Suvi Pehkonen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Suville?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:04

5 - Suosikki
43
7%
4
79
14%
3
108
19%
2
89
15%
1
96
17%
0 - Inhokki
164
28%
 
Ääniä yhteensä: 579

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Marras 2011 02:22

^ Kuka täällä on sanonut että Suvi olisi tuulettanut Annikan ja Veeran lähtöä? :shock:
Luin nuo kaikki viestit Punden videon jälkeen, ja eipä kukaan sanonut mitään sinne päinkään.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Marras 2011 02:50

Mäkin vähän aloin ihmettelemään, että kuka täällä on väittänyt Suvin tuulettavan annikkelin ja veeruskan lähtöä. Omaa taloon jäämistään "kovassa" häädössä tuuletteli.

Uusinta katsomisella tuo SuvinTissit.gif on jopa vielä epäeroottisempi mitä ekalla kerralla. Kattokaa sen ilmettäkin, huh huh.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 15 Marras 2011 03:33

Hilma kirjoitti:^ Jep, DC1 seurasi samaan aikaan Miksua tupakkipaikalle. Ohjaaja ehkä kiitteli tätä henkilöiden hajaantumusta. Jos suorassa ei saa kiroillakaan, mitäs Suvin tisseistä olis pitänyt ajatella? [smilie=a_teeth.gif]
(Extrassa ne oli sensuroitu mustalla laatikolla.)
Iltalehti olisi ainakin saanut kanteensa jotain raflaavampaa kuin Jorma Uotisen "rivon eleen". [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 15 Marras 2011 08:52

Ei juma tuota Suvin ilmettä. [smilie=a_chuckle.gif] Meni extrassa ihan ohi tuo sen ilme. Irstasta :shock: Noh, jokainen tuulettakoon tyylillään. :D

Niin, totta. Suvihan tuuletti tuossa sitä, että ei tippunut näinkin kovassa häädössä. Jospa se Suvikin nyt hoksasi, että voi päästä finaaliviikolle asti tuolla. Voittoon en kyllä usko, mutta yllättävän pitkälle Suvi tulee menemään. Näin uskoisin. :P
:trollface:

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Burph » 15 Marras 2011 10:13

Mä käsitin ton silleen, että Suvi oli uhannu, et jos saa jäädä, niin sit näyttää tissit. Ja kaikkihan noi tissit oli jo aiemmin nähneet, eli sikäli..

Ja mä oon varmaan jotenkin outo, mutta mua nauratti toi pöydälle hyppääminen ja tissitanssi aivan hillittömästi. Eikä toi nyt mitenkään pahalta näyttäny.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 15 Marras 2011 10:25

Suvilla ei ole realistista saumaa finaalissa. Jatkuva valitus ja noita-akkamainen naurunkäkätys laskevat pisteitä vielä entisestään. Kavereiden ja perheenjäsenten yksityiselämän paljastaminen henkilökohtaisia tarinoita kertomalla alkaa myös jo olla suorastaan myötähäpeän tunteita herättävää.

Annikan häätämisen varmistamiseksi piti antaa Suville turboplussaa, mutta muuten en tätä naista plussaisi. Tuo toki taloon kaivattua aikuisuutta iäkkäimmän asukkaan olemuksellaan ja häärää keittiössä melkein kuin Minna 1.kaudella...

Kuutio
Työläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Syys 2011 00:32

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Kuutio » 15 Marras 2011 14:16

Koita nyt vittu ymmärtää olla puhumatta lapsien henkoht asioista. Nyt siis kyseessä jo kaverin lapset.

Vittu mitähän tän päässä liikkuu..huoh mikä äälio.

Kelaako se että nää on ihan ok asioita jutella...

