Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta. Voitte lähettää vinkkejä, palautetta ja terveisiä tuotannolle. Lisäksi täällä keskustellaan kaikista BB-ohjelmista ja juontajista.
Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 29 Elo 2011 22:39

Tuleekohan tä jossain vaiheessa subin sivuille nähtäväksi? Ilmaiseksi siis? Miten on aikaisempina vuosina ollut?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Elo 2011 22:41

Pitää olla huomenna Espoossa jo aika hyvissä ajoin kattelemassa asukkaiden taloonpääsyä, mutta enköhän ehdi tuon ohjelman vielä katella, tai ainakin tallentaa!
Saa nähdä pääseekö Herra Härskihuuli kostamaan Sainiolle! ;)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Elo 2011 22:47

orgasmienkeli kirjoitti:Mun mielestä taas Jeppe vaikuttaa jopa kuivakalta tyypilt. Jotenkin paskantärkeeltä bisnesmieheltä!
Mun naispuolinen ystävä tuntee Jepen, ja Jeppe kyllä kovasti haluisi sitä(kin) päästä kokeilemaan...
No yllätys että tahtoo... varmaan mielellään ottaisi vielä kameran mukaan sessioihin.
orgasmienkeli kirjoitti:Kato sieltä Risto-keskustelusta! Maaliskuussa 2010 ainakin kun kävin Seiskan bileristeilyllä, niin Risto hengaili siellä tiiviisti ton Paulin nykyisen kanssa! Ja siitä on ihan uutiset Risto-keskustelussa, vaikkakin luulen että jo ennen maaliskuuta 2010.
En kato. Sitähän minä tuolla sanoin etten jaksa alkaa etsimään. Mut onneksi joku kiltti ihminen laittoikin jo linkin mistä näkee.
orgasmienkeli kirjoitti:Kyllä transuasian edistäminen vaan käy perusteluksi! Suomi on melkoisen juntti maa eikä vielä mitään transuista ymmärrä. Sitten kun on ensimmäinen transu BB:ssä nähty niin ihan sama jatkossa onko asukas sukupuoli- tai seksuaali-identiteetiltään mitä vaan. Eihän homojakaan enää pitäisi nähdä erikoisena ilmiönä vaikka tuntuu tosin että kaikki niistäkin vielä jaksaa jauhaa!
Eikä käy perusteluksi. Ei jotain transua tai homoa nyt vaan voi ottaa viihdeohjelmaan PELKÄSTÄÄN sen takia että he ovat sellaisia. Eikä mitään muitakaan "normista poikkeavia" henkilöitä voida ottaa vain sen takia että esiteltäisiin sitä erikoisuutta. Muuten ohjelmasta tulee pelkkää friikkisirkusta ja se ei ole hyväksi ohjelmalle, asukkaille eikä yleisölle (usko pois, tätä on nähty, lopputulos ei ainakaan briteissä ole ollut hyvä vuosikausiin). Olisin luullut sinun hyvin ymmärtävän mitä ajan takaa. :keineahnung:

Jos taas joku transu/homo/muuten erikoista elämää elävä tyyppi on muutenkin kiinnostava kuin erikoisuutensa vuoksi niin taloon vaan ilman muuta.
orgasmienkeli kirjoitti:Luuletko että Ruotsin BB:ssä esiintynyt transhenkilö kuvaa transihmisiä ylipäätään? Ja olisiko tylsä ja tavallinen "normaali ihminen" vähemmän paha asukas kun transu joka ei ole hyvä asukas?
Toki tärkeempää saada hyvät asukkaat kun transuu taloon, mutta nyt on jo aika saada transihmisetkin näkyviksi ja tabut murrettua!
Sanoinkos minä että kaikki transut toimivat näin? Muistaakseni en. Itse en kyllä haluaisi tällaista yllätystä kokea, mutta luultavasti minun ulkomuodollani ei ole tuollaisesta muutenkaan mitään pelkoa.

