Dancing on Ice

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja maikki » 19 Loka 2013 21:26

Robin oli kyllä aika outo valinta Tuomariksi, eihän se raukka osannut edes sanoa mitään muuta ku hyvä meininki..

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Loka 2013 21:35

Kai siinä ees sanottiin että "Ohjelma sisältää tuotesijoittelua"?
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Loka 2013 21:42

Sauli ja Nea oli jälleen tän jakson parhaat. Ilmeisesti pisteitä rokotti liian helppo koreografia. Artun pisteitä en ymmärrä, koska vaikka ois kuinka kehittyny, nii ei nyt noin kovia pisteitä voi ansaita, jos luistelutaito on viel jokseenkin vajavaista ja esim. se ikkunavaaka ainaki mun silmin jäi vajaaksi. Enhän mä mikää luistelun ammattilainen ole, mut se on vaan mun mielipide.

Sinuhekin on täysin yliarvostettu ja yllätyksekseni ainoastaan Robin osasi antaa suht oikeat pisteet. Sen koreografiassa ainut hieno asia oli se liuku ja sen vaihtuvuus samassa kohtaa, mutta muuten oli ihan nääh. Enkä edelleenkään hyväksy sitä, että se on ainoana ex-jääkiekkoilijana tuolla. No onhan Wiskarillakin jääkiekkotaustaa, mutta vain junioreissa, joten sitä ei voi edes laskea.

Antti ja Satu oli ihan oikeutetusti pohjakaksikko (vaikka olisinkin mieluiten nähny sen Sinuhen siellä, mut se ei ole mahdollista ennen kuin on top3 kahinat, jos silloinkaan). Kanki sitten putosi odotetusti, koska onhan se kehnompi kuin Satu.

1. Sauli
2. Mia
3. Sara
4. Susanna
5. Arttu
6. Satu
7. Sinuhe

Olikohan muuta... ei ainakaa tällä kertaa.
Edit: Se vielä unohtui, että Kotituomarissa Sauli ja Mia saa multa aina automaattisesti 10, koska molemmat on mun suosikkeja ja Sinuhe 0, koska se on yliarvostettu.
That damn fox!

Kuva

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 19 Loka 2013 22:05

^ eipä olis tullut mieleenkään asettaa kisaajia parmmuusjärjestyksyyn tuollaisin perustein.
Kanki luisteli siihen nähden suht hyvin, kun treenausta oli takana viikko ja toisilla 2kk.

Tämän päivän suoritukset
1. Sinuhe
2. Arttu
3. Sauli
4. Susanna
5. Antti (vain 1 viikko treenausta takana)
6. Sara
7. Satu
8. Mia

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Santra » 19 Loka 2013 22:25

Makuasioitahan nämä arvostelulajit,kuten luistelu, ovat. Dancing on Icen tämänkertaisessa jaksossa parhaita olivat mielestäni: Sinuhe ja Arttu. Sinuhe oli mielestäni eniten taitoluistelijan oloinen ja hänen perusluistelunsa on hyvällä tasolla. Arttu on myös taitava ja hänellä on hyvä rytmitaju (muusikko). Satu ja Susanna olivat myös hyviä. Sauli ja Sara eivät mielestäni onnistuneet yhtä hyvin kuin viimeksi. Mukava ohjelmahan tämä on, seuraan mielenkiinnolla. :tu
24/7 kaapelissa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Loka 2013 22:26

PIETRO kirjoitti:^ eipä olis tullut mieleenkään asettaa kisaajia parmmuusjärjestyksyyn tuollaisin perustein.
Se on mun oma mielipide, miten mä noi järjestykseen laitan. Johan mä sanoin, ettei Sinuhen esitykset vetoa muhun millään lailla, joten totta helvetissä mä sen pohjille laitan, koska sen esitykset ei näytä mun mielestä miltään. Lisäksi se yliarvostus ja jääkiekkotausta laskee pisteitä, koska muut on oikeastaan niitä, joilla ei taustaa ole.

Sauli ja Mia on mun suosikkeja, koska niiden esityksiä odotan eniten ja ne näyttää upeimmilta ja on omasta mielestäni onnistunu parhaiten. Sarasta en niinkään oo pitäny missään vaiheessa, mutta se on petrannu ja ansaitsee pisteensä, siksi kolmas sija. Susanna ja Arttukin on ollu molemmat hyviä, mutta Sara on parantanut enemmän ku nää kaks. Satu sit on kuudentena, koska sen pitäs viel rohkaistua lisää, vaikka se on ollut jo ihan hyvä siihen nähden, että luistelutaustaa tuskin on.