Tää pitäis jo potkasta vittuun tuolta noiden rikkomusten takia ja ettei tee enempää harmia lapsilleen ja kavereilleen.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 15 Marras 2011 14:29

on Suvi kyllä aika mahoton noiden yksityisasioiden kertomisessa, mutta voihan se olla, että ei noita kameroita aina muista, ja sitä tulee puhuttua mitä sattuu sen enenpää ajattelematta
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Marras 2011 14:30

ramasee kirjoitti:on Suvi kyllä aika mahoton noiden yksityisasioiden kertomisessa, mutta voihan se olla, että ei noita kameroita aina muista, ja sitä tulee puhuttua mitä sattuu sen enenpää ajattelematta
Vaan kun sitä ei yhtään hävetä senkään jälkeen kun taas tajuaa olevansa telkkarissa. En ole kertaakaan kuullut Suvin katuvan sitä, että hölisee noita muiden ihmisten yksityisasioita kaikelle kansalle.
The reason I swear so much is because fuck you.

Kuutio
Työläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Syys 2011 00:32

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Kuutio » 15 Marras 2011 14:50

tuusannuuska kirjoitti:
ramasee kirjoitti:on Suvi kyllä aika mahoton noiden yksityisasioiden kertomisessa, mutta voihan se olla, että ei noita kameroita aina muista, ja sitä tulee puhuttua mitä sattuu sen enenpää ajattelematta
Vaan kun sitä ei yhtään hävetä senkään jälkeen kun taas tajuaa olevansa telkkarissa. En ole kertaakaan kuullut Suvin katuvan sitä, että hölisee noita muiden ihmisten yksityisasioita kaikelle kansalle.
Niinpä. Se on vain vihainen isoveljelle ja tiuskaisee että mitä mä nyt muka tein. Ja yleensä vielä jatkaa tarinaansa mutta yleistäen, eikä kohdista sitä tiettyyn henkilöön.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 15 Marras 2011 15:40

Kuutio kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:
ramasee kirjoitti:on Suvi kyllä aika mahoton noiden yksityisasioiden kertomisessa, mutta voihan se olla, että ei noita kameroita aina muista, ja sitä tulee puhuttua mitä sattuu sen enenpää ajattelematta
Vaan kun sitä ei yhtään hävetä senkään jälkeen kun taas tajuaa olevansa telkkarissa. En ole kertaakaan kuullut Suvin katuvan sitä, että hölisee noita muiden ihmisten yksityisasioita kaikelle kansalle.
Niinpä. Se on vain vihainen isoveljelle ja tiuskaisee että mitä mä nyt muka tein. Ja yleensä vielä jatkaa tarinaansa mutta yleistäen, eikä kohdista sitä tiettyyn henkilöön.
Tähän lisäisin vielä, että Suvi sysää usein vastuun omista puheistaan ja toimistaan tuotannolle ja siihen mitä tuotanto päättää televisioida. Olettaen tietysti, että Suvi on ensinkään tajunnut että tuli sanottua tai tehtyä jotain, mitä ei ihan olisi kannattanut.

Suvi on unohtanut täysin, että katsojat voivat myös seurata 24/7 -palvelua, jossa tuotannolla ei juuri ihmeempää "sanavaltaa" ole. Vaikka itsekin olen 24/7 seuraaja, olen silti lukenut suurimman osan Suvin lipsautuksista erinäisiltä foorumeilta. Täältä BBPlazasta nyt ennenkaikkea.

Dailyihin tuotanto on hienosti karsinutkin hurjimmat jutut tyystin pois. Mikä on Suvin pelastus monessakin mielessä. Syyttävä sormi Suvin osalta ei voi osottaa kuin yhteen ainoaan paikkaan.

Toivon sydämestäni Suvin puolesta, että hän ei ole onnistunut puheillaan ja toiminnallaan aiheuttamaan läheisilleen suurempaa harmia. Ainekset siihen nimittäin on annettu tämän hölösuun toimesta.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Marras 2011 15:49

Burph kirjoitti:Mä käsitin ton silleen, että Suvi oli uhannu, et jos saa jäädä, niin sit näyttää tissit. Ja kaikkihan noi tissit oli jo aiemmin nähneet, eli sikäli..

Ja mä oon varmaan jotenkin outo, mutta mua nauratti toi pöydälle hyppääminen ja tissitanssi aivan hillittömästi. Eikä toi nyt mitenkään pahalta näyttäny.
Käsitit samalla lailla kun minä, etkä ole outo! :D Itsekin vaan sain kunnon naurut!