Ja rajoittuneisuus :lol: Vähän valoja nyt päälle. Muistelenko väärin että sillä ruotsin transulla oli munat vielä tallella? Moniko mies haluaisi puuhastella "naisen" kanssa ja sitten huomata tällaisen yllätyksen kun vaatteet lentää pois päältä? Homma toki ihan ok jos molemmat osapuolet tietää tällaisesta etukäteen. Itse ainakin tuntisin itseni pahasti petetyksi. Olen sitten varmaan juntti mutta ihan sama.
orgasmienkeli kirjoitti:Ilmeisesti nainen joka vokottelee jokaista talon miestä on taas pienempi paha? Ja ilmeisesti transsukupuolisuus kertoo ihmisestä, että yrittää jokaista? Niinhän homotkin kuolaa jokaista miestä joka kohdalle osuu?
Minusta yleensäkin henkilö joka vokottelee kaikkia on vähän omituinen ilmiö. Mutta eihän se minulle toki kuulu. Huu äm ai tu tsats.
orgasmienkeli kirjoitti:Se Tirkka, että sä ehkä kuolaat jokaista "oikean" sukupuolen edustajaa, ja oletat muidenkin tekevän niin, kertoo enemmän susta kun muista ihmisistä
Ööööööööö. täh? Kuolaan vai? Ja mitenniin "oikean sukupuolen"? Ihanko olen nyt huono ihminen kun tykkään nimenomaan naisista? Ja mitenniin se kertoo minusta? Muutakinko kuin että olen hetero? Ja mitä se edes kuuluu muille millaisten ihmisten perään kuolaan, kunhan ovat riittävän vanhoja (omalla kohdallani alaikäraja olisi varmaan 20, jos ei enemmänkin) ja kykeneviä päättämään itse omista asioistaan?
orgasmienkeli kirjoitti:Hmmmm. Tästä on tosiaankin hankala sanoa mitään. Tylsä tyyppi se kyllä todella on, siis sillä lailla ettei sen kanssa mistään jutella tahdo! Eikä sen kanssa kiinnostaisi IKINÄ olla tekemisissä. Heti kun se avasi suunsa sillon kun sen näin, tiesin että tämän ihmisen juttuja en jaksa kuunnella sitten yhtään.

Mutta uskon että aiheuttaisi paljon keskusteluja ja hämmentäisi soppaa kunnolla!
Tylsältä tyypiltä ainakin vaikuttaa sen perusteella mitä olen nähnyt. Monihan sitä väittää hämmentävänsä soppaa ennen taloon menoa mutta oikeasti todella harvasta on siihen. Ryhmäpaine on BB:ssä varmasti kova ja aika harva uskaltaa heittää itseään peliin ja todella hämmentää soppaa ja ottaa siitä paska niskaansa.
orgasmienkeli kirjoitti:Läski homous taas ei ole syy hylätä ketään, varsinkin kun siellä on tylsiä heterojakin ihan liikaa :D
No periaatteessa ei ole, mutta en halua nähdä samojen erikoisryhmä-stereotyyppien edustajia montaa kertaa BB:ssä. Katsojana niitä kuitenkin vertaa toisiinsa eikä se ole hyvä.
orgasmienkeli kirjoitti:tylsistä asukkaista pitäisi hankkiutua eroon ihan ylipäätäänkin, eikä sen enempää homoista kun heteroistakaan!
Totta tämä.
orgasmienkeli kirjoitti:Tästä sukupuolisuuden moninaisuudesta voin sulle ehkä kirjottaa jonkunlaisen esseen :D
Älä turhaan. En ole vähääkään kiinnostunut keskustelemaan tästä asiasta.
orgasmienkeli kirjoitti:Mutta se vielä tähän saarnaviestini loppuun, ettei Marko kyllä ole homo! (Nuoren) naisenhan kanssa se seurusteli ainakin joskus!
Jaa eikö? Jos tästä ikihakijasta puhut niin siinä tapauksessa netistä saamani tieto on väärä. No, eipä tuolla sinänsä mitään vaikutusta siihen ole etten halua häntä taloon kuitenkaan.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Elo 2011 22:48

orgasmienkeli kirjoitti:Pitää olla huomenna Espoossa jo aika hyvissä ajoin kattelemassa asukkaiden taloonpääsyä, mutta enköhän ehdi tuon ohjelman vielä katella, tai ainakin tallentaa!
Saa nähdä pääseekö Herra Härskihuuli kostamaan Sainiolle! ;)
Osallistut kick offiin? Ja mulla meni ohi, kuka oli härskihuuli? :scratch
a walking disaster

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 29 Elo 2011 23:09

kiinteistöprinssi kirjoitti:Tuleekohan tä jossain vaiheessa subin sivuille nähtäväksi? Ilmaiseksi siis? Miten on aikaisempina vuosina ollut?
http://www.katsomo.fi/?progId=75472

