Yleistä keskustelua realitysarjoista

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!

Valvoja: Isoveli

ramasee
Big Brother

Re: Yleistä keskustelua realitysarjoista

Viesti Kirjoittaja ramasee » 24 Maalis 2021 15:00

Pakko myöntää. Itse nyt kaksi myyrä jaksoa katsoneena täytyy sanoa, että kyllähän tämä on loppuun asti katsottava. Vaikka edelleenkään ei oo semmoinen olo, et pakko nähdä jakso heti, niin onhan toi silti hyvä. Kai noihin kilpailijoihin vaan tottuu. Harmittaa tässä vaan se, että kerkeen saada tietää tippujan, ennen kuin saan itse aikaiseksi katsoa kyseisen jakson. En edes ole ihan varma mikä päivä tämä edes tulee. Diili tulee suunnilleen samoihin aikoihin, niin se menee mun katselussa ohi. Sitäkään en ole vielä tällä viikolla katsonut. Pitänee ottaa molemmat katseluun illalla.

Wendla
Kroisos

Viesti Kirjoittaja Wendla » 28 Maalis 2021 15:36

Oon tyytyväinen siitä, että Huvilasta ja huussista alkoi uusi kausi. Vanhat jaksot on tullut nähtyä turhankin monta kertaa. Yksi ensimmäisen jakson mökin omistajista hurmasi kyllä persoonallaan. Ihanan eloisa, hassu ja aidon oloinen ihminen. Nostatti kyllä hymyn huulille.

Lisäksi kyseinen sarja sopii täydellisesti myös omaan elämäntilanteeseen, kun mökki on valtavan remontin alla. Kuulin huhuja, että toukokuussa saattaisi valmistua. Eli ties vaikka saisikin Huvilasta ja huussista jotain ideoita mökille.

Wendla
Kroisos

Viesti Kirjoittaja Wendla » 10 Huhti 2021 16:05

I Wanna Marry Harry on kyllä hyvää katseltavaa, jos haluaa vain nollata ja laskea aivot vapaalle.

ramasee
Big Brother

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Huhti 2021 18:42

Diili se oli ja meni. Oli kyllä huikee kausi, tykkäsin kovasti. Jaajo oli ihan ok, sopivan rento, mut tietyissä tilanteissa jämäkkä. Mieleen jäi ekan jakson kasvomaskeihin kirjoitettu lifesaver, tai joku vastaava. Aluksi aattelin Jaajon huumorikaverina arvostavan, mutta eipä tykännytkään. Oikee voitti. Tykkäsin Soinnusta alusta asti. Paras tehtävä oli mielestäni Jungle Juice Barin pyörittäminen, aiettä se oli hieno jakso! Tulispa vielä uusi kausi Jaajon vetämänä, sen verran teki vaikutuksen tämä kokoonpano.

Realcowboy
Big Brother

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 03 Touko 2021 10:14

MOT-ohjelmassa otetaan esille tosi-tv:n salaiset sopimukset.

Mukana ovat Big Brother, Au pairit ja Temptation Island.
"Asiantuntijoiden mukaan osin lainvastaisetkin sopimukset rikkovat jopa osallistujien perusoikeuksia. He kuvailevat sopimuskohtia muun muassa törkeiksi ja koomisiksi."

Ohjelma näkyy jo Areenassa.

Mukana on vuoden 2014 Big Brotherin Jussi Kettunen.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

James
BB-talon ylijumala

Viesti Kirjoittaja James » 05 Touko 2021 06:28

Myyrä päättyi eilen. Laitetaan piiloon jos jollain vielä katsomatta.
| +
Pyhimys Myyrä, Aino voitti rahat.
Itse ajattelin siinä vaiheessa kun Ilari putosi, että Aino myös näyttelijänä olisi ehkä liian selvä valinta Myyräksi. En nyt sano, että oikeassa olin pitkän ajan, mutta Teemun ja Mikon välillä lopun lähestyessä Myyrää pallottelin.
Hyvä kausi vaikka oli julkkiksilla tehty tällä kertaa. Ja hienoa, että Roope sai jatkaa juontajana. Hoiti jälleen tonttinsa mallikkaasti. :tu

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”