Suvi Pehkonen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Suville?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:04

5 - Suosikki
43
7%
4
79
14%
3
108
19%
2
89
15%
1
96
17%
0 - Inhokki
164
28%
 
Ääniä yhteensä: 579

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Hilma » 05 Marras 2011 23:52

Suvi kilahti äsken (vihdoin...) ihan aiheesta Ekille. Toivottavasti on talossa vielä ensi viikollakin jo pelkästään sen takia, että yhtenä liian harvoista älyää nimetä Veeraa.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 05 Marras 2011 23:56

Jonksu kirjoitti:Suville lusikkakaveri löytynyt! :D ;)
niin, kuka mitä häh?
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Man » 06 Marras 2011 03:17

Hieman repesin äsken kun Suvi syytti Ramia sille raivoamisesta. Rami on ollut viimeisen tunnin aikana lähinnä hiljaa ja kommentoinut välillä suht rauhallisella äänellä takaisinpäin Suville samalla kuunnellessaan Suvin "MÄ OON, MÄ OON, MUSTA TUNTUU, MULLE ON, MÄ OON!" -kiljuntaa @130dB koko tuon ajan.

Onko Suvi tosiaan noin sokea omalle käytökselleen ja huutamiselleen?
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Karhu » 06 Marras 2011 03:37

Man kirjoitti:Onko Suvi tosiaan noin sokea omalle käytökselleen ja huutamiselleen?
On, ja juuri siksi se pitäis saada ulos nyt kun tilaisuus on. Suvi hallitsee aivan liikaa talon keskusteluilmapiiriä tuolla käytöksellään, eikä ole pitkiin aikoihin tarjonnut enää mitään uutta näin katsojan näkökulmasta.

Avatar
Man
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 03 Loka 2011 10:35
Paikkakunta: E-poo

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Man » 06 Marras 2011 04:34

Karhu kirjoitti:
Man kirjoitti:Onko Suvi tosiaan noin sokea omalle käytökselleen ja huutamiselleen?
On, ja juuri siksi se pitäis saada ulos nyt kun tilaisuus on. Suvi hallitsee aivan liikaa talon keskusteluilmapiiriä tuolla käytöksellään, eikä ole pitkiin aikoihin tarjonnut enää mitään uutta näin katsojan näkökulmasta.
Saattaisin melkein olla samaa mieltä kanssasi ellei Narsissi-Ben ja "GÖÄRRBÖÖ AMA AMA BENKKU AMA VEERA AMA BENKKU VEERA NETTA AMA VEERA AMA ÖRRGÖGGFGHGGRRGÖÖ!" -turhake olisi tällä viikolla häädettävissä.
Siis te ootte jossain intergalaktisessa ulkoavaruudessa tällä hetkellä ja mä oon täällä maan pinnalla onnellisesti vielä.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 06 Marras 2011 08:44

Karhu kirjoitti:
Man kirjoitti:Onko Suvi tosiaan noin sokea omalle käytökselleen ja huutamiselleen?
On, ja juuri siksi se pitäis saada ulos nyt kun tilaisuus on.
Suvin ulos saaminen ei tule olemaan vaikeata, tää tuskin on sen vika häätöäänestys ennen finaalia. Ben nyt ulos.

Veeruska
Päivystävä meribiologi
Viestit: 622
Liittynyt: 14 Marras 2009 23:23

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Veeruska » 06 Marras 2011 11:49

Voi kun saisi nyt ulos Janican, Benin, Suvin ja Stefanin. Ehkä siellä sitten voisi edes elää. Varmasti Suvi nyt valittelee kurkkuaan tuon koko illan ja yön huudon takia. Ei ole naisella mitään logiikan poikastakaan jutuissaan.

Avatar
Los Cojones
Kuhnuri
Viestit: 62
Liittynyt: 24 Syys 2006 14:16
Paikkakunta: Utopia

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Los Cojones » 06 Marras 2011 11:55

Eiköhän nyt ole aika tällä laittaa Stefan ulos, antaa Suvin vielä jäädä taloon.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja maumiu » 06 Marras 2011 12:20

Haluaisin että Suvi todellakin jäisi vielä tuonne. Suvi ei ole varma finalisti joten saa myöhemminkin pihalle jos tarve vaatii mutta nyt Ben ulos koska voipi muuten purjehtia finaaliin ja sitähän emme halua [smilie=a_doh.gif]
Suvilla meni eilen hermo Stefaniin ja ihan oikein kun pisti Benillekin vastaan kun Ben sadatta kertaa kyseli baby-äänellä että onko Suvi hänelle vielä vihainen [smilie=a_chuckle.gif] Ei olisi silti tarvinnut huutaa Stefukalle että toivoo tämän lähtevän tänään talosta mut toisaalta suutuksissaan sanoo asioita joita ei tarkoita sanoa ääneen..
Ramille keuhkoaminen taas oli mielestäni tarpeetonta :lol:
Taloon jää liian suuri aukko jos Suvi häädetääisiin tänään..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 06 Marras 2011 12:28