Avatar
hottis
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 01 Syys 2009 01:31

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja hottis » 29 Elo 2011 23:27

knocker kirjoitti:Osallistut kick offiin? Ja mulla meni ohi, kuka oli härskihuuli? :scratch
Lienee tämä aiemmin mainittu Niko, jonka toivon pääsevän taloon, kuului sitten vähemmistöön tai ei. Vaikutti omaavan positiivisen elämänasenteen, ja voisi muiden asukkaiden satunnaisen ärsyttämisen ohella tuoda piristystä taloon. Petyn kyllä, jos ei pääse.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Elo 2011 00:41

Jepajep, kick offiin menen katsojaksi ja Härskihuulella tarkoitin nimenomaan tätä Nikoa!
Tirkka kirjoitti:No yllätys että tahtoo... varmaan mielellään ottaisi vielä kameran mukaan sessioihin.
En ihmettelisi yhtään! En tosin oo kovinkaan aikuisviihdevastanen, mutta pistäähän toi Jepen meininki välillä naurattamaan!
Eikä käy perusteluksi. Ei jotain transua tai homoa nyt vaan voi ottaa viihdeohjelmaan PELKÄSTÄÄN sen takia että he ovat sellaisia. Eikä mitään muitakaan "normista poikkeavia" henkilöitä voida ottaa vain sen takia että esiteltäisiin sitä erikoisuutta. Muuten ohjelmasta tulee pelkkää friikkisirkusta ja se ei ole hyväksi ohjelmalle, asukkaille eikä yleisölle (usko pois, tätä on nähty, lopputulos ei ainakaan briteissä ole ollut hyvä vuosikausiin). Olisin luullut sinun hyvin ymmärtävän mitä ajan takaa. :keineahnung:
No homot nyt on ihan viime vuosituhatta.. eipä ne BB-normista enää millään lailla poikkea! Enkä ymmärräkään miten niin moni jaksaa edelleen huomioida sen kuinka monta seksuaalivähemmistön edustajaa talossa on! Kiintiöt vittuun. Jos on monta mielenkiintosta homoa haussa niin miksi niitä pitäisi jättää kiintiön takia rannalle, ja jos on liian vähän hyviä homoja niin miksi pitäisi ottaa yhtäkään?
Ymmärrän juu sun pointin ja oon samaakin mieltä ettei PELKÄN "erikoisuuden" taki ketään saa valita, mutta trans-ihmiselle on ihan erilailla viihdearvoa tällä hetkellä, enkä nyt yritä nostaa ketään ylös tai laskea alas.. transut vaan on vieras ryhmä lähes kaikille!
Ihmettelin vaan mikä sulla on NIIN kovasti trans-asukasta vastaan, että jo promokuvissa keikistelevää blondia oikein erityisesti toivot että hän EI ole transu. Mikä hänestä tekisi huonomman, jos hän ei olisikaan ihan perus onnelalissu? En usko että huono trans-asukas on pahempi juttu kun huono "normaali" naisasukaskaan...
Olisit ehkä heti voinut sanoa että transsukupuolisuus ei suoraan tee hänestä parempaa kandidaattia (niinkun ei teekään) mutta sen sijaan oikein korostit, miten toivot että hän on ihan tavallinen nainen, eikä missään nimessä transu!
Sanoinkos minä että kaikki transut toimivat näin? Muistaakseni en. Itse en kyllä haluaisi tällaista yllätystä kokea, mutta luultavasti minun ulkomuodollani ei ole tuollaisesta muutenkaan mitään pelkoa.
Sanoit, ettet kestä jos joku transu menee taloon iskemään kaikkia miehiä kertomatta millanen on! Se antoi kuvan että erityisesti luulet trans-asukkaan toimivan nimenomaan näin.
Ne trans-naiset ketä tunnen, kertovat kyllä aina miehille etukäteen, ettei ihan yllärinä tule. Kaikilla trans-naisilla ei silti enää mitään miehen värkkiä ole, eli se on sitten vaan ikävä tosiasia että kuka tahansa normaali heteromies voi joskus langeta tietämättään naiseen, jolla oli ennen penis!
Kuvittelepa vaan, miten mielenkiintoisesti SE sekottaisi talon todennäköisesti tylsien miesten (sellaisiahan ne ovat viime kausilla olleet) päät, kun makkara sojottaisikin housujen alla? Mukavaa säpinäähän se taloon toisi, ja toisi uutta puhtia ja järkytystä muuten niin värittömiin miehiin. Ei noilla miehillä tosiaan viihdearvoa muuten tunnu olevan.. nimenomaan siis lähes koskaan niillä, jotka sitä peittoa tuolla heiluttelee.