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Goofy » 15 Marras 2011 16:12

Salami kirjoitti:yleistähän toi on tuolla Turkissa, siitä ei vaan puhuta samanlailla kun miesten seksiturismista Aasian maissa. Se on ns. hiljanen totuus.
Käännä asia miten päin tahansa ja esitä se millai vaan, villakoiran ydin on siinä KETKÄ niitä "sextyöläisiä" näissä kys maissa ovat. Toisessa maassa ne ovat lapsia/teinejä/rahattomia naisia/miehiä, jotka ansaitsevat hommalla oman/perheensä elannon, toisessa taas huvin vuoksi hommaa pyörittäviä aikuisia miehiä. Jos edelleen rinnastat nämä seksimaat samalle viivalle niin heippa vaan.

Ei hyvä jumala tota Suvin tanssivideota. [smilie=a_holycrap.gif]
Taviskausi rules

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Karhu » 15 Marras 2011 16:30

Alkaa mennä jo sen verran OT:ksi että eiköhän jätetä seksiturismikeskustelut tähän ja siirrytään takaisin BB-talon kutemisiin.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 15 Marras 2011 22:23

Ei juma tota Suvia. Äsken koosteessa oli taas vaihteeksi sitä mieltä, että solarium tuli takaisin taloon hänen kaamosmasennuksensa takia. Mistä se oikein keksii noita. [smilie=a_doh.gif]
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Marras 2011 22:26

rubyblue kirjoitti:Ei juma tota Suvia. Äsken koosteessa oli taas vaihteeksi sitä mieltä, että solarium tuli takaisin taloon hänen kaamosmasennuksensa takia. Mistä se oikein keksii noita. [smilie=a_doh.gif]
Toi muija on vaan niin nähty. Ei tollasia voi olla oikeesti olemassa. Ei vaan voi! En enää yhtään ihmettele, ettei siltä hänen kaveriltaan irronnut hymyn häivääkään seis tehtävässä. Lienee yllättänyt lähipiirinsäkin käytöksellään ja jutuillaan.
a walking disaster

Lillin
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 01 Marras 2011 12:04

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Lillin » 15 Marras 2011 23:32

rubyblue kirjoitti:Ei juma tota Suvia. Äsken koosteessa oli taas vaihteeksi sitä mieltä, että solarium tuli takaisin taloon hänen kaamosmasennuksensa takia. Mistä se oikein keksii noita. [smilie=a_doh.gif]
On se uskomatonta, miten kokonainen BB-kausi on rakennettu vain yhden asukkaan ympärille [smilie=a_chuckle.gif]
Ja sitä mä en käsitä, että tämä ei ota onkeensa edes suorista vihjauksista kuten: "älä puhu niin paljon itsestäsi" tai "lue rivien välistä: puhu vähemmän turkista". Suvi spekuloi ja funtsaa ja kääntelee noita asioita päässään ja ääneen Janican ja Tanjan kanssa ja tulee siihen lopputulokseen, että tuskin tässä mitään hätää on, jatketaan samaan malliin kuin ennenkin. Ehkä voisin vielä hiukan tehostaa tuota itsestäni jauhamista, ettei vaan totuus unohdu :madone:

Olipa muuten tän illan kooste omistettu Suville ja Suvin nilkalle aika tehokkaasti [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Marras 2011 23:35

Luulen että Suvi vaan on puhelias ihminen ja kokee jotenkin helpoksi aiheeksi itsestään puhumisen! :D
Ärsyttävää toki, mutta en ihmettele ettei ymmärrä suoriakaan vihjeitä. Tuskin ikinä ajattelee, että "puhunpa nyt taas itsestäni". Ajautuu vaan siihen joka kerta, eikä erityisemmin ajattele sitä.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja omelia » 16 Marras 2011 03:07

Suvin itsekeskeinen valitus alkaa kyllä toden teolla jo ärsyttää. Tiedossa on jo, että joka paikkaa särkee ja jalkaan sattuu hipaisukin, joten se, että siitä mainitaan noin 20 kertaa päivässä alkaa olla jo hieman liikaa. Jostain kumman syystä pienesti kuitenkin pidän Suvista tai sanoisinko, että Suvi osaa huvittaa jollain tapaa minua vaikka ärsyttääkin välillä tosi paljon. Ja se Suvin symppispuoli on kuitenkin kiva.

