Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 28 Kesä 2020 01:24

^
tänään oli kyl kova jakso! Valtava pettymys kun etu muuttuikin haitaksi neuvostossa!

Luottamusta rakentaessa tuli paljastettua liikaa ja melkein failattua liiton tilanne.

Kerrankin koskemattomuus (symboli?) toimi. Ilman sitä olisi äänet jakautuneet 2-2! Ja täysin oikea tyyppi putosi. Ekasta jaksosta lähtien olen toivonut sen tippumista.

Heimojen sekoitus oli vähä pettymys, kun vanha punainen joukkue oli täynnä inhokkejani ja toivoin sille joukkueelle vain tappioita.


Mitäs vielä. Ainii se yks blondi näyttää tosi paljon Karoliina Blackburnilta!
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Kesä 2020 09:59

Nyt kun juhannus on ohi, niin tuli katsottua pari jaksoa putkeen. Ihmetyttää tuo hölösuu Cole. Et sä nyt hitto vie kerro noista eduista, jos liittolaisesi (ja sydänkäpysesi) on sulle luottamuksella kertonut asiasta. [smilie=a_doh.gif] Tuossa oli jo sellainen veto Colelta, että itse kyllä harkitsisin liittolaisuuttani hänen kanssaan. Alanin putoaminen harmittaa, mutta minkäs teet. :roll: Hieno heimoneuvosto oli kyllä. :tu
:trollface:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Heinä 2020 17:17

Viime viikolla oli mun mielestä aika mieluisa pudotus. Vähän vaan rassaa, et ei edes näytetä yhtäkään pohdiskelua tuollaisesta äänestysmahdollisuudesta. Paljonhan tuosta pystyy päättelemään, kun katsoo tiettyjä kohtia jaksosta tarkasti ja ajatuksen kanssa, mutta mun mielestä noi juonittelut olisi silti kiva nähdä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Elo 2020 20:56

Eipä oo pahemmin tullut kommentoitua tätä kuluvaa kautta, mutta oon nauttinut kyllä tosi paljon. Kilpailut on ollut ehkä vähän tylsiä, mutta kilpailijat itsessään ja niiden väliset juonittelut on ollut erittäin viihdyttäviä. En uskalla vielä tässä vaiheessa veikata tai toivoa voittajaa, mutta enempi tuolla on jäljellä mieluisia voittajaehdokkaita kuin epämieluisia.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 08 Elo 2020 23:08

^ vähän sama, vaikka oonkin yliedustettuna ketjussa.

Vaikka en tykkääkään siitä vähä muhkummasta naisesta, niin hänen seiskanpetos piristi kummasti kautta. Olisin toivonut sen kuivakan soijapojan putoavan tänään. Mun suosikki tällä hetkelle on se kolmas nainen. En muista nimeä ja en uskalla käyttää mitään hakukonetta. Se nainen, kenet se muhku nainen kutsui syömään palkintotehtävän voitettuaan. Missasin pienen hetken, löytikö se "kaksoisagentti" sen idolin vihjeellään?

Hyvä kausi vaikka inhokkien määrä on suosikkeihin nähden moninkertainen.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 09 Elo 2020 14:52

Itekkin oon tykännyt kaudesta. En vain ole jaksanut kommentoida.

Laurenin idea oli tosiaan hyvä. Huvitti vielä heimoneuvoston lopuksi Benin "mitä vittua" ilme, jonka olisi voinut luulla aidoksi eikä näytellyksi reaktioksi. :D Tätä vedätystä tuo kaipasi. Olisi käynyt vähän tylsäksi, jos seitsikko oikeasti olisi päätynyt siihen, että pudotetaan muut yksi kerrallaan pois.

