Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä.

Kenen kanssa asuisit mieluiten?

Suvi
3
5%
Janica
19
29%
Tanja
7
11%
Sebastian
9
14%
Ben
4
6%
Mikael
23
35%
 
Ääniä yhteensä: 65

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Marras 2011 02:44

Jäljelläolevat mukana.
Perusteluja enemmän kun mielellään!

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 30 Marras 2011 11:10

Miksua äänestin, koska hän vaikuttaa samanhenkiseltä tyypiltä kuin itse olen ja varmasti tulisi olemaan hauskaa yhdessä samoin kuin Benkunkin kanssa. Janicakin menisi, jos sattuisi läheisyyden kaipuu yllättämään. :D

P.S. Bro's before ho's. ;)
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Xiaoyu
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Loka 2011 14:15
Paikkakunta: Lappland

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Xiaoyu » 30 Marras 2011 11:30

Pystyisin varmaan asumaan Tanjan, Miksun tai Janican kanssa, vastasin Janica.
-Sebun kanssa asumisesta ei tulisi mitään Sebun moralisoidessa meikäläistä jatkuvasti, ja Sebulla palais varmaan silmät päähän kun keikkuisin kämpässä jatkuvasti vähissä vaatteissa / ilman vaatteita..
-Suvin kanssa mulla palais päreet aika nopsaan, Suvilla on rasittava ääni, enkä jaksais millään kuunnella jatkuvia sairaskertomuksia tai biletysjuttuja. Jotenkin luulen etten myöskään oikein luottaisi Suviin.
-Ben... Jos asuisin Beniksen kanssa, olisin jo vararikossa äänestettyäni Benistä pysymään talossa kaikki nämä viikot.. [smilie=a_teeth.gif] Tämä tuskin enempää perusteluja kaipaa.

-Miksu olisi ehkä kivuttomin vaihtoehto, tasainen ja rento kaveri jonka kanssa päreet tuskin ihan heti palais, osaa sanoa kyllä sitten kun sillä hiertää tarpeeksi, eikä asiat jää kaivelemaan.
-Janican kanssa tulisin varmasti muuten juttuun oikein hyvin, mutta pientä kilpailua saattais syntyä siitä että molemmat tykkää kovasti olla huomion keskipisteenä [smilie=a_chuckle.gif]
-Tanja on aito, ja ajoittaisista kilahduksista hän toipuu suhteellisen nopsaan eikä jää kaivelemaan samoja asioita uudelleen ja uudelleen. Huumorintajut kohtais ihan varmasti ja hauskuutta riittäis. :tu
"Haiseeko emättimesi helmiltä?" "Onko sinut nukutettu väärin?"

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Marras 2011 13:30

Tanja: Tanja ois aika mahtavaa seuraa, huumorintajua löytyy joten tuskin tulisi tylsää. Noi megakilarit ärsyttää, mutta tuollahan tunteet vain korostuu niin todennäköisesti kilarit ei olisi täällä ulkomaailmassa niin pahoja. En kyllä tiedä, haluaisinko ottaa sitä riskiä että Tanja kilahtaa samalla tavalla kuin tuolla, mutta enpä usko että kilahtaisi megasti

Janica: Janica vois olla kyl aika hyvä vaihtoehto, ainaki ois erotiikkaa jos tahtois ;) No jos sitä puolta ei mieti, niin Janican kanssa olisi hauskoja hetkiä, lie olisiko se kuiteskin laiskempi tekemään kotitöitä... en tiedä sitä puolta.

Suvi: Suvi vois olla aika kivuton tapaus, tosin mä en omaan kämppääni kampaamoa haluis... en haluais koko ajan että tuntemattomia ihmisiä ravais mun kämpässä. Lisäksi juu edellistä kompaten ne sairaskertomukset voisi pidemmän päälle alkaa ärsyttämään, mutta Suvi on hyvänä kolmosena tässäkin kisassa :tu

Mikael: Tota, onhan tää aika hauska tyyppi sillee, mut sit taas tavallaan tää on ihan tylsä tapetti. En sit tiiä millanen tää on talon ulkopuolella, mut en ottais ainakaa ihan heti kämppikseksi... sija 4.

Sebastian: Joo ei tätä ollenkaan, emmä kestäis kuinka se alkais inisee mun käytöksistä omassa kodissani ja en mitään jeesustelu-mantrojakaan jaksaisi yhtään :D On parempi kuin Ben mutta selkeästi huonompi kämppisvaihtoehto kuin Miksu, joten sijalle 5.

