Ben Grundström

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Benille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:13

5 - Suosikki
33
4%
4
17
2%
3
42
6%
2
35
5%
1
97
13%
0 - Inhokki
531
70%
 
Ääniä yhteensä: 755

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Burph » 07 Marras 2011 20:55

Oi miksi Benkku ei voi sulkea ton hupparinsa vetoketjua kokonaan!!?? Tarviis sen teennäistä hymyä ja hailakkaa toljotusta katella.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 07 Marras 2011 20:58

^ Piiloutuminen on kielletty. ;)

sambabam
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Loka 2011 09:28

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja sambabam » 07 Marras 2011 22:02

Ben on ollut keskiviikkoanalyysissä. Ihan silloin alussa, kun sinne soitteli jopa joku Benin ystäväkin. Teemu analysoi Beniä silloin..

Lillin
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 01 Marras 2011 12:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Lillin » 07 Marras 2011 23:53

Ei hele.. :madone:
Yllättäen koosteessa näytettiin vaan Benkkua karjumassa, että sä haukuit muijia, sä haukuit muijia ja lopussa byhyyy-yhyyy-yhyyy itkut [smilie=a_listenuppunks.gif]

Hitto mua rasittaa, kun tästä hyypiöstä annetaan ulospäin tämmöstä enkelikuvaa :madone:

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 08 Marras 2011 02:29

Ei Helkutti! Pian ei enää kestä katsoa ton Benkun esittämistä Elinalle!!! AargH... ( eikä oikeen myöskään Miksu-showta) :(

Ben pyyteli pesään, treffeille, rentoutukseen ...ja on niiiin mukava kaikkien kaveri...

PIlaavat koko Elina-vedon tolla kohkauksellaan... :(
Lillin kirjoitti:Ei hele.. :madone:
Yllättäen koosteessa näytettiin vaan Benkkua karjumassa, että sä haukuit muijia, sä haukuit muijia ja lopussa byhyyy-yhyyy-yhyyy itkut [smilie=a_listenuppunks.gif]

Hitto mua rasittaa, kun tästä hyypiöstä annetaan ulospäin tämmöstä enkelikuvaa :madone:
Olis voinut Beniltä kysästä miksi vasta nyt puuttuu naisille huutamiseen...Lieneekö persoonasta kiinni?

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja biggis » 08 Marras 2011 03:48

Katsoin ihan aikani kuluksi ensimmäisen päälähetyksen viimeiseen useampaan vuoteen ja kieltämättä, kyllä ainakin tämä sunnuntain "jakso" oli todella typistetty ja outo, mistä oli selvästi jätetty (pika)liimaa/leikkaa tyylillä jopa lauseen osia sanomatta.

Ihan naurettavaa, jos joku oikeasti joutuu tuommosen skeidan varassa pistämään eurojaan äänestettävälle asukkaalle. Tuota ei voi enää edes minkään sortin dokumentoinniksi kutsua. Ainakin vielä vuonna 2007 osasivat rakentaa 24/7:aa vastaavia kokonaisuuksia noihin koosteisiin. Kai siellä sitten vaan on niin ammattitaidoton työryhmä...opiskelijoita on kiva tukea, kun niitä saa pähkinöillä...mutta se siitä...

Tuossa jaksossa Ben näyttäytyi vähän yksinkertaiselta mutta kultaiselta höppänältä, ja lähinnä vaihtoehdolta "sekopäiselle" Sebastianille. Ja tosiaan oli kriittiset kommentit leikattu pois. Siis häh?!
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Lillian33
Kyttääjä
Viestit: 75
Liittynyt: 13 Syys 2011 12:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Lillian33 » 08 Marras 2011 09:36

Siis ei helvetti tuo Ben oli eilen(kin) nolo! Katsoin illalla hetken 24/7:aa, kun makoilivat sängyillä ja TAAS Ben jauhoi, kuinka Riku oltiin käsketty myös Benin luokse, "se oli niiiin käsketty myös tohon mun luo, kiusaan, ei se ois muuten tullu mmmm" :madone:

Ja sitten kun puhuivat jostain Stefanin panojutuista, Elina totesi, että tehän tiedätte toisistanne kaiken täällä. Siihen Mikael sanoi puoliläpällä, että "te ette tiedä musta mitään", niin Ben: "Hei Mikael, kyl mä tiedän, mmm, mä tiedän, niin", Mikael sanoi jotenkin, että ei Benkään tiedä, niin Ben jatkoi "joo mmm, mut kyl mä tiedän täällä talossa eniten susta mmm joo" ääääääääääääääääää!!!! [smilie=a_doh.gif] Onko Ben ja Mikael edes jutellut koskaan kaksin? Saatika sitten jotain henkeviä? Not. Nyt on kunkkupaikka saada Ben ulos, koska on sanonut liikkuvansa, jos hänen läheisensä tulee taloon (jos nyt on sanojensa mittainen), jos häätöäänestykseen saataisiin Mikaelin lisäksi muitakin vahvoja tyyppejä, esim. Annika on myös sanonut, että tulee liikkumaan!
1. Sebastian 2. Janica 3. Tanja 4. Suvi 5. Mikael