Itseäni vähän ihmetyttää se, ettei kenelläkään ole tainut käydä mielessä, että Joe voisi olla hyvä finaalivastus. Ainakaan tällä hetkellä juuri kukaan ei pidä Joesta. Tuo kannattaisi ehdottomasti hyödyntää ja ottaa mukaan finaaliin. Toki riski on siinä, että Joe on altavastaaja, mutta en usko että rahkeet siltikään riittäisi voittoon saakka. :scratch Musta on jo pari jaksoa sitten alkanut tuntumaan siltä, että Ben tän kisan vie. Ainoa este sille on se, että hänet pudotettaisiin ennen finaalia, mutta jotenkin en usko tähän.

edit:
DosterMan kirjoitti:
08 Elo 2020 23:08
Se nainen, kenet se muhku nainen kutsui syömään palkintotehtävän voitettuaan.
Ashley
DosterMan kirjoitti:
08 Elo 2020 23:08
Missasin pienen hetken, löytikö se "kaksoisagentti" sen idolin vihjeellään?
Joo Ben löysi sattumalta vihjeen, kun oli lukemassa kirjettään. Vihjeen avulla sitten etsi symbolin.
:trollface:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Elo 2020 21:14

Vähän "salaa" toivoin että Ben olisi pudonnut tänään. ^joo Ashleytä tarkoitin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Elo 2020 10:20

DosterMan kirjoitti:
15 Elo 2020 21:14
Vähän "salaa" toivoin että Ben olisi pudonnut tänään.
Odotin, että toi Benin pudottaminen olisi oikeasti saanut enemmänkin kannatusta leirissä. Mutta näköjään eivät tarttuneet Ashleyn täkyyn. Ben on suurin suosikki voittajaksi, mukava rehti jamppa ja kova kisoissa. Ashley itsekin sanoi, että äänestäisi Benin voittoon. Mä kyllä soisin mielelläni voiton Benille, mutta hänen pudotus olisi parempi twisti kaudelle. Sen jälkeen olisi ns. pakka levällään ja kaikki kortit auki.
:trollface:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 16 Elo 2020 14:40

Ben on yks mun suosikeistani, mutta oishan se ollut aika kova veto jos tässä vaiheessa ois kaveri tiputettu pois. Joe oli kaikessa ärsyttävyydessään erittäin viihdyttävä hahmo, joten ois sitä voinu vielä mukana roikottaa. Joe olis ollut kyllä aika hyvä vastus muille finaaliin, kun ei siitä kukaan tuntunut tykkäävään. Jännä ettei kilpailijat edes tämmöstä pohtinut missään vaiheessa, ellen missannut asiaa. Skygge näköjään olikin pohtinut asiaa... Ei ollut tarkoitus matkia.

Tällä hetkellä mun lempparit voittoon on Ashley ja Lauren.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Elo 2020 16:51

Risto kirjoitti:
16 Elo 2020 14:40
Tällä hetkellä mun lempparit voittoon on Ashley ja Lauren.
Mun suosikit taas Mike, Devon ja Ben. Joku näistä jos voittaisi, niin olisi kiva.

Vaikka Benistä tykkäänkin, niin ehkä liian ilmiselvä voittaja. :scratch Mike taas on tuollainen sympaattinen altavastaaja, joka ei halua kenellekkään mitään pahaa. Devon taas muuten mukava heppu ja kova kilpailemaan. Tarvitsisi tosin ehkä voiton tai kaksi ja jonkun kunnon peliliikkeen cv:hen, jotta osakkeet nousisivat. Sama toki pätee Mikeen.
:trollface:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 22 Elo 2020 20:07

Voi ei, nyt tulee tämmönen perhejakso. Nää on omaan makuun ihan turhia ja enimmäkseen ärsyttäviä. Ei puutu ku se menisivät johonkin paikalliseen kylään viemään rojua ja hyvesignaloimaan.


edit täytyy myöntää, et olin vähä väärässä! Toi kisa oli oikeastaan aika viihdyttävä. En tiedä oliko karmaa, tuotannon junailua vai mitä et just kaikista Chrissy voitti ton ja Ben oli naama norsunvitulla. Nautin tosta.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Paali » 22 Elo 2020 21:21

Olipas muuten heimoneuvosto :o Onneks Ben veti koskemattomuuden esille :tu Vaikka oon käyny netissä kattelees kuka hoitaa homman [smilie=a_teeth.gif] Chrissy sais lähtee seuraavaks

