikista mahdollisista asenteista se, jota ei tarvitse edes tarkemmin määritellä? Onko "asenteellisuus" Sebastianin mielestä hyvä vai huono asia?
Musiikista puhuttaessa Sebastian voisi asenteellisuudella viitata siihen, onko musiikin sanoituksilla jokin tarkoitusperä, tähdätäänkö siis jonkin tietyn viestin esille tuomiseen. Vrt. uskonnollinen musiikki, poliittisia, yhteiskunnallisia näkökulmia sisältävä musiikki jne. En kyllä ymmärrä, mitä se asenteellisuus Miksun kohdalla voisi tarkoittaa... :keineahnung: Mutta tällainen kutina on tullut silloin kun Sebu on puhunut musiikin asenteellisuudesta. Voin toki ola väärässäkin.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 29 Marras 2011 20:07

Sebastianis loppujen lopuks ärsyttää se asioista paasaaminen. :td Samaa asiaa kun pitää jauhaa koko päivän. Myös kiljuminen ja ylipursuava intoilu häiritsee vähän kun tuntuu että se tulee aina vaikka ei olisi edes mitään syytä. [smilie=a_makeitstop.gif] Joko rasittava tapa tai pelitaktiikka?!

bichon
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 18 Marras 2011 07:22

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja bichon » 29 Marras 2011 20:10

"Aina muita ajatteleva" Ben taistelee puljun lahjakortista yms. kynsin hampain. Sebastian luovutti palkinnot saman tien muille :tu :in love:
Sebastian voittoon

Avatar
rom0217
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 31 Elo 2011 04:09

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja rom0217 » 29 Marras 2011 20:30

Minua on hieman kiehtonut ajatus siitä että voi kumpa tuolla talossa olisi ollut joku Esa A:n kaltainen asukki pidemmän aikaan Seban kanssa. Sebastianin hienojen piirteiden lista on tosiaan pitkä ja kaiken kaikkiaan yksi parhaita asukkeja kautta aikain. Ei tosin tule Esalle ikinä pärjäämään.

Sebastian on saanut ilmaista omia mielipiteitään koko kauden ajan ilman että kukaan niitä olisi suuremmin kyseenalaistanut, esim. evoluutioteoria on lytätty ilman mitään vastalauseita. Olisi mielenkiintoista nähdä kuinka Sebastian suhtautuisi asukkiin, joka pääsisi hieman ns. ihon alle.

Jotain osviittaa on toki saatu, itsellä on tunne että esim. Jepen ja Ramin häädöistä Sebastian tuskin on kovinkaan pahoillaan. Lukuunottamatta Tanjaa nuo muut asukkaat ovat Seban vietävissä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”