Suvi ei saa lähteä vielä. Tuo taloon sopivasti säpinää. :tu Pakko saada Ben pihalle, ei tiedä milloin tulee enää tilaisuutta. Olis niin hauska nähdä sen oma ja muiden naama, kun kultapoju lähtis. [smilie=a_chuckle.gif]
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 06 Marras 2011 12:38

Suvi pitäis jättää taloon vaan sen spekuloinnin takia mikä syttyy jos Ben tippuu. Siis mitä ihmettä ihanaisesta Benistä on näytetty talon ulkopuolella? Muokattu samanlainen paha kuva kuin Salarista? Tää on niiiin selvä juttu että se lähti vaihtoon. Ehkä voittaja äänestettiin nyt ulos ja vaan katsotaan meidän reaktioita?

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 06 Marras 2011 12:43

Kahviparoni kirjoitti:Suvi pitäis jättää taloon vaan sen spekuloinnin takia mikä syttyy jos Ben tippuu. Siis mitä ihmettä ihanaisesta Benistä on näytetty talon ulkopuolella? Muokattu samanlainen paha kuva kuin Salarista? Tää on niiiin selvä juttu että se lähti vaihtoon. Ehkä voittaja äänestettiin nyt ulos ja vaan katsotaan meidän reaktioita?
Se on kato vaan että me täällä talon ulkopuolella ei tajuttu millanen kultanen ja ihana ihminen Ben oikeesti on, ei sitä kukaan voi ymmärtää ellei oo talossa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Marras 2011 13:01

Rambokala kirjoitti:
Kahviparoni kirjoitti:Suvi pitäis jättää taloon vaan sen spekuloinnin takia mikä syttyy jos Ben tippuu. Siis mitä ihmettä ihanaisesta Benistä on näytetty talon ulkopuolella? Muokattu samanlainen paha kuva kuin Salarista? Tää on niiiin selvä juttu että se lähti vaihtoon. Ehkä voittaja äänestettiin nyt ulos ja vaan katsotaan meidän reaktioita?
Se on kato vaan että me täällä talon ulkopuolella ei tajuttu millanen kultanen ja ihana ihminen Ben oikeesti on, ei sitä kukaan voi ymmärtää ellei oo talossa.
--- todentuntuinen skenaario alkaa --

Suvi: "Nyt mul niinku ensimmäisen kerran oikeesti tuli sellanen fiilis että mitä vittua ne katsojat oikein kelaa? Siis hei oikeesti!" (naurahdus) "Tää on siis niin käsikirjotettu juttu! Luuleeks ne et me ollaan ihan tyhmii tääl? Ei ne Benkkuu olis häätäny, ku siis täs on nyt sellanen juttu että se on voittanu sen finaalipaikan - ihan niinku mä alun perin sanoin - ja meitä on vain huijattu et se olis niinku Miksul. Eihän Benkun tarvii olla tääl näit loppuviikkoi ku se olis ne viikot muutenki. Se tulee sit finaaliviikolla vasta takas." (haaveileva katse) "Oi, miettikää kuinka on ihanaa et ne anto Benkulle tän mahollisuuden! Aatelkaa, se pääsee näkeen mutsinsa ja Amandan ja kaikki!"

Big Brother: "Tämä on Big Brother. Tuotannon asioista puhuminen on ehdottomasti kielletty."

Suvi: "No ni, mitä mä sanoin! Benkku venaa himas ja tulee sit finaaliin! Katsojilla on ollu sellanen äänestys et saaks se mennä venaa kotiin vai pitääks sen olla nää loppuviikot täällä. Ku kylhän nääki ymmärtää et eihän siinä ois niinku mitään järkee et se ois ne ihan turhaan tääl."

Big Brother: "Suvi, rikot sääntöjä! Lopeta välittömästi."

Suvi (hämmästyneenä): "Mitä mä nyt muka sanoin?"

--- todentuntuinen skenaario päättyy --

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 15:14

Nyt meni hermot ihan totaalisesti. Suvi on vain KOKO PÄIVÄN puhunut Rami-gatesta ja siitä, miten OLISI VOINUT tehdä asiasta numeron, mutta EI OLE HALUNNUT TEHDÄ niin. Oikeesti. Hankkis jonkun suhteellisuudentajun. Tai peilin.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja VeePee » 06 Marras 2011 15:44

Siis hei OIKEESTI, mä alan koht itkeen jos tää ei lähe Sunnuntaina menemään!

