Yleistä keskustelua asukkaista

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Hilma » 24 Marras 2011 01:52

Ihmettelen kanssa ettei oo kutsu käyny. Pelkääkö ne, että kello lähtis kopissa käyntiin vai mitä ihmettä? :?

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja semale » 24 Marras 2011 01:53

^^^Pyysi kyllä Tanjaa nukkumaan, mutta vastaus oli vittuilua ja Janica-angstia, niin poistui takaisin makkariin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 24 Marras 2011 01:57

Pahaa tekee katsoa, mutta kun ei voi auttaa, niin pakko kai on mennä nukkumaan. Tsemppiä Tanjalle kuitenkin tästä melkeen viekusta. :tu
a walking disaster

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Hilma » 24 Marras 2011 02:05

melissa kirjoitti:Tilittikö Tanja ihan tosissaan jotain Janicastakin vai oliko se taas näitä Tanjan "läpällä"-juttuja? Siis kun luulin että ne kaksi jos jotkut on ystäviä oikeasti.
Eiköhän toi ollut kohdistettu Isoveikkaa ja koko hommaa kohtaan eikä Janicaa itseään.
Se on kuunnellut viime päivinä ihan jonkin verran noita Suvin vuodatuksia aiheesta Janican suosiminen ja se mitä Tanja on tuosta sanonut, viittaa siihen että tajuaa kyllä että tuolla Janican "suosimisella" haetaan jotain.
knocker kirjoitti:Pahaa tekee katsoa, mutta kun ei voi auttaa, niin pakko kai on mennä nukkumaan. Tsemppiä Tanjalle kuitenkin tästä melkeen viekusta. :tu
Näinpä ja täältä vähän kauempaa myös. :tu

Toivottavasti tuossa nyt tuli jotain ulos minkä pitikin tulla ja olo huomiseksi helpottaa. Ja toivottavasti tuo jako puretaan äkkiä!

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja BBforever » 24 Marras 2011 10:05

Tanja, The Best! Tulee ihan kilahtelija- Kaarlo mieleen :D :D

punaviinilasi
Intruuderi
Viestit: 258
Liittynyt: 19 Syys 2011 16:06

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja punaviinilasi » 24 Marras 2011 10:06

Olisiko tuon Tanjan jo parempi luovuttaa, vetää aika pultteja jo...

Vaikeeta katsoa sen tuskaa :?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 24 Marras 2011 11:43

Tekeehän toi vähän pahaa kattoa että oma suosikki uhkaa lähteä talosta vaikka tuolla on moni muu jotka sietäisi lähteä ennen Tanjaa :? Ben kaikessa rasittavuudessaan ja Netta kesken kautta tullut saisi lähteä heti seuraavina sunnuntaina ja sitten juuri ennen finaalia finaaliviikolle äänestetty Mikael ok bye now! [smilie=a_okbyenow.gif] :twisted:
That damn fox!

Kuva

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Hilma » 24 Marras 2011 12:27

Mun ei tee pahaa katsoa Tanjaa siksi, että uhkaa lähteä talosta. Tekee vain pahaa katsoa kun joku on noin surkeana.
Tuosta on tosi vaikea enää nousta kun on kyseenalaistanut koko homman noin voimakkaasti.
Toivottavasti se nyt edes helpottaa, että läheisemmät ihmiset tulee pois tuolta kopista. Tanjan fiilikset näyttää tosin nyt niin huonoilta, että juhliminen ympärillä tuskin ainakaan parantaa asiaa. :?

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja biggis » 24 Marras 2011 18:07

Hilma kirjoitti:Mun ei tee pahaa katsoa Tanjaa siksi, että uhkaa lähteä talosta. Tekee vain pahaa katsoa kun joku on noin surkeana.
Tuosta on tosi vaikea enää nousta kun on kyseenalaistanut koko homman noin voimakkaasti.
Toivottavasti se nyt edes helpottaa, että läheisemmät ihmiset tulee pois tuolta kopista. Tanjan fiilikset näyttää tosin nyt niin huonoilta, että juhliminen ympärillä tuskin ainakaan parantaa asiaa. :?
No sua tekee varmaan pahaa sitten vähän väliä. Mä jaksoin sääliä pari ekaa kertaa, mutta en enää. Tanja kilahtelee ihan itsekseen, ilman mitään järkevää syytä. Tällä kertaa oli PK-huone videon mukaan syynä, että kun Janican synttärit ei kiinnosta ja kun hänelle ei ole semmosia juhlia järjestetty. Mulle se sanoo vaan sitä, että kilahti, että sai huomiota.

Koittais se Tanjakin antaa sitä positiivista energiaansa muille, eikä olla tommonen hemmetin riippakivi, mitä pitää olla vähän väliä hyssyttelemässä. Ja kun joku muu on pahalla mielellä, niin en ainakaan muista, että olisi kertaakaan ollut lohduttamassa.