Ööööööööö. täh? Kuolaan vai? Ja mitenniin "oikean sukupuolen"? Ihanko olen nyt huono ihminen kun tykkään nimenomaan naisista? Ja mitenniin se kertoo minusta? Muutakinko kuin että olen hetero? Ja mitä se edes kuuluu muille millaisten ihmisten perään kuolaan, kunhan ovat riittävän vanhoja (omalla kohdallani alaikäraja olisi varmaan 20, jos ei enemmänkin) ja kykeneviä päättämään itse omista asioistaan?
Et selvästi huomannut vinkkaushymiötä, että tuo oli läppä! Se vaan kertoo tosiaan lievästä junttiudesta (ei pahalla) että heti trans-nainen saa ajatuksen päähän, että tietysti iskee ja huijaa miehiä. En tosiaan usko että transuasukas sen pahempi miestennielijä olisi kun kukaan muukaan talon nainen.
En todellakaan ala ottamaan kantaa tuohon angstaukseesi, se tuntuu olevan ihan oman pääsi sisässä! Jos ollenkaan olet viestejäni lueskellut, niin tiedät etten itsekään naisia vihaa, enkä minkään seksuaalivähemmistön tai –enemmistön edustajaa. Miksi siis dissaisin täällä heteroita sen enempää kun homojakaan, vaikka en itse niihin ryhmiin kuulukaan?
Satuin nyt vaan heittämään viattoman vitsin, että sustahan se kertoo jos oletat homojen ja trans-naisten olevan erityisen pahoja huijaamaan miehiä petiinsä.
Ehkä vitsi auttoi selvästi tajuamaan jotain, kun noin kovasti suhun kosketti se absurdi ajatus että panisit ketä tahansa naista ;)
Tylsältä tyypiltä ainakin vaikuttaa sen perusteella mitä olen nähnyt. Monihan sitä väittää hämmentävänsä soppaa ennen taloon menoa mutta oikeasti todella harvasta on siihen. Ryhmäpaine on BB:ssä varmasti kova ja aika harva uskaltaa heittää itseään peliin ja todella hämmentää soppaa ja ottaa siitä paska niskaansa.
No, pelkään että oot oikeessa. Uskon ehkä siihen, että tällä on potentiaalia olla yleisesti hämmentävä asukas, mutta tuskin se talon asukkaissa mitään positiivista hämmennystä herättää. Jotain Einarin ja viime vuoden Janin tasoa se ehkä olisi, että kaikkia lähinnä vaivaannuttaisi koko tyyppi!
Tuskin olisi tylsempi tapaus kun asukkaat keskimäärin, mutta ei kyllä ikinä parhaitakaan.
No periaatteessa ei ole, mutta en halua nähdä samojen erikoisryhmä-stereotyyppien edustajia montaa kertaa BB:ssä. Katsojana niitä kuitenkin vertaa toisiinsa eikä se ole hyvä.
Mä taas en jaksa omassa mielessäni lokeroida ja luokitella asukkaita, ja ettiä niistä yhtäläisyyksiä muiden kanssa! Tottakai aina joitain assosiaatioita tulee, ja sitähän ei voi väittää etteikö olisi aika huvittavaa jos Suomen BB:ssä olisi jo KAKSI ylipainoista silmälasipäistä Markoa, joista kumpikin edustaa seksuaalivähemmistöä.
Tietysti myös tulee huomattua kuka vastaa kenenkinlaista asukasta edellisiltä kausilta, mutta näistä ajatuksista pitää silti päästää irti! Lähes jokaisessa perusheterossakin on yhtäläisyyttä entisten asukkaiden kanssa, eikä se heitäkään estä olemasta asukkaita.
En edes väittäisi että nämä seksuaalivähemmistöjen edustajat kovinkaan samanlaisia keskenään olisivat olleet.. ehkä ainoa jonka puheenaiheet olivat vähissä oli Niko S! Häneltä nyt kuuli pelkkää vouhotusta homoista, mutta hyvinhän noista suurin osa on ”tavallistenkin” asukkaiden kanssa pystyneet kommunikoimaan.
Pitäisikö joskus unohtaa seksuaalinen suuntautuminen, ihonväri, hiustenväri, kehon mitat ja vastaava, jotta asukkaan PERSOONA ratkaisisi, eikä tulisi verrattua väärään asukkaaseen?
Mutta… taidat silti olla oikeessa, eipä Hennon Markosta hyväksi asukkaaksi ehkä olisi.
Jaa eikö? Jos tästä ikihakijasta puhut niin siinä tapauksessa netistä saamani tieto on väärä. No, eipä tuolla sinänsä mitään vaikutusta siihen ole etten halua häntä taloon kuitenkaan.
Jep, hänestä hänestä! Tosiaan, ei hän ollenkaan puhdas homo ole. Mediassa miehet vaan tulevat helposti leimatuksi niin selvästi, ettei lähteitä lukemallakaan aina saa oikeaa kuvaa mikä asukas OIKEASTI on.
Uskon kyllä ette halua häntä taloon, mutta älä sitten edes ota homo-korttia esiin! Se antaa kuvan kun asialla jotain merkitystä olisi, ja näkisit kilpailijan automaattisesti tällaisen asian kautta.