Ben: Sanon kyl ihan suoraan että noi mieskokelaat ei kyllä sopis millään :? Lima-Ben [smilie=a_teeth.gif] saa asua siinä omassa röttelössään ja ajakoon kotterollaan, sen kanssa asumisesta tulis mulle vaa tod.näk. pahoinpitelysyytteet :lol: (no ei vaineskaa..kai)

Tästä yhteenvetona joko Tanja tai Janica... taitaa olla että valitsisin Janican, vaikka kyllä Tanjakin on hyvä vaihtoehto... emmä tiiä, miksei voi olla kahta vaihtoehtoa?! No joo... yks kerran on pakko valita niin sanotaan sitten... Janica.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Sky » 30 Marras 2011 13:56

Vastasin Janica.

Janica: Musta tuntuu että tultais hyvin juttuun ja kämppistely sujuisi ilman suurempia ongelmia. Pientä riitaa saattaisi tulla, koska ollaan aika samanlaisia luonteelta. Juttujensa perusteella kotitöissä ihan perusahkera, niin tästä ei varmaan mitään ärsytystä syntyisi.

Mikael: Uskon, että Miksunkin kanssa ois rentoa asustella, varmasti olisi paljon yhteistä ja juttua riittäis. Känää voisi tulla, jos Mikael on sotkuinen ja laiska tekemään kotitöitä (en tiiä miks oletan että on, vaikka talossa siivoileekin jonkin verran). Miksu vaikuttaa myös tyypiltä joka soittaa musiikkia kovaa, mut pääasiassa tän musamaku on hyvä joten ei haittais niin paljon.

Tanja:
Vaikuttaa vähän hälläväliä-tyypiltä, mikä saattais ärsyttää. Ei ole myöskään oikein mitään yhteistä eikä huumorintajukaan kohtaa yhtään. Vaikea sanoa.

Suvi: En jaksais kuunnella Suvia.

Sebastian: En halua Sebaa kommentoimaan mun elämäntapaa ollenkaan. :D Ja sit muistan kun sanoi joskus pari kuukautta takaperin kuinka laulaa kotona usein ääneen ylistyslauluja, niin en kestäis! Sori Sebastian.

Ben: Joo moro.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Marras 2011 14:03

Janica: No ääni meni tälle! :D Olisi helppo sopia kaikki järjestelyt ja ainakin sanoa suoraan kaikki vitutukset.
Hauskaakin olisi Janican kanssa, vaikka ei "sellaista läheisyyttä" olisikaan. :lol:

Mikael: Mietin Janican ja Miksun väliltä eniten.
Rento tyyppi ja Miksunkin kanssa olisi helppo asustaa!

Tanja: Ainakaan tylsää ei olisi! :D Parhaimmillaan olisi ihan mahtavaa, ja huonona päivänä tuskin niin parasta.

Ben: Ihan helppo sen kanssa olisi ehkä.. En vaan enää BB:n jälkeen uskaltaisi, kun pelkäisin että se ryöstäisi kaikki hiusvahat ja muut. :?

Sebastian: Ihan ok, mutta saattaisi innostua pätemään jostain unirytmistä tai baarissaoloajoista.

Suvi: Hauskaa ehkä ekan viikon, mutta alkaisi vituttamaan se ääni pidemmän päälle.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja maumiu » 30 Marras 2011 16:07

Näistä vaihtoehdoista ottaisin Mikaelin koska uskon että tän kanssa olisi helpointa asua ja meno olisi huoletonta ja jopa hauskaakin. Mikael on sellainen tyyppi ettei jaksa turhia stressailla ja osaa ottaa rennosti.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 30 Marras 2011 16:21

Mikaelin kanssa voisin muuttaa saman katon alle. Tultais varmasti hyvin toimeen. Yhteiselo Suvin tai varsinkaan Tanjan kanssa ei tulis kysymykseenkään.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Marras 2011 18:02

Janican. Todella kypsä ja fiksu nainen. Tultaisiin varmasti hyvin juttuun, kun itsekkin viihdyn itseäni vanhempien ihmisten seurassa. :tu
:trollface:

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja David Mills » 30 Marras 2011 18:20

Mikael, samanlainen musiikkimaku ja rento sälli. Sais pitää "kättä konehuoneessa" eikä Miksu valittaisi asiasta.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 30 Marras 2011 18:53

Mikaelin, koska rento, huumorintajuinen ja melko varmasti suvaitsevainen ja salliva eikä nipottaja.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 30 Marras 2011 20:43

Tanjan kanssa en pystyisi asumaan edes yhtä vuorokautta, myös Suvin vaivoihin kyllästyisin suht pian ja samoin Benin omahyväsyyteen ja valehteluun.
Muiden kanssa tulisin varmaankin toimeen varsinkin Mikaelin, joka sai myös ääneni.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Burph » 30 Marras 2011 20:53

Voi kauhistus, jos noista pitäis valita. Suvin valitukseen ja jatkuvaan pälätykseen menis jo päivässä hermot. Tanja jos angstailis tolleen, nii ei vaan jaksais. Benkun kiero omahyväisyys, Sebun kanssa vois mennä hyvin, jos se ei veisais virsiä, rukoilis ääneen eikä yrittäis moralisoida tahi arvostella.