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 22 Elo 2020 21:25

Paali kirjoitti:
22 Elo 2020 21:21
Olipas muuten heimoneuvosto
Pakko soittaa komppikitaraa, mahtava neuvosto! Tosin lopputulos oli täysin odotettavissa, silti viihdyttävä ja jollain tasolla jännittävä. Symbolinpuolikkaan notskiin heitto oli vaan typerää.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 24 Elo 2020 11:34

Mikeltä rohkea veto heittää symbolin pala tuleen. Laurenin vitutus oli melkoinen. [smilie=a_teeth.gif] Ben on nyt jatkossa selkeästi tulilinjalla.
:trollface:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 24 Elo 2020 17:11

Oli kyl aivan mahtava heimoneuvosto taas. Noi on kyl ollut ehdottomasti kauden parasta antia.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Elo 2020 21:11

Beniltä taas kovaa suorittamista. Nyt kun Ashley tippui niin Ben on kyllä mun suurin suosikki voittajaksi. Devonin pisteet vähän laski tän äänestyksen myötä, mutta se on ehkä mun kakkossuosikki. Loput 3 onkin sit semmosia joita en suosikiksi voi millään mittarilla kutsua. Chrissy on kaikista ärsyttävin, joten mun tuurilla se tietysti voittaa. Voittipa kuka tahansa niin erittäin viihdyttävä kausi kyl ollut. Kannatti palata tän sarjan pariin vuosien tauon jälkeen.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 30 Elo 2020 08:12

Viimeinenkin suosikki putosi pois. Mut ei mitään, hauskaa on ollut. Ehkä ainoastaan Miken voitto ärsyttäisi. Muuten jokainen on ansainnut voittonsa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Elo 2020 10:00

Risto kirjoitti:
29 Elo 2020 21:11
Beniltä taas kovaa suorittamista. Nyt kun Ashley tippui niin Ben on kyllä mun suurin suosikki voittajaksi.
Ben on munkin suosikki voittajaksi. Mike ja Devon (eikä muutkaan) eivät ole tehneet mitään sellaista, jolla voittaisi. Ben on tehnyt kaiken oikein. Ei ole ärsyttänyt ketään liikaa, on kova kisoissa, löytänyt talismaaneja ja äijä on muutenkin symppis. Ainoa este Benin voitolle, kuten aiemmin todettua, on se että jollain ilveellä tippuu ennen finaalia.

Mitä eiliseen jaksoon tulee, niin olihan se taas hyvä. Heimoneuvostoissa tuntuu sattuvan ja tapahtuvan joka jakso. :tu Riston sanoin, oli lopputulos mikä hyvänsä, niin loistava kausi on ollut kyllä.
:trollface:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 31 Elo 2020 01:16

Melkonen ylläri oli, ku äsken tuli maikkarilta uusi jakso (sunnuntai). Näin vaan ehkä viimeisen 20min, joka sisältää mainoskatkon. Täysin oikea pudotus. Edellisen jakson jälkeen en muistanu sitä pientä jäbää ollenkaan. Hänellekään en toivo voittoa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 31 Elo 2020 05:59

DosterMan kirjoitti:
31 Elo 2020 01:16
Melkonen ylläri oli, ku äsken tuli maikkarilta uusi jakso (sunnuntai). Näin vaan ehkä viimeisen 20min, joka sisältää mainoskatkon. Täysin oikea pudotus. Edellisen jakson jälkeen en muistanu sitä pientä jäbää ollenkaan. Hänellekään en toivo voittoa.
Onpa aika ikävää että muutellaan lähetysaikoja täysin mielivaltaisesti. Ja sitten ihmetellään kun perinteinen televisio kärsii ja striimipalvelut nostaa suosiotaan...

Feikki-edit: Kova jakso oli taas!

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 01 Syys 2020 08:49

Seuraava jakso lauantaina klo 21. Kaksiosaisen finaalin eka osa. Liekkö selviää jo tuossa jaksossa se voittaja.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Skygge » 01 Syys 2020 10:21

Sellainen jakso. Ben näytti taas kaapin paikan. Harmi vain, että Mike putosi. Devon on isompi haastaja voitosta kuin Mike. Mielenkiintoiset kaksi vikaa jaksoa tulossa. Benin on nyt pakko voittaa koskemattomuus.
:trollface:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”