Toivottavasti nyt osaat lukea tätä oikealla tavalla! En missään kohtaa sano SINUA suvaitsemattomaksi juntiksi tai uskokaan että tällaisilla olisi merkitystä.
En myöskään yritä nostaa mitään ryhmää toistensa edelle, vaan itsekin ajattelen niinkun säkin sanoit, että sillähän se merkitys on millainen asukas on viihdyttävyydeltään! Ymmärrän myös hyvin pointtisi, mutta pakko näpäyttää, kun pistää silmään tuollaiset transukommentit! (ja juu, itsehän transut nostin erityisryhmäksi, mutta satun nyt vain olemaan sitä mieltä että tämänkin ryhmän edustajat ansaitsevat tulla nähdyksi ja kansaa pitää järisyttää jollain uudella!)

Avatar
Juhkis
Peitonheiluttaja
Viestit: 179
Liittynyt: 19 Syys 2007 13:27
Paikkakunta: Berlin

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Juhkis » 30 Elo 2011 00:56

Näytti olevan about kymmen tyyppiä per ryhmä, eikä kovin montaa ryhmää (3?) edes näytetty. Elikkäs tarkoittanee sitä ettei noista ohjelmassa nähdyistä monikaan taloon astele, vaikka kyllä itse olisin useita potenttiaalista asukkia sielta bongannut.
Eniten toivon tuotannon setiä haukkuneneen tytsyn, Subin BB-sivuiltakin tutun Katin, hymyisän Nikon ja tatuoidun pipopää Mikaelin pääsyä taloon.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Elo 2011 01:07

Tuotannon haukkunut tyttö olikin ehkä kiintoisin tapaus! Ehkä olisi aika suorasananen asukas talossakin?

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 30 Elo 2011 01:17

Mielenkiinnolla odottelen onko se paljasteleva blondi talossa, onko hän oikea nainen, semijulkkis vai dude. Tai jotain muuta. Lieneeköhän joku Players, Lamourettes tai joku muu vastaava "tanssija"? Jos dude, niin kerrotaanko se katsojille tuotannon puolesta vai pitääkö paskalehtien ja nettisalapoliisien se minulle kertoa. Tai sitten vaan tuotanto halusi spekulaatiota ja blurrasivat jonkin lihatiskiblondin naaman.

Mä en osaa suoraan vastustaa transua, mutta vastustan jos se on talossa vain sen takia, että halutaan järkyttää shemalella.

Pääosassa ei tällä kertaa ollut mahdolliset asukkaat vaan Kim Sainio ja ehkä Mikko Räisänenkin.

Paljastelevan mysteerin sekä Kim Sainion lisäksi ohjelmasta mieleen jäi perinteinen BB -myötähäpeä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Elo 2011 01:34

Kirjoitin jo vastausta tuohon seksuaalivähemmistö-asiaan mutta totesin sitten itsekseni että enpä nyt jaksa. Ehkä joskus jos joku avaa ketjun missä keskustellaan nimenomaan seksuaalivähemmistöistä. Tässä ketjussa keskustellaan nyt kuitenkin tuosta Asukkaaksi taloon? -ohjelmasta tästä eteenpäin.