Toivottavasti ei edes nouse enää. Kyllästyttää koko muija.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

punaviinilasi
Intruuderi
Viestit: 258
Liittynyt: 19 Syys 2011 16:06

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja punaviinilasi » 24 Marras 2011 18:28

Mä en enää tiedä onko mulla edes suosikkia tai inhokkia, mites teillä muilla, onko mielipiteet muuttuneet paljon matkan varrella?

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 24 Marras 2011 18:30

punaviinilasi kirjoitti:Mä en enää tiedä onko mulla edes suosikkia tai inhokkia, mites teillä muilla, onko mielipiteet muuttuneet paljon matkan varrella?
Suosikki ja inhokki on pysyneet samoina, ja molemmat edelleen talossa. Muut asukkaat ovat taas vaihdelleet paikkaa "listallani" ihan kunnolla.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Hilma » 24 Marras 2011 19:31

punaviinilasi kirjoitti:Mä en enää tiedä onko mulla edes suosikkia tai inhokkia, mites teillä muilla, onko mielipiteet muuttuneet paljon matkan varrella?
Mulla oli alkujaan useampia hyviä tyyppejä, pari niistä on säilyttänyt asemansa ja toinen noussut selkeämmin ykköseksi. Ne ominaisuudet, joidenka takia siihen ykköseen alunperin tykästyin ei ole muuttuneet miksikään, oikeastaan vain kasvaneet viikkojen varrella korkoa. Pieni ihme, että noin on päässyt käymään koska oletin tuttavuuden jäävän aika lyhyeksi syystä että noilla nimenomaisilla ominaisuuksilla ei yleensä kovin kauaa näissä kekkereissä pysytä. :blackeye
Kakkossuosikki on ollut aika tasainen läpi kauden.

Noiden takana on sitten käynyt vähän isompi myllerrys, molempiin suuntiin. Aiemmin pitkään kärkikahinoissa ollut tyyppi on tullut persmäkeä alas ja pari pitkään pohjasakan seassa ollutta on kivunnut ylöspäin.
biggis kirjoitti:No sua tekee varmaan pahaa sitten vähän väliä. Mä jaksoin sääliä pari ekaa kertaa, mutta en enää. Tanja kilahtelee ihan itsekseen, ilman mitään järkevää syytä.
Muotoillaanko asia näin: Tanjalla on syynsä kilahdella, mutta kaikki eivät kykene niitä syitä näkemään.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Defendant » 24 Marras 2011 19:53

Olen ollut omasta mielestäni aika onnellisessa asemassa kun huomasin jo parin viikon jälkeen ettei talossa ole selkeätä suosikkia. Ainoastaan selkeän inhokkini pudotessa huokaisin syvään, että "vihdoinkin! Muuten olen suhtautunut aika neutraalisti kaikkiin. Kertoo ehkä jotain kauden mielekkyydestä?

Ainoastaan koin Salarin pudotuksessa, että tapahtui pieni vääryys. Olisin miehelle antanut viikon-pari lisäaikaa, mutta pelin henki ja niin edelleen..

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 24 Marras 2011 19:56

No koko kautena ei ole ollut mitään superfanitettavaa persoonaa ( inhokkeja kylläkin)

Viime aikoina ei ole enää löytynyt oikein suosikkiakaan... :(

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja biggis » 24 Marras 2011 19:57

Hilma kirjoitti:
biggis kirjoitti:No sua tekee varmaan pahaa sitten vähän väliä. Mä jaksoin sääliä pari ekaa kertaa, mutta en enää. Tanja kilahtelee ihan itsekseen, ilman mitään järkevää syytä.
Muotoillaanko asia näin: Tanjalla on syynsä kilahdella, mutta kaikki eivät kykene niitä syitä näkemään.
No kerrohan, jos tiedät, että mistä se Tanja oikein eilen illalla kilahti? Mikä oli se hyvä syy? Turha sitä on salaisuutena pitää, vai mitä?

Yhtäkkiä, kesken keskustelun, huulenpielet tipahti alas ja otsa meni kurttuun ja pystyin jo ennustamaan sillon, että kohta taas lähtee kasetti sulamaan ja niin kävikin.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Hilma » 24 Marras 2011 20:10

^ Jep, kun tällä palstalla kai kuuluis juosta vaihtamassa inhokkia ja ihkukkia sen perusteella mitä viimeien puolen tunnin aikan on livestä nähty? :roll:
Voisko mitenkään yrittää ilmaista mielipidettään käymättä toisten kimppuun?

Tanjasta Tanjaketjussa.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 24 Marras 2011 20:21

Ihmetyttää, miten tärkeinä jotkut asukkaat pitävät noita synttäribileitään.

