Tyylikkäin asukas?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä.

Tyylikkäin asukas?

Suvi
8
4%
Janica
24
13%
Tanja
3
2%
Annika
4
2%
Terhi
1
1%
Minna
1
1%
Tia
10
5%
Amanda
17
9%
Veera
1
1%
Netta
12
6%
Liana
3
2%
Kaisa
5
3%
Siv Anita
10
5%
Elina
26
14%
Mikael
9
5%
Sebastian
24
13%
Ben
8
4%
Salar
3
2%
Stefan
3
2%
Tamer
0
Ei ääniä
Oskar
5
3%
Rami
8
4%
Matti
2
1%
 
Ääniä yhteensä: 187

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 17 Marras 2011 04:16

Tätä kyseltiin kauden alussa virallisilla sivuilla ja ajattelin heti, että kauden loppupuolelle kyselen tätä täällä!

Ketä pidät tyylikkäimpänä tämän kauden asukkaista? Nimenomaan pukeutumisen/habituksen/hiusten ja kaikkeen ulkoiseen tyyliin liittyvän perusteella.
Saat valita 1-4 asukasta.

Mielellään perusteluja, miksi kyseiset asukkaat on tyylikkäitä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Marras 2011 05:02

Tyylikkäin talossa vieraillut henkilö on tainnut olla Janican kaveri Mariana.

Sulava korkosaappaissa olohuoneen ympäri lipuminen sekä padottuja tunteita tukahdutetusti ilmentänyt elekieli (pysähtyminen Janican eteen, nyyhkäisyntapainen ja silmien kostuminen, käden asettaminen hetkeksi rohkaisevasti Janican hartialle ja sitten omalle suulle/nenälle, matkan jatkuminen hiljaisen hetken jälkeen olohuoneen sohvaryhmän läpi kirjavan sohvan takaa koukaten takaisin häätöoven eteen, seisahtuminen, huoneeseen päin kääntyminen ja vielä viimeisten vilkaisujen luominen talon sisuksiin päin ennen sieltä poistumista) oli ihan kympin draamasuoritus: melkein kuin olisi katsonut elokuvaa eikä Suomi-BB:tä. Ja se tehtiin lähes kuin mallin tai näyttelijän ammattitaidolla: elegantisti ja luontevasti.

Lonkalta ruksittelin nyt kuitenkin varsinaisista asukkaista Janican, Tian, Kaisan ja Amandan. Jokaisen näistä voi kuvitella kykenevän kantamaan erilaisia asukokonaisuuksia ja poseeraamaan kameralle tyylillä... vaikka asuna olisi juuttikangassäkki.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Marras 2011 17:30

Vastasin Amanda, Janica, Netta ja Siv Anita. Mutta en minä tyylikkyydestä tai muodikkuudesta mitään tajua. :oops:

EDIT: Elina olisi toki voinut päästä listalle jos tietäisin miten hän itse pukeutuu. Noista hänen asuistaan juontajana en tiedä, että pukeutuuko hän itse niin vai onko hänellä joku stylisti?
Totuus on tuolla ulkona.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 17 Marras 2011 17:44

Jossain alkukauden ekstrassa oli juttua että elina ja susanna tilaa bubbleroomista vaatteet sunnuntain talkkariin.Siis valitsevat itse ja tilaavat netistä.

Itse kysymykseen.Nopeella mietinnällä sanoisin että miehistä jopa salar oli tyylikkäin.Aika perus HM kamaahan se käytti mutta tykkäsin sen tyylistä.
Ramilla on yritystä mutta noi ed hardyt ja repale farkut meni jo pari kesää sitten.