Helpoimmat asuinkumppanit olis Miksu tai Janica. Janica ois vissiin aika paljon poissa, joten vastaan Janica. :)

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 30 Marras 2011 23:13

Miksun, vaikuttaa eniten tyypiltä jonka kanssa tulisin toimeen. Tanjan kans vois oikeesta olla kans aika jännää, mutta ei sitä pidemmän päälle jaksais. Seba ei ainakaan, sen sepitystä ei jaksais. Janica vois olla kans ihan jees, muttei kuitenkaan. Benkku ei tule kysymykseenkään ja Suviki vois olla ihan jees aluksi, mutta eiköhän siihenki menis aika nopee hermo.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 30 Marras 2011 23:14

Suvin! Se on noist ihanin ja vois aina kokkaa mulle :D

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Karhu » 30 Marras 2011 23:49

Suvin. Olis ainakin hyvä syy olla reissun päällä niin paljon kuin mahdollista.

"Poikamiehelle jää ikävä, ukkomies siunaa ittensä kun pääsee kerrankin karkuun." (Ajatelma elokuvan 'Talvisota' junamatkakohtauksesta kohden ylimääräisiä kertausharjoituksia.)

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 01 Joulu 2011 14:20

Todella paha ja rehellisyyden nimissä en kenenkään. :D

Mikael ei ole suosikki ihmiseni talossa, mutta hän on näistä ehkä rennoin eikä puuttuisi minun tekemisiin liikaa. Sebastian ja Tanja voisivat olla myös kivoja (Tanja tuskin normielämässä kilahtelee noin paljon). Äänestin Mikaelia.
You know nothing.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Joulu 2011 19:43

Ketään en kyllä mielelläni ottaisi asuinkumppaniksi missään nimessä! :D

Benin kanssa luultavasti tulisi juttuun aika mutkattomasti, samoin ehkäpä Janican. Sebastian voisi olla alkuun kiva, mutta päivittäisen paasaamisen mahdollisuus olisi liian suuri. Suvi olisi aivan liian hölösuu, Mikael ja Tanja nyt eivät vaan kanssa natsaisi.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2011 19:48

Suvilla on vaan yksi ääni, mutta perustelujen mukaan niitä kyllä pitäisi jo olla ainakin kaksi! :?
Scherzy kirjoitti:Suvin! Se on noist ihanin ja vois aina kokkaa mulle :D
Karhu kirjoitti:Suvin. Olis ainakin hyvä syy olla reissun päällä niin paljon kuin mahdollista.

"Poikamiehelle jää ikävä, ukkomies siunaa ittensä kun pääsee kerrankin karkuun." (Ajatelma elokuvan 'Talvisota' junamatkakohtauksesta kohden ylimääräisiä kertausharjoituksia.)

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja sandman » 02 Joulu 2011 19:55

Kai se Mikael olisi, jos olisi siis pakko joku kämppikseksi ottaa. Vaikuttaisi eniten muiden kavereitteni kaltaiselta, Tanjakin on tutun oloinen, mutta nuo kilahdukset epäilyttää sen verran että päädyn 'turvalliseen' Maikkeliin.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Karhu » 02 Joulu 2011 20:20

orgasmienkeli kirjoitti:Suvilla on vaan yksi ääni, mutta perustelujen mukaan niitä kyllä pitäisi jo olla ainakin kaksi! :?
Katoppas, enhän mä ollut muistanut varsinaisesti äänestää. No nyt on asia korjattu niin ei jää ketään vaivaamaan ;)

Avatar
jennajanica
Vaihtoasukas
Viestit: 344
Liittynyt: 27 Elo 2012 21:09

Re: Kenet itse ottaisit asuinkaveriksi?

Viesti Kirjoittaja jennajanica » 02 Joulu 2011 20:27

Sebun koska meillä on eniten yhteistä. :tu
Kakan hajuinen poika :Love:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”