^ Mulle tuo Bond oli pettymys, vaikka se ei ollut huonokaan ja maisemat oli pärähdyttävän upeita. Olen ehkä väärää kohderyhmää, kun en jaksa innostua tuon tyyppisestä actionista ja varsinkin nuo mahtipontisimmat jokaiseen suuntaan ampumiset ja auton kanssa temppuilut lähinnä pitkästyttävät ja saavat mut pyörittelemään silmiäni. Sitten taas jos näitä ei olisi, ei varmaan kohderyhmä arvostaisi, kun sitä sen tyylistä toimintaahan Bondeilta juuri odotetaan.
Häiritsi myös hahmojen ohut persoona. Pahis oli stereotypinen ja toimi monessa kohtaa sellaisella tavalla, mistä olisin halunnut lisää tietoa miksi toimii niin. Leffan alkukin oli outo, varsinkin se kohtaus siellä jäällä, missä kummankaan hahmon motiivit ei mulle avautuneet.
Ja James Bond nyt itse on aika tylsä hahmo. Tämä Daniel Craig kyllä hoiti työnsä hyvin ja on ihan loistava kyseiseen rooliin (ja näyttääkin mielettömän hyvältä) mutta enpä silti osaa Bondia fanittaa. Ja miksi fanittaisinkaan kun voin fanittaa ennemmin vaikkapa Harley Quinnia?
No, ehkä en jatka enempää paasaustani. Kyse kun ei ole leffan huonoudesta. Mä en taida vaan kuulua kohderyhmään. Aika outolinnuksi kyllä saa itsensä usein kokea, kun maistream on Cheekiä ja James Bondia.