Saatoin hieman hekotella ajatukselle.

Saatoin hieman hekotella ajatukselle.
Samat fiilikset itelläkin Series X:n suhteen. Ei ollut mitään hinkua hommata heti julkaisussa. Kuitenkin ois harmittanut kun olis jäänyt ilman. Onneks on Onella vielä niin paljon pelattavia pelejä, kiitos Game Passin, että ei tässä mitään hätää ole.Skygge kirjoitti: ↑03 Joulu 2020 16:20Mä aattelin muuten, että ostan ton Xbox Series X:n ensi vuonna. Tai siis selväähän se oli, että se on ostan, eri asia milloin.Xbox One tuli ostettua ihan julkaisussa. Mut nyt on aika huono saatavuus (kuulemma) noissa uusissa (PS5 ja Xbox) konsoleissa, että ei oo huvittanut ostaa heti. Eikä oo tullut vastaan julkaisussa sellaista "must have" peliä, niin eipä tässä kiire ole.
Mä ostin sillon aikoinaan Alan Waken, kun julkaistiin. Muna huurussa tuli tahkottua läpi ja oli loistava. Tossa joskus (olikohan viime keväänä, en muista) Alan Wake oli Epic storessa ilmaisena ja tulihan se napattua. Pelasin uudestaan läpi sitten julkaisun ja hemmetin hyvä peli oli edelleen. Joo kyllähän se edelleen alkoi vähän toistamaan itseään, mutta meitsi ainakin tykkää pirusti siitä tarinasta ja vuosien jälkeen läpipeluuarvoa oli kyllä.
Just pyörii lopputekstit ja voin yhtyä sun kommenttiin. Tuntuu että tykkäsin tästä nyt jopa enempi kuin sillon 10 vuotta sitten kun viimeks pelasin.
Control on aika jees. Ei kyllä samanlainen "masterpiece" kuin Max Payne 1-2 ja Alan Wake, mutta tarina ja pelimekaniikka on mielenkiintoinen. Hauskaa, kun ympäristöä käytetään hyväksi taisteluissa. Control jäi tosin mulla kesken. En muista miksi. Noh, ehkä mä joskus pelaan sen läpi.
Muutamaan otteeseen oon meinannut että vois pleikkarille noi lasit hommata, mutta vielä olen mieleni malttanut. Ihan kiva ois kyl testata, mut eipä oo tullut vielä mahdollisuutta vastaan. Oon kuullut että Resident Evil 7 on aika kuumottava noiden lasien kanssa ja sitä varsinkin ois kiva testailla. Oli se kyl aika jännä jo ilman lasejakin että luultavasti laskisin alleni lasien kanssa.