Kun: Paljonko kemujen käynnistyttyä on eroa onko juhlakalu vai kerallajuhlija?

Ja kun BB-viihteen tekoahan kaikki on, eli päivänsankarikin on vain roolihenkilö meille katsojille esitettävässä kuvaelmassa.

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja lake79 » 24 Marras 2011 21:27

Puumuna kirjoitti:Ihmetyttää, miten tärkeinä jotkut asukkaat pitävät noita synttäribileitään.
Itseäni tämä ei ihmetytä yhtään. Talossa ei yksinkertaisesti ole vaan mitään vapaa-ajan viihdettä, mihin on tottunut. Saatika henk. koht. hemmottelua ihan vaan vaikka hyvän ystävän seurasta. Ei siis yhtään ihme että omakohtaiset synttärijuhlat tuntuvat astetta hienommalta, kuin perus BB-bileet talossa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja knocker » 24 Marras 2011 21:35

biggis kirjoitti:
Hilma kirjoitti:
biggis kirjoitti:No sua tekee varmaan pahaa sitten vähän väliä. Mä jaksoin sääliä pari ekaa kertaa, mutta en enää. Tanja kilahtelee ihan itsekseen, ilman mitään järkevää syytä.
Muotoillaanko asia näin: Tanjalla on syynsä kilahdella, mutta kaikki eivät kykene niitä syitä näkemään.
No kerrohan, jos tiedät, että mistä se Tanja oikein eilen illalla kilahti? Mikä oli se hyvä syy? Turha sitä on salaisuutena pitää, vai mitä?

Yhtäkkiä, kesken keskustelun, huulenpielet tipahti alas ja otsa meni kurttuun ja pystyin jo ennustamaan sillon, että kohta taas lähtee kasetti sulamaan ja niin kävikin.
Nää asiat on kerrottu sekä tässä, että liveketjuissa eilen melko tarkkaan. Ei se mikään salaisuus todellakaan ole. Et voi vaatia, että joku kaivaa sulle erikseen jo kirjoitetut asiat. Ja vaikka kaivaisikin, et ilmeisesti ymmärtäisi sittenkään, joten pidä vaan se oma mielipiteesi.
a walking disaster

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja biggis » 24 Marras 2011 22:08

knocker kirjoitti: Nää asiat on kerrottu sekä tässä, että liveketjuissa eilen melko tarkkaan. Ei se mikään salaisuus todellakaan ole. Et voi vaatia, että joku kaivaa sulle erikseen jo kirjoitetut asiat. Ja vaikka kaivaisikin, et ilmeisesti ymmärtäisi sittenkään, joten pidä vaan se oma mielipiteesi.
Kai mä nyt liveketjua osaan lukea, mutta eihän sieltä mitään absoluuttista totuutta löydy tässä vaiheessa kautta enää. Kysyinkin lähinnä mielipidettä asiaan, kun siihen oli kuulemma tarjolla joku järkevä syy, mitä mä en välttämättä ollut huomannut.

Tämä live ketjussa oleva syy ei ole semmoinen rationaalinen syy, vaan Tanja kilahti lähinnä ilman syytä:
"Tanja korottaa ääntään, koska hänen mielestään hänet ja hänen yh-äitiytensä aina vedetään keskusteluihin esiin. Sebastian ja Suvi taas toteavat Tanjan itse vetävän oman tilanteensa keskusteluun."

Asiatonta on kuitenkin alkaa vihjailemaan, että minulla ei olisi kaikki inkkarit kanootissa.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 25 Marras 2011 10:20

Tanja on ihan vitun sekaisin. Onkohan sillä ADHD, kuten Ninolla oli...?
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Taika » 25 Marras 2011 16:31

Mua huvittaa tossa Tanja vs Suvi casessa enimmäkseen se, että Suvin mielestä on OK purkaa pahaa oloaan läheiseen ja oikein hakemalla hakea riitaa. Se tekee kuulemma hyvää ja hän ei ihmettele yhtään, että Tanja kotonaan saattaa kilahtaa, kun siellä ei ole ketään, johon Tanja purkaisi negatiivisia tunteitaan huutamalla/riitelemällä.

Sitten Tanja ottaa neuvosta vaarin ja rähjää vähän Suville. Avot kun käänty Suvin kelkka ja nyt Tanja on täällä foorumillakin jo täysin kohtuuton ja pitää toisia varpaillaan ja käyttää valtaansa ja vaikka mitä.

:noup:

Hyvin pelattu Suvilta. Ensin oikeen kerjää sitä riitaa ja kun saa sen, ni läyhää äkkiä kylppärissä mustamaalaten minkä ehtii. Ja jossei toi ollut pelaamista, ni sitten Suvi on todella lyhytnäköinen tyyppi.
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”