Vaikka Antti onkin onnistunu ihan hyvin siihen nähden, että sillä on vain viikko takana ja muilla se 2kk, kuten sanoit, mut hei oikeesti... se on KANKI-KAIKKONEN, voiko siltä odottaa mitään parempaa enää? Ainakaa mä en odota ja mun mielestä tollasiin kisoihin ei pitäs ottaa kesken kaiken ketään mukaan, vaan sitten vaikka skipata pudotus seuraavaan kertaan.
Santra kirjoitti:Sinuhe oli mielestäni eniten taitoluistelijan oloinen ja hänen perusluistelunsa on hyvällä tasolla.
Koska luistelutausta ja jääkiekko.

Mä oon vaa yks nillittäjä, mut kiehuu. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Orphan » 19 Loka 2013 23:37

Itse olen kyllä sitä mieltä, että Satun esitys oli yksi illan parhaista. Satu nousee listoillani lähetys lähetyksen jälkeen ja kyllä jo vähän pelotti, että kotiinlähtö olisi edessä. Onneksi Kaikkonen pääsi kotiin, sinne hän kuuluukin.
Kyllähän Sinuhen esitys oli aivan upea, itse ainakin pidin valtavasti. Saraan taas en saa minkäänlaista "yhteyttä", mielestäni Sara on aivan tylsä.
Parasta on se, että inhokkeja ei ole ollenkaan!

1. Mia
2. Sauli
3. Satu
4. Susanna
5. Sinuhe
6. Arttu
7. Sara
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 20 Loka 2013 07:16

Saulilla on pakko olla jotain taustaa, ainakin luistellut huvikseen. Tuolle tasolle ei vaan voi noin nopeasti päästä, vauhti paljastaa. Vähän treenanneet hidastavat aina vauhtia vaikeissa liikkeissä, sen näkee jopa "oikeiden kisojen" kilpailutilanteissa. Artulla on ehdottomasti paras jalktyöskentely, joka korvaa paljon notkeutta, jota jäljelle jääneillä kaikilla muilla löytyy. Saulilla olisi kyllä ollut potentiaalia taitoluisteluun ja kehittyä pitkälle, jos joku olisi hänet siihen pienenä ymmärtänyt tai voinut laittaa mukaan.

Satulla löytyy notkeutta ja luistelutaitoa, mutta rytmitaju näyttää olevan hukassa. Hänellä oli eniten eriaikaisuutta parinsa kanssa. Mutta hänellä on mielestäni paras pari, joten toivon että ovat mukana pitkään. Mikko on joskus jäänyt Ari-Pekan varjoon, mitä en käsitä, toisinaan olisi ansainnut voittaa ja myös kilpailupaikan isoissa kisoissa. En muista onko koskaan päässyt, mutta ainakin kerran on Suomen mestari ollut. Näissäkin kisoissa A-P on taitoluistelijoista ainoa, joka on kompuroinut silminnähtävästi. Sashasta tykkään myös, mutta myös minusta Sara on tylsä ja jotenkin alkanut tuntua, että asuvalinnoilla koetetaan vaikuttaa siihen, että äänestäjät katsoisivat muutakin kuin luistelutaitoa.

Sinuhesta on ristiriitainen olo, sillä hän on tottunut olemaan luistinten päällä, vaikka mokkena onkin ollut. Mutta, maalivahdin pitää olla notkea, joten kyllä hänellä notkeutta on ja näkyyhän se, vaikka itse sanoisi mitä.