Naisista onkin vaikee sanoa.Ehkä jopa Kaisa?Elinalla on upee omanlainen tyylinsä josta tykkään kyllä.Janicalla jotain ihan tyylikkäitä vaatteita mutta jotkut pissisvaatteet rokottaa kyl pahasti.Esim se pinkki hile toppi :td

Nyt kun mietin niin aika tyylitöntä porukkaa tänä vuonna.Johtunee varmaan siitä että ei ole castingissa keskitytty enää lähinnä helsingin seurapiireihin.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 17 Marras 2011 17:55

Vastasin Amanda, Siv Anita ja Elina. Kaikilla melko simppeli mutta rento ja hyvä ja omannäköinen tyyli. Janicalla on jotain kivoja vaatteita mutta pääpiirteittäin pukeutuu mun mielestä hieman pissismäisesti eli käyttää 30-vuotiaana samoja vaatteita, joita 18-vuotiaat ostavat kaupasta. Annikalla oli jopa yllättävän tylsiä vaatteita ottaen huomioon, kuinka räväkältä noin muuten vaikuttaa.


Edit. Unohdin, että miesten tyyliäkin voisi analysoida. Vaihdoin nyt Siv Anitan pois ja otin tilalle Miksun ja Sebastianin. Sebastian on oikeastikin aika trendikäs. Mikael sen sijaan käyttää sentyylisiä vaatteita, joita mä itsekin miehelle valitsisin. Ja yleensä kiinnostunkin nimenomaan tuontyylisistä miehistä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 17 Marras 2011 18:28

Esteetikkona pitää kommentoida vähän useampaa. :D

Janica taitaa olla tyylikkäin, koska sillä on melkein aina panostettu siihen ulkoiseen olemukseen ja itse ainakin tykkään Janican tyylistä paljon! Kantaa itsensä hyvin. [smilie=a_cool.gif]

No, kuulun vähemmistöön, koska valitsin Terhin! Tosin Terhillä oli se yksi hieno asu, jota käytti melkeinpä joka sunnuntai. Tykkään myös Paavo-kamasta ja punaisista rastoista!
Kaikki tatskat ei ole mielestäni mitään über-cooleja, mutta osa on hienoja.

Elina on tosi tyylikäs! Ja hyvä jos valitsee vaatteensa itse, koska mietinkin että mahtaako tyyli olla hänen omansa.

Valitsin vielä Sebun. Haalari ei ole mielestäni tyylikäs, mutta Sebulla on usein tyylikkäitä vaatteita ja hiustyylejä! Muutenkin "kantaa" ne haalarinsakin niin, että sekin sopii Sebun päälle. :lol:

Eli nuo neljä valitsin.. Janica, Elina, Terhi ja Sebu!

Amandalla on myös hyvä ja monipuolinen oma tyyli!
Samoin kun Tanjalla löytyy paljon kaikkea hauskaa, vaikka jotkut vaatteet ei ihan imartelekaan Tanjan kroppaa.

Netta on ainakin aika vetävän näköinen, vaikka en edes kunnolla nyt muista millainen tyyli hänellä on.. ehkä olen katsonut naamaa enemmän. :D

Rami on ehkä yksi tyylittömimpiä. :( Tuollaisia tosi noloja lippiksiä ja muuten aika landepaukku-tyyli. En dissaa landepaukkuja, mutta itse en tuota tyyliä pidä lainkaan tyylikkäänä.

Annikalla taas on tosi tylsä tyyli.

Ja vielä pari joita on kiva arvostella. ;) Miksu ja Ben!
Benillä on yritystä ja jotkut vaatteet on kivoja. Esimerkiksi keltainen t-paita ja keltainen pipo sopii hyvin! Mutta nuo tatskat ei sovi Benin tyyliin yhtään, ja iso osa Benin vaatteista on aika.. no, en tykkää itse vaan.
Miksun tatska on ehkä jotain järkyttävintä! En tykkää yhtään. Ja tuosta tukastakaan en tykkää yhtään! Muuten ihan ok rento tyyli.

Edit: Tia unohtui! Tian naama ei vetoa, eli hiukset ja meikkaustyyli on se mistä en tykkää.
Mutta vaatteet oli jees! :D Yksi parhaista.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 17 Marras 2011 19:58

Sebastian, Rami, Amanda ja Suvi. Kaikilla on mielestäni tyylikkäitä vaatteita ja myös pitävät itsensä kunnossa muullakin lailla. ;)

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja sandman » 17 Marras 2011 21:10

En äänestänyt ketään suosikkejani vaan mahdollisimman objektiivisesti vastasin ...