Avatar
auki.monttu
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 07 Marras 2011 22:54

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja auki.monttu » 08 Marras 2011 11:35

Voi Ben :in love: Millä ihmeellä sä olet suututtanut näin monet ihmiset? Mun mielestä Benillä on uskomattoman huono itsetunto, ja se yrittää raukka pönkittää sitä mitä ihmeellisimmillä tavoilla, jotka minussa saa aikaan aina tällaisen [smilie=a_doh.gif] :in love: :lol: tunteiden kirjon, ja tekisi mieli vaan mennä taputtamaan tätä raukkaa päälaelle kun se on omasta egonsa suuruudesta niin hakoteillä... Se minkä huomasin tuossa tanssi-iltana kun Suvi raivos Ekille, ja Ben tuli väliin, oli että tää jätkä ei kyllä aiheuta mitään negatiivista taloon. En muista kertaakaan kuulleeni tän jätkän haukkuvan ketään (joo joo varmasti on joskus puhunut jostain pahaa sehän nyt on selvää) muualla kun päiväkirjahuoneessa nimeämisten yhteydessä. Joistain se ei tykkää mutta ei se tee siitä mitään numeroa. Niinkuin Sebastiankin on sanonut niin tällä jätkällä on kyllä paljon kasvettavaa ja musta sillä on kaikki mahollisuudet vielä vetää "Asot" ja kokea itsestään sellainen ahaa -elämys tuolla asuessaan. Tai sitten ei todellakaan ja loppuun asti vedetään "mitä sä oot MUSTA mieltä" -meiningillä :lol: Voi Ben...
"Mä en tajuu yhtään mitä tapahtuu.. miks tapahtuu.. ja sit mä oon v***u ihan auki...monttu." -Annika

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 08 Marras 2011 13:36

Luin Tuusannuuskan rapon Benin ja Elinan keskustelusta.

Benhän puhui kuin täysin ulkopuoliselle ihmiselle. Ihmeellistä, kun se ei tuntunut tajuavan, että kaikkiin kysymyksiin Elinalla periaatteessa piti jo olla valmis tieto. Että Elina saattoi kaiken aikaa verrata omia "muistiinpanojaan" Benin selityksiin. Tulihan siinä toisin tarinaa Benin äitisuhteestakin, joka oikeastikin saattaa olla pojalle arka paikka.

Ben on kuin konsultti tai paha pappi. Ben tietää, millainen hyvän ihmisen pitäisi olla. Ben voisi pitää siitä tunnin luennon ilman valmistautumista. Ben tarinoi itsensä kaiken aikaa juuri sellaiseksi; kiltti, välittävä tsemppaava, heikkojen puolustaja, jne.

Kaippa Benissä noitakin ainekia on, mutta kun sen lisäksi on on vielä se pimeämpi puoli, se paha pappi, joka selän takana vehkeilee ja valehtelee minkä ehtii.

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Whatever » 08 Marras 2011 14:18

tuusannuuska kirjoitti:Ben: Mä oon ollu vähän pettyny itteeni kun mulle on joskus tehty jotain pahaa ja sit mä en osaa olla siit vihanen. Se on vähän mun huono puoli. Jos mä oon vihanen jostain, mä oon puol tuntii vihanen ja sit mä oon unohtanu sen.
Mitä tämä pelle taas horisee, 'puol tuntii vihainen'.. Pitkävihaisempaa ihmistä tuskin olen koskaan nähnytkään, kantaa edelleen Seballe kaunaa jostain lähes 2kk vanhasta (ja väärinymmärretystä) jutusta..

Kunkku
Kuhnuri
Viestit: 64
Liittynyt: 20 Marras 2010 23:11

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Kunkku » 08 Marras 2011 14:49

Whatever kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:Ben: Mä oon ollu vähän pettyny itteeni kun mulle on joskus tehty jotain pahaa ja sit mä en osaa olla siit vihanen. Se on vähän mun huono puoli. Jos mä oon vihanen jostain, mä oon puol tuntii vihanen ja sit mä oon unohtanu sen.
Mitä tämä pelle taas horisee, 'puol tuntii vihainen'.. Pitkävihaisempaa ihmistä tuskin olen koskaan nähnytkään, kantaa edelleen Seballe kaunaa jostain lähes 2kk vanhasta (ja väärinymmärretystä) jutusta..
Tai sitten ei vaan yksinkertaisesti tule toimeen ja näiden kahden kaverit kemiat ei kohtaa. Oletko miettinyt että jopa sellainen on mahdollista? Kaikki eivät vaan tule toimeen joskus ilman mitään kunnon syytäkään. Sebastian on sellainen henkilö, jota en välttämättä itsekään aina jaksaisi.