Montako kertaa sanoin notkea, varmaan liikaa

Minäkin toivoisin tälle aiheelle omaa ketjua, kun ei ole edes omaa suosikkiäänestystä.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja gauchito » 20 Loka 2013 13:08

Tapetti kirjoitti:Minäkin toivoisin tälle aiheelle omaa ketjua, kun ei ole edes omaa suosikkiäänestystä.
Kannatan DOI-ketjua! Vaikken paljon katsokaan ohjelmaa niin luen kuitenkin kommentteja ja otsikoita, kun tämä on Saulin takia vähän niin kuin bb-ohjelmakin.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Marianne » 20 Loka 2013 18:16

Ei mitenkään huippuohjelma mutta ihan hyvä, parempaakaan ohjelmaa ei lauantaisin tv:stä tule. Sauli on tietysti suosikkini ja oikeastikin osaa luistella ja tanssia jäällä noista parhaiten. Mia ja Sara ovat myös ihan ok ja Arttu vetää yllättävän hyvin noin pulskaksi.
Aluksi oli huvittavan näköistä kun vain köpötteli jäällä mutta nyt alkaa sujua paremmin. Ja en ole ikinä nähnyt jäätanssia ja en tiedä miltä se oikeasti kuuluu näyttää. Sekin on tämän ohjelman hyvä puoli kun ei yhtään tiedä mitä on seuraavaksi tulossa. Ohjelma etenee tarpeeksi nopeasti eikä välissä ole liikaa päläpälää kuten TTK:ssa.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Santra » 21 Loka 2013 18:39

Dancing on Icen vakituiset tuomarit ovat ainakin ammattitaitoisia ja luotan heihin täysin, kun he arvioivat kilpailijoiden suorituksia. Mika Saarelaisen olen nähnyt toimivan tuomarina kansainvälisissä kilpailuissakin. Mila Kajas on entinen taitoluistelija ja Anu-Liisa Uotila on käsittääkseni valmentaja. Vierailevat tuomarit antavat sitten ohjelmaan viihteellisen lisän. Itse olen antanut arvosanoja Kotituomariäänestyksessä.
Itseäni ei Sinuhen jääkiekkotausta häiritse kovinkaan paljon. Nautin hänen suorituksistaan eniten, toinen yllättävän hyvä on ollut Arttu. Sauli on toki myös hyvä, tosin nostot taitavat olla heikko kohta hänelle. Piruetit ja esiintyminen on Saulin vahvin valtti. Sara on kaunis, mutta ei ehkä ole yltänyt parhaimpaansa. Miallakin on vielä parannettavaa. Satu ja Susanna ovat kehityskykyisiä. Jännittävää nähdä, mitä kilpailussa jatkossa tapahtuu. Peli kovenee, koska kaikki jäljellä olevat ovat omalla tavallaan hyviä.
24/7 kaapelissa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Loka 2013 01:57

Satu Taiveaho on aliarvostetuin kilpailija tässä skabassa! Hyviä esityksiähän tuolla kaunottarella on, mutta suosio on olematon ja tuomarit ei näe hänessä samaa kun minä.
Ehkä lumoudun liikaa Satun satumaisesta kauneudesta?

Sara Chafak on hyvä kilpailija! Olen tykännyt melkeinpä eniten hänestä, vaikka onhan Sauli toki taitavin ja paras. Tykkään kuitenkin enemmän Satusta ja Sarasta, joten Sauli tulee vasta kolmosena.

Aika hassua ettei Kankin suosio ollutkaan samaa tasoa mitä oli TTK:ssa. Olisin kuvitellut että katsojat olisivat pelastaneet hänet. Tuntuu kyllä muutenkin siltä, että tässä ohjelmassa taidot vaikuttaa enemmän kun mitä TTK:ssa. Siinä nuo Tamit, Ristomarit ja Kankit pääsee aina pitkälle!

Kari Salmelaista en voi sietää, joten onneksi lähti heti kättelyn jälkeen jo.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja gauchito » 29 Loka 2013 19:01

BB-Mari on näköjään DOI-tuotannossa maskeeraajana. Tekee Mian parille vartalomaalia tossa klipissä: http://www.ruutu.fi/ohjelmat/dancing-on ... lomaalissa

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Loka 2013 20:50

Olen tätä pari jaksoa katsonut. Sara on paras, Satu oli minusta aika lälly, kaunis jääprinsessa kyllä, mutta se ei riitä. Sauli on täysin yliarvostettu täällä, todella kankeeta menoa ja on huonoimmasta päästä. Yks piruetti ei pelasta tota jäykkyyttä, mikä Saulista huokuu. IMO.
a walking disaster

