Suomen surkein kuski

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Maalis 2013 19:30

Aika hauska tyyppi tuo Juuso, pisti ihan naurattamaan, kun kertoi Tiinalle tämän tappaneen ankat. Joka ikisen.
Yllättävää, Noona oli siedettävä tässä jaksossa, äitinsä ei niinkään.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Maalis 2013 19:39

Parasta tossa eilisessä jaksossa oli muuten se kun Emma steppaili Nonan kengät jaloissaan. :rofl:

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Mardis » 13 Maalis 2013 20:31

Musta jakson repeilyttävin kohtaus oli se, kun Kati otti turvavyön pois, koska häntä pelotti. Ei mitään logiikkaa. :bidmouth:
Jonksu kirjoitti:
Marika1 kirjoitti:Oli muuten pienoinen ylläri, että tää loppuu jo ens viikolla. Vois tätä viikon tai kaks kattella pidempäänkin, mutta kyllähän tässä pientä väsymystä alkaa jo olemaan ilmassa. Loppupeleissä siis aika sama mulle.
Oli ylläri joo... MITÄÄN VÄSYMYSTÄ OLE! Tää on yks parhaista telkkariohjelmista mitä ikinä löytyy. :D
On kyllä tosi hyvä ohjelma, ei usein tule tv:tä kattellessa yhtä paljon naurettua, kuin tuli kauden ekan puoliskon aikana, mutta aikansa kutakin. Ei mua tosin viime jakso kyllästyttänyt, mutta sitä edellinen kyllä. Joka tapauksessa, onneksi ei tule olemaan viimeinen kausi. :)
knocker kirjoitti: Yllättävää, Noona oli siedettävä tässä jaksossa, äitinsä ei niinkään.
Allekirjoitan muuten, mutta mua Nona ei oo ärsyttänyt oikein koskaan.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 13 Maalis 2013 22:39

Kerrankin sain pitkästä aikaa katsottua yhden jakson keskittyneesti - tai no ainakin melkein. Katin luulin ensimmäisen jakson perusteella pääsevän pois nopeastikin, mutta toisin kävi. Alussa tuntui että hänen ongelmansa on vain se vauhdin pelko, mutta löytyihän sitä ongelmaa.

Itse kävin katselemassa lomaketta, mutta taisi jälkikasvu olla oikeassa - aika moneen kohtaan kuitenkin saan vastattua sillä tavalla etten pääse.

Laitan ajantappoa osastolle topicin, jossa vastaan noihin kysymyksiin. tulkaahan mukaan.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Maalis 2013 19:19

Eipä yllättäny Katin lähtö. Varsin hyvin pärjäs, jos vaan vielä uskaltas ajaaki sillä autolla. Varsin tyytyväinen oon, että ens viikolla loppuu. En tiiä, jotenkaan ei enää jaksa kiinnostaa tää ohjelma. Ruotsi versiota ikävä, muistan, että siinä tuli naurettua aikalailla, mutta tässä ei niinkään. Missähän vika, tulis uus ruotsi versio, niin näkis naurattaako se vielä. Muistan miten hehkutin joskus sitä ruotsi versiota, mutta nyt melkeen harmittaa, että tästä tulee toinenkin kausi. Tämä riittäisi mulle aivan hyvin, mutta pitää se silti kattoo, kun kyllä tämä sarja jotenkin kuitenkin viehättää, vaikka sitä ruotsi viehätystä tämä suomiversio ei ole nähnytkään. Vai oonko kattonu liikaa tätä auto-ohjelmaa, että kaikki parhaimmat jutut on jo nähty, hmmm :?
Laura vie, muut vikisee!

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 16 Maalis 2013 21:04

Tänään ajeli kyllä edessä hyvä ehdokas tähän ohjelmaan. Pienikokoinen nainen, jolla oli ilmeisesti penkin säätövivut hukassa, kun kurkki sieltä jostain syvältä niin veikeästi - taakse itse asiassa näytti ettei koko autossa olisi ollenkaan kuskia, mutta ohi mentäessä sitten kun onneksi päästiin huomattiin, että istuu kovin alhaalla. Sitten vaihteli pariin kertaan kaistaa käyttämättä suuntavaloa ja ajoi hetken siinä kaistaviivan päällä keskitetysti. Liikenneympyrään mennessä se vilkku sitten löytyikin ja siinä sai ihmetellä, että mihinkähän on kääntymässä. Ajonopeuskin oli tasainen: Vaihteli 80 alueella tasaisesti 60-90 km/h. Poliisiauton tullessa taakse piti huolta, ettei varmasti tule sakkoja hidastamalla 80 alueella, hyvällä kelillä ja sulalla tiellä 60 km:iin....
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 19 Maalis 2013 21:42

Onko tuo poliisi ollut joskus "Poliiseissa"?
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Maalis 2013 21:57

Onnea Tiina! Hieno suoritus. Olihan toi viimenen ajo taas niin karsean näköistä että "voitto" meni kyllä ihan oikeaan osoitteeseen.