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Whatever » 08 Marras 2011 14:53

Kunkku kirjoitti:Tai sitten ei vaan yksinkertaisesti tule toimeen ja näiden kahden kaverit kemiat ei kohtaa. Oletko miettinyt että jopa sellainen on mahdollista? Kaikki eivät vaan tule toimeen joskus ilman mitään kunnon syytäkään. Sebastian on sellainen henkilö, jota en välttämättä itsekään aina jaksaisi.
Onhan sellainen mahdollista. Mutta Benishän on itse mm. nimeämisperusteissaan maininnut aina tuon Seban avautumisen hänelle porealtaassa, ja tässäkin yhteydessä BenQ siis käsitti väärin mitä Seba yritti sanoa vaan ymmärsi sen niin että Seba ei ollenkaan pidä hänestä, vaikka Seba koitti sanoa vain että Benkkuun on ollut hankalinta tutustua.
Tuon episodin takiahan se ne 2p aina Seballe antaa, ja muutenkaan ei tule toimeen koska "Seba ei tykkää musta.. en mäkään sitte siitä.." Huoh..

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja sally » 08 Marras 2011 15:00

Voi vtun benis alkanut (tai yrittänyt alkaa) heti myrkyttää Elinaa Sebua vastaan :roll: :madone: se jätkä on kyl harvinaisen idiootti persläpi ja toivon todellakin, että se käy täällä lukemassa KAIKEN mitä siitä on kirjotettu!!! vaikka tuskin se ton maitonaaman pieniin aivoihin edes iskostuu, että joku on voinut nähdä sen TOSI salaperäisen pelin taakse :roll:

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Burph » 08 Marras 2011 15:04

Whatever kirjoitti:.. Benishän on itse mm. nimeämisperusteissaan maininnut aina tuon Seban avautumisen hänelle porealtaassa, ja tässäkin yhteydessä BenQ siis käsitti väärin mitä Seba yritti sanoa vaan ymmärsi sen niin että Seba ei ollenkaan pidä hänestä, vaikka Seba koitti sanoa vain että Benkkuun on ollut hankalinta tutustua.
Tuon episodin takiahan se ne 2p aina Seballe antaa, ja muutenkaan ei tule toimeen koska "Seba ei tykkää musta.. en mäkään sitte siitä.." Huoh..
Benin kaltaisille tyypeille on tavallista olla tykkäämättä ihmisistä, jotka ei tykkää heistä. Kun Benistähän kaikkien pitää palvoo, se on yksi osoitus siitä, että Ben on hyvä jätkä :roll:

Ja toinen syy, miksi Sebaa pitää dissata ja nimetä, on se, että Benkku epäilee Seban näkevän kaiken tuon paskan läpi.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Sonya
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 10 Loka 2008 11:53

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Sonya » 08 Marras 2011 15:07

Niin, Sebastian on tietysti ainut joka puhuu pahaa seläntakana. Mielestäni niin tekevät kaikki tuolla, varsinki Ben on yks hyvä esimerkki siinä. Mitä itse just teki, kun sepitti Elinalle Sebusta.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 08 Marras 2011 15:14

Kunkku kirjoitti: Kaikki eivät vaan tule toimeen joskus ilman mitään kunnon syytäkään. Sebastian on sellainen henkilö, jota en välttämättä itsekään aina jaksaisi.
On jopa aivan odotettua, ettei Ben pidä Sebastianista, eikä liiemmin arvost hänen arvomaailmaansa. Tuossa ei ole mitään pahaa.

Mutta vaikka ei pidä, voi silti suhtautua toiseen asiallisesti. Aina se ei tietenkään onnistu ja varsinkin suljetussa yhteisössö välillä pinna kiristyy.

Benissä ikävää on se, että kun hän itse ei pidä Sebastianista, niin hän myös pyrkii kaikin keinoin mustamaalaamaan Sebastiania ja saamaan muutkin dissausporukkaansa. Ja kaikkein niljakkainta on, että Ben perustelee väitteitään epämääräisillä huhuilla ja suoranaisilla saduilla. Ben on riidankylväjä.

Osa Sebukaunasta on varmasti myös pelillistä kateutta; tsemppari-Ben pelkää Sebastianin mahdollista suosiota.