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Orphan » 29 Loka 2013 21:04

Harmi, että Satu tippui, koska hänestä oli juuri tulossa yksi suosikeistani. Ei kuitenkaan ollut yllättävää, kun hän siellä jo kertaalleen oli. Tässä ohjelmassa ärsyttää se, että Arttu saa ylihyvät pisteet joka ikinen kerta, vaikka ei kyllä ollut parempi kuin esim. Sauli & Nea. Mielestäni Arttu saa noin hyviä pisteitä siksi, että osaa isokokoiseksi luistella mallikkaasti. Se ei kuitenkaan oikeuta noin korkeisiin pisteisiin. Hassua on myös se, että omasta mielestäni Sauli & Nea olivat tällä(kin) kertaa parhaat, mutta silti pisteissä vasta kolmantena. Sinuhen esitys oli tällä kertaa taas aivan tylsä, eikä olisi ansainnut noin korkeita pisteitä.

1. Mia
2. Sauli
3. Susanna
4. Arttu
5. Sinuhe
6. Sara
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 29 Loka 2013 22:27

Mulla on tunne, että Saran taidot jää sen alle, että hän liikaa miettii miltä näyttää. En tarkoita negatiivisessa mielessä, vaan sitä, että mallin hommat kummittelevat taustalla. Kun hän on paikoillaan, homma menee hyvin, mutta liikkeessä jotenkin töksähtää.

Susanna on mukavan realistinen, kun jossain aiemmassa jaksossa kommentoi, että muilla on faneja, hänen täytyy pärjätä sillä, että on hyvä. Tykkään asenteesta, jossa on valmistauduttu siihenkin, että pudota voi.

Artulla on jalkatyöskentely loistavaa, mutta kovin on kankea mikä varmaan johtuu osin koosta. Mutta ei täysin, sillä olen nähnyt tosi notkeita saman kokoisia esim. salilla. Arttu on suosikkini, mutta taitoluisteluun kuuluu myös notkeusosiot ja tässäkin myös ne kuuluisi arvioida.

Nämä julkkistuomarit tuntuvat lähes aina myötäilevän vakiotuomareita, vaikka aina alussa vakuuttavat katsovansa jotain muuta "kun eivät luistelusta ymmärrä", Jenni Vartiaista lukuunottamatta, joka luistelusta aika paljonkin ymmärtää. Nuori Robin oli mukava poikkeus, joka antoi erilaisia pisteitä molempiin suuntiin.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 29 Loka 2013 22:31

Olihan se huono juttu että Satu tippu kun oli kumminkin tosi mukavaa nähdä Sadun kehitys. Ja kumminkin kun on harvoin osallistunu näihin ohjelmiin ni oli kiva et nyt osallistu! Sinuhe on kyl hyvä luistelee ja tottakai sillä on sit korkeetasosempi ohjelmakin mut toi kalinka oli vähän huono biisi. Koreografiaa oli vähän vaikeaa tehä tohon. Sarakin on hyvä vaikka pieni jarru sillä onkin.
Arttu saanee korkeita pisteitä myös sen takia et ne aina hulluttelee ja koreografiassa on tarkotuksella huumoripitosia juttuja. Sauli on muuten yllättävän hyvä! Veikkaan että joku kolmikosta Wiskari, Sauli, Sinuhe on voittaja.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Loka 2013 00:02

knocker kirjoitti:Sauli on täysin yliarvostettu täällä, todella kankeeta menoa ja on huonoimmasta päästä. Yks piruetti ei pelasta tota jäykkyyttä, mikä Saulista huokuu. IMO.
Mitä ihmeen ohjelmaa sä oot kattonu? Jos sä oot nähny et Sauli on kankea, jäykkä ja huonoimmasta päästä nii sun pitää hankkia lasit. O_o For real.

Mun mielestä Satu oli kyl tosi mukava, mut kuiteski selkeästi kehnoin noista. Mäkään en tajua Sinuhen ja Artun huippupisteitä, varsinkaan ku painotettiin, että pakollisena on piruetti, mikä onnistu Saulilta parhaiten. Täl kertaa vieraileva tuomari, eli Maria Sid, oli hyvä, koska se osas antaa pisteet sillee, ettei se ollu ihan päinvastanen ku muilla.