Kaiken se Suvi haluaa itselleen ja heti kun Suvilta viedään valokeila niin alkaa jurnutus asiasta. EPÄREILUU, Suvi ei saa kuunnella lempparimusiikkiaan ja Suvi ei saa tanssia lattereitaan ja Suvi ei pääse kenenkään kanssa lusikkaan. VOI VOI

Kovan koulun kautta Suvi pääsee oppimaan että elämä on muutakin kuin arkipäivisin bilettämistä, rahan törsäilyä, sosiaalitukien huijaamista ja oman navan ajattelua.

Olkoot nyt miten tahansa empaattinen ja huolta kantava ihminen niin oma napa se Suvilla on tärkein ja siitä ei vaan pääse yli tai ympäri.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Marras 2011 17:22

Ei Suvia todellakaan ulos! Suvi aiheuttaa hyviä klikkejä ja huutotilanteita. Mun mielestä Suvi on hyvä lisä! :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Anira » 06 Marras 2011 18:40

Ei Suvia ulos vielä tänään. ♥ Aiheuttaa tosiaan hyviä klikkejä ja jotenkin myös tykkään noista Suvin huutokonserteista. :--D
Suvin teoriat on välillä huvittavia ja vaikka Suvi onkin toisinaan hyvin ärsyttävä, en vaan halua häntä vielä ulos! Kyllä tossa äänestyksessä on muita sellaisia joiden pitäisi tänään lähteä.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja omelia » 06 Marras 2011 21:16

Herranjestas miten lapsellinen Suvi on ja miten sokea omalle käytökselleen ! Mä en sitten mitenkään päin ajateltuna ymmärrä tuota Suvin Veera-vihaa, kun mun mielestä Veera ei ole tehnyt mitään väärää eikä mitenkään yrittänyt viedä Ramia keneltäkään tai pettää Salaria. Ja tuo Suvin selitys, että Veera on pyörittänyt kaikkia miehiä ja Ramin pitäis sen takia valita ennemmin Janica niin siinä on logiikka Suvilla ehkä pikkusen hukassa; monessakohan sängyssä se Janica onkaan ollut, laskeskeleppas Suvi huviksesi. Ainut selitys minkä keksin Suvin käytökselle on se, että Suvi on järkyttävän mustasukkainen Veeralle Ramista tai sitten Salarista tai jostain muusta asiasta. Suvi vain telee itsestään aika naurettavan, kun on mustis parikymmpisille tytöille.

Muuten Suvi on kyllä symppis ja sydämellinen selvästikin, joten en toivo hänen putoavan vielä, vaikka en aina hänen ajatuksiaan ja juttujaan jaksakaan/ymmärräkään.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 06 Marras 2011 23:50

Ihanaa että Suvi jäi taloon, finaaliin vaan [smilie=a_smitten.gif]

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 07 Marras 2011 00:28

Voi se olla mustasukkaisuutta Ramista ja itsesäälissä heitetään vanha Salarkuviokin pöytään.

Mutta minä näin viimeöisessä purkauksessa jotenkin johtavana teemana ihan puhtaan läheisyydenkaipuun. Siis miehisen läheisyyden. Suvi on kuitenkin ollut sen suhteen aika hiton yksin aika kamalan kauan.

Tuli siinä ruudun ääressä nuokkuessa mieleen, miten mukavaa olisi ollut saada täksi kaudeksi mies juuri Suville, siis kolmikymppisten pari tai suhde. Osa Suvista on ollut turhan tyhjäkäynnillä enkä tarkoita pelkkää seksiä.

Samalla koin myötähäpeää, kun Suvi painui jotenkin niin säälittäväksi kun ei millään saanut Rami-tolloa tajuamaan, että yhden viimeisen yön kainaloa tässä haetaan, jos koko lysti loppuu häätöön.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja Bandit » 07 Marras 2011 13:32

Suvi kaipaa vain sen yhden puhelun tai etukäteen nauhoitetun äänitteen lapsilta, vain sen yhden biisin, vain sen yhden juoman.... blaa blaa blaa - tulee mieleen vanha sananlasku: yksi on liikaa ja tuhat liian vähän :?
* One Day at a Time *

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Marras 2011 13:34

Mä haluan niin nähdä kun MEIÄN KIMI astelee taloon moikkaamaan Suvia :D Tulee kyllä niin kovat reaktiot Suville ettei se varmaan haluis päästää Kimiä lähtee mihinkään. Näkisipähän muut asukkaat vihdoin ja viimein minkä näkönen se Kimi nyt sitten on kun Suvi siitä niin paljon puhunut ;)
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”