Seuraavaa kautta odotellessa. Tais sieltä tosin ens viikolla joku bonarijakso tulevan, mut jee jee.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Maalis 2013 21:59

Tiinahan sen Suomen surkeimman kuskin -tittelin vei ihan odotetusti. En edes uskonukaa, että Nona ois edes toinen, sen verran kehittyny ja nytkin ajeli sen verran hyvin. Sarah oli taas kehnompi, ympyrää väärään suuntaan ja vastaantulevien kaistaa. :tu Tulispa uus kausi nopeesti. :D
Risto kirjoitti:Seuraavaa kautta odotellessa. Tais sieltä tosin ens viikolla joku bonarijakso tulevan, mut jee jee.
Ainaki Juuso leikkii autoilla. :D Pitää muistaa kattoa toiki jakso.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Maalis 2013 22:02

Sijoitukset menivät just niin kuin ootin. Tiina ei kyllä ois ansainnutkaan korttiaan heti takasin, ei miltään kantilta ajateltuna.
Edit: Tiina ei itse taida juurikaan tiedostaa sitä, kuinka surkea oikeasti on. Vaikutti niin epäuskoiselta voittonsa jälkeen ja nimensä kuullessaankin oikein säpsähti. Ja aika minimaalisesti kyllä kilpailun aikana kehittyi, jos multa kysytään. Mutta olipahan ainaskin kauden viihdyttävin tyyppi, siitä propsit. [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Maalis 2013 22:08

Oikeaan osoitteeseen meni tää titteli kyllä. Mä en henkilökohtaisesti antais tuolle tätille enää ikinä korttia takas. Tossa ei muutamat ajotunnit auta. Voi sitä ajo-opettaja raukkaa, joka Tiinan kanssa joutuu ajamaan lähtemään.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 19 Maalis 2013 22:18

Kyllä noilta kaikilta kolmelta olisi voinut ottaa kortin pois ja laittaa heidät autokouluun ja sitä kautta uusinta inssiin, ja kun se olisi läpäisty, niin sitten vasta kortti takaisin.
Tiina ei olisi saanut korttia tuolla asenteella ainakaan muutamaan vuoteen, luultavasti ei koskaan.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Maalis 2013 22:22

^ Tuotahan mä tossa joskus sanoinkin, että kyllä vähintään surkein saisi menettää korttinsa. Sellasesta osaamattomuudesta on meinaan kyse, eritoten Tiinan kohdalla, että liikenteessä voi oikeesti tapahtua jotain pahempaakin. Mutta jospa se oppisi niillä määrätyillä ajotunneilla jotain.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Maalis 2013 23:43

Marika1 kirjoitti:Mutta jospa se oppisi niillä määrätyillä ajotunneilla jotain.
Höpsis se mitään opi, kun ei se halua oppia, eikä edes itse tiedosta sitä, että se on paska. Tuossakin kun ilmoitettiin, että se on Suomen surkein kuski, niin kommentit oli jotain "mitä, minäkö, ei voi olla". Jo pelkästään siitä syystä, että Tiina katsoo joka kerta vaihdekeppiä, kun vaihtaa vaihdetta, häneltä pitäisi ottaa kortti pysyvästi pois.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 20 Maalis 2013 06:21

Minulle jäi aloitusjaksosta mieleen, että Tiinan ongelma oli lähinnä se, että on tottunut ajamaan automaattivahteisilla autoilla. Kyllä hällä on muita paljon isompia ongelmia, joita ei itse edes ymmärrä ja ei taida sellaista rautalankaa löytyä, minkä avulla saisi ymmärtämään.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 20 Maalis 2013 18:40

Mä niin arvasin että Tiina tän vie :D. Innolla odottaen jo seuraavaa kautta tää oli mun mielestä tosi hyvä sarja :).

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja ramasee » 20 Maalis 2013 19:26

Hahaa, olipas loistava jakso, nyt sai kyllä nauraa ja oikein kunnolla :rofl: En voi käsittää miten noi voi olla noin surkeita, ihan kyllä kaikki, mutta Tiina erityisesti. Ihan hirveesti menoa. Vaan kuus ajotuntia, eihän tuo ole vielä mitään, kortti pois vaan sanoisin minäkin. Tää viimeinen jakso oli kyllä kaikista paras jakso mitä ohjelmassa oli. mutta onhan toi nyt aika hurjaa, kun Nonan ja Sarahin oikeeseen liikenteeseen päästivät, veikkaan kuitenkin, että ei tulla Sarahia hirveesti Hesan keskustassa näkemään ja ihan hyvä niin, onneks on julkiset kulkuneuvot tämmösille tapauksille.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Mardis » 26 Maalis 2013 22:08

Turha jakso. Ois saanu olla koko joukkio ees paikalla. Ei Tiina yksisteen jaksanut naurattaa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 26 Maalis 2013 22:17

Kyl mä ainaki tykkäsin täst jaksosta. Tos oli sellasta mitä ei oo ennen nähty ja pahimmat palat kerrattu. Just oikeanlainen jakso vikaksi jaksoksi.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 27 Maalis 2013 08:03

Tiina oli ansaitusti surkein. Vika jakso oli myös hauska.

Pahinta oli, että minusta se Tiinan "tännepäin ja tonnepäin" -logiikka oli täysin looginen, ja kyllä, käytän sitä myös itse. :oops: Toinen puolisko on valitettavasti koulutettu huonommin kuin Tiinan mies, se puhuu vielä oikeasta ja vasemmasta.
You know nothing.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 27 Maalis 2013 12:02

^ Tosta pitiki sanoa, et toihan oli ihan loogista! Mä ainaki tajusin heti, et mikä on tännepäin ja tonnepäin ja et sen apukuskin on sanottava päinvastasesti. Koska sen apukuskin tännepäin on kuskista katottuna apukuskin suuntaan ja tonnepäin on sit kuskin suuntaan. :D Ei se Juuso vaan meinannu tajuta, ihan loogista!
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Maalis 2013 17:08

Oikea ja vasen onkin liian vaikeasti ymmärrettäviä termejä. Mutta joo, ihan kiva jakso toi eilinen oli. Ihan kiva että Tiinan lisäksi Juusolla ei ollut muita vieraita. Tiinan töhöily oli ihan tarpeeksi viihdyttävää.

Kiva kausi, jatkoa odottelen innolla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”