Temptation Island Suomi

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Temptation Island Suomi

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 30 Loka 2021 21:26

Temppareille tuli aikamoinen tenkkapoo: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... fbffaa8ca4
Onko tästä yhtään mahdollista tapaa selvitä kunnialla? Big Brotherissa pääsee huonon julkisuuden asukkaista äkkiä eroon. Tilanne on toinen, kun kausi on jo valmiiksi kuvattu.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

ninnipinni
Television orja
Viestit: 795
Liittynyt: 14 Syys 2020 13:25

Re: Temptation Island Suomi

Viesti Kirjoittaja ninnipinni » 31 Loka 2021 03:10

Saa nähdä, mitä tapahtuu kaudelle, tosin jos toi sinkku ei oo suuressa roolissa voishan hänet periaatteessa leikata pois jaksoista. Ainakin eilen tuli temppareiden mainos telkkarista. Voi vaan kuvitella mikä fiilis noilla (varatuilla) naisilla on ton uutisen kuulutuaan minkälaisen miehen kanssa ne on ollut, vaikka ei ookkaan tuomiota vielä tullut...
Onnennumero 7 Sofia!

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Temptation Island Suomi

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 31 Loka 2021 05:04

Kyllä ne kuulemma kauden normaalisti näyttää. Syyte tullut syyskuussa ja kausi kuvattu kesällä. Ja on vasta kuitenkin syyte, ei ole tuomittu. Itse on kieltänyt syyllisyytensä. Luulen silti että katsojia saattaa tämän takia tippua. Harvemmin tämmöset syytökset on kuitenkaan täysin tuulesta temmattuja, vai :scratch

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Temptation Island Suomi

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 31 Loka 2021 07:32

Tässä vaiheessa, kun kausi ei ole vielä alkanut eikä voi tietää syytetyn roolia ja ruutuajan suuruutta, on tietty vaikea sanoa juuta tai jaata - mutta.

Kyseinen henkilö on sentään syytetty, mikä on jo selkeästi enemmän kuin epäilty. Kun Temppareiden luonne on mitä on, eli hyvin alkoholipainotteinen ja seksuaalissävytteinen, pidän näin etukäteen aika heikkona signaalina Neloselta esittää kautta tv:ssä ylipäätään.

Ehkä, jos kyseinen henkilö on pienessä roolissa JA hänet saadaan leikkauksen avulla häviämään taka-alalle JA jos jaksoihin lisätään joku diclaimer, että muita ohjelmaan osallistua on tuettu tässä prosessissa (sanomattakin selvää, että diclaimerin lisäksi näin myös oikeasti tehdään ja tuotanto hoitaa jälkitoimet erityisellä pieteetillä), olisi mahdollisuus jotenkin selvitä tästä kuivin jaloin.

Lieventäviä asianhaaroja siis mielestäni löytyy, mutta itse aion jättää kauden väliin tällä kertaa. Syyllinen tai ei, erityisesti varattuina ohjelmaan osallistuneet naiset lienevät nyt aika ikävissä fiiliksissä. En halua tukea ohjelmaa, joka aiheuttaa tällaisia fiiliksiä osallistujilleen.
:thumbsup

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Temptation Island Suomi

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 31 Loka 2021 17:09

Mun mielestä Nelonen ja tuotantoyhtiö joutuu käymään aika monta palaveria ja käymään leikattua materiaalia läpi miten ko. sinkku niissä näytetään. Lisäksi ehkä myös neuvotteluja varattujen kanssa, koska periaatteessa heillä on oikeus tulla kuulluksi kauden näyttämisen suhteen. Molemmilla, sekä nelosella että tuotantoyhtiöllä on tietty rahat kiinni ohjelman esittämisessä ja sopimuksissa, mutta toivon todella että viivästyttävät kauden näyttämistä näiden uusien asioiden valossa.

Syytteen nostaminen ei ole mikään pikkujuttu, eikä kaikista ahdisteluista edes nosteta syytteitä. Tuossakin lehtijutussa on mainittu ettei tuotantoyhtiö tiennyt asiasta ja ainoa, joka olisi voinut sen tuoda esiin on kyseinen ihminen itse. Kuka ilmoittaa tollasessa kuvaushässäkässä, että ainii saattaa tulla tämmöinen syyte, ei oo varmaa vielä. Ja onko esitutkinta ollut missä vaiheessa menossa kuvaushakemusta tehdessä, ei voi tietää.
En siis ihmettele ettei tuotantoyhtiö ole tiennyt asiasta mitään ja nyt onkin sitten pulassa asian kanssa.

Mua ei myöskään kiinnosta katsoa ko. kautta. Uskon näiden uutisten ja "uutisten" kuitenkin lisäävä katsojia kun joillain on pakkotarve päästä tirkistelemään ja kauhistelemaan.

Avatar
Claude Greengrass
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 28 Elo 2009 17:39
Paikkakunta: Aidensfield

Re: Temptation Island Suomi

Viesti Kirjoittaja Claude Greengrass » 11 Loka 2022 21:38

:bidmouth: Uutta kautta pukkaa ja ilmeisesti nyt on mukana vähän kauemmin kimpassa olleita pareja. Kyllähän tätä myötähäpeilyn multihuipentumaa on pakko vahdata taas...
"Mee juomaan vähän mehuu, hei!"

-Pertsa-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”