Talossa Benin mielipidemanipulointi saattaa tuottaa tuloksiakin, mutta täällä katsomoissa tilanne voi olla toinen. Paljon riippuu myös tuotannon koosteista.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja maumiu » 08 Marras 2011 15:49

Nyt alan oikeasti epäilemään että Ben on jonkun asteen psykopaatti, enkä sano tätä pahalla tai haukkumisfiiliksellä :shock: Väitti ihan pokkana Elinalle että Sebastian puhuu pahaa selän takana :shock: :shock: Ihan oikeasti. Kyllähän Benin täytyy tiedostaa että Elina on nähnyt kaikki, siis klipit, päiväkirjahuonekeskustelut sekä Benin juonittelut juuri Sebastiania vastaan..
Nyt musta tuntuu ettei Ben periaatteessa valehtelekaan Elinalle tai muille joille puhuu palturia vaan tää taitaa ihan tosissaan uskoa itsekin noihin tarinoihin.. Melko pelottavaa.
Hävetti niin kun Benq suoritti Elinalle sitä rentoutumis-operaatiotaan [smilie=a_chuckle.gif] Jätkän ilme oli niin näkemisen arvoinen, oikein mr. perfect [smilie=a_listenuppunks.gif] Voi sitä lässytyksen ja itsekehun määrää..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja merri » 08 Marras 2011 16:05

maumiu kirjoitti:Nyt alan oikeasti epäilemään että Ben on jonkun asteen psykopaatti, enkä sano tätä pahalla tai haukkumisfiiliksellä :shock: Väitti ihan pokkana Elinalle että Sebastian puhuu pahaa selän takana :shock: :shock: Ihan oikeasti. Kyllähän Benin täytyy tiedostaa että Elina on nähnyt kaikki, siis klipit, päiväkirjahuonekeskustelut sekä Benin juonittelut juuri Sebastiania vastaan..
Nyt musta tuntuu ettei Ben periaatteessa valehtelekaan Elinalle tai muille joille puhuu palturia vaan tää taitaa ihan tosissaan uskoa itsekin noihin tarinoihin.. Melko pelottavaa.
Hävetti niin kun Benq suoritti Elinalle sitä rentoutumis-operaatiotaan [smilie=a_chuckle.gif] Jätkän ilme oli niin näkemisen arvoinen, oikein mr. perfect [smilie=a_listenuppunks.gif] Voi sitä lässytyksen ja itsekehun määrää..
Mulla on ollut tämä olo jo haaremiviikosta lähtien... Ihmettelin jo silloin, että miten se vaikuttaa uskovan ihan tosissaan noihin omiin juttuihinsa.

eivoiollatotta
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 08 Marras 2011 15:38

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja eivoiollatotta » 08 Marras 2011 16:13

Nii'in, joo'o, okei ben on ilmeisen selkeästi narsisti, eli poju joka luulee, että kaikki ja kaikki asiat pyörii vain ja ainoastaan hänen ympärillään.

"Mä muistan, että se oli ihan sellanen ihan nopea pikkupusu" ja poju uskoo itsekin tuohon soopaan. Toisaalta ei ollut Amandalla minkään asteista itsekunnioitusta kun jatkoi nyhväämistä Benin kanssa haaremiviikon tapahtumien jälkeen.

Nii'in, joo'o, okei

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Whatever » 08 Marras 2011 19:43

– Mua on aina duunissa sanottu BB-Benkuks, mut se tarkottaa vaan bile-Benkkuu, usein baarista suoraan töihin mennyt Ben kertoi.
...vaan eikös tämä kaveri dokaa vain kerran kolmessa kuukaudessa, vai mikäs mahtaa olla viimeisin tieto Beniksen puheiden mukaan? [smilie=a_teeth.gif]

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 08 Marras 2011 19:48

Olipas reilu tossa extrassa kun Netan sisko kävi. Ensimmäinen kysymys kun sai taas liikkua:
"Liikkuks Netta? Liikkuks toi Netta?"
"Minkä näkönen se sisko oli."

Kova on tsemppi. :tu

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Ben Grundström

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 08 Marras 2011 19:57

Sai kyl hyvät naurut "ÄLÄ HAUKU MUIJIIII" :DDD

Sit miks ihmeessä se alko itkemään?Tää on kyl ressukka koko jätkä.Ekasta illasta asti en oo tykänny tästä ku jo sillon se selitti vaan itsestään.Täähän oli muutaman päivän yleisön suosikki mut ite en tykänny kyl.

En tiiä onsk tää oikeesti saanu lapsena turpaan isältään vai onks sekin vaan tän sepityksiä.Mut ei täl ihan kaikki murot oo kulhossa.Vaikuttaa todella itsekkäältä siis just sellanen kuka ei tee ikinä mitää palveluksia muille.Mut sit taas jos joku sanoo et "en tykkää sust Benkku " ni täl menee elämä sekasin ku joku ei tykkääkää goldenboy BenQQusta.

Hitto ku tää nyt saatais ulos tuolta.En kyl muutenkaa enää jaksa kattoo tätä ku on kyllä niin tylsää nykysin tuo elo tuolla.Ei tapahdu mitään

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”