---

Kommentoinkos minä tuota itse ohjelmaa jo? Ihan mukavaa sinänsä että tarjottiin uutta näkökulmaa aiempiin vuosiin nähden siitä hakuprosessista mutta ei tuolla kyllä kiinnostus kauden alkua kohtaan noussut yhtään. Räiskäle ja Sainio olivat yhtä ärsyttäviä kuin ennenkin (vaikkakin Räiskäle oli todella vähän äänessä) eikä yksikään ohjelmassa näkyneistä asukaskandidaateista säväyttänyt. Ja tosiaan se aikuisempi väki jäi aikalailla puuttumaan.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 30 Elo 2011 01:43

Voihan se olla, että "vanhempia" pimitetään, ettei heti alussa karkoiteta näitä perinteisiä silikoniblondeja ja heidän perään kuolaavia kiimaisia teinipoikia tai meitä vähän iäkkäämpiäkin "kuolaajia".
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Elo 2011 01:51

Mä en kyllä onnelalissuissa näe enää mitään kuolattavaa :? jos joku niitä haluu kattella nii menköön Onnelaan tai kattokoon nauhalta muutaman edellisen kauden asukkaita.
Aikuisempaa meininkii nyt! Mutta EI tasaisen tylsää niinkun nyt on jo nuorillakin ollut.

Ja vielä kerran toistan itteeni, sitten lopetan asiasta vouhkaamisen...
DosterMan kirjoitti:Mä en osaa suoraan vastustaa transua, mutta vastustan jos se on talossa vain sen takia, että halutaan järkyttää shemalella.
Tylyltähän se kuulostaa, mutta niin pitkään täytyy järkyttää kansaa, kun tommonen asia vielä järkyttää! Sitten kun kansa ei enää ihmettele, voidaan unohtaa transujen "erikoisuus".

Avatar
Rujin
Peitonheiluttaja
Viestit: 168
Liittynyt: 27 Elo 2010 14:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Rujin » 30 Elo 2011 02:01

Toivottavasti kaikki tyypit, jotka kävi pussailemassa tuntemattomia jätetään talon ulkopuolelle. Ei sillä, että mulla ois mitään talossa tapahtuvaa kismailua vastaan, kunhan se vaan tapahtuu "tosissaan" tai ees "puolitosissaan". Tahdon vaan välttää sellaisen viimevuotisen kuolapaljuilun.

Jos veikkauksia asukeista otetaan vastaan, niin mä lottoan sitä SK-tatskaa. Ja ehkä haluaisin porno-Oscarin taloon myös (vaikka se on tod näk liian kiertelevä sanoissaan, että siitä sais mitään oikeaa irti).
*kyllä, olen ilkeä

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 30 Elo 2011 02:15

Tarvitaan taloon paljon lesbo-sinkkuja, että nähtäis lepakkoseksiä vihdosta viimeinkin. Sitä ei oo talossa nähty, vaikka kysyntää olisi. :oops:

Asukkaiden keskiikä soisi olevan siinä 23-27 välillä. Sillä välillä on kaikki parhaat ja mielenkiintoisimmat asukkaat ollu. Siitä nuorempia max 1.
Numero yksi:Marika

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Elo 2011 02:33

Rujin kirjoitti:Jos veikkauksia asukeista otetaan vastaan, niin mä lottoan sitä SK-tatskaa. Ja ehkä haluaisin porno-Oscarin taloon myös (vaikka se on tod näk liian kiertelevä sanoissaan, että siitä sais mitään oikeaa irti).
Ja olisiko kovin reilu homma että joku joka hölöttää omia asioitaan puhelimeen ja antaa muiden odottaa, pääsisi taloon?
Pitäähän sitä VÄHÄN panostaa päästäkseen tonne minne moni ihan tosissaan haluu.

Avatar
Rujin
Peitonheiluttaja
Viestit: 168
Liittynyt: 27 Elo 2010 14:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Rujin » 30 Elo 2011 03:42

orgasmienkeli kirjoitti:
Rujin kirjoitti:Jos veikkauksia asukeista otetaan vastaan, niin mä lottoan sitä SK-tatskaa. Ja ehkä haluaisin porno-Oscarin taloon myös (vaikka se on tod näk liian kiertelevä sanoissaan, että siitä sais mitään oikeaa irti).
Ja olisiko kovin reilu homma että joku joka hölöttää omia asioitaan puhelimeen ja antaa muiden odottaa, pääsisi taloon?
Pitäähän sitä VÄHÄN panostaa päästäkseen tonne minne moni ihan tosissaan haluu.
So? Eihän BB ole reilua peliä.