Mä vähän funtsailin et mitenköhän tää nyt loppukausi menee. Oma veikkaus on, jos ei ihmeitä tapahdu, niin seuraavat putoajat on Sara ja Susanna. Järjestyksellä ei väliä, mutta ne putoaa seuraavaksi. Näiden kahden jälkeen Mia putoaa. Kolmikosta Sinuhe, Sauli ja Arttu löytyy voittaja. Jos Sauli joutuu kaksintaistoon, niin Sauli jää kolmanneksi, Arttu toiseksi ja täten Sinuhe kruunataan voittajaksi, koska on muka ollut niin loistava koko kauden aikana.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Mardis » 02 Marras 2013 21:34

Mä en koskaan muista koska DOI tulee, mutta useimmiten kuitenkin avaan telkkarin kesken kaiken. Kyllä tätä vois seurata, joten vähän harmittaakin mun muistamattomuus. Vaikka oon mä jakson joskus keskenkin jättänyt.

Mian ja Susannan arvelinkin olevan pudotuksessa. Molemmat vetivät pudotusuhan alla sen verran hyvin, että kummatkin olisi saaneet jatkaa, mutta kyllä mäkin Mian suuntaan käännyin enemmän. Taisi olla eka kerta, kun satuin näkemään Mian esityksen kokonaan.
Edit: Sinuhe varmaan voittaa ja Mia ja Sara tippunevat seuraavina. Miesfinaali siis.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 02 Marras 2013 23:14

Mardis kirjoitti: Miesfinaali siis.
Vahvasti näyttää kyllä tuolle, ainut joka voi tätä uhata on Sara, sillä hänen luistelunsa on parantunut ohjelman aikana huomattavasti, mutta sen pitäisi petraantua vieläkin melkoisesti, jotta voisi uhata miehiä. Mian luistelutaito on aika heppoinen eikä siinä ole tapahtunut juurikaan edistymistä, eikä tule pääsemään miesten tasolle tämän ohjelman aikana.
Viskari se vain jaksaa yllättää ilta illan jälkeen, heidän esitys oli tänään selkeästi viihdyttävin ja paras.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Marras 2013 23:24

Jonksu kirjoitti:
knocker kirjoitti:Sauli on täysin yliarvostettu täällä, todella kankeeta menoa ja on huonoimmasta päästä. Yks piruetti ei pelasta tota jäykkyyttä, mikä Saulista huokuu. IMO.
Mitä ihmeen ohjelmaa sä oot kattonu? Jos sä oot nähny et Sauli on kankea, jäykkä ja huonoimmasta päästä nii sun pitää hankkia lasit. O_o For real.
Mä laitoin ton IMO juurikin tällaisten kommenttien välttämiseksi. Ja joo, katsotaan samaa ohjelmaa, mutta erona on se, ettei mulla ole Saulilasit nenän päässä.
Meillä oli tänään raati ja Sauli ei ollut kenellekään mieleen. Pojot jakautui näin:
Sinuhe, 2 points. Arttu 1. Sara 1.
Itse annoin ääneni Saralle, mutta jopa Arttu hakkasi Saulin 6-0.
a walking disaster

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Dancing on Ice

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 03 Marras 2013 09:21

Minusta Sinuhe oli eilen tosi tylsä ja hänen tähän astisesti huonoin esitys - itse olisin eilen jättänyt viimekseksi. Nostojen varaan oli rakennettu paljon, koska hän on niissä vahva. Muuten esityksen koregrafia oli rakenettu enimmäkseen parin taitojen varaan. Muutenhan Sinuhe vain luisteli jäällä perusluistelua nostojen välillä.

Arttu on askeleissa hyvä, mutta pikkaisen alkaa toistaa itseään. Myös nostojen sujuvuus yllättää, mutta massa tuo joskus voimaakin ja parilla taitaa olla aika turvallinen olo. Heillä myös parikemia on selvästi paras, eikä se vaikuta olevan yksin Artun ansiota, vaan Eveliinassakin on "sitä jotain", ainakin rohkeutta lähteä hulluttelemaan.

Sauli on perusluistelutaidoiltaan paras ja olisi yksinluistelijana ylivoimainen - paitsi askeleissa Arttu on vähän parempi - mutta parin kanssa luisteluun hän taas on liian heikko kun nostoihin ei riitä yhtään voimaa. Siinä muut miehet voittavat hänet 10-0.

Naiset on aliarvostettuja tässä kisassa ihan selvästi. Eilen tykkäsin Sarasta kovasti, vaikka vieläkin hän mietti sitä miltä näyttää ja sen takia ilme on vakava.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”