Suvilla on kuitenkin ilmeisesti kannattajia jonkun verran, joten voi olla, että linkuttaa vaikka finaaliinkin asti, pitkälti kuitenkin sen vuoksi, että tän vuoden asukkaat on valtaosin mitä on eli ei oikein mitään paria poikkeusta lukuunottamatta.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Taika » 16 Marras 2011 10:10

Liveketju kirjoitti: Tanjan pitää viedä Suvin meikit eikä saa käyttää muidenkaan meikkejä. Suvi naureskelee, luuleeko isoveli että hän hajoaa tuosta.
Mä en sit taas tiedä, että pitäiskö mun itkeä vai nauraa. Suvi todellakin hajoo tosta ja paljon. Etenkin, jos Suvin meikit loistavat poissaolollaan vielä sunnuntaina. Se meni ihan palasiksi jo yhdestä kypärästä, jossei saa laittaa hiuksia ja olla täydellinen lehdistön edessä. :noup:

Suvilla on kyl tosi huono itsetuntemus. Matkailu avartaa, paitsi jos se suuntautuu Turkkiin?

Lisäksi ottaa vieläkin pannuun noi Suvin vuositulot. Se on tolla viidellä tonnillaan maksanut ne tissinsä. Turkin matkat ja baarireissut on ilmeisesti olleet ilmaisia.
Kuva

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja realityfan » 16 Marras 2011 12:52

Taika kirjoitti: Lisäksi ottaa vieläkin pannuun noi Suvin vuositulot. Se on tolla viidellä tonnillaan maksanut ne tissinsä.
realityfan kirjoitti:Kun Suvin perheen kakkosauton autolaina saatiin maksetuksi, niin heti ostettiin tissit osamaksulla.
Suvilla sentään jonkinlaista taloushallintaa löytyy, kun ei oteta sentään velkaa velan päälle?? Mutta silti ihmetyttää miten raha riittää kakkos- ja ykkösautoihin, silikonitisseihin, vilkkaaseen baarielämään ja Turkinmatkailuun?

Ja mainittakoon vielä, että Suvin mies liittyi facebookissa luomurinnat ryhmään Suvin ottaessa silikonit.

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Juunas » 16 Marras 2011 14:35

omelia kirjoitti: Jostain kumman syystä pienesti kuitenkin pidän Suvista tai sanoisinko, että Suvi osaa huvittaa jollain tapaa minua vaikka ärsyttääkin välillä tosi paljon. Ja se Suvin symppispuoli on kuitenkin kiva.
Samat fiilikset täälläkin. Oon oikein miettinyt, että miksi Suvi jotenkin vetää puoleensa vaikka siis periaatteessa toi sen valitus, huutaminen ja itsekeskeisyys on niin rasittavaa ettei tosikaan.

Mutta jollain tavalla Suvi on kuitenkin aika karismaattinen ihminen. Ei silleen älykkäällä ja viisaalla tavalla, mutta omalla tyylillään. Lisäksi Suvia on suht miellyttävä kuunnella ja katsella (silloin kun ei ole se huutamisvaihe päällä). Suvin ulosanti on selkeää, sillä ei ole puheessaan mitään ärsyttäviä teinimaneereja tai liian vahvaa murretta ja lisäksi Suvilla on aika miellyttävä ääni. Ja muutenkin Suvi on olemukseltaan jotenkin aikuismaisen rauhallinen ja varma mikä erottuu ihan edukseen tuolla talossa kaikkien epävarmojen nuorten keskellä.

En toivo Suville voittoa, mutta top 5:ssä näkisin hänet kyllä ihan mielelläni.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”