Musiikkiketju
Re: Musiikkiketju
Tänä vuonna ostamani levyt:
Yö: Rakkaus on lumivalkoinen
Hurriganes: Roadrunner
Jukka Takalo: Suomen kuningas
Blink 182: Greatest hits
Kaija Koo: Taipumaton
-> erityisesti Kaija Koon levy on mulle aivan erityinen tsemppauslevy nyt. Naisvoimaa ja energiaa. En oo koronariskin takia käyny tänä vuonna levykaupassa kuin kerran. Kaija Koon levy on lähimarketista, muut Äxästä.
Yö: Rakkaus on lumivalkoinen
Hurriganes: Roadrunner
Jukka Takalo: Suomen kuningas
Blink 182: Greatest hits
Kaija Koo: Taipumaton
-> erityisesti Kaija Koon levy on mulle aivan erityinen tsemppauslevy nyt. Naisvoimaa ja energiaa. En oo koronariskin takia käyny tänä vuonna levykaupassa kuin kerran. Kaija Koon levy on lähimarketista, muut Äxästä.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.
Tulipas tuossa ennakkotilattua Stratovariuksen uusin lätty, Survive. En aiemmin ehtinyt kuunnella tätä, koska BB 24/7. Mutta nyt ekaa kertaa kuuntelussa. On tää ainakin tämmösenä pikkupojasta asti Stratoo fanittaneena todella hyvää kamaa. Tulossa vielä Slipknotin uusi lätty huomenna, ai että.
Paramorelta tuli uus biisi tossa joku aika sitten ja oon kuunnellut sitä ns. ihavitusti. Kovat odotukset kyl ens vuonna(?) julkaistavaa uutta levyä kohtaan. On tässä jo odoteltukki, nii.
♥
Mari Rantasila;Vain rakkaus
Minä olen muistanut /Kim Lönnholm
Punaiset lehdet/Olavi Virta
Maija Vilkkumaa ; Pikku Heidi
Jatkossa sitten vähän enempi sisältöä viesteihin, kiitos. Random biisien postaaminen ei ihan hirveästi herätä keskustelua. t. mode
♥
Niin, tai jos nämä ovat sellaisia, mitä kuuntelen nyt -tyyppisiä postauksia, niin niille löytyy ketju täältä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles
Huomenna julkaistaan Paramoren uusi albumi. Edellisestä vierähtänytkin tovi. Aika kovat odotukset on. Kaikki 3 sinkkua ollut sen verta kovia.
♥