No tyylikkäin ehdottomasti on ollut Amanda Harkimo. Oli talossa ylemmän luokan tapaan arvokkaan hillitty, jopa Stefanin kaltaisen örkin hiillostaessa, ja lähtö oli tyyliin sopien eleetön ja hyvätapainen.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja maumiu » 17 Marras 2011 21:56

Mielestäni 4 "tyylikkäintä" on ollut kauden aikana Suvi, Netta, Siv Anita ja Tia :tu
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 17 Marras 2011 23:20

sandman kirjoitti:En äänestänyt ketään suosikkejani vaan mahdollisimman objektiivisesti vastasin ...
Ja tässä on hyvä ohje kaikille! Todellakaan ei tarkoituskaan ole valita omaa suosikkia, vaan nimenomaan objektiivisesti tyylikkäimmät.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 18 Marras 2011 10:55

Tyylikkyyden käsite on hyvin laaja, joten minulle tuotti vaikeuksia lähestyä tätä aihetta. Tyylikkyys kun on viime kädessä "katsojan silmissä". Tyylikäs ihminen on mielestäni sellainen, joka on löytänyt oman makunsa mukaisen tyylinsä pukeutua. Tällainen ihminen omaa vahvan itsetunnon ja on ulkoiselta olemukseltaan siisti. Hänen ei tarvitse seurata jokaista muodin oikkua ja matkia muita ihmisiä, vaan hän voi ostaa vaatteensa vaikka kirpputorilta, jos siltä tuntuu.

Tämän kiteyttävät minusta parhaiten Elina, Janica, Suvi ja Netta.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Marras 2011 19:56

JVDS kirjoitti:Tyylikkyyden käsite on hyvin laaja, joten minulle tuotti vaikeuksia lähestyä tätä aihetta. Tyylikkyys kun on viime kädessä "katsojan silmissä". Tyylikäs ihminen on mielestäni sellainen, joka on löytänyt oman makunsa mukaisen tyylinsä pukeutua. Tällainen ihminen omaa vahvan itsetunnon ja on ulkoiselta olemukseltaan siisti. Hänen ei tarvitse seurata jokaista muodin oikkua ja matkia muita ihmisiä, vaan hän voi ostaa vaatteensa vaikka kirpputorilta, jos siltä tuntuu.
Tässä (erityisesti tummennettu kohta) on toinen hyvä ohje kaikille jotka tässä äänestyksessä äänestää! :tu

Todellakaan ei tyylikkään ihmisen tarvitse olla mitenkään muotitietoinen uusimmista trendeistä, vaan pitää olla se mikä itselleen sopii.

Enemmänhän se katsojasta on kiinni, mitä sitten kukin pitää tyylikkäänä, ja siksi tämän äänestyksen itse asiassa halusinkin tehdä. :D

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Tyylikkäin asukas?

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 21 Marras 2011 11:00

Janican olisin laittanut tyylikkäimmäksi, mutta valitettasti omaan silmääni pistää tuo meikki ja uusien hiuksien huono muotoilu.
Meikki vahvoilla turkoosi/vihreä/sininen-sävyillä on kasarityyliä, eikä mielestäni sovi oikein kenellekään tänä päivänä. :(

Janican hiuksissa on upea leikkaus nyt, mutta miksi oi miksi hän niitä kihartaa ja tupeeraa, kun ne suoraksi föönattuna ovat todella upeat ja tyylikkäät?

Samaa kasarityyliä kantaa Suvikin vaatteitaan myöten. (Tosin siinä se ei haittaa, kun koko konaisuus on yhtenäisesti kasaria.)

Netan laitan tällä hetkellä naisista tyylikkäimmäksi.

Tanjalle sopii todella hyvin nuo pari liivimäistä toppia ja nyt hiukset ovat upeat. (Ei ne vanhatkaan huonot olleet, Tanjan kasvoihin sopi sekin leikkaus oikein hyvin.)

Terhille sopii erittäin hyvin se punainen mekko, jota käytti sunnuntaisin ja näyttää olevan päällä myös Talkshown yleisössä.

Miehistä Sebastian on tyylitietoisin ja tyylikkäin - mun mielestäni.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”