Tyyppi jäi positiivisesti mieleen. Ehkä se on se tuotannon ärsyttäminen? Ehkä ylimielisyys? Ehkä se on se toive nähdä alastonta miesvartaloa talossa [smilie=a_cool.gif] Mutta oikeasti en usko tyypin pääsevän taloon. Ei ole tarpeeksi mielistelevä eikä tarpeeksi röyhkeä oikealla tavalla. Plus, ei kukaan halua toista Tero-BB4:ä taloon puhumaan salakieliä.
*kyllä, olen ilkeä

Avatar
Pikkuveli
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 29 Elo 2005 13:50

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Pikkuveli » 30 Elo 2011 04:42

Jos tuon jakson tarkoitus oli BB:tä myydä niin hmm. Itselle ei osunut.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Elo 2011 07:38

Rujin kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:
Rujin kirjoitti:Jos veikkauksia asukeista otetaan vastaan, niin mä lottoan sitä SK-tatskaa. Ja ehkä haluaisin porno-Oscarin taloon myös (vaikka se on tod näk liian kiertelevä sanoissaan, että siitä sais mitään oikeaa irti).
Ja olisiko kovin reilu homma että joku joka hölöttää omia asioitaan puhelimeen ja antaa muiden odottaa, pääsisi taloon?
Pitäähän sitä VÄHÄN panostaa päästäkseen tonne minne moni ihan tosissaan haluu.
So? Eihän BB ole reilua peliä.

Tyyppi jäi positiivisesti mieleen. Ehkä se on se tuotannon ärsyttäminen? Ehkä ylimielisyys? Ehkä se on se toive nähdä alastonta miesvartaloa talossa [smilie=a_cool.gif] Mutta oikeasti en usko tyypin pääsevän taloon. Ei ole tarpeeksi mielistelevä eikä tarpeeksi röyhkeä oikealla tavalla. Plus, ei kukaan halua toista Tero-BB4:ä taloon puhumaan salakieliä.
Positiivisesti mieleen? Mun mielestä antoi vaan kuivakan ja tylsän kuvan miehestä asukaskandidaattina :D
Se voi tosin johtuu alun tylsästä spiikistäkin, minkä puhelu (onneksi) keskeytti.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Mary » 30 Elo 2011 09:19

Mulla jäi mieleen Niko, Aku, SK-peppunen tyttö ja Suvi. Ainakin. Saa nähdä pääseekö kukaan noista taloon. Oon kyllä ihan samaa mieltä siitä, että aika nuorilta vaikutti ihmiset. Ei kyllä montaa ollut vanhempaa ihmistä. Toivotaan, että on!

Olis aika mielenkiintoista nähdä talossa transu. :) Eka varmaan olisi aika outoa, mutta tottuishan siihen kyllä. Jotain erikoista ja erilaista kaivattais kyllä taloon.
Joku mainitsi lepakkoseksistä. :D Sekin olis jotai uutta ja mielenkiintoista. Saisi varmaan aika lailla hehkutusta ulkomaailmassa.

Ei näkyny tuttuja mulle. Mutta voihan siellä olla. :D Iltaa jännitetään!
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
zake
Intruuderi
Viestit: 277
Liittynyt: 14 Elo 2006 22:07

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja zake » 30 Elo 2011 10:02

Minä olin näkevinäni Tia Kiurun hakijoiden joukossa.
Pääseeköhän taloon? Vaikutti tehtävien yhteydessä melko aktiiviselta.
~~~ Mr. Green ~~~

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Big Brother: Asukkaaksi taloon?

Viesti Kirjoittaja Evalds » 30 Elo 2011 12:20

Pikkuveli kirjoitti:Jos tuon jakson tarkoitus oli BB:tä myydä niin hmm. Itselle ei osunut.
Aivan, ei napannut, ei edes ärsyttänyt, huono merkki. Mutta jos vanhat merkit pitävät paikaansa niin noista ei montaa nähdä talossa.

Jengi oli sitä tylsää perus-BB-kauraa, ei mitään valloittavaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”